ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

فدای پسر سپاسگذارم

1393/9/25 10:53
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

 سلامت میکنم ای غنچه ی راز / تو بودی از برای عشقم آغاز تویی تنها دلیل زنده بودن / ندارم طاقتت با چشم در ناز

 

فدای مهربونیاتون بشم بزودی همه کامنتهامو ج میدم..همتونم میبووووووسمبوسمحبت

الان این حال و روز منـــــــــــــــــــــهخجالتخجالتاینم ماهانی و دوستان از دست من عصبانیاینم داعش که میخواد بیاد منو بخوره کچلخوشمزهخاک تو گورم بعد از سیصد سال که میخوام بمیرم..ای نامرد خودم..چه دختر بدی شدم برا دوستای گللللم،چه مامان افتضاحی شدم برا گل پسرم خجالتاح اح اح احححح به خودم آخه این چه مدل وب نویسیه..از کی من پیدام نیس ،،کجا سرم گرمهههههههه خدا میدونهعصبانیسبز

خندونکخندونکخندونکخندونک

الهی قربونتون بشم ماهان جوجم..دوستای گلم خودم خودمو ملامت کردم که دیگه زحمتش گردن شما نباشه...اگه دلتون خنک نشده بگین یه چند تا بد و بیراه و فشم به خودم بگم والاگیج

ماهان خوشگلم ،این روزا بد سرم گرمه خاله فاطیه که  بارداره ،، شدیدا غش و ضعف داره و ویار وحشتناک که از همه چی چندشی شده حسودو برا همه چی حالش بد میشه..فک کنم یه ده روزیم هست که لب به آب و غذام نزده..همش از گشنگی داره گریه میکنه ولی نمیتونه چیزی بخوره و با سرم و آمپول سر میکنهغمگین..من گور به گور شدم هر هنری  تو آشپزی داشتم رو کردم بلکم یه ذره این دختر آب و غذا بخوره از گشنگی نمیره آبرومون بره افاقه نکرده که نکردهغمگینغمگینشدیدا هم از رنگهای متفاوت حالش خراب میشه تعجبچن روز پیش دوتاییمون حسابی خوشگل مشگل کردیم لباسای قشنگ قشنگ پوشیدیم یه کیسه پرم انواع مختلف کیک و چیپس و قاقالی لی خریدیم رفتیم خونشون تا شاید بشه یه دونشونو بخوره..ما رو دیده میگه عه وا شما چرا این همه ترکیب رنگ کردین؟؟؟بعدش اوووووه ه هحسودحسودیه ذره حالش خوب شد اومد نشست چشش افتاد به کیسه  خوراکیها دوباره اووووه ه هحسودحسودالهی قربون چشمای نازت بشم ماهان جونم که وقتی علت حال به هم خوردن خاله رو پرسیدی و منم بهت توضیح دادم، گرفتی دست منو بوسیدی و میگی مامان مرسی که تو هم بابت من این همه زحمت کشیدیبوسدیروزم یه دفتر نقاشی برات خریده بودم ،با یه کاپشن جدید که البته نو نو نبود ولی خیلی وقته تو کمد بود و یادمون رفته بود استفادش کنیم ،فک میکردی جدید برات خریدم،خیلی ذوق داشتی،راه براه ازم تشکر میکردی و نازمو میکشیدی..فدای مهربونیات بشم مامانی تو چقد سپاسگذار و مهربونی،چقد دلت خوبه و صافه..خدایا خیلی سپاس بابت این نعمت بزرگت..خییییلیبوسمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت....

امروز چند تا عکس از آرشیو کامپیوترم ازت پیدا کردم  که اصلا خودم ندیدمشون..نیدونم  بابایی کی و کجا این عکسها رو گرفته....فک کنم یکی از همون روزایی باشه که من قهر بودم و باهاتون نیومدم صفا سیتیزبانشیطانخندونک

خسته ام... از تو نوشتن!
کمی از خود می نویسم
این "منم" که، دوستت دارم!

