ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

من خدا را دارم...

1391/9/8 13:39
407 بازدید
اشتراک گذاری

 

کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت،                     سفری بی همراه،،،،

...گم شدن تا ته تنهایی محض،                          یار تنهایی من با من گفت:

    هر کجا لرزیدی،!!!!

از سفرترسیدی،!!!

تو بگو، از ته دل......

من خدا را دارم...

 

خطا از من است، می دانم. از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد"، اما به دیگران هم دلسپرده ام. از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین" ، اما به دیگران هم تکیه کرده ام. اما رهایم نکن... بیش از همیشه دلتنگم... به اندازه ی تمام روزهای نبودنم..."

 

سلام...سلام به ماهان جون قند و نباتمماچماچ و همه دوستای گل و گلاب وبلاگیم.قلبقلب.دوستای گلی که برا سلامتی داداشیم دعا کرده بودین  فدای دل پاکتونم که دعا کردین و  خدای مهربون و ائمه اطهار اون همه دعا و ناله و زاری رو بی پاسخ نذاشتن و داداشی گلم خوووووووووووووب خوب شد... دیروز برا احوال برده بودمش.. دکتر بعد از کلی معاینه و آزمایش اعلام کرد که بینایی داداشیم برگشته و ماشاءلله عین روز اولشه..منم هم خوشحال بودم و هم از خوشحالی گریم گرفته بود..خندهگریهبه این میگن قدرت خدا..

راستی  ماهان جونم عذاراری چند روز پیش محرم  رو  تو دسته جات و مراسمای مختلف همراه آقای پدر حضور داشت و روز عاشورا هم به اتفاق هم به شهر پدری آقای شوهر رفتیم ...دو تا عکس از محرم امسال ماهان می ذارم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسمن و محمدپارسا
7 آذر 91 13:10
خدارا شکر خدا می دونه خیلی خیلی خوشحال شدم روزی که به حسینیه رفته بودیم وقتی می گفتن شفاسین ور ابوالفضل خیلی یاد داداشیت افتادم خدا را هزار مرتبه شکر خدا به حرمت این عزیزان همه مریض ها را شفا بده
لیلا مامان پرنیا
11 آذر 91 14:59
سلام دوست خوبم خدارو شکر خیلییییییییی خوشحال شدم امیدوارم همیشه دلتون شاد ولبتون خندون باشه ودر کنار خانواده از زندگیتون لذت ببرید من لینکتون کردم اگه دوست داشتید شما هم مارو لینک کنید
لیلا مامان پرنیا
12 آذر 91 19:33
سلام خاله من تو مسلبقه نی نی مد شرکت کردم میشه برید وبهم رای بدید http://ninimod.niniweblog.com/post20.php شماره 0032
مامان کوثری
14 آذر 91 9:03
سلام ممنون تو مسابقه شرکت کردین لطفا واسه گل پسر نازتون تبلیغ کنید انشاالله که الان مریضیش بهتر شده باشه
مامان کوثری
15 آذر 91 10:31
قربون اون چشات شم کی عکس فرستادی؟؟؟؟


مامان کوثری جونم من خیلی دوست دارماااااااااا
باران قلنبه
25 آذر 91 11:09
مرسی عزیزم بابت رای