ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

تماشای ماهی قرمز

1393/12/9 9:20
1,707 بازدید
اشتراک گذاری

راهــ کـِـﮧ میـروے

عَقــَـب میـمــانَــم•••

نـَه بـَـرای اینـکـِـﮧ نـَخواهَـم با تــُـ[♥]ــو هـَـم قــَـدم باشَـم

میـخواهـم پا جاے پاهایـَـت بگــُـذارَـم

میـخواهـَـم مـُـراقبـَـت باشَم

میـخواهـَــم رد پایـَـت را هیچ خیابانـے در آغوش نکـِـشـَــد

تـــُـ[♥]ـو فــَـقـَـط بـَــراے مـَـنے•••

سلاااااااااااااام به روی ماه و قشنگ ناز پسر عزیزم و دوستای گل مهربونم بوسبوسبغل

مامانی فدات قول دادم زود زود بیام  تو وبت ،از آخرین پستیم که گذاشته بودم برات تا الان جفتمون مریض بودیم و تو استعلاجی ،امروز بهتر شدیم ،گفتم یه سر به وب تو  دوستان خوب مشترک بزنمآرام

الهی دورت بگردم مامانی ،پریروز که من مریض بودم و تو استعلاجی بودم هر کاریت کردم بیدار نشدی بری مدرسه و گفتی بی تو نمیتونم برم،،منم که مامان مهربوووووون بغلت کردم تا لنگ ظهر خوابیدیم،ظهرم بلند شده بودی برام اسپند دود کنی منم عصبی بودم،دعوات کردم  که چرا دست به گاز زدی،،..اومدی با حرص نشستی میگی الهی بمیری مامان بمیری که من میخواستم برات اسپند دود کنم درد و بلاتو دور کنم تو همون بهتر که بمیریخطاسبز

امروز صبحم من هنوز کامل آماده نشده بودم که تو رو آماده کردم و گفتم تو حیاط کفشاتو بپوش و وایسا تا بیام اومدم دیدم در حیاط بازه تو هم نیستیکچلترسوپشت این ماشینو نگاه اون ماشینو نگاه نبودی که نبودیخطاالبته بار اولت نبود که شیطنت میکردی و قایم میشدی و لی همیشه  زودی  از همون تو کوچه خودمون از پشت ماشینی تیری،، یه سوراخ سنبه ای  پیدات میکردم ...امروز هر چی گشتم اثری ازت نبود رو زانوهام نشستم حتی زیر ماشینارم دید زدم ،با خودم گفتم خدایا کی درو باز کرد ،بچه رو کشید تو خونشترسوسر صبحی یه سردردی گرفتم که بیا و ببین،چند بار بلند بلند صدات کردم،....گفتم نکنه رفتی تو خیابونتعجببدو بدو اومدم سمت خیابون،چند نفر که هر روز ما رو با هم میبینن متوجه شدن و گفتن خانوم نترس پسرت بدو بدو از همین سمت رفت...با خودم فقط به این فک میکردم که با این عجله کجا رفتی؟؟تعجبتعجب..الهی دورت بگردم بهت رسیدم دیدم داری با  پیرمردی  که دیشبم همونجا بساط ماهی قرمز گذاشته بود  حرف میزنی و  ماهی قرمزا   رو تماشا میکنی آراماول میخواستم دعوات کنم،ولی بعد کشیدمت تو آغوشمو و لوست کردم ،وای عزیز دلم چقد ترسیدم فک کردم گم شدیگریهگریهقربونت بشم همه کس مامان ،الهی همه درد و بلات به جونم ، هیچوقت گم نشو،هیچوقت تنهام نزار ماهان مهربونمبوسبوسبغل

پسندها (5)

نظرات (24)