 

پسندها (11)

نظرات (38)

فایضه مامانه عسل
25 آذر 93 20:48
سلام مامان ماهان جان .... خوبین ؟ دختر من هم توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده ... میشه بهش رای بدین ؟ فقط کافیه با تلفن همراهتون عدد 4 رو به شماره 1000891010 ارسال کنین .... مرسی از لطفت دوست مهربونم...
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم،خدا براتون حفظش کنه ..روچشممممممممم
مامان کارن( رزیتا )
26 آذر 93 7:59
سلام آیسان جون و ماهان عزیزم -آخی دلم کباب شد واسه آجی فاطی کاملا درکش می کنم من خودمم اینجوری بودم یادم افتاد چقد زجر کشیدم
مامانی نازگلا
پاسخ
الهییییییییییییییی منم برا حاملگیم اینجوری بودم اما دیگه نه به این شدت..این تو روی آدمام نگاه میکنه حالش بد میشه
مریم مامان دونه برفی
26 آذر 93 10:56
سلام به آیسانی عزیز و گل پسرش ماهان جون خوشگل من. فحش و بد و بیراه هم که خودت زحمتشو کشیدی .دمت گرم. قربون دستت یه سیلی هم به خودت بزنی دیگه مشکلی نیست.
مامانی نازگلا
پاسخ
باشه رو چشم اونم حللللله داداااااااااش
مریم مامان دونه برفی
26 آذر 93 10:58
ای واااااااای نقاشیه بد جور ، کار دست آجی فاطی داده ...دیدی چی شد؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشالله اینجور نقاشی دامنتو بگیره اما ویارش این مدلی برات نباشه
مریم مامان دونه برفی
26 آذر 93 11:00
قربونت وقتی میری پیش زن حامله ویارداد جعبه مداد رنگی نشو لطفا .. بنده خدا می بینه حالش بدتر میشه خب.
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ زن حامله بمن میگه رنگین کمون تو هم بگو مداد رنگی..خودمم میگم آجیل چارشنبه سوری
مریم مامان دونه برفی
26 آذر 93 11:01
قربون ماهان جون مهربونم بشم که این همه با محبته ...عزیییییزم. البته بگماااا پسر کوچولوی من هم کم مهربون و با محبت نیست هاااا ! جهت اطلاع.. قربون جفتشون بشم من.
مامانی نازگلا
پاسخ
خب مریم جونی این برمیگرده به تربیییییت صحیح مااادررر...بعله تربیت صحیح مادر...گرفتی ک خدا برات حفظش کنه امیر علی نازنینمو..البته که مهربون و نازه
مریم مامان دونه برفی
26 آذر 93 11:05
قربون ژستت خاله چه دختر سیاه پوستی انتخاب کردی .. مبارکه.. . . . مامانش تحویل بگیر...
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا منو آفریده که اینجور دخترا رو تو خونه پسرم راه ندم تو نگران نشو
مریم مامان دونه برفی
26 آذر 93 11:06
عکسهات خیلی قشنگه ماهان جونی ... خیلی خوش تیپ و ناناس شدی عزیزم.
مریم مامان دونه برفی
26 آذر 93 11:07
قدیما دامادها با اسب سفید میومدن نمیدونم چرا الان برعکس شده ..یا نه من کوررنگی گرفتم.؟.
مامانی نازگلا
پاسخ
دخملت جهازش تکمیله عایاااا..ما اسب سفیدم برا پسملمون میگیریم خب
مامان آروین(مهناز )
26 آذر 93 13:41
واییییییییییییییییییییی یعنی من هلاک این مدل پسرام که عاشق مادرشون هستن عمرا همچین پسری رو داماد کنی مدیونی به خدا
مامانی نازگلا
پاسخ
عه وااااااااا..مهنازی دومادش نکنم که عشق میزنه تو کلش و به جای بوسیدن دست و پام میزنه سر و کلمو میشکنه که
مامان آروین(مهناز )
26 آذر 93 13:42
آروین منم همین مدلیه همش میاد منو سر تا پا بوس میکنه موندم چطوری براش جبران کنم بخدا من لایق اینهمه محبتش نیستم
مامانی نازگلا
پاسخ
وای عزیزم چی میگی حتما که بیشتر از ایناشو لایقی..قربون دل مهربونشون بشم،بچه ها چقد مهربونن..خدا آروین جونو برات حفظش کنه
مامان آروین(مهناز )
26 آذر 93 13:42
یعنی وقتی بزرگ هم شد داماد هم شد همینطوری میمونه عایا
مامانی نازگلا
پاسخ
آله خخخخخخخخخ مهنازی یه دخمل بیار
مامان آروین(مهناز )
26 آذر 93 13:44
بیچاره خاله فاطمه چقدر بده این ویار من اصلا ویار نداشتم یعنی بالا نمیاوردم ولی بد غذا و کم غذا بودم خدا کنه هر چه زودتر حالش خوب بشه عزیزم ببوس ماهان رو
