ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

واکسن 5 سالگی ماهان جون

1392/4/10 11:09
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست جونای مهربون وبلاگیم، مامان شیوای عزیز و الینا جونم مخصوص می خوامتوووووووووون و ماهان جون آبنبااااااااااااااااااااات.............م  همچنین آقای همسررررررررررررری عزیز که قدم رنجه می فرمایند و هراز گاهی به وب ما سر میزنن...ارادتمندیم از نوع آااااک آکلبخندلبخند خودمونیم زمانش که برسه  این سلام و سلامتی هام برا خودشون خاطره ان ها...چشمک

دیروز و پریروز اومدم خاطره دو سه روزه  و برگشتنمون به سر خونه زندگی و رفت و روبمون رو نوشتم تا اومدم آپ کنم ..نمی دونم چرا مطالبم پررررررید..قبلا هم یه بار این اتفاق افتاده بود..ناراحتناراحت

امروز  دوشنبه 9 بهمن 91 هست.. و زمان واکسن ماهان جون بعد از تمام شدن 5 سالگیش.. totalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp9a.gif          الهی مامانش فداااااااااااش بشه که برا خودش مردددددددددددی شده...ماچماچ

اینم بگم ماهانی جونم خودش می دونه که واکسن برا سلامتیش لازمه، برا همینم اصلا بیقراری و بد انقلی نمی کرد ..هرچند هراز گاهی از دو سه روز پیش میگفت که فقط یه کوچولو پاهاش از یاد واکسن سست میشه ولی میگفت مامانی  نکنه بخاطر ترسم  واکسنمو نزنین که من مریض بشم یا بزرگ نشم...الانم من تو اداره ام و ماهانی جونم با بابایی مهربونش رفتن واکسن رو زدن و باهم رفتن گردش....فکر می کردم الان ماهانی صدامو بشنوه گریه اش میگیره ولی عشــــــــــق مامانی خیلی سرحال بود و میگفت هیچم واکسن ترس و گریه نداره... قلبخداااااااااااااییـــــــــــش  این بچه افتخار  نداره....نیشخندنیشخند

داره....من که مامانشم می دونم هم افتخار داره...هم عین شکلااااااااااات شیرینه...عسل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)