ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

..امتحان...

1392/4/18 12:54
1,207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونياي مهربونم،،من و نگاري هفته ديگه امتحان مهم داريم و از اونجايي كه همه كار بنده دقيقه 90 هست..تمرين رو برا اين هفته نگه داشتم ،،،نیشخندماهانيم هر روز بهم ميگه مامان خانم تنبل ،بچه بد برو به درست برس كه رفوزه نشي گريه كني،،منم اطاعت امر ميكنم و از امروز تا سه شنبه هفته ديگه ميشينم كوزت وار درس ميخونمخجالت..لطفا شمام برامون دعا كنين ..بااااااااااااااااااااااشه؟؟؟زبان.

راستي نگاري سوالاي لو رفته رو پيدا كردم برا هر صفحه 2 تومن بيار بيا ببرشون ...در راه خدا ،،اينم ثواب امروزمون،،خدا خودش قبول كنهنیشخند

.الان اين منمیول مژههورااينم نگاره...استرسعصبانیعصبانیکلافهکلافه

عزيزاااااااااااااااانم ميدونم برا شمام اندازه من سختهشیطانولي چاره اي جز جدايي نيست...فعلاناراحتگریهگریهبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 تیر 92 10:01
موفق باشی مامانی ماهان جون



مرسی ،،ممنون از لطفتون ..شمام دعا کنین..
حباب
11 تیر 92 10:50
سلام آیسان جوووونم ...خوبی عزیزم؟ تا رییسم نیست اومدم 1 سری بهت بزنم ....چه کیمنی با این امتحان وحشتناک؟ای شیطونننن سوالا رو از کجا یافتی ؟ به نگار بده که خیلی استرس دارین 2 تایی تون ...ایشالا 25 بگیرین 2 آتون میکنم


سلام عزیزم،مرسی خوبم ،،شما چطورین،،ای خانوم خوش خیالینا این نگار خودش یه نامردی سوالارم داره
(✿◠‿◠)
11 تیر 92 12:24
سلام ،آیسان خانوم
چرا دیگه به وبم نمیای ...؟؟؟!!



سلام ،گلم عزیزم امتحان داشتم ،،ببخشید جبران میکنم...
مامان ویهان
11 تیر 92 18:40
واییییییییییییی دلمون براتون تنگ میشه... ا... اما درستون مهمتره... انشاالله که شما و نگار خانم موفق باشید


مرسی عزیز دلم ما هم دلمون تنگ میشه..ممنون از دعاتون ،،منو یه ذره بیشتر از نگار دعا کنین باشه...
مامان مهنا
11 تیر 92 21:26
سلام عزیزم
تو ارسال مطلب وقتی مطلبتو مینویسی
اون پایین نحوه نظردهی داره ی فلش داره کنارش میری توش
بعد نوشته نظرات غیرفعال شود روی اون کلیک کنی درست میشه


مرسی خودم بلد بودم گفتم اگه شما بلد نیستین یادتون بدم...ها ها ها
مامان مهنا
11 تیر 92 21:27
نه نروووووووووووووووووو


نه دیگه گفتی دلتنگ نمی شی رفتم که رفتم....
مامان مهنا
11 تیر 92 21:27
واقعا فکر کردی برای ما جدایی خیلی سخته
مردم چ فکرا ک نمیکنن


سخت نیست...واقعاااااااا.... ای دل غافل..
شازده امیر و رها بانو
12 تیر 92 2:40
سلام عزیزم نبودنتون مشهوده اما امیدوارم باخبر موفقیتت بیای ماهان جونمو ببوس


سلام عزیزم،،ممنونتونم...منم ناز گلای شما رو میبوسم...
مامان ثنا
12 تیر 92 8:42
ای باباااااااا. از دست این امتحانا. میتونی اصلا نیای؟ من که فکر نمی کنم بتونی. به هرحال اومدی به وب ماهم سر بزن . دلمون برات تنگ میشه.


