ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

همه جا هستم و در حال تماشای توام...

1396/2/18 8:53
325 بازدید
اشتراک گذاری

همه جا هستم و در حال تماشای توام

من تماشاگر نامرئی دنیای توام

نگرانم که شبی در پی من گم بشوی

چون مه آلوترین قسمت رویای توام

تو نوازنده ی یک قطعه ی غمگینی و من

مثل یک نت نگران شب اجرای توام

روی سن رفتی و کم کم نفست بند آمد

مثل اکسیژنم اطراف نفس های توام

بین جمعیت کنسرت مرا پیدا کن

همه جا هستم و در حال تماشای توام....

ماهان جان و آیهان جان عزیزم،نفسهای مامانی سلاااااااااام به روی ماه و خوشگلتونمحبتمحبتبخدا مامان خییییییییلی خییییییییلی عاشقتونه و فدای جفتتتون بغلاین روزا همش میگم من چقد خوشبختم که شما دو تا رو دارم،چقد خدا دوستم داره و هواسش بهم بوده که شما رو بهم هدیه دادهخجالتآرامخدایا شکر همه نعمتهات،ممنون بابت این هدیه هاتمحبتجانم بهتون بگه مامانی تو دهه سی زندگیش چندتا تار مو سفید کرده،یه نمه حافظشم کم شده،یه کوچولو هم چشماش تار و تیر میشه...البته اینا بخاطر شما خوشملا نیستا خوب دیگه مامانی نمنمک داره پیر میشهخطابی حوصلهاز پیری نمیترسما از این میترسم که شما جوون بشین و این وابستگیتون  و محبتتتون نسبت به من کم بشه،اونوقت دیگه میمیرررررررررررمکچلگریهخخخخخخخخ نامرد نباشینا پسملای گلم من به شدت از تنها شدن میترسم غمگینتا هر کجای موفقیت که رسیدین تا هر جای بزرگی،بلندی و خوشی بابایی و منو  فراموشمون نکنین،بااااااشه خوشگلام ؟؟زیبا

خب بگم از شما  که ماهان نازنینم داری امتحانات نهایی کلاس سومو میدی،حسااابی شلوغ شیطونتر شدی و آتیش سوزوندنت به اوج رسیده..آیهان کوچولو شلوغتر،شیطونتر ،دو روزه مهدتو عوض کردم و یه مهد خییییلی خیییلی بهتر گذاشتمت،4 تا دندون ناز از بالا و 4 تا از پایین درآوردی دو  سه روزه به شدت عذاب داری و به شدت کلافه،منم خاک بسرم کردی با گریه هات و بی قراریاتخطاشاکیدیشبم تا صبح پلک رو هم نزاشتی و همش سرپا بغلم بودی این سینه هامم اونقد مک زدی ،با دندونات گاز زدی ،کشیدی دیگه خدایی خونابه میومد،آخه مگه من یتیم نیستم چرا اینقد اذیت میدی بچهگریه دلخورههههه باشه قربونت بشم فداااای سرت مامانیمحبت

یه چند تا عکس خوشگل براتون یادگاری گذاشتم،قربون همه لحظه هاتون مامانیمحبتبوس

 

پسندها (1)

نظرات (2)

❤مامان سونیا❤
24 اردیبهشت 96 16:37
سلام و صد تا سلام به ایسان خانم عزیز و گل پسرای نازنینش انشالله که همیشه شاد و سرحال باشید عزیز م گل پسر دندون در میاره حسابی اذیت میشه ایلیای منم همینطوره پدر منو داره درمیاره ولی چاره ای نیست بلاخره اینم یکی از مراحلی هست که باید بگذره و ما باید تحمل کنیم انشالله که هرچی زودتر مرواریدهای سفیدش دربیاد تا هم شما راحت بشی هم ایهان عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااام عزیز دلم،قربونت بشم،خوبین،سونیا خوشگلم ،ایلیای عزیزم خوبن انشالله، آخی انشالله به سلامتی همه دندوناشون درآد و کمتر اذیت بشن
مامان امیرعلی
6 خرداد 96 13:57
ماشالله به گل پسرها ببخشید مدتها بهت سر نزدم ماشالله هنوز سرحالی و زبانت طنز خدا راشکر
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام به روی ماهت،قربونت امیر علی جونی خوبه،هزار هزار ماشالله بهش مرسی عزیززززززم شما لطف دارین،مااااااااااااهی ماه