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون مهناز جونم،آره طفلی خیلی ضعف کرده تو این مدت
مامان بردیا اریایی
27 آذر 93 2:17
بد و بیراهات کم بود بازم مینوشتی من که راضی نشدم دو هفته پیش بهم قول داده بود ی شنبه میای پیشم اما نامردی کردی نیومدی به تو هم میگن دوست اححححححححح
مامانی نازگلا
پاسخ
عه واااا خاک عالم،آی از خودم زهلم گدییییییییررررررررررررقربونت برم اومده بودم وبت اما نمیدونم چرا کامنت نتونستم بزارم برام کد امنیتی رنمیداد الان شال و کلاه میکنم بیام،چایی رو بزار دم گلم که رسیدم
مامان بردیا اریایی
27 آذر 93 2:18
خوب ابجیت روش نمیشه بهت بگه تری خونشون هی تو میری و اونم با زبون بی زبونی میگه اوووووووووووووووووووو
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ مگه من چمه اونوخ عایاااا؟؟هااااان ؟؟به این خوشگلی تازم اون ادکلنی رم که میزنم این ازش حالش بد میشه خودش در زمان سلامتی برام گرفته بود اکگه بد بود برا چی برا من گرفتتش...ایییییییشششششششششششششش
مامان بردیا اریایی
27 آذر 93 2:19
مراقب باش تو دفتر نقاشی تازه ماهان تورو حامله نکشه من میدونم تو منتظری با یه نقاشی مثل ابجیت یدونه نی نی بیاری من میدونم
مامانی نازگلا
پاسخ
نه بابا این بچه ما از این شعورا نداره کهخودم باید بشینم نقاشی بکشم بندازم گردن بچه
مامان بردیا اریایی
27 آذر 93 2:20
خیلی دوست دارم ایسان جونم حالا جدی جدی ماهانی خاله فدات شه که سپاس گذاری ولی مامانی وظیفه اشه که واسه تو زحمت بکشه
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبووووووووووووونت برررررررم..این تیکه آخرشو نمینوشتی نمکیمردی که عجیییج دلم
مامان بردیا اریایی
27 آذر 93 2:20
کاپشنت هم مبارک
مامان بردیا اریایی
27 آذر 93 2:21
الهی من فدات با این عکس های نازت یه کاری کن اصلأ این مامانتو تحویل نگیر از خودش بیخود میشه همین که یکم محبت میکنی میاد پست میذاره وگرنه چرا تا حالا نیومده بود هااااااااااااااااااااااان
مامانی نازگلا
پاسخ
ای نامررررررد،تو رفیق منی یا رفیق ماهاااانالان یه دربست میگیرم میام میکشمتتتتتتتتتتت
مامان بردیا اریایی
27 آذر 93 2:23
میبوسمت هم تورو هم ماهن جوووووووووووووووووووووونمو
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااات خانومی
مامان بردیا اریایی
27 آذر 93 2:24
راستی فکر کنم واسه رمزم دکمه خصوصی رو نزدم تاییدش نکنی هااااااااااا مواظب باش
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات عزیز دلمممممممممم..ولی من رمز ندیدماااااااااا
بابا و مامان
27 آذر 93 9:22
سلام فدای این پسری مهربون و عزیزم که قدر مامان گل و مهربونش و می دونه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیزم..ممنوووون
بابا و مامان
27 آذر 93 9:23
چه عکسهای قشنگی گرفتی عزیزم
بابا و مامان
27 آذر 93 9:24
عکسات عزیزم همش قشنگه مخصوصا اون عکس اولیه
مامانی نازگلا
پاسخ
لطف داری خاله جونی مهربون
بابا و مامان
27 آذر 93 9:27
ایشالاه حاله خاله جونم به زودی بهتر میشه خسته نباشی ایسان جان
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیزم،ایشالله
مامان عسل 
27 آذر 93 11:48
سلااااام آیسانی جونم خوبی فداتشم...آفرین به ماهان جون به خاطرسپاسش...خداکنه پس فردازن گرفتن یادشون نره این روزارو...ایشالله که یادشون نمیره ...طفلی آبجی قرص ضدتهوع افاقه نمیکنه...بنده خداخداروشکرمن این جوری نبودم آی میخوردم خخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیزدلم،ممنوون شما خوبیناز الان اینقد بزنیم =س کلشون که فردا روزی زن گرفتن یادشون نره خخخخخخخخخخخ نه عزیزم هیچی افاقه نمیکنه 7 کیلو تو دو ماه کم کرده
مامان عسل 
27 آذر 93 11:52
راستی یلداتون هم مبارک باشه ..همینطورتولدهمسری هم مباررررک...بجنب دختردیگه حالایه چیزبخراون بنده خداهاهم که هرچی بدی راضین خخخ....منم امروزبرم ببینم چی میتونم براش پسندکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات عزیز دلمممممممممم،یلدای شمام مبارک ای ناقلا نگفتی چی میخوای بگیریاااااااااا
