ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

حاشیه های مهمونی و تولد ماهانی

1391/9/7 10:42
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .... خدایا شکررررررررررررررررت عجب روزای خوبی، شکر که به ما این همه  نعمت دادی ...

پنج شنبه به مناسبت تجدید بنای خونه شهناز خانم همکار صمیمی فاطمه نهار و جشن مهمون بودیم ،بچه ها حسابی خودشونو خوشگل کرده بودند ،دایی ابولفظل هم ماهان رو فشن کرده بود،خییییییییییییلی ناز و دلرررررررررررررررربا شده بود عسل مامان..

نهار  که شامل آش رشته و کوفته و دلمه بودرو از بیرون سفارش داده بودند روشم کلی برا تزئینات و خوشمزه کردنش روغن حیوانی (روغن زرد) ریخته بودند که چون من اصلا این روغن رو دوست ندارم خیلی کم غذا خوردم  بعد نهار حسابی خوش گذشت ماهان با نیما پسر میزبان حسابی دوست شد و قیم بازی کردن ما هم کلی انرزی تخلییییییییییییییییییییه کردیممممممممممم.. البته مهمونی چند تا حاشیه  هم داشت اول اینکه   آخرای مهمونی متوجه غیبت سارینا شدیم که باعث شد مهمونی  حسابی  بهم بریزه و همه مهمونا و میزبان دنبال سارینا تموم ساختمان و پارکینگ و آسانسورو خلاصه همه جا رو گشتیم  اما اثری از سارینا نبود،هممون شدیدا نگران و دلواپسکلافه دنبال سارینا میگشتیم ،رنگ فاطمه مثل گچ سفید شده بودحدود ده دقیقه همه جا رو گشتیم بعد متوجه شدیم   سارینا طبق معمول شیطنتش گل کرده و بین پشت تخت و پرده اتاق نیما  قایم شده  . طوری که من خودم چند دفعه اونجا رو نگاه کردم ندیدمش ...  وقتی پیداش کردیم اولش کمی عصبانی شدیم ولی بعد کلی بوسش کردیم و خدا رو شکر  کردیم که اتفاقی براش نیفتاده...حاشیه دوم این بود که غذایی که از بیرون آورده بودن مسموم بوده و اونایی که پرخوری کرده بودن حسابی اسهال و استفراغ گرفته بودن ،تو خونه ما هم سیما و فاطی و سارینا مسموم شده بودن و من و ماهان و سنا که کلا کم غذاهستیم کمتر مریض شدیم هورا

تو برگشت به خونه من و ماهان کیک  میکی موس  به انتخاب خود ماهان  برا   تولدش  گرفتیم که از قبل تصمیم گرفته بودیم جشن تولد امسالشو زودتر بگیریم ،،  اما ماهانی یه خورده مشکل داشت و طفلی پسر کوچولوم نتونست تا خونه  برسه و تو راه خرررررااااابکاااررررررری کردو مجبور شدم کلی بشور و بساب  قبل تولد انجام بدم که البته اینم یه خاطره شد که ماهانی روز تولدش چیکاااااااااااااررررررررر کرد.. خندهبعد یه جشن کوچولو با همدیگه گرفتیم و حسابی به بچه ها با کادو هاشون  خوش گذشت ...

 

اي تنها دليل رد کردن هر دليل و اي تنها بهانه ي آوردن هر بهانه

ديوانه ي مهرباني تؤام….

اي بهترين چه خوب شد که به دنيا آمدي و چه خوبتر شد که دنياي من شدي

پس براي من بمان و بدان که تو تنها بهانه براي بودني

تولــ ــ ـ ـــدت مبارک

 

تولد  تولد   تولددددددددددت  مبااااااااارررکککککککک ،  مبارک مبارک تولدت ،،مباررررررررک

  niniweblog.com

الحمدالله روز خیلی خوبی  برای ماهان کوچولو بود    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملیسا
15 آبان 91 9:44
تولدت مبارک ماهان جان صد سال به این سالها
راحله
21 آبان 91 13:27
ماهان جونممممممممم تولدتتت مبارکککککککککککککککککککککککک