ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

نمایش عروسکی ماهان جان

1391/11/23 8:50
932 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و آرزوی سلامتی دارم به همه کسانی که مهمون اتاق وب ما هستند و مخصوصا ماهان نازززززم،،

چند وقت پیش ماهانی جونم تو مهدشون نمایش عروسکی داشتند و هر کدوم از بچه ها تو لباس یکی از حیوونا از خاصیت و ماهیت نقشش تعریف می کرد..ماهان جونم هم نقش پلنگ رو داشت ..اینم  یک قسمت از شعر نقشش بود

پوست تنم قشنگه            مثل لباس جنگه

من عاشق شکارم            دندون تیزی دارم

و بعد نعره میکشید...وعععععععععععععععععع...

هر موقع ماهان جون این نعره هه رو میکشه من و باباییش وانمود میکنیم که ترسیدیم و لرزیدیمو اونم غرق کیییییییییییییییف!!!!..که یعنی ما رو ترسونده...

 

الهی تصدقت بششششششششششششششه مامانیییییییییییییییییییییییییییی که این همه ماهی..شیر و پلنگ مامان و بابا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا مامان پرنیا
28 بهمن 91 9:38
من که تا به حال پلنگ به این خوشگلی ندیدم


مرسي خاله مهربون شما اونقدر خوشگلين همه چي رو خوشگل مي بينين...عزيز دلم
رویا
29 بهمن 91 12:26
سلام ،،،ما دوست داریم با شما دوست بشییییییییییییم...شما چطور


سلام ما بيقرار تر از شمائيم...دوست خوبم از الانم دوست دوست دوست
مامان شیدا
1 اسفند 91 9:11
ای جانم چه با نمک شدی خاله جون


سلام گلم ...من چند روزي بود كه مريض بودم و البته بستري،، نتونستم به شما سر بزنم و همينطور به وب خودم انشالله به بزرگي خودتون ببخشيد... راااااااااااستي چشماتون نازههههههههههه
مامان شیدا
9 اسفند 91 0:49
خدا بد نده نگران شدم چرا بستری؟


سلام عزيز دلم ممنون كه حواست به من هست...متاسفانه يه مدتي كه شوك عصبي گرفتم هراز گاهي قندم به شدت افت ميكنه و با كله ميافتم...هفته گذشته ام تو اداره وسط جلسه اينطوري شدم و دو سه روزي بستري بودم ..شكر خداالان بهترم


مامان شیدا
10 اسفند 91 0:42
سلام خانمی ان شا الله هر چه زودتر خوبه خوب بشی و صحیح و سلامت و دل خوش به استقبال سال نو بری عزیزم ماهان جونم را ببوس لطفا


مرسي شيدا جونم...خيلي ماهي شما هم مواظب خودتون باشين دختر دلرباتم از طرف من بوسش كن..خاله آيسان فداش شه