مامان عسل 
28 آذر 93 9:43
آخریه روزاین کله مومیکوبم به دیوارازدست تو...باباکامنتاروجواب بده دیگه اووووووف...آیسانییییییییی کجاییییییییی(((()()))((((())))
مامانی نازگلا
پاسخ
الهی فدات بشم منننننننننننننننننن عزیز دلم خدایی نت خونه قطعه نت ادارم لحظه ای برقرار میشه..نت گوشیم که مخصوص وایبر و تانگو و این حرفهاس دیگه فداااات...
niloofar
28 آذر 93 22:25
عزیزمممممممممممم قربون این پسر فهمیده و مهربون برم من خیلیییییییییی عکساش بامزه ست آیسانییییییییییی
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااات عزیز دلم
مامان گل پسر
29 آذر 93 9:12
حالا به خودم راستشو بگو ببينم تو باهاشون نرفتي صفاسيتي يا تو رو نبردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان گل پسر
29 آذر 93 9:13
بعععععععععععععععععله هر كي هم ندونه من كه خوب ميدونم سرت اين روزها حسابي مشغوله گلم .
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههه نامردی اگه رو کنی
مامان گل پسر
29 آذر 93 9:14
ايووووووووووووووووووووول به ماهان سپاسگذار . به خودم رفتي خاله .
مامانی نازگلا
پاسخ
مگه تو هم سپاسگذاری عایاااااااا؟؟؟بیا یه دو سه تا تشکر کن حضوریم مستفیض بشیم خب
مامان گل پسر
29 آذر 93 9:15
از اين آشپزيهات كه رو ميكني عكس بگير ما هم ببينيم دااااااااااااااا بخيل
مامانی نازگلا
پاسخ
نوچ ننه من زحمت بکشم از خودم هنر در وکنم شما به راحتی یاد بگیرین نووووووووچ
مامان امیرعلی
29 آذر 93 14:17
سلام دوست عزیزم حسابی به کمکت احتیاج دارم یک هفته است از شک و دودلی دارم کلافه میشم دودلی بابت اینکه بازهم بیام سرکار یا بشینم توخونه و کنار بچم باشم به نظرت اگه بیام سرکار بچم آسیب میبینه با توجه به اینکه ماهان جون ماشالله دیگه بزرگ شده ، ممنون میشم اگه از تجربیاتت منو بهره مند کنی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیزم،خوبی ..صب کن الان میام پیشت
مامان کیمیا
30 آذر 93 20:19
سلام عزیزم ما تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردیم.ممنون میشم اگه بهمون رای بدین،لطفا عدد47رو به1000891010پیامک بزنین کیمیامنتظر رای شماست،یه دنیا سپاس
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مامان کیمیای عزیز....قبلا به یکی رای دادم اگه مشکلی نبود..رو چشم حتماااااااااااااا
مامان عسل 
1 دی 93 19:10
سلااااام کجایی ؟ بیادیگه ...آیسان جون عسل توجشنواره شرکت کرده اگه بهش رای بدی ممنون میشم دوست وآشناهم تبلیغ کن تاعسلی برنده بشه کد۴۸روبه انگلیسی به شماره۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ ارسال کن مرسی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااام عزیز دلمممممممممممممم..فداش بشم عسلممممممممم..حتما برنده میشه..وقتش تا کی بود..الان رای میدم
راحیل
3 دی 93 2:41
فدات ایسانی جون،حسابی گرفتاری گلم توقعی ازت نیست، تو شاد باش خوب باش ،خوش باش، اصلا بیا اینجا فقط یه شکلک خنده بذار، همینکه بدونیم خوبی و شاد همین کافیه، میبوسمتون
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای مهربونیا و صفات بشم راحیل عزیزمممممممممم..چقد داشتن دوستایی مثل شما آدمو شارزمیکنه عزیزمممممممممم...
مامان بردیا اریایی
3 دی 93 7:20
پس نمیخوای بیای این نظرات رو جواب بدی و تایید کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجایی تو دختر
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااااااااااام عزیززززززززززززززممممممممممممم..من اومدم قربونت بشمممممممممم..خدایی هزار و یه کار روزانه دارم اصلا هم ادای آدمای سرشلوغ رو درنمیارم مرگ خودم..ولی به خدا به یاد تک تک دوستام و کوچولوهای مهربونشون هستم و همیشه دعاگوی خیر و خوشیتون هستم..