میهن استار
9 اسفند 93 9:38
با سلام از شما دعوت میکنیم از فروشگاه اینترنتی mihanstare.ir بازدید نمایید
مامان کارن( رزیتا )
9 اسفند 93 9:43
بلا به دور ایشالا که بهترید الان ؟! عزیز منی ماهانی شیطون اول صبحی رفته ماهی ببینه چه عالمی دارن این وروجکا
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیزممممممممممممممم،، بله خوشبحالشون دنیا فعلا دست ایناست
مامان
10 اسفند 93 1:38
سلام ایسان جونم.خوبی گلم. ماهان جونم خوبه. بابا، خانم دیگه ما رو تحویل نمیگیری
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلمممممممممممممم،فدات بشمچقد دلتنگتون شده بودم خدا نکنه جیگررررررررر خدایی کم میام،تو همیشه در قلبمونی نه تو وب
مامان
10 اسفند 93 1:40
اخی.الهی دیگه هیچوقت مریض نشید. فدای ماهان جونم که میخواست اسپند دود کنه و مامان ایسان خرابکاری کرد و ماهانمو ناراحت کرد.
مامانی نازگلا
پاسخ
عاخه فک کن من زیر پتو در حال بخور اون رفته تنها سر گاز و خطر و این حرفهااااااز رو محبت بود ،یه ذره محبتم زیاد شد
مامان
10 اسفند 93 1:41
وااای چه استرسی. خیلی مواظبش باش ایسان جونم. ای ماهان شیطون بلا. ببوووووسسسس
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ برا همین یه نمه دعوا،یه نمه تنبیه،یه نمه دلخوری داشتیم فدات گلم شیرین کام باشی
مامان هانا و آریا
10 اسفند 93 2:07
سلام آیسان جون خوبی عزیزم؟ کاش ما هم جز دوستان مشترک بودیم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام فدات بشممممممممممشما که جزو دوستااااااان ناز و عزیزینننننننننننن
مامان هانا و آریا
10 اسفند 93 2:08
خدای من این سرماخوردگی امسال امون مارو بریدهههه ایشالله که حالتون خوبه؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
اره به خدااااااااااااا..هر کیو میبینی دماغش آویزونه،
مامان هانا و آریا
10 اسفند 93 2:10
یبارم هانا با من همچین کاری کرد اون چند لحظه یه عمر برام گذشت، ولی من خیلی عصبی شدم و ترسیدم دعواش کردم ببوس عرفان جون و
مامانی نازگلا
پاسخ
خدایی ترسم داره ،قربونش بشم خودشم بلد نبود یسخو بزنه به اسپند ،مردم و زنده شدم تا با دستش اسپندو میریخت رو سیخ داغ مرسی خانوم،شرین کام باشی عزیزمعرفاااااانوووووووووووباشه میبوسمش ،اگه عرفان پیدا کردم،عرفانش با من گناهش پای خودت
مامان هانا و آریا
10 اسفند 93 2:12
داشتی من ووووووو عرفان، منظورم ماهان جون بود از بس تو فکر نگارم قاطی کردم دیدیش سلام منم برسون، خودش که یه خبری نمیده بووووووووس برای ماهان عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ آله خبگندش بزنه نگار فدات چشم، شیرین کام باشی
مامان هانا و آریا
10 اسفند 93 2:13
مواظب خودت و گل پسری باش عزیزممم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بشم گلم،ممنوووووون،رو چشم
مامان امیرعلی
10 اسفند 93 10:09
ای خدا فداش بشم که واسه مامانی اسفند دود می کنه حالا من واسه دو تاتون دود می کنم واسه شیرین زبونی ماهان و شادابی مامان
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااام دوست خوبم،فدات بشمممممم مننننننننننننننن عزیزدلمی،امیر علی جون چطوره خوبه ایشالله،قربونش بشم
تاپ
10 اسفند 93 19:05
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامانی نازگلا
پاسخ
عیدی چی عیدیم میدین
بابا و مامان
11 اسفند 93 23:21
خدا را شکر که الان هر دو تایتون خوبید
مامانی نازگلا
پاسخ
بله خدا رو شکر،،منون گلم
بابا و مامان
11 اسفند 93 23:22
ماهان جون مامان گناه داره اینقد استرس بهش نده عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
آی قربون دهنت بگو دوستم بازم بگو
مامان ریحانه
12 اسفند 93 10:29
آیسااااااان؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااام،،جوووووووون دلم
مامان ریحانه
12 اسفند 93 10:29
آیسان جونی؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
جووووووووووووووونمممممممممممممممم
مامان ریحانه
12 اسفند 93 10:30
آیساااااااااااااااااااااان بدددددددددددددددددد،باهات قهرررررررررررررم
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااااااااا با ادب چراااااااااااا؟؟؟
مامان ریحانه
12 اسفند 93 10:30
اصلا خوب شد مریض شدیوای قربونش بشم ماهان مریض نشه
مامانی نازگلا
پاسخ
اعععععععععععع من دوست سر راهیم برات عایاااااا؟؟؟من خوب شد مریض شدم ماهانو قربونش بشی؟؟؟؟!!!چرا اونوخ عایاااااااا؟؟؟؟
مامان ریحانه
12 اسفند 93 10:31
آفرین ماهان تا مامانی اصلاح نشه مثل قبل نیاد وب،تو هم تا میتونی اذیتش کن
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخ دم عید شلوغه اصلاحم میرمباشه بابا توووووبه توبه توبه
مامان فاطمه
12 اسفند 93 10:32
سلام آیسان عزیز،خوشحالم که شما و گل پسری خوب شدین و برقرارین میبوسمتون به مام سر بزن
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم،فدای مهربونیات،مرسی خانومحتمااااااااااااا
مامان ریحانه
12 اسفند 93 10:34
الهی قربونت بشم ماهان ،ماهی قرمز دوست داری،آخییییییییییییییییی آیسان بدجنسسسسسسسس
مامانی نازگلا
پاسخ
مننننننننن،،،قربووووون منننننن..ها نه ماهان ایش اییییییش ایییییییییششششششششش
مامان آروین(مهناز )
13 اسفند 93 11:09
وایییییییییی من که اگر بودم حتما میمردم آخه اون موقع صبح وقت ماهی نگاه کردنه چی فکر میکنن این بچه ها خیلی مواظبش باش عزیزم حفته وقتی بچه رو دعوا میکنی داشته برات اسپند دود میکرده خب
مامانی نازگلا
پاسخ
آره مهنازی خدایی خودم مردم و زنده شدم صد دفعه بیشتر زیر ماشینا،تو کوچه ها اینور اونورو نگاه کردم واقعنم قصه تا گوساله چی شود دل مامانش آب شود
مامان بردیا اریایی
14 اسفند 93 16:14
سلام عزیزم بلا به دور امیدوارم که اب دماغت جمع شده باشه ایسان خداییش بدون تو اینجا صفایی نداشت ایشالله که الان خوبین خدارو شکررررررررررر
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااام میییییسی عزیزم،لطف داری یه عالمه،میبینم بی من صفایی نداره برا همینه به جای گل و بلبل از آب دماغم میگی فدااااااااااااات عزیز دلم،میبوسمتون
مامان بردیا اریایی
14 اسفند 93 16:16
ای خدااااااا نسل این ماهی قرمزارو نکنه ایشالله که بچه مردم نزدیک بود گم بشه یکی هم نزدیک بود خدای نکرده سکته کنه والله بخدا مسئولین رسیدگی کنن لطفأ
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخ قربونت بشم این مسولین گوش شنوا ندارن که