ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

اولین پست تلگرام

1396/3/16 12:10
977 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام نازنین های مامانی،قند و عسلامقربونتون بشم این اولین پست من از طریق تلگرام هستش،دستشون درد نکنه عجب خلاقیت بکری کردن عوامل نی نی وبلاگ،حالا منبعد دیگه من هیچ بهانه ای نمیتونم بیارم برا بروز کردن پستتوندوستتوووووون دارم اندازه دنیاهااااا
ماهان جونم حدود دوهفته مدرسش تموم شده و تو خونست،طفلی بچم حوصلش سر میره تا ظهر که من برم خونهالبته خونه رفتنمم زیاد توفیر نداره ها چون عین شیر دریایی تا باباش بیاد اکثرا میگیرم میخوابمخندونکزبان
آیهان جونمم که مهدشو عوض کردم تازشم کچلش کردم ناز بود نازترم شدهزیبا
 

 

 

 

 

 

قررررربون سر طااااااااااست بشم آیهانم،قربون چشای ناز شمام بشم ماهان نفسمزیبا

 

 

اینجا اولش اینجوری با شونه و قیچی موهاتو کم کرده بودم بعد همه اومدن گفتن یه دست نشدهخطا

 

 

 

 

 

 

 

چه شاد و شنگول با سر کچلشخندونک

 

اینم یه روز قبل کچل شدنشبوس
این عکسهای ناتون رو براتون یادگاری گذاشتم
مامان همیییییییشه عاشقونه شکلاتا

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان زری
27 خرداد 96 13:03
چه امکان خوبی منم رفتم که فعالش کنم
مامانی نازگلا
پاسخ
آرررررره حمشره بدو که عقب نمونی خوبترش اینکه دوساعت نباید عکسو کوچیک بزرگ و ویرایش کنیمیزنی در جا میشینه اونجا که باید