ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

دلخوشیهای این روزهایمان...

1392/5/25 17:15
1,557 بازدید
اشتراک گذاری

من در خواب شیرین بعد از ظهر ،پس از التماس های فراوان برای ماهان جان که اجازه بده نیم ساعت کپه مرگم رو بذارم....خمیازه

 ماهان خان: مامان.....      بنده :: هوم

مامااااااااااااااااان.....           هووووووووم

مـــــــــامــــــــــــــــــــــــــــــــــــان.....هاااااااااااااااااااااااان

مامان خانوم تنبل خان، رفوزه ،بچه بد ،،هان چیه به بچه میگی،، من از کی باید این حرفا رو یاد بگیرم از تو که همش خوابی یا همش بجای بعله،جانم،عزیزم،فدات بشم،قربون چشات بشم،فدای  قد و بالات بشم میگی هااااااااااااااااااان اونم با چه درازیعصبانی

من: خجالتاسترسخجالت راس میگی گلم ببخشید عزیز دلم ،فدات بشم،قربون چشای نازت بشم،فدای قد و بالات بشم ،،جون دلم ناراحت

مامانی پاشو ببین اگه من دختر میشدم ،،خوشگل بودم یا الان که پسرم...

قربون اون قد و بالات بشم که همش سر وسایل آرایشی من ور میری و حسابی خودتو رنگین کمون میکنی..شدیدم به پنکیک و رژ و کرم علاقه داری و منو با مصرف بیجات بیچاره کردی..

حدس میزنی این الان چیه؟؟؟؟

زیاد به خودت زحمت نده این آرنج بابایی که گازش گرفتیم نیشخند

از بزرگترین تفریحات این روزهامون  کج کشتی و یار کشی کردن برا قلقلک نفری که  تنها  میمونه و البته گاز گرفتن همدیگه بعد دور هم نشستن و تعداد دندونای خراب و سالم رو از رو  جای گاز گرفتن شمردنهابلهالبته فک نکنی بابات اینقدرام مظلومه ها دست من بدتر از دست بابایی جونه ولی بخاطر  حفظ شئونات اسلامی عکسشو نمی زارمعصبانیمعمولا شما و بابایی علیه من توطئه میکنین و قلقلکم میدین یا گازم میگیریننگرانقهر

حمللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللله.....

 

 

اینم کار گروهی کلاسیتون که کلی پزشو به من میدی و کلی بابتش برات جایزه گرفتم..

و اما....عصر رمضان و تابستانهایمان برای خلاصی از دست گرما و عطش  که کار هر روزمون شده:

 

نه انگاری اینجوری افاقه نمیکنه...

بازم بنده خانومی به خرج داده و شئونات را در مورد حذف عکسهای خودم به خرج دادمسوال

البت در  هم فکری و اغتشاش برای ورود همسری جون و استقبال از ایشون با  آب شرکت فعال داشتماز خود راضی

و حمام آفتاب پدر و پسر..منم که هیچی دیگه عکاس صحنه...چشم

 

ای خدای مهربون تو که میبینی ما از کمترین امکانات چه استفاده هایی میکنیم ،،یه حیاط بزرگتر و امکانات بیشتر  زودی به ما برسون ،قول میدیم بیشتر به کار ببندیم و در راه رضای تو و خوشنودی این بچه تلاش کنیم... باشه خدای مهربون...بااااااااااااااااااشه...نیشخندنیشخند

 

ماهانی برو حالشو ببر بابا مامان آنتیکی داریاااااااااااااااااااامژهمژهاز خود راضی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (66)

مامان عرفان
23 تیر 92 13:04
خدا ميترسه امكانات بيشتر بده عكس هاي خودت را هم بذاري


عزيزم شوخيدم ايشالا يه خونه با يك حيات خوب و مناسب ميخريد .



آره والله امکانات نذداریم اینیم ،،خدایا توبه توبه نخواستم از راه بدر شم







مامان عرفان
23 تیر 92 13:05
خانوم خجالت نكش عكس خودت را هم يه باركي ميذاشتي و خلاص .
سايز 38 اصل را ما هم ميديدم دلمون وا ميشد .


ای بترکی که همین شماها مردمو عغده ای کردین
مامان عرفان
23 تیر 92 13:06
انصافا چه گازي هم گرفتي . من موندم اينها كه تو داري دندونه يا ...






