ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

تبعید شدنمون به طبقه بالا توسط آقا موشه..

1392/4/10 11:08
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام سلاااااااام گل پسرم...تاج سرم.. دوستای خوب و با محبتم ..مرسی که راهکارهای  گرفتن آقا موشه  رو یادم دادین،قلباتفاقا دیروز از اینترنت سرچ کردم یه مطلبش به نظرم جالب اومد فعلا اونو عملی میکنیم اونم این بود که باید همه خوراکی ها و آب رو از دسترس موشه دور کنیم و اگه چهار روز آب و غذا بهش نرسه از بین می ره .. شوهر خواهرامم علی آقا و آقا مسعود هم  حسابی کمکمون اومدن و همه جا رو سم پاشی کردن و کل خونه رو گشتن و الان تقریبا مطمئنیم که همون دیشب که آقای  همسری از ترسش در اتاق و بیرون رو باز گذاشته بود که موشه با زبون خوش بیرون بره موفق شده و موشه خودش رفته ولی محض احتیاط  همه خوراکی ها و وسایلی رو که تو آشپزخونه و خونه داشتیم رو چون دیگه چندشمم میشد بعدا استفاده اشون کنم دور ریختیم و اسباب و اثاثیه ضروریمون رو برداشتیم و منتقل شدیم طبقه بالا ...تا یه هفته ای بالا باشیم و یه روز آخر هفته رو هم مرخصی بگیریم و با جمعه دوباره همه جا رو رفت و روب کنیم...وای خدای من هفته گذشته همه جا رو برق انداخته بودم و حسابی تمیز کرده بودم .. niniweblog.com

 ولی  خداییش از دیروز که تبعید شدیم  طبقه بالا با همه نواقصی که داره چون اونجا لوله کشی آب  و اجاق گاز برا پخت و پز نداره و من کلی اذیت میشم و اینکه چندشم شده و از دیروز هیچی نتونستم بخورم حسابی به بابا و پسر خوش گذشته ..انگار که اومدیم سیزده به در ..تو کوزه برا مصرفمون آب آوردیم بالا، چون سفره ها رم ریختیم  تو آشغال رو مجله و نایلون نون میخوریم وکلللللیییی هم کیف می کنیم که اومدیم پیک نیک ..  مثل یه وقتهایی که می ریم پیک نیک  یه چیزی لازممون میشه میگیم کاش فلان چیزم می یاوردیم ،،بعد یه نفر ایثار میکنه میره لازمه رو تهیه میکنه ما هم الان اونطوری شدیم یه چیزی که لازممونه یکیمون فداکاری میکنیم میریم از پایین مییاریم..منوچهری برا شستن ظرفها انگار تا پای چشمه می ره و برمیگرده و کلی هم خوش بحالشه...البته برا زن و بچه اش فداکاری می کنه ها...

ماهانی هم که دیگه به همه اسباب بازیهاش که مدتها بود بالا نمی یومدیم دسترسی پیدا کرده و دیروز حسابی با ماشین شارژی و موتور شارژیش و دوچرخش حال کرد...حسابی تلافی این مدت دوریشو با اسباب بازیاش  دآورد ...

 

عزیز دلم به حق محمد و آل محمد هیچ موش و جک و جونور  و بنی بشری تو عمرت نتونه باعث آزار و اذیتت بشه و تبعیدت کنه...حتی تو رویا و خواب .. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)