ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

دغدغه این روزهایمان

1393/12/16 9:57
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام سلاااااااااام به روی ماه دوستان گلم و ماهان عزیزززززززززززمبوس

عاغا ما تمدد اعصاب نمودیم و برگشتیم،اما چه برگشتنیغمگیندیگه از آیسان 38 مد سایز و خوش استیل خبری نیست که نیست غمگینگریه،دشمن شاد شدیم رفت پی کارش همچین گلمبه تپل مپل شدیم که نگوتعجبغمگینیادش بخیر اینجا میومدیم همش  قر میدادیم و فیس و افاده و پز و مز میدادیم به دوستانغمناکغمناکآهتون گرفت دوستان چاقالوخندونک...الهی به حق پنج تن شمام چاقتر بشین،لال از دنیا نری بگو آمیییییییییییینخندهخندهاین یه طرف ،قضیه دوم من با شوشو خیلی بد شدم،دیگه جیک جیک کردنا ،،همش برام مردنا ،یواشکی بیرون قرار گذاشتنها، کم رنگتر شدهغمگینغمگین،فک کنم چشم خوردم گریهگریهغمناک

بریم سراغ دغدغه،دقدقه،دقدغه،دغدقه.. خخخخخخخخخخندونکحالا هر چی یه بار رو این کلمه بحث  کردیم  دیگه ویراژ نمیدم هر کدوم درسته همونو بخونین املاشو بلد نیستیم بریم سراغ انشاشزیباچشمک

ماهانو که سراغ دارید از نترسیش و تنها تو خونه موندن و اینا..چهارشنبه شب وقت خواب بهم گفت مامان فردا که میخوام خونه تنها بمونم برا صبحونم املت درست کن،منم که سراغ دارین مهربون و فداکار و ایناخندونک زودی  مقدمات املت رو تهیه کردم و  گوجه  ها رو تفت دادم که صبح دیر نکنم فقط تخم مرغاشو بزنم ،صبحم آروم و بی سرو صدا داشتم  لباس میپوشیدم که ماهان بیدار نشه ،دیدم سرشو از پتو آورد بیرون طفلی بچم چه عرقی کرده بود گفت مامان من با تو میام ...میترسم خونه بمونم،خواب بد دیدمغمگین رفتم بغلش کردم پیشش دراز کشیدم ،آیت الکرسی خوندم شدیدم برف میومد،گفتم مامان بگیر بخواب هوا سرده  خواب بدم دیگه رفته ،منم برات دعا میکنم دیگه خواب بد جرات نمیکنه بیاد سراغت...من هر چی اصرار کردم این لباس منو محکم گرفته بود میگفت نه مامان من خواب دیدم بابایی جن شده میخواد منو بخورهتعجبخندهگریهتعجبتعجبتعجبخندهگریهتعجبتعجب...من میخندیدم ،ماهان بیشتر گریه میکرد ،گفت خواب دیدم بابایی به من میگه من یه پسر دیگه داشتم  به اسم امیر حسین ،چیکارش کردیتعجب،اگه تو امیر حسین منو خوردیش،منم باید تو رو بخورم ترسوبعدم بابایی شبیه جن شد میخواست منو بخورهگریهگریهترسوکچل

هیچی دیگه با خودم آوردمش اداره،بعد از ظهرم یه جا قرار  مهم کاری داشتم تا از در خونه اومدم بیرون همچین گریه و بیتابی کرد که نگو مجبور شدم برگشتم خونه،الان دستشوییم میخوایم بریم دوتایی میریمغمگینبی حوصله..ای به روحت منوچهر عاخه اینجوریم به خواب بچه میان؟؟؟این چه وضشهعصبانیعصبانیعصبانی

حالا دیگه با این شرایط کاری و تحصیلی من و یه روز در میان تعطیلی مدارس تنها موندن ماهان شده برام دغدغه(دقدقه..دغدقه..حالا هر چیخندونکغمگین)غمگینغمگینگریهگریه