پ نه پ نوک جوجست با فتوشاپ بزرگش کردم این مد سایزم چشم نخوره ایشالله......ایییییییییییییییییییش


مامان عرفان
23 تیر 92 13:10
اگه ماهان دختر بود ميگرفتمش براي عرفان . دختر بودن خيلي بهش مياد .


یعنی مث خودم خوشگل میشه....سانتال پانتال
باران زندگی
23 تیر 92 13:39
ایهاالناس این چه عکساییه در یه وبلاگ کودکانه
18+



الان این منت کشی دیگه نــــــــــــــــه؟؟؟؟؟؟؟[قهقهه[قهقهه
ماماطهورا
23 تیر 92 14:07
عزيزم انشالله هميشه شاد وخوشبخت كنارهم باشيد ولي چه گازي گرفتي دختر بنده خدارو كندي گوشتش و


سلام گلم مرسی ،،به خدا منو میدیدی که خون گریه میکردی از دست این پدر و پسر..............
قطره
23 تیر 92 15:00
هااااااا الان دارم ی آیسان سانتال پانتال ک عین موش ابکشیده شده رو تصور می کنم


تصور کن ،تصور کردنش سخته....
قطره
23 تیر 92 15:01
برو خدا رو شکر کن خدا بهتون امکانات بیشتر نداده وگرنه گوشت بدن همدیگه رومیخوردین


خدا بده ما توبه میکنیم و دیگه آدم خواری نمیکنیم
شازده امیر و رها بانو
23 تیر 92 15:58
سلام عزیزم انشاالله همیشه خوش باشین و سلامت نماز و روزهاتونم قبول باشه مارو از دعا فراموش نکنین پسر گلت که پسر بودن خیلی بهش میاد انشاالله مامانی براش یه خواهر جون خوشگل میاره مگه نه؟


سلام گلم ،محتاج دعاتون هستیم،چشم ما هم دعاتون میکنیم..شما لطف دارین..ولی دخمل آوردن دیگه کار من نیست...آخه ماهان میگه اگه دخمل بیاری چشماشو درمیارم باید برام داداش بیاری..منم مگه از جونم سیر شدم سه به یک بشم


لیلا مامان پرنیا
23 تیر 92 17:26
عزیزم دخترم که بودی مثل ماه بودی
ای خدا ماهان بعدها که بزرگتر بشه هر وقت بیاد به وبش وخاطراتش سر بزنه حتما حس الان منو درک میکنه که دارم از دست تو میترکم
امیدوارم خدا هرچی دلت می خواد بهت بده اما تو هم قول بده عکسهاتو خصوصی کنی رمز رو هم بدی


مرسی خاله مهربونم شما لطف دارین،،
.
.
ممنونم لیلا جونم انشالله خدا پرنیانتو برات نگهداره..عکسامم دیگه خودت تصور کن دیگه..خیلی ج..ل...
مامان مهرزاد جان
24 تیر 92 9:28
به به ان شاله همیشه به شادی و خنده و همون گاز گاز بازی

چه جوری دلت اومد اینجوری گاز بگیری بنده خدا همسری
ولی حال میده هان رفتم امتحان کنم دلم نمباد


مرسی عزیز دلم،،دل نمی خواد که جرات میخوادپ چجوری اونا دو نفری میریزن گاز میگیرن ،بشگون میگیرن،قلقلک میدن دلشونم مییاد والله...شمام امتحان کنین حال میده خدایی...
حباب
24 تیر 92 9:46
ههه چه باحال....وای که چه قد خوش میگذره اب بازی تو افتاب داغ...خو 1 چند تا عکس از خودتم خصوصی میزاشتی ماهم کیفور بشیم


آره حباب جونی واقعا حال داد ،،نه دیگه شما عزیزم تصور کن من خوشتیپ خوش استایل آب کشیده
دریا
24 تیر 92 10:21
]چه مکالمه جانانه ای بین مامان و پسمل،،آفرین ماهان عزیزم،قربونت برم،فدای چشمای نازت


الان طرح شرمنده سازی مامانه مثلا..باشه من کلی خجالت زده شدم
دریا
24 تیر 92 10:22
وای چه حمله به پیشی...

