ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

نامه ماهان جونم

1391/11/1 9:54
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

 سللللللللللللاااامممممم..دوستای خوب وبلاگیم که ما رو فراموش نکردین و ماهان جون گلم،،این چند روزه حسابی سرم تو اداره و خونه مشغول بود نتونستم به وبم سر بزنم..البته سعی کردم ارتباطاتمونو داشته باشم و برا پیغامهای  قشنگتون که پر از محبت بود جواب بدم که ترک ادبی نباشه...ممنون از لطف همتون..

دو هفته پیش که ماهان جونم و بابایی رفته بودن خونه عمه فرح و عمه ستاره،پسمل خوشگلم که دلتنگم شده بوده  برام یه نامه نوشته بود http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/آخه عشق مامانی جدیدا حروفها رو یاد گرفته و من و بابایی هم هر روز باهاش تمرین میکنیم..بزنم به تخته با این سن و سالش همچین از خودش علاقه نشون میده که هر حرف رو فقط یکبار بهش گفتیم  که این نامه رو که اولین دستخطش هست رو  که از همه شهود حاضر هم امضاء گرفته بود و توی یه پاکت که با کمک پسر عمه مهدی درست کرده بود با چند تا شکلات برام آورد..

متن نامه چون تو اسکن خوب نیفتاده اینه:سلام مامان من تو را دوست دارم..ماهان   امضاء شوهر عمه آقا الیاس..عمه ستاره..پسرعمه ،مهدی ، بابا:منوچهر   اون پایینیم عکس من هاااا...

حالا شما تصووووووووووور کن.. من چه حالللللللللللی شدم.. فکر میکنم دیگه همه دنیا مال منه .. الهی فداش  بشه مامانی  که اولین نامه شو قبل اینکه دختر مردم دریافت کنه من گرفتم .... به خودم و همه جامعه مادری تبرییییییییییییک می گم...totalgifs.com engracados gif gif engracados17.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شیدا
30 دی 91 14:58
ماشالله به این پسر مهربون و خوش به حال این مامان خوشبخت تا وقت نامه به دخملها برسه حسابی کیف کن مامانی


شیدا جونم تربیت رو حال کردین خداییش ،،،مگه ما مامانا دل نداریم ...والله...
سجاد
30 دی 91 23:24
آفرین عجب نامه ی خوشملی
ماهان جووووووووووون دوست دارم


مرسی سجاد جونم ،،منم دوست دارم ،پسر خیلی خیلی ناز و بانمکی هستی امیدوارم دوستان خوبی برا هم باشیم..
گرل
23 بهمن 91 9:21
افرین مامان خلاق
می دونی پسرت وقتی بزرگ شد به این مامانش افتخار می کنه که حتی نامه شو هم براش نگه داشته البته ممکنه تا اون موقع این عکسها تو فضای مجازی باقی نمونه ولی حتما یه نمونش رو تو سیستمت یا توی یه سی دی بک آپ بگیر تا بزرگ شد ببینه همین ها برای ادم خاطره میشه


سلام،،ممنون از لطفتون متاسفانه وبتون مسدود بود نتونستم بیشتر باهاتون آشنا بشم..انشالله شما هم اگه مجردین بزودی متاهل بشین و اگرم متاهلین زود زود نی نی بیارین و لذتشون رو ببرین...
گرل
23 بهمن 91 9:22
راستی خوشحال میشم به کلبه خربه ماهم سر بزنی
خودم که نی نی ندارم اما محتویات وبلاگم بی ربط به نی نی ها نیست


سلام...از آشناییتون بسیار مسرور شدم..ولی متاسفانه آدرس وبتون مسدود بود.