ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

وب تكوني...

1391/12/19 11:52
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و ادب خدمت همه دوستاي جون جوني وبلاگيم و كاربران مهمان و ماهان خوشگلم ..خيلي وقته نبودم چون يك سري مشكلات داشتم و كمي هم خودم كسالت داشتم و تو اداره هم چون دم عيده سخت مشغول حساب و كتاب و جمع و جوريم بهرحاااااااااااااااااااااااااال شرمنددددددددددددده  از اين وقفه و دوستاني كه كامنتاشونو جواب ندادم ولي همشونو خوندم و ممنون همتون هستم  ..مژه..بچه ها من ميخوام دم عيدي  يه وب تكوني  اساسي به وبم بدم و يه تغييراتي  خواهيم داشت كه انشالله خوشتون ميياد...احتمالا از حالت اختصاصي برا ماهاني جونم در بياد ولي بهرحال اين وب در درجه اول تقديم ماهان جووووووووووونم هستماچماچدوستان عزيزم مثل هميشه منتظر نظرات و پيشنهادات ارزشمندتون هستم..من و ماهان دوستتون داريممژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)