ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

منوچهر جونم تولدت مبااارک

1393/10/1 9:22
1,345 بازدید
اشتراک گذاری

بدون که قلبم فقط و فقط برای تو می تپه و بی تو هیچم

عاشقانه ترین حس رو با تو دارمو خوشحالم که دارمت

خوشحالم که به دنیا اومدی و دنیای من شدی

تولدت مبارک منوچهر جوووووووووووونممحبتمحبت

دوستان با مرامم،ماهان نفسم سلام ،صبحتون به قشنگی صبح امروز من...

ماهان خوشگلم اجازه میخوام این پستو مخصوص بابایی نازنین و دوست داشتنی به مناسبت تولدش بزارم محبتبوس

اصلا وب خودمه دوست دالم از عشغم بنویسم فقط که تو نیستی که..والاااااااااخندونک

منوچهر جونم بیشتر از ده سطر از خوبیهات و مهربونیات نوشته بودم اما تو ویرایش همه رو پاک کردم چون دلم نمیخواد تو عشقمون اغراق کرده باشم من خوبیها و عشق تو رو باور کردم و مطمئنم تو هم از عشق من نسبت به خودت خبر داری،خبر داری که شدی همه کسم،خبر داری که شدی بساز بی مهریا و نانجیبیام و پیش قدم میشی برا قهرهای بچگانه من...عزیز دلم وقتهایی که مثل یه بچه روبرام میکنی،نگران مقنعه و مانتوی اتو نشدم ،واکس کفشهام میشی،میانجی دعوای من و ماهان میشی،هوامو داری و همیشه به ماهان میسپاری که مامانی خانومه،ناز داره،دلشکستست باید نازشو بکشیم ،روزایی که من مریبضم و تو مهربانانه گردم میگردی و مراقبم هستی،وقتی سر دعاهای خیرت سر نماز شب و سفره دو دستت را بالا میگیری و از خدا سلامتی و سرافرازی من و ماهان رو میخوای ،، وقتی همیشه ی خدا شاکری و به بودن من و ماهان شکر میکنی،وقتی مثل مامانم سر سفره باز برام لقمه میگیری ...همیشه و همیشه بیشتر از اونچه که شنیدی و شاهدش بودی تو دلم به خودم مغرور میشم که تو رو دارررررم....شکر میکنم که مال منی،،حالا دیگه دوستام،اداره،دانشگاه  همه میدونن من تو زندگی یه برد بیشتر ندارم اونم تویی..فدات بشم که اینقد دل مهربونی داری،خدایا خیلی خیلی شکرت که زندگیمو اینقدر سر وسامون دادی..محبتبوس

خندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخدایا حفظم کن که اینقد نمک شناس و قدردونم من...

تازشم شوشوجونم قول داده   اون دنیا شفاعتمو بکنه و ببرتمم بهشت..بععععله راضیزیبا

پریشب و مخصوصادیشب که برج صفر هم به سلامتی تموم شد تولد داشتیم،اصل اصلش برا منوچهر جونم بود اما مهمونا لطف کرده بودن برا ماهان جونمم که تولدش تو ایام محرم  بود و فقط دور همی داشتیم نه تولد،کادو گرفته بودن،یعنی برا ماهانم خیلی خیلی خوش گذشت و تو دو تا مهمونی که مهمونی اولی برا خونواده گررررااااام خودم بود که من تا شش کلاس داشتم و منوچهر جونمم روزه بود بی افطاری اومده بود دنبالم منم گفتم روزش بیشتر تر مورد قبول واقع بشه دو ساعت جلو گل فروشی نگهش داشتم و به بهانه خرید از سوپر مارکت  بغل گل فروشی تو یه عملیات سورپرایزانه رفتم براش گل خریدم کادوشم از قبل آماده کرده بودم تا رسیدیم خونه و مهمونا برسن و افطار کنه ساعت 7.5شده بود ..اینجاست که اون میره بهشت و منم با خودش میبره که بیخ گوشش باشم اونجام بهش خوش نگذرهشیطانزبان..و دومی خونواده گرررراااام همسری  تشریف داشتن برا شوشو جونی تولد گرفتیم و حسابی خوش گذشت...منم کدبانوگریم گل کرده بود حسابی غذاها و قاقالی لی های خوشمزه درست کرده بودم ،دیگه کاری که از دستم برمیومد،اجرکم عنداللهچشمک