وای آره واقعا
دریا
24 تیر 92 10:23
واقعا خوش بحالتون چه خوش میگذرونین خدارو شکر


بلاخره دیگه دریایی جونم دارندگی و برازندگی
مامان مهرزاد جان
24 تیر 92 10:28
منه بیچاره اگه امتحان کنم که بدبخت میشم من زورم به سر این پدر و پسر نمیرسه امتحان نکنم سنگین ترم

شما خوش باش


حالا میخوای یه بار خفت گیری کن اگه جواب داد که هیچی وگرنه بگو توهم زدم و خلاص..ولی یه بارو میارزه که ریسک کنی ها از من گفتن

مامان ثنا
24 تیر 92 10:44
سلام به مامان خوش تیپ و خوش بازی بابا ماهانی و باباش حسابی خوش گذروندن با این مامان خوش استیل.
معلومه که ماهانی هم باید سر مامانش بره با این شیطنت هاش. خدا به خیر بگذرونه .
مرسی که بهم سر زدی آیسان جونم. مواظب خودتون و خوشی هاتون باشید و قدر این روزا رو بدونید


سلام گلم وای چقدم شرمندمون کردین ،شمام مواظب خودتو و ثنا بانو باش ،
مامان سونیا
24 تیر 92 11:12
ایجان چه پسر با کلاسی چقدرم که دختر بشه خوشگل و ناز میشه دختری خیلی بهش میاد خوب مامانی بچه راست میکگه دیگه هومممممممممممم یعنی چی جانم عزیزم قربونت برم باید بگی دیگه وگرنه میریه یکی ازون گوگوری مگوریهای مکش مرگ من از تو خیابون برایی باباش میاره هان


آره مامان سونیا من که حسابی شرمنده شدم واقعا ،،،باید بیشتر دقت کنم که بابت این حرفام سر هوو نیاره پسملی
مامان عبدالرحمن واویس
24 تیر 92 11:16

عجب کارایی میکنین شماها
گازگرفت قلقلک من که غش کردم


بلاخره یه جوری باید روزمون شب بشه دیگه

مامان سونیا
24 تیر 92 11:23
عجب گازی گرفتی ها وای من که اصلا تحمل ندارم کسی طرفم بیاد برای گاز و قلقلک و اینجور حرفها شما چطوری تحمل میکنی؟


شما دست این اجنبیا می افتادی چاره ای جز تحمل داشتین...
مامان سونیا
24 تیر 92 11:24
به به چه اب بازی حسابی بهتون چسبیده ها انشالله خدا بهت یک خونه بده با سونا و استخر و جکوزی اونوقت انجا حسابی از خجالت ماهان و بابایش دربیای و تفریح کنید و عکساشم بگذاری ما ببینیم


مرسی قربونت برم چه دعای جانانه ای کردی،،اگه اینجور بشه قول میدم عکسامونو برات پست کنم..

مامان سونیا
24 تیر 92 11:29
نیدونم والا خدا قسمت نکنه


نه خدایی لذت داره ها ی بار امتحان کن...حالی میده ها
مامان سونیا
24 تیر 92 11:33
من به اهل ریسک کردن نیستم ابدا


حالا یه اینبارو
مامان سونیا
24 تیر 92 11:36
عزیزم من که نمیخوام بخرم برات خدا میخواد بده کمش که نمیاد خوب یکی از اون خوبا و درست و حسابیهاش هم به شما بده تا این کارای قشنگتون شکر نعمتهاش رو به جابیارید و شادی کنید شما که دلتون شاد باشه خدا هم خوشحال مشه از خوشی بنده اش انشالله که خدا قسمت همه دوستان بکنه

ای جونم آره والله چه حرف خوبی زدی از خدا که کم نمیشهوالله مام که تو راه درست مصرف میکنیم
مامان سونیا
24 تیر 92 11:43
انشالله که قسمت همه مون بشه

انشالله خدا به اندازه رحمت و سخاوتش بهمون عطا کنه نه حد و اندازمون
مامان فاطمه
24 تیر 92 13:12
الهی چه نازن کار گروهی ماهان جون باریکلا خاله آفرین قربونت بشم
مامانش حقشه ماهان که ازت جایزه بخواد


مرسی خاله جون مهربون شما لطف دارین ،فاز مامانمم کلی جایزه گرفتم به حرف شمام احترام میذارم دوباره ازش جایزه میگیرم
مامان فاطمه
24 تیر 92 13:13
عجب دلخوشی خاله جون به قول مامانی برو حالشو ببر مامان بابای باحالی داریااااااااااااااااااااااا


