ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

التماس دعا...

1391/8/27 8:31
382 بازدید
اشتراک گذاری

... چو بشکفد ز لبت غنچه های پاک دعا

تو را به فاطمه(س) سوگند التماس دعا

این دست های خالی و ساده دخیلتان

ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید....

دوستان گلم تو رو به حرمت فاطمه زهرا تو این شبهای عزیز آقا دایی ماهان جون (داداشمو ) دعا کنید که شفای چشماشو بگیره....خیلی دلتنگم....دیشب که پیشش بودم متوجه شدم موبایلشو هر دو ساعت کوک کرده که بیدار شه و قطره هاشو بریزه .....کاش نبودم که چنین روزی رو ببینم... کاش مامانم بود و ناز پسرشو میکشید ...دردشو به جونش میخرید...کاش حداقل مادرش بود که برا آخ  گفتن هایش جان می گفت...

نذر چهل روز فاتحه برای مادر حضرت ابولفظل را برای شفای چشمهایش کردم به حق ابولفظل العباس و حسین کربلا قبول بشه... برای داداشی که هرسال پرچم بزرگ هیات دسته عذاراری امام حسین رو حمل میکنه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا مامان پرنیا
25 آبان 91 12:48
سلام هروقت به وبتون سر میزنم چشمام پر اشک میشه و به امید اینکه دوباره بیام وخبرای خوبی بشنوم اروم میشم احساس همدردی من رو از ته دل قبول کن امیدوارم حاجت روا شید میتونم بپورسم ساکن کدوم شهر هستید؟








سلام ممنونم که غمها و شادیهای من برای شما دوستای خوبم مهم هستن ..من تبریزی هستم عزیزم..