ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

نی نی به خونه اومد

1391/9/8 13:29
453 بازدید
اشتراک گذاری

 

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدت
انگار که فرشته ای از ازل رسید
فرشته ی من تولدت مبارک

اردلان جون و عمو ابولفظل..انشالله سال دیگه بچه خودشو بغل کنهخیال باطلniniweblog.com

 

دیروز شبنم جون و نی نی کوچو لو رو به خونه آوردیمشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے و جلو پاشون یه گوسفند گنده قربونی کردیم ...ماهانی نمی دونست قربونی رو تماشا کنه یا نی نی رو... بلاخره نی نی کوچولو رو انتخاب کردقلب و حسابی ذوق می کرد و بالا و پایین می پرید ..و همش سوالهای عجیب و غریب می پرسید مثلا این نی نی از کجا اومده...  یا اینکه مامان باباش انداختنش دور که ما ورش داشتیم .... آویزووووووووووون تخت شده بود که الا و بلا نی نی باید بیاد بریم باااااااازی...تعجب عصر هم که دل و جیگر  گوسفند رو کباب کردیم اصرار داشت  نی نی هم باید بخوره ...آخر شب هم من مجبور شدم خونه شبنم اینا بمونم و ماهانی مجبور شد با غصه از نی نی دل بکنه و با باباییش به خونه بره...گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)