ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

آیا بخاطر ماهان کارمو ول کنم ؟؟

1391/11/4 10:11
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام ماهانی جونم و دوستای مهربونم که به ما سر زدید و پیغام گذاشتید جهت اطلاع دوستای مهربونی که از حال داداشی پرسیده بودن خدارو شکر ،..به لطف دعای دوستای گلم ،وضعیتش بدتر نشده ولی زیادم تعریفی نداره قراره دو سه روز دیگه  با یکی از همکارام که پزشکه پیش یه فوق تخصص  که از آشناهاشونه بریم ..برگرردیم به پست ماهان جون..فداش بشه مامانیش که چند روزیکه دل و دماغ ناز کشیدنشو نداشتم...ماچ امروز که داشتم به مهد میبردمش وکلی تو راه قربون صدقه اش می رفتم ..میگه مامانی دوست دارم تو به اداره نری و منم به مهد نرم و بشینیم تو خونه فقط همدیگه رو تماشا کنیمناراحت.. فکر میکنم این روزا که درگیری فکری دارم طفلی پسر کوچولوم بهش سخت گذشته... از طرف دیگه هم همش ازم سوال میکنه چرا مثل مامانای دیگه ساعت 5/12 که کلاساشون تموم میشه  برا آوردنش به مهد  نمی رم ناراحت چند روز پیشم  خدمه مهدشون میگفت  وقتی شیفت صبح تموم میشه و ماهان اجبارا تا اتمام کارم و دنبالش رفتنم به کلاس شیفت ظهر میره خیلی ناراحت میشه ...و دلخوری میکنه...گریههمش تو این فکرم که آیا بخاطر ماهان جونم کارمو ول کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالیا بخاطر مشکلات مالی فعلی و آینده خودش یه چند مدت دیگه برا خودمو و نازگلم سختی بدم تا بعد...سوالسوال....راستی امروز داشتم صفحه دسکمو خلوت می کردم یه چندتا عکس از ماهان پیدا کردم که خیلی باحالن اینجا می زارم

 

 

 

 

 

 

 بقیه عکسها ادامه مطلب:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آوينا
30 آبان 91 13:34
عزيزم خيلي ناراحت شدم واسه داداشتون اميدوارم به حق اين ماه عزيز كه هر چه زودتر حالشون خوب بشه .حتما سر ميزنم تا اين خبر خوشو بهمون م‍ژده بديد انشاا..


مرسی خانم گلم آوینا جونو ببوس..
زیبا
1 آذر 91 12:23
ماهان جان به مامانت افتخار کن که اینقدر به فکرته...عزیزززززززززززززززم
مامان نسرین
1 آذر 91 13:39
چه عکسهای خوشگلی راستی آدرس رو تو کامنت اشتباه وارد کردید و با تلاش بسیار پیداش کردم . آدرس شکلکها و اعداد http://anis1391.niniweblog.com ماهانی رو ببوس
لیلا مامان پرنیا
2 آذر 91 16:00
خیلی خوشحال شدم امیدوارم روز به روز حال برادر گلتون بهتر بشه ودنیا همیشه به شما لبخند بزنه.
بابایی
1 بهمن 91 20:04
ماهانی قدرمامان خوشگلتوبیشتربدون دوستون دارم


وااااای خداااااااااااااای من، مرسی شو شو مهربونم به داشتنت می ناززززززززززززم