من اصلا طاقت دوری ندارم،،دزدکی مییام و میرم اما حسابی نه...چشم..
حباب
12 تیر 92 10:48
آیسان جونم کجایی ...چرا نیستی؟ انگار داری حسابی میخونی؟
بابا 20 میشی.....الووووووووووووووبیا دیگه دلم واست تنگیدهحتما باز اون رییس مزاحم هست بهش اینجوری کن


ای جونم ،،،حسابی نمیخونم خوش میگذرونم حالا فرصت هست....
نیلوفر
12 تیر 92 12:44
موفق باشی آیسان جون


قربونتم عززززززززززززززززززیزم..
مامان عبدالرحمن واویس
12 تیر 92 18:33
انشاالله با خبرای خوش تمومی امتحانات بیایید
منتظرتونیم


فدات گلم مرسی شمام دعا کنین...
مامان سيد محمد سپهر
12 تیر 92 18:55
سلام دوستان يه خواهشي دارم چند وقتي يه كه سايت ني ني وباگ يه جشنواره راه انداخته با موضوع "ني ني شكمو"گل پسر من هم شركت كرده، لطف مي كنيين به او و دوتا از دوستان خوبمان راي بدين
لطفا اين كدها را : 224 154 395 را به شماره 20008080200 پيامك كنيد : در ضمن مي تونيد به وب : تاج سر مامان با نشاني :
http://mohammad-sepehr.niniweblog.com/
و كودك من با نشاني :
http://koodakeman91.niniweblog.com/
و"هديه خدا "با نشاني :
http://mahdiyar-a.niniweblog.com/
مراجعه كنيد..سپاسگزارم.
فقط بين كدها از فاصله استفاده كنيد.



سلام عزیز دلم امروز فقط به وب شما و دوتا دیگه از دوستام که نی نی هاشون تو مسابقه شرکت کرده اومدم تا بهشون رای بدم ...بعد امتحان حسابی مییام پیشتون عزیزممممممممممممممممممممممی...
بعدا مییام سر فرصت پستاتونم میخونم. الان درگیر امتحاناتمم.
مامان ثنا
13 تیر 92 0:03
سلام خاله آیسان جون. من تو مسابقه شرکت کردم. بدو بیا بهم رای بده. بددووووووو


سلام عزیز دلم امروز فقط به وب شما و دوتا دیگه از دوستام که نی نی هاشون تو مسابقه شرکت کرده اومدم تا بهشون رای بدم ...بعد امتحان حسابی مییام پیشتون عزیزممممممممممممممممممممممی...
. الان درگیر امتحاناتمم.الهی چه ناز شده بودی با اون لب و لوچه ماستی..
شیدا مامان الینا
13 تیر 92 1:32
موفق و پیروز باشی آیسان جونم


قربون دوست خوبم..الینا جونو میبوسم..
نگار - مامان عرفان
15 تیر 92 8:57
اي نامرد چقدر تو گران فروشي . اصلا سوالها را نميخوام . ارزوني خودت .


باشه فردا پس فردا که رفوزه شدی اومدی کلی اشک ریختی حالتو میپرسم...
نگار - مامان عرفان
15 تیر 92 8:59
آيساني تو حتما خوب ميدي امتحانت را چون كارگزيني محترم ما به شما از سه چهار ماه پيش امتحان را گفته بودند و به ما گفته بودند براي شما لازم نيست حالا كه هشت روز مونده به امتحان به ما هم گفتن شما هم بايد امتحان بدين . ولي اين ديگه آخر نامرديه . هشت روز فرصت كجا و چهار ماه فرصت كجا ؟؟؟


آره پس چی ....
نگار - مامان عرفان
15 تیر 92 9:01
ميام ميشينم پيشت به من تقلب برسوني خانوم خانوما . بايد جور كم كاري و نامردي اين كارگزيني را تو بكشي .


عمرا اگه.....
مامان سونیا
15 تیر 92 9:16
به سلامتی چه امتحانی داری ایسان جون انشالله که موفق و موید باشی


عزیزم امتحان استخدامی برا اداره ..ممنونم از لطفت..
مامان سيد محمد سپهر
15 تیر 92 11:34
سلام به روي ماهت ..نفهميدم كدام عكس شوك آوره...راستي راي مي دي//انشاء الله امتحانات را به خوبي بدي


سلام گلم اون عکسی که نون بربری از نی نی بزرگتر بود...رای هم رو چشم حتما..
قطره
15 تیر 92 14:54
شب امتحان کجایی ک یادت بخیر


اه اه اه چه یادی ،،چه خیریییییییییییییییییییییی...
قطره
15 تیر 92 14:55
این منم در انتظار پایان جدایی


