ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

تولدت مبااااااااارک آیهان عزیزم

1395/11/30 13:48
318 بازدید
اشتراک گذاری

در تو هزار مزرعه..

خشخاش تازه هست،..

                 آدم..

                           به خنده های تو معتاد میشود.........

فرشته من،..عزیز دلم با کلی شرمندگی و خجالت زدگی اولین سال زمینی شدنت و تولدت رو از ته دقلبم تبریک میگم امیدوارم سالهای سال با خوشبختی و سعادت  زندگی کنی،همیشه دوستت دارم نخودکمبغلبوس

 

شرمندتم عزیز دلم که بخاطر بی لیاقتی و هواس پرتی مامان در شب تولدت از تخت افتادی و آرنجت در رفتخستهگریهگریه

الهی بمیرم دورت بگردم چقدر گریه کردی دلمون کباب شد

فدات شم الان حسش نیست،بعدا از تولدت مینویسمبوسعشششششششغمی جوجه من

پسندها (3)

نظرات (1)

❤مامان سونیا❤
1 اسفند 95 14:42
عزيز دلم تولدت هزاران بار مبارك آيهان عزيزم آخه چرا دستت در رفته اونم سر يكسالگيت عزيزم خيلي ناراحت شدم انشالله كه زود زود زود دستت خوب بشه گل پسر قند عسلم انشالله كه خدا نگهدارت باشه نازنين كوچولو ماهان جونم چطوره خودت خوبي خانم خيلي بي وفا شدي سري به ما نميزني ماماني مهربون خيلي دلم براي اون روزا و اون كامنتا تنگ شده روي ماه گل ÷سرات رو ببوس مواظب دست آيهان جوني باش انشالله كه خدا زود زود بهش سلامتي بده
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااام عزیز من.قربونت بشم اولش اینو بگم بخدا بی وفا نشدم وقت کم میارم شدید،نسبت به قبل کارم هزار برابر شده با وجود آیهان جونمم که هیچی دیگه خدایی عین کوالا که به درخت بچسبه اصلا یه لحظه به حال خودم نمیزاره همش روسینم قفلهشما عزیزید و بزرگوار ماهانم خوبه خوشه،سلام داره فدات شم ،اره روز تولد آیهانی بس که شلوغ شیطونه از تخت افتاد دستش در رفت طفلی بچم منم روی ماه تو و ناز دونتو میبوسم عشغی که اینهمه وفاداری