ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

فوت آقاجون

1393/10/17 9:38
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

طعم ِ خیس ِ اندوه و اتفاق ِ افتاده

یک … آه ! … خداحافظ یک فاجعه ی ساده

خالی شدم از رویا ، حسی منو از من برد

یه سایه شبیه من ، پشت پنجره پژمرد....

دوستای نازنینم،ماهان جونم،سلام و آرزوی شادی برا لحظه لحظه زندگیتون..

ماهان عزیزم،خیلی سااااده،ساده تر از اینی که الان دارم مینویسم ده روز از فوت آقاجون گذشت..امروز دهمین روز درگذشت آقاجون خوب و مهربونته،....وااای خدای من مرگ چقد نزدیکه چقد بیخبره،،فقط یه روز قبلش همراه ماهان  به باشگاه رفت  و بنابه قولی که داده بود سر تمرینها و مبارزه ماهان نشست و چقد کیف میکرد به نوه اش...فقط یک روز بعد از جشن تولد منوچهر رفت...چقد خوشحال بود از خوشبختی پسرش و راه براه دستاشو به آسمون میگرفت و میگفت،شکر خدایا الان اگه بمیرم دیگه خیالم از همه چی راحته،،یه جوری رفت انگار نه انگار که شب قبلش همه دوروبرش جمع بودیم  و باهاش اسم و شهرت بازی میکردیم...

چقدر تمیز و روحانی رفت،روز قبلش که خونه ما بود،دوش گرفت،منوچهر لباس نو تنش کرد و ناخوناشو کوتاه کرد،،،اون نگاههای پر از دعای خیرش از جلو چشم محو نمیشه...شام خونه عمه فرح دعوت بودیم،شبم همونجا موند..فرداش خونه عمه ستاره دعوت شدیم،من گفتم شاید نتونم بیام آقا جون گفت دخترم سعی کن بیایی چه معلوم یه بار دیگه دور هم جمع بشیم یانه؟؟

سر اذان ظهر روز بعدش، بعد از اینکه خودش دوباره دوش گرفته بود و نمازش رو خونده بود و آماده میشدن که بعد نهار برن خونه عمه ستاره تا ما هم برا شام بریم،،تموم کرده بود.به همین ساااادگی...به همین راحتی...

فدات بشم ماهان چقد تو این مدته که آقاجون خونه ما بود حسابی ازش پذیرایی میکردی و بهش احترام میزاشتی،چقد وابستش شده بودی ...گیج شده بودم که دوری و نبودشو چجوری بهت بگم...چقد گریه کردی وقتی فهمیدی ....روحت شاد آقاجون،و همه آقاها و باباهای از دنیا رفته..

پسندها (6)

نظرات (39)

