ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

حال خوب و حال خوش

1393/9/11 10:22
1,814 بازدید
اشتراک گذاری

در قلبم فرمانروایی میکنی بدون هیچ نائب السلطنه ای !

کسی نمیداند چه لذتی دارد بهترین پادشاه تاریخ را در دل داشتن

سلام دردونه مامان،سلام دوستای مهربونم،صبح همتون طلایی و قشنگ..امروز یه روز خیلی زیباااااااست،رویایی و رومانتیک از اون روزایی که آدم فک میکنه همه چی  قشنگه قشنگـــــه..متنظرهوای خوب  و تمیز با اولین  دونه برفهای  خوشگل،همکارای پر انرژی و دوست داشتنی،یه روز خوب گذشته و شروع یه روز خوبتر...از همه مهمتر یه خونواده کامل و امیدوار کننده با یه پسر کوچولوی خیلی ویژه بغلکه حتی اگه امروز صبح حسابی کلافم کرده بود و این پا و اون پا میکرد که سرویس اداره من و مدرسش برن و باباییش به مدرسه برسونتش که آخر سرم به مراد دلش رسید،صبحی از دستش عصبی بودم که این همه لفتش میداد برا آماده شدن اما خدایی کارش درسته،ای ول نازنینم زندگی همینه ..لذت ببر تا اونجایی که میتونیتشویقبغلدیروزم تو سرویس دمار از روزگارم درآوردی تو خونه رسیدنی پریدی تو بغلم که مامانی من بچم دیگه من شلوغ نکنم پ  کی شلوغ کنه ..ای ول داری که با این حرفت آروممم کردی و نزاشتی تنبیه بهشتیت کنمشیطان

چکیده اخبار:عینکدرسخوان((مدیونین اگه از ته دل تبریک نگینخندونکزیبا))

1- دوباره شوشویی برام گوشی اندورید گرفته گفته آفلین دخمل خوب حداقل بزار این سری یه ماه کامل تو دست باشه بعدا گمش کن یا بشکنشخندونکمنم بهش قول شرف دادم که این دفعه تا دوماه ازش خوب مراقبت کنم...((امیدوارم همه فهمیده باشن که من الان وضعم چقد خوبه و گوشی جدید و وایبرو وتانگو ....این حرفهاراضی))نگاری در جریانه

2- گل پسر نازنین مامان ،،الهــــــــــی که دوررررررررررش بگردم کمر سبزشو بخاطر فعالیتهای زیاد و تمرینهای مکرر البته به تلاش بابایی جون و استاد رنجر پور  از تکواندو گرفت،آخـــــــــی عزیز دلم چقدم ذوق داشت که منم تو جشن کمرش باشم،ولی حیف چون هفته پیشم همون جلسه از دانشگاه غیبت داشتم نتونستم باهاش باشم غمگینعوضش  داداش و آبجیای گل و مهربونم تو یه عملیات سورپریزانه جای خالیمو پر کرده بودنشیطان و ماهان چقد ذوق زده و خوشحال بود((ولی حیف دیگه اینا هیچ کدوم به من نرفتن این همه آدم عین قوم مغول ریختن تو باشگاه یه نفر یه دونه عکس از اون صحنه باشکوه نگرفته..سورپرایزشون تو حلقمممممممممم،،الان قیافه خوشحال بابایی جلو چشام بد مدل رژه میره که چقد خوشحاله من نبودم تا از زاویه های متفاوت عکس بگیرمغمگینکچلخدایی این استادم نکرده یه دوتا عکس از پسملی بگیره اح اح اح اح احححححححححححقهر))

3-خوب دوستان من امتحانات میان ترمم شروع شده از اونجاییم که تو کلاس بچه مثبت و درس خون شناخته شدم دیگه یه صدم  کمتر از بیست راضیم نمیکنه برا همین چن روزه رفتم رو مخ نگار بیچاره و اصول حسابداری یادم داد و دیروز امتحان میان ترمو 5/5 ((5 از 5))گلفتممممممدرسخوانزیبا((استاد اونقدددر ازم تعرریف کررررد بیا و ببین تازشم گفته پایان ترم جزومو بدم براش ،فک کنم میخواد از دفتر و جزوم تجلیل به عمل بیارهراضی))

4- این چقد تو این هفته برام چسبیدددددد خدایا مرسی..ا،ین عکس پایین آجی فاطی با دخترش ساریناست،آجی فاطیمم کارمنده و دیگه نمیخواست بچه بیاره،تا اینکه ساری جون این نقاشی رو که موضوش ((آرزو ))بود رو از مامانش که یه بچه تو دلش داره رو کشیده..آجیمم که عین خووووودم مهربوووووووووووونخندونکزیبا دست بکار شده و رفته از باااازاررررررر((خخخخخخخ حواسم هست اینجا بچه کوچولو  دارهشیطان)) خریده گذاشته تو دلش،یه اتفاق خوب برا  همه خونواده بودآرام