در ستاره بارانِ میلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست
...دوستت دارم عجییییییییییجممحبتمحبت

عزیزان مهربونم با عرض شرمندگی کامنتهای پست قبلی بدون جواب تائید شدن بزودی جبران میکنم..عکسهای این پست هم ناقص موندن اونارم بزودی میزارم...بوس

پسندها (9)

نظرات (30)

مامان حدیث
3 دی 93 11:29
سلام خاله جونم محدیثم تو جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم میشه بهم رای بدین؟ اگه تونستین به دوستاتونم میگین لطفا!؟ کافیه65 رو به100089891010 بفرستین یه دنیا ممنونتم به مام سر بزنین
مامان اهورا
3 دی 93 13:26
عزیزم تولد همسرت رو تبریک میگم ایشالا همیشه کنار هم عاشقانه زندگی کنین و سایه تون همیشه رو سر ماهان جون باشه
بابا و مامان
3 دی 93 13:58
تبریک می گم عزیزم ایشالاه در کنار هم خوب و خوش و خرم و سلامت باشید تولد همسر محترم مبارک
مامان آروین(مهناز )
3 دی 93 14:42
سلام عزیزم تولد همسری خیلی خیلی مبارک باشه ان شاءالله همیشه در کنار هم روزهای خوش داشته باشید قربون ماهانم برم مننننن که بالاخره به مراد دلش رسید
مامان سونیا
3 دی 93 16:03
تولد همسر گرامیتون مبارک باشه انشالله 120 سال عمر کنند و سایه اشون روی سر شما و ماهان عزیز باشه
مامان هانا و آریا
4 دی 93 2:17
سلام عزیزم تولد همسر گلت مبارک باشه
مامان هانا و آریا
4 دی 93 2:18
انشالله سالیان سالکنار هم خوشبخت و شاد زندگی کنید
مامان هانا و آریا
4 دی 93 2:22
آیسان جون منم جای همسری باشم حتما میبرمت با خودم بهشت، بازبون روزه 2 ساعت جلوی گل فروشی کاشتیش
مامان هانا و آریا
4 دی 93 2:23
آفرین همسر قدرشناس همیشه به جشن و شادی باشید عزیزم
مامان هانا و آریا
4 دی 93 2:25
راستی ماهان جونم کادوهات مبارک خاله کجایی خاله، بیام نصف نصف
مریم مامان دونه برفی
4 دی 93 10:31
واااااااااااااااااااای تولد شوهرت مبارک خیلی جالبه چون امروزهم تولد شوهری منه یعنی 4 دی
مریم مامان دونه برفی
4 دی 93 10:38
آیسانی جونم وقتی متن مهربونیهای شوهرتو خوندم گریه ام گرفت چون شوهرمن هم دقیقا اینکارهارو میکنه ولی نمیدونم چرا به چشمم نیومده تا حالا. راست میگی تو همه مشکلات و گرفتاریها طرف منو میگیره و لی من.. . . انشاءا... هزاران سال در کنار هم به سلامتی و شادی و عشق زندگی کنید عزیزم براتون آرزوی خوشبختی و توفیق روز افزون دارم.
مریم مامان دونه برفی
4 دی 93 10:39
به به به تولد هم باعث شد تا خودی نشون بدیهاااا تو دیگه چقدر بلایی دختر..
مامان عسل 
4 دی 93 11:15
سلام آیسانی خداروشکرکه همسری دلسوزومهربان داری خداحفظش کنه وسایه اش بالای سرخودتوپسرگلت باشه فداتشم خوش باشین الهی همیشه....درضمن خداروشکرمارودق ندادی واومدی
مامان عسل 