مامان یاسمن و محمد پارسا
17 دی 93 10:32
سلام عزیزم خدا رحمتشون کنه و روحشون شاد
مریم مامان دونه برفی
17 دی 93 11:03
عزیزم خداپدرهمسرگرامیتون روبیامرزه وروحشون روغرق شادی ورحمت کنه.
مریم مامان دونه برفی
17 دی 93 11:06
ایسان مهربونم احساس میکنم یکباردیگه غم بزرگی تودلت نشسته وخاطرات تلخی دوباره برات ورق زده شده.. من قربون اون دلشکسته ات عزیزم.
مریم مامان دونه برفی
17 دی 93 11:10
ازصمیم قلب برای فوت ناگهانی اقاجون ماهانی ناراحت شدم .بهتون تسلیت میگم وبرای همسرمهربونتون ارزوی صبروبردباری دارم وامیدوارم روح ان عزیزغرق ارامش ورحمت باشه.
مامان عسل 
17 دی 93 12:19
آیسان جونم سلام هم به خودت هم به همسری تسلیت میگم خداپدرعزیزشوبیامرزه وروحشوغرین رحمت کنه...تسلیت
مامان عسل 
17 دی 93 12:26
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ تسلیت مرابپذیردوست عزیزم...
مامان بردیا اریایی
17 دی 93 14:34
ایسان چجونم از صمیم قلبم بهت تسلیت میگم ایشالله خدا بهتون صبر بده
مامان ناهید
18 دی 93 7:13
سلام ایسان جون بهت تسلیت میگم ووااااای خدای من وقتی این پستو خواندم برام غیر منتظره بودخیلی ناراحت شدم ایسان جونم انشالله غم آخرتون باشه دیگه دلت نشکنه قلبت درد نگیره نمی دونم چی بگم ولی می خوام بگم من وهمه دوستانت در غمت شریکیم فدای ماهان جون هم بشم که چقدر مرگ آقاجونش ناراحتش کرد خدا آقا جون وهمه رفتگانتون را رحمت کنه
❤مامان سونیا❤
18 دی 93 8:19
سلام خانم خوبی ماهان جونم خوبه خدا رحمتشون کنه و روحشون قریت رحمت الهی باشه خدا بهتون صبر بده هرچی خاک اون خدا بیامرزه عمر شما باشه
مامان
19 دی 93 2:39
سلام ایسان جونم.خوبی. تسلیت میگم عزیزم.ان شاالله غم اخرتون باشه. چقدر راحت و سبک رفت آقا جونتون. ماهان طفلک چقدر الان ناراحته.... به همسرت هم تسلیت میگم.واقعا غم بزرگیه....
مامان کارن( رزیتا )
20 دی 93 8:17
تسلیت عرض میکنم بقای عمر آقا منوچهر و ماهان جان باشه
مامان امیرعلی
20 دی 93 9:27
وای عزیزم چقدر ناراحت شدم قلمت محشره ، هم با خنده ها و شیطنتها می خندم و هم با غصه هات غصه می خورم خدا رحمتش کنه
مامان اهورا
20 دی 93 13:23
وای عزیزم چقدر ناراحت شدم خدا رحمتش کنه تسلیت میگم ایشالا غم آخرتون باشه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 دی 93 2:44
سلام عزیزم خالتون خوبه بهتر شدید انشالله دیگه غم نبینید ماهان جونی را ببوس گلم
اقازاده
21 دی 93 15:10
خدا رحمتش کنهالفاتحه
مامان فاطمه
23 دی 93 0:14
سلام عزیزم غم نبینی خانوم تسلیت روحشون شاد باشه
مامان حدیث
23 دی 93 10:25
ایسان جونم از صمیم قلبم بهت تسلیت میگم ایشالله خدا به شما و آقاتون و بخصوص ماهان جونم صبر بده
مریم مامان دونه برفی
23 دی 93 11:05
سلام ایسانی مهربون حالتون چطوره همسرمحترمتون خوبن/ امیدوارم حالشون بهترشده باشه دلمون براتون تنگ شده گلم جاتون اینجاخیلی خالیه
مامان آروین(مهناز )
24 دی 93 10:32
سلام آیسان جون خیلی ناراحت شدم عادت نداریم به پست های غمگین شما خب واقعا غیر منتظره بود خوشا بحالش چقدر خوب از دنیا رفت خدا رحمتشون کنه و غم آخرتون باشه