شمام از این دلخوشیا بکنین خاله جون،،
نیلوفر
24 تیر 92 14:46


آیسان حالا معلوم شد شیطنت پسرت به کی رفته خخخخخخخخخخخخخخخخ

ماشاله دخترهم بود خوشگل میشدا


مرسی گلم چشاتون خوشگل میبینه،،والله تو شیطونی جفت دستهای منو باباییشو یه جا بسته این وروجک...
قالب های اختصاصی برای کودکان
24 تیر 92 18:40
بهترین قالبهای اختصاصی برای کودکان زیبای شما با کمترین قیمت ممکن
برای سفارش به وب زیر مراجعه کنید
ممنون


ممنون ،چشم
قطره
25 تیر 92 0:47
ببینم زنده ای عایا
میگم شاید دل و رودت همدیگه رو خوردن


ای یه نفسی مییاد و میره ،همین یعنی که زنده ام عاااااااااااااااااایا؟؟؟
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
25 تیر 92 1:44
سلام دوست عزیزم چه خانواده با مزه ای اولین بار دیدارتون می کنم خیلی از وبتون خوشم اومد اگه اجازه بدید لینکتون کنم
در اصل من یه مشکلی داشتم که اینجا اومدم واین افتخار نصیبم شد حباب خانم دوست شماست دیگه، من از وب ایشون به اینجا اومدم هرچی میرم نظر بذارم کد ایمنی نداره چندروزیه نتونستم باایشون ارتباط داشته باشم اگه میشه وواسی شما این کدفعاله بهشون بگید بهم یه سر بزنه اگه امکانش هست ممنون ببخشید دیگه
ماهان جونو ببوسید خیلی پسر ماهی دارید خداحفظش کنه بازم میام پیشتون


سلام خانومی، ماهم افتخار میکنیم که با دوستان دوستامون رفاقت کنیم،شما در مورد وبمون لطف دارین منم با افتخار لینکتون میکنم ،،چشم پیامتونو به حباب جونی میدم،، اما در مورد مشکلتون برا منم بعضی وقتها این مشکل پیش مییاد کافیه کامنتتونو کپی کنید و صفحه نظرات رو ببندید و دوباره وارد بشید و PAST کنید یا یه کلمه اضافه کرده دوباره پاکش کنین حتما کد رو مییاره...
مامان سيد محمد سپهر
25 تیر 92 10:17
عزيز دلم محمد سپهر در رتبه 95 است...انشاء الله مسابقات ديگه....تورو خدا اين چه بازيه..همديگه را گاز نگيرين


انشالله این دفعه برنده میشن،،،چه کنیم خانوم با چی دلخوشی کنیم خوب..
مامان سيد محمد سپهر
25 تیر 92 10:18
محمد سپهر در تيتراژ شبكه آموزش !
از دست نديد حتما تيتراژ برنامه "بازباران"را از شبكه آموزش ببينيد ......"


به به باز هم هنرنمایی آقا محمد سپهر جونم...
مامان سيد محمد سپهر
25 تیر 92 10:20
عزيزم باني اين كار خير عموروحاني از وب پرسمان بود.


خدا خیرش بده..
مامان سيد محمد سپهر
25 تیر 92 10:22
عزيزم .....مگه چند شدي؟..اشكال نداره..منم فردا امتحان دارم ..راستي عجب عكسي گرفتي ها



فعلا که نمره ها رو اعلام نکردن از وضع خودم میگم که رفوزه میشم ،،انشالله شما موفق میشین را شما چه امتحانیه؟؟




حباب
25 تیر 92 10:28
سلام عزیزم.....بله بله دوستان خوبی دارم....1 شونم تویی عزیزم....مهربونی از خودته خانوم سانتال پانتال...زیبا....فعلا حس پست نیومده سراغم


مرسی گلم اینکه لطف شماست ،،انشالله بزودی یه حس زیبا مییاد سراغت..
حباب
25 تیر 92 10:30
باشه عزیزم....مگه ناهید جونم همکاره تویه بلا؟؟؟؟ چقد دوست داری ها


نه خانومی با ناهید جون همکار نیستم ،آشنام نبودم ایشون از رو نظرات وب شما تشریف آوردن با هم دوست شدیم
حباب
25 تیر 92 10:31
هستم به خدا ایسانم


الان بدو بدو میام گلم
حباب
25 تیر 92 11:04
بله بله هستم...جانم


خدا رو شکر...
حباب
25 تیر 92 11:05
من فک کردم از وب شما اومده وب من نازنین



چه فرقی داره ،من که خوشحالم به جمع دوستای خوبمون اضافه میشه...

