ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

برقرار خواهیم شد...

1393/12/3 10:28
1,271 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارم های دنیا برایم فرقی ندارد
ولی وقتی تو
می گویی دوستت دارم
غوغای دلم را هم نمی توانی تصور کنی...

سلااااااااااام عزیز دل مامان،سلام نفسم،قربون چشای خوشگلت بشم هر وقت از زندگیت که این برگه از خاطراتتو میخونی بدون که عاااااااااااااااااااشقتم خیلی زیاااااااد،زیاد تا اونجایی که حسابش تو دفتر دستک هیچ حسابداری جا نمیشه،فدات بشم گل پسرم که چند روزه مریض شدی و من و بابایی حسابی کلافه و نگرانتیم،چند شبه تب داری و من و بابایی تا صبح بالا سرتیمگریهگریهدیروزم من مرخصی بودم و مواظبت،امروزم بابایی مونده پیشت،الهی که درد و بلات بخوره به جون  من،الهی تبت بیاد به من عزیز دلم ...،نه !!!!مامانیتعجب اینا رو نمینویسم که ازمون تشکر کنی... اینا که جزو وظایف پدر مادریمونه،اینا رو مینویسم که بگم چقد مادر بودن لذت بخشه حتی تو اوج خستگیام و اذیتات،مرسی ماهانم،مرسی عزیزم که نی نی دلبر من شدی،،مرسی که اینقد حرف میزنی که گاهی فک میکنم سرم میره،مرسی که گاهی اذیت میکنی و دغده فکرم میشی،مرسی که همه حواسمو به خودت جمع کردی و نمیزاری من تو گذشته تلخم سیر کنم..مررررررررررسی قربونت بشم،مرسی که دوستم داری و وقتی مریض میشم برام گریه میکنی،نگرانم میشی،مرسی که با اون دل کوچو ل موچولوت همیشه همدمم بودی و به دردو دلام گوش میدی،مرسی که مجبورم میکنی باهات حرف بزنم تا غمباد نگیرم............خوشگل من ،نفس مامان ممنونتم که عقلت بیشتر و زودتر از جسمت بزرگ شده و شدی همه  دار و ندارمبوسبوسبوس

فدات شم قول مامانی منبعد زود زود میام تو خاطراتت،باااااااااشه؟؟...این مدت خیلی شیرین زبونیا و کارا داشتی که از قلم افتادن انشالله جبران میکنمخجالتچشمک

بریم سراغ عکسهای جامونده تو گوشینم از صفا سیتی مامان پسری و کاردستیا برا مدرست...

مامان پسر در زیارت سید محمد کججانی.

گل پسر نازم در شهر بازی مرکز خرید و صفا سیتی

مامانی مامانی مامانی...پول بده میخوام به بابام کادو بدمخندونک

اینم هدیه مامان برا روز ولنتاین به ناز پسربوسقابل توجه دوستان اینجا با شوشو قهریده بودیم روز عشق تو حلقم موندغمگینکچل

این نگاه خوشگلتو با هیچی تو دنیا عوض نمیکنم مامانی...

کاردستی با موضوع،سنگ و چوب،،کار دست مامانیشخندونک

تحقیق و کاردستی در مورد قورباغه

پی نوشت:   دوستان با مرام از فردا میام پیشتون،دوستون دارم یه دنیاچشمکبوس

پسندها (8)

نظرات (14)

مامان فرزانه
3 اسفند 93 10:55
سلام مامانی خوب یه کلیپ خوشگل از عکسای کوچولوی نازت نمونه هم دارم قیمتش فقط 10 تومنه دیدنش که ضرر نداره یه سر به وبلاگم بزن لطفاشاید خوشت اومد منتظرتم عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام چه عالللللللللی،،ممنونتم میشم،چشم
مامان زری
3 اسفند 93 11:23
خدانکنه ما شما رو ناراحت ببینیم . ایشاا... ماهان جان هم خوب می شه .اصلاً غم به تریپت نمیاد عزیزم.
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم دوست خوبم ،ممنووووووووووون
♥ایدا♥
3 اسفند 93 19:14
ای جونم چه پسره خوشگلی به منم سربزنید اپم
مامانی نازگلا
پاسخ
چشاتون خوشگله خاله،چششششششششم
مامان کارن( رزیتا )
4 اسفند 93 8:17
سلام و صد سلام خیلی خیلی خوش اومدین دلمون براتون خیلی تنگ شده بود هر روز سر میزدیم و ناامید برمی گشتیم ماشالا به ماهان عزیزم که مثه همیشه خوشتیپ و سرحاله کاردستیات تو حلقم آیسان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااام رزیتای عزیزززززززززززززم ممنون خانوم لطف داری،دوستون دارم یه عالللللللللللللللم بنازم حلقتو،یعنی حلقه هاااااااااااااا
مامان کارن( رزیتا )
4 اسفند 93 8:17
برقرار باشین ایشالا
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااااااات گلم
مامان پارسا
4 اسفند 93 10:13
سلام به روی ماه مامان هنرمند توی کاردستی درست کردنم حرف نداری
مامانی نازگلا
پاسخ
میییییییییسی گلمممممممم،لطف دارین
مامان امیرعلی
4 اسفند 93 11:54
تحقیقگر را قربون کجایی مامانی اونهمه شور و نشاط کجاست
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم قربونت بشم ،آسته آسته الان یه جور حس غرب زدگی تو وجودمه
بابا و مامان
4 اسفند 93 17:54
نمی دونم کامنت مربوط به اینجا را همین جا گذاشتم یا جای دیگه اصلا یه بار دیگه می زارم
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخ ...اینجا بود ،قورتش دادم رفت
بابا و مامان
4 اسفند 93 17:58
عجب کاردستی های قشنگی
مامانی نازگلا
پاسخ
قابل شما رو نداره
بابا و مامان
4 اسفند 93 17:59
دست مامانی هم درد نکنه با این هدی های قشنگش
مامانی نازگلا
پاسخ
هد هد کجا بود
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 اسفند 93 8:51
سلام دوستم خوبید آیسان خدارا شکر که برقرار شدید بابا این غیبت کبری را تمومش کنید لطفآ دلمون پوسید دلتنگتون شدیم حسااااااااابی فدای ماهان نفسی بشم چقدر دلم براش تنگ شده بود به جای من ببوسش بازم میام الان یه عالمه کار دارم اینو بگم سر صبحی پستتو دیدم حسابی دلم باز شد
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید جونم،ممنون،اختیار دارین گلم،منم همینطورمنبعد رو چشششششم
مامان بردیا اریایی
7 اسفند 93 1:00
............. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سلام خیلی خوشحال شدم پست جدید دیدم ایشالله همیشه برقرار باشین و ماهانی هم همیشه همراهتون باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااااااااای مرسی گلمممممممم خودت گلی
مامان کارن( رزیتا )
9 اسفند 93 9:38
عزیزم تو یکی از خاص ترین مخاطبای منی قربونت برم....... خصوصیتو چک نکردی عایا ؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ای به فداااااااااااااات مننننننننننننه گلم چک نکرده بودم الان با کله میام
مامان آروین(مهناز )
13 اسفند 93 11:05
سلام آیسان جونم خدا رو شکر امیدوارم همیشه برقرار باشید عزیزم ان شاء الله ماهان جونم رود خوب بشه ببوس روی ماهشو
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مهناز جونی خوبی عزیززززززززززززم خیلی ممنون گلم،شیرین کام باشی