 

عمو جون و زن عموی ناز  ،سارینا جونم که میدونم وب ماهان جونی میاین،چشم و دلتون روشن بابت نی نی جدید و نقاشی ساریناآراممن یه نمه هم سانسورش کردم نقاشی روخجالتفقط موضوع اون میزان ترازو داخل شکمو نفهمیدم یعنی چی!!تعجبعاخه بچه این چه نقاشیـــــــه ؟؟؟!!من هم سن تو بودم اعضای بدنو از هم تشخیص نمی دادم تو با جزئیات کامل نقاشی کشیدییییییی..اععععععععععترسو

خخخخخخخخخخخ موهای مامانشو..اونوخ موهای نی نی محتوای شیکموقه قههقه قهه

چند تا عکسم از ناز دونممممممممم

پسندها (9)

نظرات (87)

مامان کارن( رزیتا )
11 آذر 93 11:04
سلاااااام آیسان جونم ماهان جونم ایشالا که هر روزتون خوب و خوش باشه مثه امروز . تبریکامو از کجا شروع کنم ؟ ماهان جونم کمر سبزت مبارک عشقم آیسی جونم گوشی جدید مبارک آجی فاطی خانوم نی نی تون مبارک میان ترمتو تبریک نمیگم چون با زبون بازی گرفتیش نگو نه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااام رزیتای نازنینممممممممممممماز هر جا که دلت میخواد عشقیییییییی عه وااااااااا رزیتا خودتم این کاره بودی عایاااااااااااا؟؟؟!!
مامان کارن( رزیتا )
11 آذر 93 11:05
ای قربون اون قیافه ی نمکیت و اون مماخ سربالات برم من ماهانی جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی عزیزززززززززم
مامان کارن( رزیتا )
11 آذر 93 11:07
نقاشی سارینا جونم خیلی زیبااا و البته رمانتیک و نتیجه بخش بود آفرین به این دختر خوشگل و با هوش - ماهانی یاد بگیر از دختر خاله
مامانی نازگلا
پاسخ
رزیتا جونی منم همینو میگم خب ب ب !!!بچه یاد بگیر سارینا شش ماهم از تو کوچیکتره
مامان عسل 
11 آذر 93 13:00
سلام آیسان جووونم ایول به دوست جونی خودم که نمره های خوووووب می گیره وگوشی تندتندخراااااب میکنه...خخخخ راستی یه گوشی خوب برام معرفی کن تایه تومان منم جوگیرشدم می خوام بخرم راستی چقدرنقاشیه باحال بودخخخخخخ همه چیزبچه هم درست شده بووود آخه سه بعدی گرفته بودی خخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااام مامان عسل نازنینممممممممممخخخخخخخ گوشی سامسونگ فعلا تو ایران کاربردیتره و بهتره اما من sony z own گرفتممممممم
مامان عسل 
11 آذر 93 13:04
سلااااااام آیسان جووونم خوبی؟آفلین به دوست خودم که نمره های خووووب خوووب میگیره...گوشی جدیدهم مباااارک راستی یه گوشی خوب قیمتش تاحدودیه تومان بهم معرفی کن جوگیرشدم بخرم...عکسای پسملی هم خیلی قشنگه بوس بوس واسه ماهان نباتی خودم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیزممممممممممممممم قربونت برم گلم چشات قشنگه.. گوشی خوبم صب کن از شوشو میپرسم خبرت میدم
مامان عسل 
11 آذر 93 13:06
آیسان جونم نقاشیه چقدرباحاله میگما بچه هم به طورکامل درست شده می خوره ماه آخرباشه سونوگرافی هم که چهاربعدی گرفتی خخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
آره دمش گرم با این سنش عجب همه اعضا و جوارحشم کشیده این از ماه نهمم گذشته موی سرشم بافته ناکس
مامان عسل 
11 آذر 93 13:08
راستی آیسان جونم هرموقع وقت کردی به نی نی عکس بروبه عسلی رای بده مرسییییی جیگرwww.niniaxs.ir
مامانی نازگلا
پاسخ
چششششششم عزیزززززم هزار ماشالله دخملی رو رفتم دیدم ماه شب چهاردست خوشگلم
مامان امیرعلی
11 آذر 93 14:52
مبارک مبارکه دوباره می خوای خاله بشی انشالله ماهان جونم ، داداشی بشه[نیشخند
مامانی نازگلا
پاسخ
قربوووووووووووووووونتتتت ایشالله بعد دو سه سال
مامان امیرعلی
11 آذر 93 14:52
ماشالله ماهان جون چه جذبه ای داره واسش اسفند بریز خیلی مغرور و دوست داشتنیه عاشق پسرهای مغرورم
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااای قربونت بررررم دوست خوبم،شما لطف دارین یه دنیااااااااااااااااا
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 آذر 93 14:59
فدای شیرین زبونیت عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جووووووووونم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 آذر 93 15:00
به به دستشون درد نکنه مبارکه عزیزم ایشالاه دیگه هیچوقت گم نشه
