ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

ماهان و رویای شیرینش....

1391/11/15 11:51
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

ضمن  سلام  به همه دوستای گلم و ماهان جون نازم و آرزوی سلامتی برای یکی از دوستای وبلاگیمون بنام علی کوچولو که گویا این روزا زیاد حالشون خوب نیست...خدا به حرمت این ماه عزیز شفاشو به همین زودی عنایت کنه و ما و خونواده اش رو شاد کنه..آمین یا رب العالمین.

یادتونه چند پست قبلی گفتم برا تولد پارسال ماهان جون کتاب قصه نوشته بودم...با کلی شرمندگی امروز تونستم  کتابشو از میون وسایل یادگاریش پیدا کنم... که عکساشو براتون می ذارم...پسر گلم من و بابایی اندازه همه ستاره ها و آسمونا و زمین دوســــــــــــــــــــــــــــــــــتت داریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم....ماچماچماچماچماچماچ

چند تا پوزش و شرمندگی اول از ناز گلم ماهانی جون که این اولین ایده و البته اولین کتاب قصه ای بود که نوشتم برا همین خیلی آمااااااااااتوره خودمم می دونم...ناراحتولی خوب یه خاطره هست دیگه اینو نوشتم که ماهانی جونم تو آینده اگه کتابچه قصه های سنا و مخصوصا سارینا رو دید نگه مامانیم فرق گذاشته و مال اونا بهترهخجالت این بخاطر اینکه مال اونا رو بعد از کتاب تو نوشتم که یخورده برا خودم با تجربه شده بودم...زباننیشخند

دومین پوزشم هم  از دوستای خوبم و ماهان جونم ،،اینکه اسکنر من یه چند وقتیه که تنظیماتش بهم خورده نتونستم مثل کتابچه اسکنش کنم مجبور شدم صفحه به صفحه اسکن کنم که نتیجش این شد که کل تنظیمات بهم بخوره و کتابچه کج وکوله بیفته البتـــــــــــــــــته شمااااااااااا با چشمای خوشگلتــــــــــــــــتون خوشگل ببینید لطفا...

وااااااااااااااای خدااااااااااای من ،... مامانی فداشششش

این روی جلد کتابچه هست...

 

 

 اینم پشت جلد کتابچه هستش...که البته با شرمندگی کج و کوله افتاده ناراحتناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماني مسافر كوچولو
15 بهمن 91 11:39

خدا حفطش كنه


مرسی گلم ،،ارادت
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه

لیلا مامان پرنیا
18 بهمن 91 16:52
واقعا عالی بود دستت درد نکنه مامان مهربون دوست داشتید بیاید جشن تولد باب اسفنجی پرنیا خوشحال میشیم


سلام شرمنده عزیز دلم دیر به وبم سر زدم برا همین پیغامتونو دیر دریافت کردم ،،مرررررررسی که ما رو هم به جشن تولد پرنیان جون دعوت کردین مامان مهربون ماهم یه بوس آبدااااااااااااار هدیه میکنیم دختر نازمونو..انشالله تولد صد ساگی


لیلا مامان پرنیا
21 بهمن 91 14:30
پس نظرای من کووووووووووووووو


سلام عزیززززززززززززززززز دلم،شما که تو دل ماااااااااااایی،،با اون دخمل خوشگل دلبرت...
مامان شیدا
1 اسفند 91 9:14
سلام مامانی چه کار جالبی کردی بابا هنرمند
منم دلم خواست باید یه فکری بکنم .
چند بار برات نظر گذاشتم نرسید؟


سلام شيدا جونم،،،شما هميشه لطف داريد ،،در مقابل مامان خانم و هنرمندي مثل شما ما اصلا به شمار نمييايم
مريم
8 اردیبهشت 92 11:30
خوش بحالت ماهان،،عجب مامان توپي داري



بلاخره ه ه ه ديگههههههههههههههههههه