مامان آروین(مهناز )
24 دی 93 10:32
خصوصی
مامان ناهید
25 دی 93 9:16
آیسان جون واقعآ دیگه دلمون حسابی برات تنگ شده ونگران کجایی عزیزم یه خبری یه چیزی از نگرانی مردیدم هروقت میایم خبری ازتون نیست
niloofar
25 دی 93 23:26
خدا بیامرزدشون. هرچی خاک ایشونه بقای عمر شما باشه خیلی ناراحت شدم. انشااله نور به قبرش بباره
مامان
26 دی 93 3:53
ایسان جونم خوبی؟ماهان خوبه.خواهرها و نی نی هاشون خوبن؟ اومدم حالتونو بپرسم.
مامان فاطمه
27 دی 93 11:19
سلام آیسان جونم. واقعا دردناکه غم از دست دادن عزیزان از صمیم قلب بهت تسلیت می گم و امیدوارم دیگه غم نبینی گلم مواظب خودت و ماهانی و باباییش باش
مامان فاطمه
27 دی 93 11:23
ببخشید که دیر اومدم عزیزم. فقط یک مورد دیگه به ذهنم اومد البته شاید دیر باشه گفتنسش و مطمئنا خودت بهتر می دونی چکار کنی از حالا احتمالا ماهان جون در مورد مرگ و اینکه آدما پس از فوت کجا می رن سوالاتی توی ذهن حساس و پاکش شکل می گیره. سعی کن آمادگی جواب دادن بهش رو پیدا کنی و جوابایی از پیش آماده شده داشته باشی همتون رو به خدایی می سپارم که عاشق تک تک بنده هاشه از همین جا می بوسمتون
♥بابایی و مامانی♥
27 دی 93 12:04
خدارحمتشون کنه ایسان نازنینمروحشون شاد باشه وخدا اقا منوچهرو ماهانرو برات حفظ کنه دوستم
مامان صدیقه
27 دی 93 13:21
سلام عزیزم تسلیت میگم.
مامان امیر رضا و محیا
28 دی 93 7:42
سلام مامانی ببخشید درگیر امتحاناتم بودم سر نمیزدم به وبلاگ.خیلی ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه و روحشون رو قرین رحمت کنه
مامان هانا و آریا
29 دی 93 1:59
سلام آیسان جونکشرمنده یه مدت کم میومدم نت ، تسلیت میگم عزیزم غم آخرتون باشه خدا شمارو برای ماهان جون حفظ کنه
رویا
2 بهمن 93 23:28
عزیزم.غم آخرتون باشه.ازطرف من به خانم مهمان نوازش تسلیت بگو
مامان
5 بهمن 93 14:27
آیسان جونم خوبی خوشی سلامتی؟ یه خبری از خودت بده بانو.
مامان اعظم
6 بهمن 93 23:52
سلام عزیزم خوبید؟ امیدوارم حالتون از نظر روحی بهتر شده باشه. دلنگرانتیم خانوم. لطفا زودتر بیا
الهام
10 بهمن 93 10:46
خداوند روح پدربزرگ رو قرین لطف و رحمت کنه بهتون تسلیت میگم عزیزم
مامان ناهید
10 بهمن 93 23:47
سلام آیسان جون خوبید ماهان خوبه ؟ خانواده همه خوبید؟انشالله که سالم وتندرست باشید دلم براتون تنگ شده فردا حتمآ بهتون تلفن می کنم خیلی نگران شدم می دونم ایام امتهانات هست انیدوارم موفق باشید
♥بابایی و مامانی♥
12 بهمن 93 10:57
سلام ایسان جونم خوبی؟کجایی خانم یه خبری بده دلمون پوکید
مامان بردیا اریایی
14 بهمن 93 15:55
سلاااام ایسان جون امیدوارم هم خودت و هم ماهانی و هم همسرت خوب باشین چرا نمیای و از خودتون چیزی نمینویسی دلمون حسااااااااااابی براتون تنگ شده زود بیا لطفأأأأأأأأأأأأأأ
بابا و مامان
18 بهمن 93 13:34
سلام ایسان جون هر چی صبر کردم پست نزاشتی نگران شدم یه خبری چیزی ایشالاه به زودی پست می ذاری منتظریم عزیزم
مامان زری
3 اسفند 93 11:22
سلام عزیزم . تسلیت می گم ایشاا... که روزاری شادی منتظرتونه و دیگه غم نبینید.
مامان پارسا
4 اسفند 93 10:19
خدا رحمتشون کنه