ای جون دلم قربون انتظارت ...الان اومدم
حباب
15 تیر 92 17:20
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام آیسان جان...خوبی عزیزم....؟چه خبرا ؟ هی درس نخون پیر میشی ها..خیلی بخونی یادت میره ها( ستاد ایجاد دلهره هستم)خخخخخخخ.......منم دلم واست تنگ شده بود عزیزم ....کامپیوترت درست شد خدا رو شکر؟ بوس بوس بوس


سلام حباب مهربونم،،این دفعه نخوندم که قاطی کنم....هی کاش فقط یه روز دیگه وقت داشتم....نتم آره بر قراره..مرسی
حباب
15 تیر 92 18:09
دوستم تولدت کیه؟؟؟؟؟


الهی فدات بشم میخوای برام کادو بیاری؟؟؟اول آبان همین سال نزدیکترینشه..
حباب
16 تیر 92 10:13
آیسان جانم امیوارم خوب و سلامت باشی و بعد از 3 شنبه خندون بیای


مرسی عزیزم ،،فدا مداتم.........
هیجان
16 تیر 92 11:55
مامان خانم تنبل
کوزت عزیز برات آروز موفقیت در امتحانت رو میکنم خدا پشت و پناهت
ممنون واسه عکست


هیجان جونم اصن از خودم انتظار نداشتم..واقعا که تنبلماااااااااااااااا..وای وای وای کلی آبروم پیش شما به باد رفت..الان کلی خجالت زدم..
مامان ثنا
17 تیر 92 8:02
سلام آیسان جونم. ممنون که به ثنا خانومم رای دادی. زودتر امتحاناتو تموم کن . بیا پیشمون. دلمون برای خودت و پست هات تنگیده. ماهانی جونم چی میکنه. به جای من ببوسش


سلام عزیز دلم ،،وظیفم بود..مرسی گلم منم همینطور،شیرین کام باشی ...
حباب
17 تیر 92 10:12
من سني چوخ سئويرم


من چوخ چوخ..چوختررررررررررررررررررر
حباب
17 تیر 92 10:13
بير داناسان ایسانم


باشووا دولانام...سنده من نارداناسان جیرانم...
حباب
17 تیر 92 10:14
نئجه سن


÷یسیدیم سنی یاد الدیم یاخشیام...
حباب
17 تیر 92 10:14
خوش گؤرموشوخ


خوش گونوز اولسون نازززززززززززززززززم
مامان مهنا
17 تیر 92 13:32
حالا امتحان چی داری


استخدامی مثلا...
مامان مهنا
17 تیر 92 13:33
دوس دارم وقتی نیستی هی بیام اینجا




قدم رنجه میفرمایین ببخشید که پشت در موندین..


مامان مهنا
17 تیر 92 13:33



حق با تو من الان چی بگم....
مامان مهنا
17 تیر 92 13:33



ای آبجی الان خودم کلی از خودم اینجوریم
مامان سيد محمد سپهر
18 تیر 92 9:31
عزيزم از امتحانات چه خبر؟! پيشاپيش ماه مبارك رمضان مبارك...به روزيم...


سلام گلم امتحان افتضاح بود..حتمی میافتم..برا شمام بارک ÷یشا÷یش عبادتهاتون مورد قبول حق..
قطره
18 تیر 92 10:10
بسه!!!!
چقدر درس میخونی؟؟!!!
گناه دارن بیچاره کتابا

قطره ای من الان از همه شما شرمنده شدم.....میخوام برم گم شم...

مامان عرفان
18 تیر 92 11:14
سلام آيسي جون . چه خبر چطور دادي ؟ امتحان را ؟


نامرد چطوری میخواستم بدم با اون کاری که کردی و جدا نشستی..تحریمت که کردم حالت سر جاش مییاد حالا میبینیم...نااااااااااااااااااااااااااامرررررررررررررررررررد
مامان عرفان
18 تیر 92 12:45
اي تنبل اي تنبل


ها ها ها من که همش رفتم خوش گذرونی ،،تازه رئیس گلابی گفت پدرشونو در مییاره اگه منو قبولم نکنن...هلکی...
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
28 تیر 92 1:00
خوب حالا نتیجه امتحانات چی شد خانمی ؟
امیدوارم هم شما وهم نگار خانم موفق شده باشید


نه دیگه این نگار نامردی کرد تقلب نرسوند خودشم چهل تا سوالو درست زده،، من اما فک نکنم قبول بشم با کمال شرمندگی