حباب
25 تیر 92 11:06
نظرام کووووووووووو؟


خانوم عجول خوشگل دارم تائیدشون میکنم الان
حباب
25 تیر 92 13:34
اره خوب فرقی نداره مهم اینه که تو خوش تیپی و سانتال پانتال جیگر


مرسی گلم چقد خوشم مییاد یکی ازم تعریف میکنه حسابی وا میرم
حباب
25 تیر 92 13:35
کجا رفتی؟ کو خصوصی ؟ الو آیسااااااااااااااااااااانبس که داد زدم ایسان این شکلی شدم



الهی نازی،شرمنده الان مییام این رئیس گلابی با باتون بالا سرم واستاده بودخخخخخخخخخخخخخ..اینقدر موهاتو نکن کچل میشی


شیدا مامان الینا
25 تیر 92 14:05
آیسان جونم بعد از اون همه درس خوندن این تفریحات میچسبه به این میگن تفریحات سالم هم کلی خنده وشادی داره هم مجبور نیستی براش پول هزینه کنی همیشه خوش باشید گلم ماهان جونم چقدر با نمک شدی خاله جون دخمل بودنم بهت میاد اما همه قندن تو عسل ماشالله پسسسسسسر

آره والله شیدا خانم آخه درد اینکه درسم نخونده بودم اونوقتم همش دنبال یللی تللی بودم،مرسی خاله شیداش لطف نظرتون قشنگه خانومی
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
25 تیر 92 16:20
سلام گلم ممنون آیسان خانم چقدر ادمهای با معرفت زیادن خوشبختانه تا حالا خیلی دوستای خوبی داشتم به خودم می بالم باداشتن دوستای خوبی چون شما به به چه پیکنیکی وچه کبابی وچه منظره زیبایی وای که دلم آب افتاد من عاشق این جور منظره هام امیدوارم همیشه شاد دورهم جمع شید وبرید پیکنیک کبابو بزنید تورگ

ماهان خان خوب دخترارو دور خودت جمع کردی خوش بگذره واسی خودت دلبری دیگه



عزیزم من همین کارو که گفتید انجام دادم کپی پیس کردم ولی فایده نداشت ممنون که درخواستمو پذیرفتید بوووووووووووووووووس


سلام ناهید جونم ،انشالله به شادیهای شما،شمام برین دل طبیعت و حسابی خوش بگذرونید،،در مورد ایراد کامنتام ،، گلم باعث سعادته شما هر کاری داشتین به من بگین من خودم برا حباب جونی ارسال میکنم،،منم ناز گلای شما رو میبوسم




مامان مهنا
25 تیر 92 16:47
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


الان همش اینجوری اینجوری
مامان مهنا
25 تیر 92 16:47



مامان مهنا
25 تیر 92 16:48



خدایی اینقدر خوشت اومد،تازه یه چند تا از عکسا رو مدیریت وب حذفش کرد بسکه ناجور بود.
مامان مهنا
25 تیر 92 16:48
مامان مهنا
25 تیر 92 16:48
چ کنم خو هی خندم میاد


بخند ننه بخند دنیا به روت بخنده...........
مامان مهنا
25 تیر 92 16:49
اخیش ی لحظه صبر کن


الان صبریدمااااااااااااا
مامان مهنا
25 تیر 92 16:49

واقعا چ فکری کردی تو


برا چ ی چی فک کردم،،،
مامان مهنا
25 تیر 92 16:54
آنتیک بودنت تو حلقت


نه دیگه دو کار که یه جا نمیشه، آنتیک بودن از من ،،حلق از شما...هر هر هر


مامان مهنا
25 تیر 92 16:55
خخخخخخخخخخخخخخخ
اون عکس اخریه ک تو حیاط شوهرتو و ماهان نشستن خیلی دلگیره
چکارشون کردی اینجور غمناک نشستن


غمناک نیستن که حس آفتاب و برنزه شدن رو گرفتن..
مامان عبدالرحمن واویس
25 تیر 92 18:33
سلام دوست خوبم فقط 2روزدیگه تاختم دوراول مونده اگه جزءهای انتخابی خوانده شده لطفا بهم خبربدین منتظرتونم


سلام خانومی ،دور اولم تموم شده ،، جزء 25 و 26 رو از امروز شروع میکنم انشالله
مامان ویهان
26 تیر 92 0:39
یعنی هر وقت من میام وب شما کلی کیف میکنم از این خانواده دوست داشتنی...وممنون که این لحظات خوب رو میذاری تا ما هم بخونیم انشاالله که همیشه خوش باشین و هر چه از خدا میخوایید بهتون بده... راستی خوبه شما اون کوچولو حیاط رو دارین ما که اونم نداریم واسه ما هم دعا کنید...