*********************************************

عاغا ما پنج شنبه نشستیم دو کلمه با رفقامون تو وایبر بگپیم،،از اینور ماهان بالا سرم پدیدار گشت که گوشیتو بده گیم بازی کنم،حالا از این اصرار از من انکار،نشوندمش پیشم گفتم آفرین گل پسرم بیا ببین چی دارم به دوستم مینویسم تو هم بزرگ شدی اینا رو باید بلد باشیزبانخندونک بچه مام که تو ادب به خودمون رفته اومد نشست،حالا این رفیقمون یه چیزی نوشت مام چاره ای نداشتیم غیر اینکه براش بنویسیم لوووووووووووووس....یه آن ماهان یه لگد خوشگل به کمر من زدو گریه کنان بدو بدو رفت انباری نشست و های های گریه کردتعجبتعجببا خودم گفتم یعنی این چی به ادارکش رسید اینجوری کرد ..رفتم سراغش

ماهان بی ادب این چه کاریه ،،این کارارو از کی یاد گرفتی؟؟؟!!!!!!!!!عصبانی

خودت بی ادبی،مامان خانم،یعنی چی به من نوشتی لوس اونم اونجوری کشیده الان دوستات فک میکنن من بچه بدی امعصبانیعصبانیعصبانی

عه واااااااااا..مامان من کی به تو گفتم لوووووووس عایاااااااا؟؟؟!!!تعجبتعجب

واااااااااااااااااا مامان همین الان جلو عکس من نوشتی لوووووووووووس به همین درازیگریهگریهگریهگریهگریه

من و وایبر :سوالسوالسوالسوال

آهااااان اونو میگی ماهان نه عزیز دللللللم،مامان قربونت بشه من نه که تو رو خیلی دوستت دارم برا پرو فایلم عکس تو رو گذاشتم هر پیمی که میخوام بدم با عکس تو میره برا دوستم نوشتم لوسخندهخندهخنده

مامان  خانمی ،خنده و  مسخره نداره که کارت،فک میکنی خیلی کار خوبی کردی آبرومو بردی ؟؟...گریهگریهگریهباید ده بار جلو عکس من ازم تعریف کنی تا بلکم بخشیدمت.راضی

عزیزززززززززززززززز دللللللللللللللللللل

قربووووووووووووووووونت بشممممممممممممممم

عشغمممممممممممم

نفسممممممممممم

لابد الان دوستم به خودش گرفته خخخخخخخخخخ،خوشبحالش که همچی احساسی از من دریافت کردهخندونکخندونکخندهخنده

از من بعیده همچی حس نابی زبانزبانخندونک

************************************************

دیروز تولد ثنا جون بود،از صبح برا ماهان یه روز خاص و دل انگیز بود،خیلی به جفتمون خوش گذشتآرام،صبحی مامان، پسملی شال و کلاه کردیم با خاله سیما و فاطی و دختراشون رفتیم بازار کلی خرید کردیم بچه ها هر چی دوست داشتن خریدنآرام بعد نهار رفتیم یه رستوران خوبخوشمزه،برگشتیم خونه خاله سیما جشن تولد ثنا جون ،شبم با بابایی رفتیم خونه عمه ستاره که عمو ناصر اینا اومده بودن اونجا و حسابی به ماهان خوش گذشت،ثنای دردونمون توللللللللللللدت مبارک عشغ خالهبوسبغل

 

 

پسندها (5)

نظرات (47)

