ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

تولد ماهان جونم

1395/9/15 9:23
326 بازدید
اشتراک گذاری

"دل"به "دلدار"

                          "سپردن"کار هر"دلدار"نیست..!!!!

"من"به "تو"

                                                                      "جان "میسپارم

"دل"کـــــــــه "قابلدار"،،،نیست....

خوشگل پسر عزیزم،عزیزتر از روزهای گذشته،جانتر از جانم،نفس مامانی خوشحالم که یه سال دیگه به عمر قشنگت اضافه شد..فدای مهربونیات بشم که این روزا عصای دست مامانی شدی و تو نگهداری داداشی کمک میکنی،دنیا دنیاااااااااا عاشقتم نازنین پسرممحبتبوسبغلچون تولدت 3 آذر مصادف شده بود با ایام صفر و تو هم روزها قبل گفته بودی میخوای تولد تمام عیار  با کیک و کادو و مهمون زیاد و البتتتتتتته رقص و مقص و اینجور چیزا داشته باشی گفتم نگه دارم چند روز بعد که ماه صفر تموم شد برات جشن حسابی بگیرم،اما همون 3 آذر من داشتم داداشی رو میخوابوندم که مثلا بیام برات  کیک میک خونگی درست کنم و یه جشن کوچولو بگیرم که نگو خودم خواب رفتم اساسیزبانخجالتعصر با صدای زنگ تلفن خاله فاطی با دایی ابولفظل و بر و بچه ها بیدار شدم ، پشت تلفن تولد تولد تولدت مبارک ،بیا شمعها رو فوت کن میخوندن یهو بغضت گرفت وگفتی چه تولدی،چه شمعی الکی الکی اینکه مامان خوابیده اصلنم به خیالش نیست من تولدمه،خانم معلمم یه عالمه مشق داده،اونم شما شمع خیالی رو فوت میکنین، من همش فک میکردم امروز میخواین بیاین خونه ما با کیک و کادو سورپرایزم کنین،بعدشم تلفنو قطع کرد غمگینچن دیقه بعد فاطی بهم اس داد که  یه جشن کوچولو غافلگیرانه تو خونه اونا برات بگیریم که دلخور نشی،نهایتا اون قسمت چربی سوزی و تخلیه انرژی و بزن و بکوبو حذف میکنیمخندونکخلاصه جوری که ماهان نفهمه برا چی ،رفتیم خونه خاله فاطی که هم خاله ها و دایی هها اونجا جمع بودن ،دمش گرم دستش بی درد آجی گلم خونه رو قشنگ تزئین کرده بود با شام و کیک  و میوه  و صد البته کادو..خودمونم شام و کیک گرفته بودیم و تو صندوق عقب جاساز کرده بودیم..آرامخدا رو هزار بار شکر نازگلم کلی کیفیدبوس

قربونت بشم عسلم بازم مثل همیشه شرمنده عکسای بیشتر و قشنگتری ازت داشتم این پسر خاله سپهر ناقلا لیوان شیرشو خالی کرد رو گوشی من مموریم سوختقهرغمگیناینارم با هزار بدبختی از گوشی این و اون کندم و گذاشتم واستخندونکاینم یه عدد نمونه بارز سپهر ناقلا که برا آیهان سرهم گرفته بودیم ،میگفت سرهم واس ماس و به آیهان نمیدادگیجعکسای مارم سوزونددلخور

اینم تفلد خودم که یک آبان بود و شوشو جونی و گل پسری برام اساسی تفلد گرفته بودنراضیراضیم ازتونخندونک

ماهان عزیزم الهی صد ساله بشی نفس مامان تولدت مبااااارکمحبتجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

dfdsfds
15 آذر 95 9:39
sdfsdfsdf
مامان اهورا و آریا
15 آذر 95 12:25
ای جاااان تولدتون مبارک ایشالا همیشه سلامت و خندون باشین
مامانی نازگلا
پاسخ
خیییییلی مرسی خاله مهربووووووووووووونم