ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

عکسهای یادگاری ماهان +18

1392/4/10 11:03
667 بازدید
اشتراک گذاری

 لا لا لالا گلکم لالایی کن دلبرکم
خواب پریشون نبینی ای غنچه بانمکم
لالا لالا گلکم لالایی کن پسرکم
چشماتو گریون نبینم گریه نکن دردونکم

 

زشته گل پسرم  یکمی خودتو جمع و جور کن ...فردا پس فردا بزرگ شدی میگی من نبودمااااااااااااااا..ماچ

 وای..وای..واینیشخند

 

  حالا دیگه واقعا وای...وای...وایتعجب

 

 

 

ها... من که میدونم برا چی تغییر قیافه دادی پیشی  شیطون منزبان

نامرد کوچولوی من.. ول کن  خواهر زاده هامو...چه کم اشتها

آی شلوغ چشامو بستما...تا چشما باز کنم ولش کردیاااااااااااااااتعجب

یعنیکه الان مرد شدی و دیگه وقتشششششه؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)