مامان ریحانه
16 اسفند 93 10:02
به به به سلام به روی ماه خودتون،،آیسان جونی سایز 38 ما چه شده عایااااااااااااااااااااا؟؟قلمبه نبینمت دوستم خوشحالم که دوباره پر انرژی هستین
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااام ممنون خانووووووووووم الان من کلی شرمندم
مامان ریحانه
16 اسفند 93 10:03
ای جاااااااااااااااااااان دلم،قربونت بشم ماهان که ترسیدی مامان خانمی ترس بچه رو بردار خوب میشه ایشالله
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیم بابا هر کاریش کردم خخخخخخخخخخ
مامان ریحانه
16 اسفند 93 10:04
خخخخخخخخخخخخخخخ آیسان تو همیشه با این دقدقه،دغدغه،دغدقه مشکل داریااااااااااااااخنده]خنده]خنده]خنده]
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ
مامان ریحانه
16 اسفند 93 10:09
ای شوشوی نانجیب آیسان ....
مامانی نازگلا
پاسخ
دمت گرررررررم رفیق،خدایی نوکرتم چوبی چماقی بیارم؟؟؟
مامان ریحانه
16 اسفند 93 10:10
آخی تولد ثنا خوشگله بوده تولدش خیییییییییلی مبارک،آیسان امسال خیت نکاشتی تولد ثنا
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلییییییییییی ممنووووووووون گلم خییت!!!!!!!!!!! آهان برا پارسال و کیکو میگی ...نه خب
مامان ریحانه
16 اسفند 93 12:04
خخخخخخخخخخخخخخخ نامرد آیسان یه چیزی نوشتی نه میتونم آمین بگم نه میتونم نگه...خخخ لامین
مامانی نازگلا
پاسخ
،لامین یعنی لال بشی آره؟؟
مامان ریحانه
16 اسفند 93 12:09
آیسان بخدا گناه داره اینهمه این بنده خدا شوهرتو اذیتش نکن،ببین کی گفتما میره یه زن دیگه میگیره از دست تو خلاص میشه..اصلا این ماهان کجاست بره برا باباش دنبال زن آنچنانی بگرده هان؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
عه واااااااااااا،،مگه من چیکارش میکنممممممممم،گندش بزنه اینجام طرفدار داره
تم پارتی
16 اسفند 93 13:15
با سلام تم پارتی ارئه دهنده انواع تم های تولد . تقویم سال 94 با عکس کودک عزیزتان. و کارت های تبریک سال نو با عکس کودک . با قیمت های مناسب و کیفیت بالا همچنان امسال نیز یا طرح های متنوع تقویم تک برگ و چهار برگ و 12 برگ در خدمت شما هستیم temparti.ir
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 0:23
سلااااااام چطور مطورین خوبین ایشالله
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام رفیق خوووووبمون،ممنون فدایی داری عزیزم
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 0:24
خوووووووووووووب چاق شدی دیگه مگه چیه هی میگم مردم و مسخره نکن هی میگم انقده افاده نیا پز نده کو گوش شنوا اینجوریاس دیگه
مامانی نازگلا
پاسخ
نه من خود لاغرمو میخوااااااااااااااااامممممممممممممممم
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 0:25
به جون خودم چشمممم خوردین یه اسپندی چیزی برا خودتون دود کن
مامانی نازگلا
پاسخ
آره بخدا..... دیگه تو شهرما اسپند نمونده ،چشم بد چشمی بوده
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 0:26
ای بگم این شوشو رو چی نشه اخه اینجوری میرن تو خواب بچهههههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
گندشون بزنه والااااااااااااا
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 0:27
میگم نکنه این شوشو قبلأ زن من داشته و یه بچه حالا اومده اونو از ماهان میخواد هاااااااان یکم بیشتر فکر کن
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااااای نیدونم،یعنی میشهمن و هووووووووووو
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 0:28
شایدم بچه روش نمیشه بگه داداش میخواد و نتونسته نقاشی بکشه از این راه وارد شده هاااااااااان بیشتر تحقیق کن بذار حرف دلشو بزنه بچه
مامانی نازگلا
پاسخ
نه دیگه الان به آبجیم راضی شده،من رضایت نمیدم
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 0:29
راست میگه این بچه چرااااااا بهش گفتی لووووووووووووووووس من میدونم میخواستی بهش گوشی ندی اینجوری از سرت بازش کردی
