ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

من و بابایی پرستار ماهان جون

1391/9/14 9:06
378 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستای  گلم، مرسی که مثل همیشه به من و ماهانی لطف دارین و پیگیر حالمون هستین و ممنون مامان پرنیای ناز، که مسابقه عکس کودک رو بهم خبر دادی منم اگه وقت مسابقه نگذره ماهانو شرکت می دم .... البته همینطوری که عکسش پیش ناز گلای دیگه باشه چون با این وقت کم ،مسلما یه روزه نمیتونم رای جمع کنم .ماچماچ راستی طفلی بچه ام دو سه روزی که مریضه و از این آنفولانزاها گرفته...آقای پدری و منم مثل دو تا قناری خوشبخت شب تا صبح بالا سر جوجه و عشقمون هستیم و حسابی ازش پرستاری می کنیم تا انشالله زود زود زود خوب شه..دیروزم تو مرخصی بودم و برا ماهان سوپ درست کردم و شو شو جونم حسابی طبابت سنتی کرد ..

الهی هیچ بچه ای مریض نشه...الهههههههههههی

ماهانی تو استراحت بود که این عکسو شکار کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوثری
15 آذر 91 10:35
عزیزم کد ماهان جونی 0059 هست خیلی وقته که گذاشتم عزیزم لطفا خودتون هم رای بدین
صبا (دختر عمه ی ریحانه)
15 آذر 91 14:03
سلام خاله جون . امیدوارم پسرتون هرچه زودتر خوب بشه .به منم سر می زنید ؟
لیلا مامان پرنیا
20 آذر 91 18:35
الهی پسر ناز خاله امیدوارم زود خوب بشی پرنیا هم با تو همدرده سرما خورده دوست داشتی بیا دیدنش خوشحال میشه
لیلا مامان پرنیا
25 آذر 91 19:37
سلام من کلی براتون پیام گذاشتم ولی نیست هم درمورد خوب شدن برادرتون تبریک گفتم وهم در مورد حال ماهان جون سوال کردم به هرحال امیدوارم همیشه شاد باشید


قربون دوست خوبم برم الهی... مرسی عزیز دل خدا رو شکر همگی خوبیم ..انشالله شما ها هم همیشه خوب خوب باشید..بوووووووووس