سلام عزیزم خوشحالم که دوستان نابی مث شما دارم ،،انشالله تو این ماه عزیز خدا اول شفاعت آخرتمونو بعد سخاوت داشتن یه خونه با حیاط بزرگتر رو به هممون عنایت کنه..
مامان ویهان
26 تیر 92 13:27
آره عزیزم منم همش تو مصاحبه ها هستم... اما بالاخره انقدر اینا منو میبینن که خودشون خسته میشن قبولم میکنن شما انشاالله قبول میشید ،خیلیم دلشون بخواد


آخی منم همینطور جدیدا دو تا امتحان دیگم گذاشتن حالا اگه واقعا استخدام باشه که هیچی اگه نه دلمون میسوزه این همه درگیر کتاب و درس و مشقمون کردن..انشالله موفق بشی گلم

قطره
26 تیر 92 19:13



منم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
27 تیر 92 10:05
ماهان جون تو همه جوره خوشکلی عزیزم
ای ناقلا نباید بر علیه مامانی توطئه چینی بکنید و تنهاش بذارید وگرنه مجبور میشه فکر یه یار برای خودش باشه که تنها نمونه هاااااااااااااااااااااااااااا

مرسی خاله مهری جونم،شما لطف دارین،،مامانی جرات نداره از این فکرا بکنه بهش گفتم اگه یه دخمل بخررررررررررررره چشایه دخملشو از کاسه درمیارم میدم مامانی بخوره...
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
27 تیر 92 10:06
دست ماهان جون درد نکنه کاردستی هات خیلی خوشکل هستن
خوب حق داره پزشون رو بده دیگه


مرسی مهری جونم شما با چشای خوشگلتون میبینین ،،آره والله پز میده که هیچی بابت هر کدوم صد بار ازم جایزه گرفته
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
27 تیر 92 10:07
ایسان جان امیدوارم هر چی دلتون میخواد خدا بهتون ببخشه
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن


الهی فداااااااااااااااااااااااااااااااات گلم،،همچنین برا شما
حباب
27 تیر 92 10:12
الو کجایی ایسانم


الو حبابی الان اومدم ،در گیر کار بودم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
28 تیر 92 0:57
سلام ایسان جون خوبی گلم پسمل خوشگل ما ماهان نفسی چطوره؟

میگم شما با حباب جون قرارداد بستید که آپ نمی کنید حتمآشما هم هنوز حس آپ شدن ندارید زودباش دیگه تنبل نباش

ماهان جونو ببوسید




چشم گلم همین الان اطاعت امر کردم و آپ شدم الان مییام بهت خبر میدم..


مامان عبدالرحمن واویس
28 تیر 92 23:50
سلام عزیزم دوردوم ختم وبلاگی فرداشروع میشه وتا 19ماه مبارک وقت دارین تمومش کنید
وروز20ماه مبارک ختم گرفته میشه
لطفا بعدازخوندن جزبلافاصله خبرشوبهم بدین
منتظرتونم
عزیزم جز25 به نامتون ثبت شد


مرسی گلم چشم زود زود تمومش میکنم...از شمام قبول باشه
مامانٍ توت فرنگی
29 تیر 92 11:11
راستی ماهانی دختر هم که بودی خوب خوشگل بودها



وای چه بازی باحالی



منم در حالت عادی عاشق گاز گرفتن بازوی بابایی هستم و هروقت بخوام گازش می گیرم البته از حرص دوست داشتن

اگه تبدیل به بازی بشه که باحالتر میشه

<>مرسی ماما توت فرنگی جونم،چشاتون خوشگله،،
ما دیگه حالت عادی و غیر عادی نداریم هر کی وقت مناسب گیر آورد گاز میگیره در حد کشت..
<

باباماهان
27 مرداد 92 19:26
بسم الاه.....قیزبولارندی


ای شیطون بلا ،اونروز که نتت برقرار شد اومدم از ترس اینکه نبری طلاقم بدی کلی عکس و مطلب رو پاک کردم..