ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

شکار موش..

1391/11/3 9:56
535 بازدید
اشتراک گذاری

guiños emoticonos: gesto risaدیشب...بلاخره..موش موشی ..رو گرفتیییییییییییییییییم...

 ماهانی جونم ،،دیشب  بابایی اضافه کاری بود و وقتی خونه اومد شما خواب بودیgif animado careto durmiendo،، بابایی جون  برا سرکشی به تله افتادن موشی  به طبقه پایین رفت ،چنددقیقه بعد آیفون زد که موشی رو دیده که زیر میز تلویزیون رفته و ازم خواست به دامادمون علی آقا زنگ بزنم  که برا کمک بیاد ..خودشم برا اینکه رد موشه رو گم نکنه همونجا حشره کش بدست بست نشست ،منم بعد از تماس با علی آقا چون نمی تونستم  پایین برم و از طرفی آروم و قرار نداشتم که مبادا موشه دوباره در بره تو حیاط ایستادم و از پنجره اتاق رو می پاییدم.. اطلاعات می دادم و اطلاعات می گرفتم تا علی آقا رسید و با فنون و تیک تاک خاص موش گیری شروع بکار شد و یه ملافه ورداشت و دوتایی با منوچهر دور تا دور میز تلویزیون رو پوشوندند و از یه طرف میز با حشره کش به موشه ضربه زدن تا مجبور بشه بیرون بیاد و همینکه موشه بیرون پرید باباییت چنان ترسیده بود و جیغ می زد .. تماشاااااااایی..علی آقا فوری ملافه رو انداخت رو موشه و چند تا ضربه بهش زد و  بی حالش کرد بعد از دمش گرفته بود و من و بابایی رو می ترسوند..ما هم چنان جیغی می زدیم که همه همسایه ها از خونه هاشون اومده بودن بیرون .. خلاصه امشب دیگه خیالمون راحت شد ولی کلللللللللللللللللللللی بشور و بساب و رفت و روب برامون در اومد ..خدااااا می دونه کی بتونم چندشتم از بین بره و دست و بالم به وسایل خونه بره... صبحم که ماجرای دیشب رو برات تعریف کردم قیافه اخمو به خودت گرفته بودی که چرا شما رو هم برای شکار موش بیدار نکردیم.

.الهی فدااااااات بشششششم ،اخمتو نبینم عزیزم..اخم نکن ...حالا دفعه های بعدی...guiños emoticonos: gesto risa

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

Man & Ma(مامان فاطمه ناز جون)
3 بهمن 91 10:09
صندوقچه ی آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند از هیچ پر است

که یاد تو افتخاریست در دارایی دلم ....

وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی

لطفا نظر فراموش نشه

www.metwooo.blogfa.com

www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
با سلام از آشناییتون خوشوقتم،،ممنون از دعوتتون با کمااااااال میل عزیزم.






عموی محیط بان
3 بهمن 91 10:31
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند
منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمونه اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظش کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند.
لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید


سلام از ماست عمو محیط بان ،با افتخااااااااااار فراوان و ممنون از دعوتتون

saba
3 بهمن 91 15:34
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/



با سلام ممنون از لطف نظرتون،، من عاشق دکوراسیون هستم انشالله خونه جدید که بریم برا کاغذ دیواری و استفاده از سلیقه اتان مزاحمتان خواهم شد..شما عزیز و سرورید با افتخار لینکید..امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم.


مامان شیدا
4 بهمن 91 10:59
خدا رو شکر که بلاخره تمام شد این پیک نیک اجباری اما خودمونیم قیافه همسایه هاتون هم دیدن داشته اومده بودن دعوا تماشا کنند موش دیدند
خانمی ماهان جونم رو ببوس


سلام عزیز دلم،،مرسی که به ما سر می زنی و شما هم الینای نازو ببوسین..آره شیدا جونم جدا دیدینی بود مخصوصا که من جیغ می زدم تو رو خدا نکشییییییییدش خونننننننش پخش میشه،،فکر می کردن کسی رو داریم تو خونه به قتل می رسونیم خودش کلی خاطره شد..




لیلا مامان پرنیا
8 بهمن 91 16:44
وااااای این چند تا پست آخر چقدر اکتیو بود هم کلی ترسیدم وهم کلی خندیدمممنون از همدردیتون واین که به ما سر زدید ببوس ماهان نازم رو


سلام ممنون که شما هم افتخار دادین وتشریف آوردین...شما هم پرنیان جونو از طرف من ببوسین...
مانی محیا
9 بهمن 91 11:07
مرسی که بما سرزدین. عزیزم از پست ثابتت بسی خندیدم.


قربانت...همیشه شاد باشی