4 دی 93 11:19
آیسانی خدایی تودوست ورفیق زیادداری به هرکدوم بگی عدد۴۸روبفرستن به۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ عسل برنده میشه گوشی شوشوروهم برداررای بده ...پشت گوش نندازیا
مامان
5 دی 93 2:28
تولد اقا منوچهر مبارکا باشه. ان شاالله سایه ش همیشه بالا سر زندگیتون باشه و سلامت باشید
مامان
5 دی 93 2:31
عاشقانه هاتون مستدام. چه شوی خوب و با درک بالایی دالی.چشم بد ازتون دور باشه ایسان جونم
مامان
5 دی 93 2:31
افرین به سورپرایز کردن همسریت.افرین به دوتا جشن گرفتنت.خسته نباشی.
مامان عسل 
5 دی 93 2:56
الآن خدایی نمیدونم سرموبکوفم به دیواریانه؟ حالانظرات خودشون تاییدمیشن کسی نیست جواب بده ...ای باباآیسانی ماهم وایبرمایبرداریم خوب باهمون گوشی بروتونت جواب کامنتاروبده منم یه وقتایی باگوشیم میرم تونت جوابارومیدم....ای شوشوی آیسانییییی خدابهت صبربده ازدست این دخترر]
مامان امیرعلی
6 دی 93 8:36
مبارک باشه انشالله همیشه همینطور عاشقانه زندگی کنید خدا ، عشقت را برات حفظ کنه
مامان بردیا اریایی
7 دی 93 1:20
سلام به ماهان و مامان ایسان نازنین خوبین خوشین؟؟؟؟؟؟
مامان بردیا اریایی
7 دی 93 1:22
الهی من فدات مهربونم که انقده قدرشناسی خدا واسه همدیگه نگهتون داره ایشالله و چشم بد از زندگیتون به دور باشه امیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
مامان بردیا اریایی
7 دی 93 1:22
تولد همسر خوبت هم مبارک ایشالله هزاران سال زنده باشه و سایش رو سر شما ها باشه
مامان ناهید
9 دی 93 2:05
سلام عزیزم آیسانی خوبید ؟ ببخشید من دیر اومدم تولدت همسری مبارک با تاخیر انشالله 200 ساله بشه وشما هم در کنارش همیشه شاد باشید
مامان ناهید
9 دی 93 2:07
الهی همیشه مثل الان به داشتنش احساس غرور کنید در کنار هم شاد باشید من با داشتن زندگی شیرینتون خیییییییییییییییییلی زیاد خوشحالم به امید عاشق یودن همه همسران در کنار هم
مامان ناهید
9 دی 93 2:07
موفق وپیروز باشید وکادوها مبارک همسری باشه
مامان کارن(رزیتا)
9 دی 93 9:55
تولد آقا منوچهر و تبریک می گم ایشالا صد سال صحیح و سلامت سایه ش بالا سرتون باشه - دست شمام درد نکنه آیسانجونم سنگ تموم گذاشتی
مریم مامان دونه برفی
13 دی 93 8:52
می بینم که بچه درس خونا درگیر امتحانن سوال موال داشتی درخدمتیماااااااا
niloofar
13 دی 93 19:50
مبارک باشه آیسان خانوم. درکنار شما صد و بیست ساله شن ایشالا. خیلییییییییییی بامزه ای. خدا برای شوهرت نگهت داره
♥بابایی و مامانی♥
14 دی 93 0:07
سلام به ایسان گلم وماهان نازنینم ویه تبریک ویژه با یه عالمه ارزوی خوب به مناسبت تولد همسر گلتونامیدوارم سایه پر مهرش همیشه روسرتون مستدام باشه ودلخوشی تن سالم رفیق هر روزتون