ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

اولین مرواریدو سرپا شدن آیهانم

1395/9/15 9:53
411 بازدید
اشتراک گذاری

  الهی غصه تو قلبت بمیره..                تنت سالم دلت هرگز نگیره

الهی درد و غم از تو جدا شه         الهی صاحب قلبت خدا شه

سلااااااام به فرشته های کوچولوم،الهی مامان دورتون بگرده قناریای منزیبابوس

پنج شنبه 11 آذر طبق معمول پنج شنبه های گذشته بابایی ماهان رو به استخر برد و من و آیهانو خونه سیما جون ،ساعت 11 من و دایی ابولفظل رفتیم ماهانو از استخر بیاریم اومدم دیدم همه موهای سیما سیخ سیخی شده و خودشم انگار از کت و کول افتاده بس که جوجه کوچولوم اذیتش کرده بودزبانسیما تا منو دید گفت خدا خیرت بده آجی این تو این بچت چقد بیقراره این بچه،اینو چجوری تو مهد حریف میشن همه موهامو کند داد به باد صبا که این بچهخطاگفتم نه والا شلوغ و شیطون هست دیگه نه تو این حد حتما یه کاریش کردین دیگهبی حوصلهدلخورتا عصر حسابی بیقرار و ناراحت بودی منم همش دل پیچه و عصبی که چرا اینجوری شدیگریهعصری اومدم لباساتو کندم همه جاتو بررسی کردم ببینم از چی ناراحتی،گوشاتو چک کردم،دستمو کشیدم لثت دیدم ای جااااااان دلم زودی گازم گرفتی زیبا یه دونه دندون ناز جوونه زده بود چقدم تیز ..فدات بشم که زبونتو بهش میمالیدی،زبونت زخمی شده بودبغلآجیای منم که مهربووون ناااااااز،زودی برات ااش دندونی درست کردن که راحتر دندونتو دربیاریقربونت بشمآرامفرداشم که جمعه بود اولین بار از مبل یا پشتی میگرفتی و بلند میشدی بوسجالب اینکه من فک میکردم چقد تنبلی که تو ده ماهگیت  نه سینه خیز شدی ،نه دندون درآوردی نه حرف میزنیزبانقربووووووووون تو بشم که همه کاراتو تو ده ماهگی انجام دادی ..تک و توک..می می و ماما هم میگی که البته فعلا زیاد واضح نیستمحبت

 

آش دندونی عشقققققققققمبغلمحبت

قربون همه اولین بارات عزیز دلللللللللللمبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اهورا و آریا
15 آذر 95 10:58
مبارک باشه اولین مرواریدش تاریخ تولد آیهان کی میشه ببینم چقدر تفاوت سنی با آریا داره؟ ما آریا که دیوونمون کرده یه لحظه نشسته نیست همش دست میگیره در و دیوار و مبل سرپا وایمیسه و حرکت میکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای دوست خوبم آیهان 30 بهمن هستش ،این وروجکم چن روزه خیز میره کلافم کرده
❤مامان سونیا❤
17 آذر 95 16:53
سلام خانوم چشم ما سفید شد تا از شما یک خبری شد قدم آیهان جون مبارک تاریخ تولد گل پسر رو بالای وب نزدی خانم اولین مروارید کوچولوت مبارک آیهان عزیز ماهان جونم حالش چطوره روی ماهشون رو میبوسم تند تند بنویس خانم خیلی خوشحال شدم دیدم باز مینویسی انشالله که همیشه و هر کجا موفق و موید باشید.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم،قربون تو بشم،خوشگل دخمل ما چطوره ؟؟ تشکر از تبریکات خاله عزیز آره گلم هنو بخدا خودمو جمع و جور نکردم ،باید اساسی بشینم پای وب که فعلا مقدور نیستاولین فرصت اسم آیهانم اضافه میکنم