مامانی نازگلا
پاسخ
خییییییییلی میییییییسی عجیییییییجمممممممممممم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 آذر 93 15:01
افرین به ماهان زرنگ و باهوشم عزیزم همیشه موفق باشی و پیروز
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنووووووووووووون خاله مهربووووووووووون
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 آذر 93 15:02
ولی حیف دیگه اینا هیچ کدوم به من نرفتن این همه آدم عین قوم مغول ریختن تو باشگاه یه نفر یه دونه عکس از اون صحنه باشکوه نگرفته..سورپرایزشون تو حلقمممممممممم،[قهقهه
مامانی نازگلا
پاسخ
والاا بوخودااااااااا
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 آذر 93 15:02
مبارکه عزیزم عجب نقاشی باحالی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااایی داری،ممنووووووون
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 آذر 93 15:03
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون دوست خوبم بشممممممممم
ابجی سجا
11 آذر 93 17:55
دوستی گلی است که فقط در دلهای پاک و بی آلایش می روید و تو مفهوم آن گلی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااام آجی سجا خانوم گللللللللللللل ممنون از حضورتون
ابجی سجا
11 آذر 93 17:56
مامان بردیا اریایی
12 آذر 93 2:02
سلام ایسا جون و ماهانی ناز خاله
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااام پریسای نازنینممممممممممممم
مامان بردیا اریایی
12 آذر 93 2:03
گوشی نو مبارک والله من اگه جای شوشو بودم برات اصلأ گوشی نمیخریدم اخه دختر حواست کجاست تووووووو؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
عاغا لپ کلام شوشو تا اپل از نوع اونایی که تو ایران کاربردیه نگیره وضعیت همینه که هست،راه دیگه ای هم نداره..حالا هی شوشو گوشی بگیر هی آیسان گم کن و بشکن
مامان بردیا اریایی
12 آذر 93 2:05
عزیز دلم ماهانی کمربند جدیدت هم مبارک ولی حیف که عکس نداری اخه من نمیدونم دانشگاه واجب بود یا کمربند گرفتن بچه هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله پریسای مهربوووووون خب دانشگااااه دیگه.هان نه نه ه ه ه هالان که خوب دقت کردم ، باشگاه و کمر واجبتر بوده من اعلام شرمندگی میکنم اینم مدرک
مامان بردیا اریایی
12 آذر 93 2:06
به این فامیلات یکم عکس گرفتن تو موقعیت تازه و حساس رو یاد بده خوب
مامانی نازگلا
پاسخ
اینقدی که من به اینا مستقیم و غیر مستقیم آموزش دادم به سنگ آموزش میدادم الانه سنگه آتلیه باز کرده بود..والاااااااااا
مامان بردیا اریایی
12 آذر 93 2:07
خدای این نقاشی هارو یه بچه کشیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینا بچه ان انصافأ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
نه واقعا باهاتون صد در صد موافقم اینا گودزیلاهای فوق پیشرفته باهوشن
مامان بردیا اریایی
12 آذر 93 2:07
نی نی خواهر جونتون هم مبارک ایشالله که سالم بیاد بغلش و ارزوی سارینا خانم هم براورده بشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دلمممممممممم..ایشاللههههههههههههههه
مامان بردیا اریایی
12 آذر 93 2:08
وایی چقدر تبریک چرا نگه داشتی همه رو باهم گذاشتی خوب
مامانی نازگلا
پاسخ
آخه وقت نمیشد بیام وب،پست بزارم گفتم همه رو با یه تیر بزنم
مامان بردیا اریایی
12 آذر 93 2:09
افرین شاگرد زرنگ دانشگاه تقلب مقلب که نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی تقلب مقلبببببببببببسر اینکه کی پشت سر من بشینه تو کلاس خون بپا میشه جون خودم...بععععععععله کلا بچه زرنگیم
مامان بردیا اریایی
12 آذر 93 2:10
ماهانی جون خیلی دوست دارم تا میتونی مامانتو اذیت کن بذار ما بهش بخندیم
مامانی نازگلا
پاسخ
پریسااااااااااای ناااااااااااامرررررررررد،من چه هیزم تری بهت فروختم عاغااااااااااا
مامان ریحانه
12 آذر 93 8:23
سلام آیسان جونم و گل پسر خوشتیپ و خوشگلللللللللل،صبح شمام قشنگ
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام دوست خوبم،،ممنووووووووووون
