ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

ماهان و شهر پدری

1391/8/18 11:24
379 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز قرار بود ماهانی و دوستاش   بعد از اتمام کلاساشون به نمایش عروسکی برن اما بخاطر زلزله که ساعت ٥/٩ دیروز اتفاق افتاد من سریع خودمو به مهد رسوندم و به زور با خودم به اداره بردمش  که اگه خدای نکرده پس لرزه داشته باشه ماهان جونم پیش خودم باشه و بتونم ازش مراقبت کنم ،اما ماهان میگفت که نترسیده و میخواد به نمایشگاه بره و من قول دادم اگه با من به اداره بیاد عصر که باباییش میخواد به مراغه خونه بابابزرگش بره باهاش راهی کنم و این کارم کردم ماهانی خیلی ذوقق کرد و کلی خوش بحالش شد چون واقعا عاشق بابا بزرگش و اسراء دختر عموش و البته  عمو ناصرش که تو مراغه میشینن هست ... الانم که زنگ زدم کلی خوشحال و شاد بووووووووود...قلبماچخیلللللللللللللی دلم برااااااااااش تنگ شدهناراحت

 این اسراء خانم نازه با ماهانی جونم..ماچماچ

اینم ماهانی جونم با عمو ناصرش که عاشق خودشو ماشینشهههههههه...

بابا بزرگ ،عموبهمن پلیسسسسس..دختررررعمو اسراء و بابایی ماهان جون

اینم ماهااااااااااان و باباااااااااااایی با طبیعت مراغه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آنیس
14 آذر 91 9:40
سلام خانمی خوش بحال پسرت که شهر دیگه فک و فامیل داره