ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

هورا هورا بلاخره من و ماهان عمه و پسرعمه شدیم

1391/9/7 10:48
453 بازدید
اشتراک گذاری

 مژددددددددددددده              مژژژژژژژژژژژژژژژژده  

قدم نو رسیده مباررررررررررررررک .....

 بلاخره من عمه شدم و البته ماهانی گلم هم پسر عمه شد...هورا

niniweblog.com

ظهر یکشنبه  به تاریخ ١٤/٨/٩١ ساعت٣٠ : ٢ نی نی کوچولوی دایی مهدی و زن دایی شبنم ماهان جون بدنیا اومد... یه پسر ناز و خوشگل ...

 

niniweblog.com

امروزم قراره بریم از بیمارستان به خونه بیاریمشون و البته یه ببی هم گرفتیم که جلوی پاشون قربونی کنیم ..niniweblog.com

فدااااااااااااش بشششششه عمههههههههماچ

 

 چه ناز و دوست داشتنی بود پسر دایی ماهانی جونم ...،ماهانی کلی ذوق کرده و همش می گه چون نی نی پسره و منم پسرم  نی نی  فقط باید با من   بازی کنه نه با سنا و سارینا ..از الانم خط و نشون کشیده که اگه تخطی کنه و با سنا و سارینا بازی کنه حسابشو می رسه ... خدا بخیر کنههههههههههههههه

niniweblog.com

اینم یه عکس از دایی مهدی و سه تا ناقلا قبل از تولد نی نی

اینم یه عکس دیگه دوسال قبل از باباشدن دایی مهدی و ماهان کچل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نورا
15 آبان 91 9:43
تبریک تبریک خانومی قدم نو رسیده مبارک زیر سایه پدر و مادر
راحله
21 آبان 91 13:29
سلام گلم مرسی که به من سر میزنی و ازم خبر می گیری دوستت دارم مواظب خودت باش