ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

یلدای 95

1395/10/1 13:34
537 بازدید
اشتراک گذاری

دارم امشب بین دل هارفت و آمد میکنم          گر عبورت را نبینم ،عشق را رد میکنم

گر نباشی هیچ و پوچم ،صفر حتی...زیر صفر     گر بیاییدر حضورت،صفر را صد میکنم

سلاااااااااام گل پسرای نازنینمممممم،قند و عسلام الان فقط عکس میزارم اولین فرصت میام پستو کامل میکنم،بازم عجله دارمخجالت

دندونی آیهان جونم با کیک مامان پزشمحبت

هنر دست مامان برا نامزد..خخخخخ نه نامزد نه مربی آیهان جونم

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان اهورا و آریا
7 دی 95 19:28
میگم آیسان چه جالبه که ماهان کپه باباش و آیهان کپه خودت تقسیم بندی عادلانه ای کردین
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااام عزیزم آره دیگه ایندفعه خیلی دقت کردم اینهمه زحمت بکش دوتا پسر بزا یکیش به خودت نره که به فنا رفتی خخخخخخخ
مامان زری
11 دی 95 12:32
سلام عزیزم . نمی دونم چجوری امروز دلم هواتو کرد اومدم بهت سربزنم بعد از مدتها . دیدم پست گذاشتی خیلی خوشحال شدم. دلم خیلی برات تنگ شده بود . قدم نو رسیده هم مبارک خدا حفظش کنه . اگه آدرس اینستا داری برام بزار آیشان جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااام قربونت بشم من چقده بد شدمبخدا خیلی گرفتارم اما امروز اومدم وب کامنتتو دیدم خیلی خوشحال شدم که رفیق با مرامی مث شما دارمننه فدات شم اینتستا ندارم دوستت دارم فراوون روی ماه خودت و نازدونتو میبوسم