ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

ختنه ماهان جان وعکس های زیر دوسال ماهان جان

1392/4/10 11:02
1,414 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دل مامانی چند روز پس از اومدن به خونه و تو یه صبح زیبا به سلامتتتتتتتتتی، مسلموووون شدنیشخندمن که طاقت گریه های جیگر نازمو نداشتم توسط آقای دکتر و شوشوووووو  جون به بیرون هدایت شدم، و های هاااااااااای گریه می کردم گریه اولشم موافق نبودم که به این زودی ختنه بشی ،چون از بدو تولدت همش بیمارستان  و  تو سختی بودی،ولییییییی بابایییت گفت که انشالله این دیگه آخرین عذاب و البتهههههههه شیرینترین عذاب به لحاظ مسلمانیت می شه ....

یه هفته طول کشید تا خوب بشی و تو این مدت خاله سیما طبق معمول همییییییییشه  کنارمون بود واز من و تو عسلم مواظبت  میکرد ماچ

 به توصیه بزرگترای فامیل و گیس سفیدا و ریش سفیدا   

niniweblog.com

    بعد از یه هفته که خوب شدی به همه اعلام کردیم که ختنه ات کردیم و یه جشن سوری ختنه راه انداختیم چشمک

niniweblog.com

خوشگل مامانی،  مسلمون شدنت مباررررررررررک

 

اینم یه چندتا عکس ناز از ناناشششششششششششششم

هنوزشم که هنوزه فداش بشم از این خرگوشه می ترسه

 

 اولین تولد  ماهان جونم

عزیز دلم اولین تولدت مبارک.niniweblog.com

.البته این چندمین تولدت تو یکسالگیته فدات بشمlove couple 03

 

عزیز دلم من فقط مادرتم ....اماتو، همه دنیای منی

 

love heart 15

 ماهانی و بابایی  تو پنج ماهگی ماهان جون

 

فداش بشم گل پسرم که  تو پنج ماهگیش ،سرش رو بدنش بند نبود و همش تکون تکون میخورد،

 

 

مراسم  شب یلدا دو سالگی سالگی ماهان جان در مهد کودک نشاط

عکس دختر خاله سنا ،ماهان جان در تولد یکسالگی اش

 

 عکس دختر خاله سنا جون تو تولد یکسالگیش و حامی محکم تو دلبندمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)