مامانی نازگلا
پاسخ
اونکه بله خب
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 0:30
من جای ماهان بودم میگفتم باید 1000000000000 بار ازم تعریف کنی تا راضی بشم برو دعا کن به جووووووووونش
مامانی نازگلا
پاسخ
گفت دیگه ،کلی ازش معذرت خواستم،کلیم باج دادم
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 0:30
ثنااااااااااااااااااااااااا بااااااااااااااانو تولددددددددددددددددددددددددددددددددت مباررررررررررررررررررک ایشالله 1000000000 ساله بشی
مامانی نازگلا
پاسخ
خییییییییییییییییلی مرسی عزیز دلممممممممممممممم
فریما
17 اسفند 93 12:19
پسر نازی داری خدا حفظش کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااام ممنون فریماه جونم،خدا دختر پسر گلتو حفظ کنه
مامان آروین(مهناز )
17 اسفند 93 13:22
سلااااااااااام آیسان جونم خدا بگم چکارت نکنه مردم از خنده دوباره تو پیدات شد
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام عزیز دلمممممممممم،،دم عیدی بد میکنم عایااااااااااااا؟؟بزارم برم دوباره همتون افسرده مفسرده بشین عایااااااااااااا؟؟؟
مامان آروین(مهناز )
17 اسفند 93 13:23
بیچاره این شوشو چکار کنه نمیدونسته که بچه اش خوابشو میبینه
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ نیاد به خواب بچمون
مامان آروین(مهناز )
17 اسفند 93 13:25
وای آیسان دارم از الان میرم تو فکر اون روزهایی که آروین منم بزرگ بشه و صبحها بخواد همراه من بیاد شرکت چکار کنم اونوقت بچه من خیلی مظلومه دلم نمیاد تو خونه تنهاش بذارم
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی عزیزم از الان اینجوری غمباد نگیر،خدا خیلی بزرگه،منم همیشه اینجوری فک میکردم،اما خدایی همچین کارام با توکل به خدا درست میشه که نگو،مگه ما خودمونو دست خدا نسپردیم خب باید بهش ایمان داشته باشم
مامان آروین(مهناز )
17 اسفند 93 13:28
هنوز عید نشده که تو چرا چاق شدی میذاشتی عید برسه بعد الان نمیتونی بری پرخوری و مفت خوری دلت بسوزه من همچنان سایز 36 هستم لاغر مردنی
مامانی نازگلا
پاسخ
اینقد حرصم نده با اون پوست استخونت خب عاخه نکه فرصت ندارم از اداره یه سر میرم دانشگاه دیگه چسبیدم به فس فود و اینا قلمبه شدم
مامان آروین(مهناز )
17 اسفند 93 13:29
چه دردسری شده این گروههای اجتماعی منم جرات ندارم جلوی آروین گوشی بگیرم دستم باباش که بدتر دیگه امیدوارم همیشه شاد و سالم باشی دوست خوبم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدایی واقعنااااااااااا....پ من زیاد ناراحت نباشم همه جا اینجوریه ،من فک میکردم خونه ما اینجوریه
مامان هانا و آریا
17 اسفند 93 19:00
به به آیسان خانومی چاااق
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ...ماماااااااااااااااااااانننننننننننننننننننننن میام ترورت میکنماااااااا،فقط خودم حق دارم به خودم بگم چاقالو
مامان هانا و آریا
17 اسفند 93 19:02
من که بلند میگم آمینننن، بلکم چند گرم چاق شم خوبه
مامانی نازگلا
پاسخ
آمین تو مورد قبول واقع نگردید..این گزینه مخصوص چاقتراست که چاقتر تر بشن ایشالله
مامان هانا و آریا
17 اسفند 93 19:03
ای جانممممم ماهان چرا ترسیدههههه آخهههه حالا آیسان جون بهترشده؟
مامانی نازگلا
پاسخ
همش تقصیر شوشو دیگه آره فدات شم الان خوبه،ممنون
مامان هانا و آریا
17 اسفند 93 19:04
ای جانم چه به خودش گرفته ماهان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
آره..قربونش بشم چقدم گریه کرد
مامان هانا و آریا
17 اسفند 93 19:06
ببوس ماهان گلم وآیسان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی گلم ،فدات شمممممممم،شیرین کام باشی
مامان هانا و آریا
17 اسفند 93 19:06
ثناکوچولو تولدت مبارککککککککککک
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیزززززززززززززززی خاله مهربون،ممنووووووون
مامان فاطمه
17 اسفند 93 20:44
