ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

سینه خیز شدن آیهان

1395/9/24 13:41
955 بازدید
اشتراک گذاری

عشق یعنی سر بوسیدن لعل و لب تو           بین خورشید و گل و آینه دعوا بشود

عشق یعنی تو بخندی و از آن لبخندت          غصه از حسرت لبخند تو رسوا بشود...

گل پسرای نازنینم سلاااااااام ،هر وقتتون بخیر و شادی عزیزان دلم ،قربون دو جفت چشای خوشگل سیاهتون بشششششم ممممممنبغلبوسچه حس خوبیه که آدم بشینه برا بچش خاطره بنویسه،به حق علی مرتضی شمام قاطی همه بچه های دنیا سالم و سلامت و شاد بزرگ بشین الهههیزیبا

عرضم به خدمت که ماهان عزیز دلم مشغول درس و مدرسه است،هرزگاهیم میاد آیهانو محکم بوس که... نه ،،مااااااااچ یعنی ماچاااااا،از نوع محکم و آبداراش میکنه و بشگون و لپ کشی و فلان خلاصه جیغ و صداشو درمیاره و منو میزاره سر کار و آروم کردن بچه و .. بی حوصلهمنم که حسابی از خجالتش درمیام خخخخخخخشیطان

آیهان عزیزمم صبحها میره مهد ،ظهر برگشتنی یه نمه با من قهره تا برسیم خونه و قلقلکش بدم و بخندونمش آقا افتخار بده  بچه سابقمون بشهزبان...

نازگلم حدود دو روزه سینه خیز میره(اولین تاریخ سینه خیز شدن آیهانم 21 آذر بود،الهی فداش بشم)،همه جا رو میریزه به هم و منم همش دنبالش بدو بدو که مبادا برا خودش لطمه وارد کنهترسوالبته برا من بد نشده هاااا،دور از چشمتون حسابی چاق و چله شدم(پیشی بیاد منو بخولهزیبا) باید یه ذره به خودم حرکت بدم این چربیا رو آب کنم ،بشم همنی که بودمخندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیش همه دوستای مهربونم سر فرصت میام ،ممنون مهربونا که فراموشمون نکردین،عشششششغینبوسزیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اهورا و آریا
25 آذر 95 14:41
سلام عزیزم.خوبی؟پسرای گلت خوبن؟ آریا 21بهمنه پس یه هفته آریا بزرگتره چه پسر تنبلی داریآریا از 6ماهگی سینه خیز میره الانم یه ماه و نیمه چهار دست و پا میره من که کلا آب شدم احتمالا تا چند وقت دیگه محو میشم از دست اینا
مامانی نازگلا
پاسخ
سلللللللامعزیزم،قدم نو رسیده شمام خیلی مبارکهزار آفرین به آریا جونم،بابا آریا مامان فرزی مث شما داره آیهان به من که نهبه باباش رفته تو تنبلی منم از دستشون یه چند تا قطره بیشتر نموندم