ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

چای زمستانی مخصوص گلودرد

1391/8/18 11:21
344 بازدید
اشتراک گذاری
مامانای عزیز و مهربون که به فکر نی نی های  نازتون هستین جدیدا یه ایمیل خوب  از یه دوست عزیز داشتم  که داروی طبیعی  گلودرد بود منم برا ماهان جونم درست کردم و خودمم که چند روزه گلو درد دارم استفاده کردم و خیلی راضی بودم گفتم شما هم دستورشو یاد بگیرید و برا خودتون و نی نی هاتون درست کنیدو و دعاشو به جون ماهان کنید..نیشخند
ضمنا اگه رااااااااااضی بودید و این مطالب رو دوست داشتید نظر بدید تا بازم از این کارای خوب خوب انجام بدمزبان


چای زمستانی مخصوص گلو درد
 

مطابق عکس برشهای لیمو ترش و زنجبیل تازه را در ظرف شیشه ای در داری با عسل مخلوط کرده و داخل یخچال بگذارید پس از مدتی مخلوط ما فرم ژله مانندی به خود میگیرد.
در هنگام مصرف یک قاشق غذاخوری از ژله را به یک لیوان آب جوش اضافه کرده و میل نمایید.
این ترکیب را میتوانید بمدت دو تا سه ماه در یخچال نگهداری کنید.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

راحله
21 آبان 91 13:33
خیلی عالیه واقعا دستت درد نکنه خیلی بدرد می خوره عزیزم


قربونت بررررم دوست عزیزم از کمکتون در مورد راه اندازی این وب کمال تشکر و احترام را دارم عزیز دل..
ملیسا
14 آذر 91 9:38
ممنون مامان ماهانی که چای گلودرد رو آموزش دادی خیلییییییییی خیلی به دردم خورد،بازم از این لطفا بکن