خیلی بامزه نوشتی ماهان از چی میترسه بعضی بچه ها خیال بافی هم میکنن اسمشو میذارن خواب نسبت به ترسش بی تفاوت باش اصلا به روش نیاد و جلو ماهان به کسی نگو که میترسه کم کم خوب میشه نگران نباش چاق شدی تنت سالم باشه خانوم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام فاطمه خانوم عزیزززززززززز ممنون از نظر لطفت،،کلا من خودمم خوبممممم مرسی از راهنماییتون عزیزم،حتما بکارشون میگیرم
بابا و مامان
18 اسفند 93 0:46
سلام عزیزم خوشحالم که اومدی پر انرژی رفتم که بخونم و دوباره روحیه بگیرم از پست قشنگت
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام خانووووووووووم،،فدایی داری
بابا و مامان
18 اسفند 93 0:49
یا خدا عجب خوابی اخه ماهان جون خواب قحطه اونم بیچاره بابا را جن باید ببینیعجب اتوی دادی دست مامان
مامانی نازگلا
پاسخ
بین خودمون بمونه از اون روز با شوشو قهریمممممبرا چی جنی اومده خواب بچم
بابا و مامان
18 اسفند 93 0:51
ثنا جونم تولدت مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله مهربووووووووووووووووووون
بابا و مامان
18 اسفند 93 0:52
ای چقد دوست دارم این روزاکه منم با همسری کنتاک دارم بچه ها ی منم از این خوابا ببینو جمعمون بشه سه بر یک
مامانی نازگلا
پاسخ
نمیری دختر،فکر کجایی تو،خب شبا بهشون قصه های ترسناک بگو،تو که بلدی
بابا و مامان
18 اسفند 93 0:54
فدای ماهان جون و مامان گل و مهربونش
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلممممممم،
مامان سونیا
18 اسفند 93 9:22
سلام به آیسان عزیز و ماهان گلم خوبین خوشین انشالله
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااام رفیق خوب خوووووودم،،ممنون عزیز،خوبیم
مامان سونیا
18 اسفند 93 9:23
عجب گل پسر چه خوابی دیده خوب حقم داره بترسه با این خواب انشالله که زود زود همه چی رو فراموش میکنه و این دقدقه،دغدغه،دغدقههم تموم میشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشاللههههههههههه
مامان سونیا
18 اسفند 93 9:24
تولد ثنا خانم گل هم مبارک باشه انشالله که زیر سایه مامان بابای مهربونش 120 ساله بشه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم دوست خوبم ،ممنون،خدا دخمل نازتو برات نگه داره
مامان سونیا
18 اسفند 93 9:25
ببینم همه دم عیدی رژیم میگیرن بدنشون بیاد روی فرم تو گذاشتی الان دم عیدی سایز 38 رو خراب کردی عجب ؟
مامان سونیا
18 اسفند 93 9:26
میگم نکنه سایزت خراب شده شوشو دلش یه ساز دست سانتال مانتال رژصورتی میخواد دیگه جیک جیک نمیکنه برات حواستو جمع کن ببین چه خبره
مامانی نازگلا
پاسخ
voooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiii نه ه ه ه ه ه ....اینجوری باشه که خودم میکشمش کههههههههههه
niloofar
18 اسفند 93 11:17
زن و شوهر در و تخته این خوب. خخخخخخخخ ببین دیگه شوهرت چیه که اینطوری به خواب بچه میاد
مامانی نازگلا
پاسخ
اینو خوب اومدیاااااااااااا،،جات خالی منوچهر جونی
niloofar
18 اسفند 93 11:18
عزیزممممممم دختر خوب بچه وقتی عکس خوودش و میبینه فکر میکنه راجع به اون نوشتی. ماهان که تقصیر نداره. عشققققققققق خالهههههههههههههههههه تولد ثنا جون هم مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخخخخ منم که تسلیم شدم خیلی ممنون خاله جون عزیز
♥بابایی و مامانی♥
23 اسفند 93 12:41
سلام ما از خودمان کلی نظرات عشقولانه برای شما در کردیم!!!!!!!آیا تایید نکرده اید یا بین زمین وهواس خلاصه ما دوستون داریم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااام عزیز دلممممممم،خوبی،وای گلم خدایی هر چی بود من تائید کردم چیز دیگه ای برا من نیومدهیعنی کیب خورده،کی برده
مامان
25 اسفند 93 13:15
اخیش دلم باز شد بازم ایسانی خودم برگشت با پستهای قشنگ و تکش
مامان
25 اسفند 93 13:16
ثنا جون تولدت مبارک عزیزم ۱۲۰ ساله بشی ان شاالله
مامان
25 اسفند 93 13:17
اخی ماهان جونم عجب خوابی دیدی خاله.
مامان پارسا
15 فروردین 94 11:49
در مورد دعا برای چاق شدن من با تمام توان فریاد می کشم و میگم آمین شاید خدا از دهنم بشنوه