مامان ریحانه
12 آذر 93 8:24
به به به یه عالمه تبرییییییییییییییییک جانانههههههههههه برا همه چی برا گل پسری بیشتر تر خدایی کار و تلاش ماهان بیشتر تر بوده
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلللللللللللللللللی میسی عزیزمممممممممممممممممممم
مامان ریحانه
12 آذر 93 8:25
آیسان شیطون یه ذره چشاتو و نیشتو سر کلاس درویش کن ببینم چجوری 5 از 5 میگیریما که در جریانیییم عمووووووو جون
مامانی نازگلا
پاسخ
ای خدای من همه مامانای وب خلافکااارن کهههههههههه...تو مثل همون کافری که همه رو به کیش خود میپنداری دیگه نه ه ه ه؟؟؟؟
مامان ریحانه
12 آذر 93 8:26
وای خدای من نقاشیوووووووووو..............
مامان ریحانه
12 آذر 93 8:27
تبریک زیاد به آجی فاطی خانم مهربون ،ایشالله به سلامتی فارغ بشن راستی آبجیت کچله مگه آیسی؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم،ایشالله قسمت خودتون خخخخخ بین خودمون بمونه یه چند تا شیویدکی داره ،نرم و نازک چست و چابک،بچه اونچه رو که دیده کشیده و درستم کشیده
مامان ریحانه
12 آذر 93 8:28
ای قربون چشای ناز و درشت ماهان بشم من..خیلی ماهه میبوسمشششششششششششش
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون،شما لطف دارین
مامان ریحانه
12 آذر 93 8:28
ماهان به نظر میاد باید نقاشی رو از سارینا یاد بگیری خاله،،بعضیام از فاطی خانوم یاد بگیرن
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ بعضیام از کجا میدونن ما نخونده آخوند شدیم و یاد نگرفتیم هااااان
مامان ریحانه
12 آذر 93 8:29
الهی که حالتون همیشه هم خوب باشه هم خوش
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دلم.فدات
مریم مامان دونه برفی
12 آذر 93 9:02
سلام عزیزم وااای گفتی برف ..خوش بحالتون چه لذتی بردین ..اولین برف پائیزی امسال رو هم تجربه کردین . من که عاشق برفم.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام خانومی نازنین منم خیلی دوسش دارم مخصوصا پیاده روی رو برف و گوله برف بازیشو..اما از لیز لیزی شدن خیابون و احتمال افتادن و سوژه خنده دیگرون شدنش بدم میاد..منم که مستعددددددد
مریم مامان دونه برفی
12 آذر 93 9:03
مجرد که بودم از بس دعا می کردم برف بیاد و نمیومد ، یه دفعه همه برفها جمع شد و شب عید درست وسط عروسیمون مثل یه عالمه برف شادی ریخت روسرمون ... بقیه اش هم یکسال بعد موقع تولد امیر علی ریخت روسر سه تامون ..و گفت ته تهش هم یه چیزی مونده میزارم واسه بعد ...خودش بخیر کنه .نمیدونم کجا میخواد تلافی کنه دعاهای برفیمو.
مامانی نازگلا
پاسخ
ما اینجور مواقع میگیم عروس و دوماد ته دیگ خوارن که برف اومد..ای ته دیگ خوارااااااااا..بچتونم عین خودتونه...به خدا الان سپردم بقیشم تولد دخملت ببارونه
مریم مامان دونه برفی
12 آذر 93 9:06
این روزها والا... بچه ها که جرات شیطونی کردن ندارن. روم به دیوار روم به دیوار بعضی مامانها اونقدر شیطنت دارن که بچه ها خجالت می کشن وقتی میرن تو یه جمعی مامانشونو با خودشون ببرن . گلم مدیونی اگه فکرکنی منظورم به تو بوده ها و مدیونی اگه فکر کنی ماهان اونروز بهش خوش گذشته که خاله هاش رفتن تو جشن کمرش.
مامانی نازگلا
پاسخ
گندت بزنه دختر داشتم از استرس میمردم که کدوم خرابکاریم پیشت لو رفته و در جریانی
مریم مامان دونه برفی
12 آذر 93 9:08
این همه گوشی می شکنی و گم میکنی بازهم شوهره برات میخره ؟؟؟؟ مظلوم گیر آوری وا... . . ولی دمش گرم .لایک داره....الان تو وایبری دیگه
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااا مریم بددددد مگه من دخمل خوبی نیستم حق ندارم نازم زیادی باشه و همش گوشی بشکنم هااان؟؟؟ الان الان که نه وایبر مایبر یوخدی... پیکر بندی خطم مشکل داره یه دستمالی باید به سرم ببندم یه خط ایرانسل بگیرم بعد میام اینجا شمارشو میگم گروهی میریم تو وایبرو و تانگو و whats ap..بااااااااااااشه
مریم مامان دونه برفی
12 آذر 93 9:10
چه آجی فاطی با حالی داری مثل اینکه منتظر یه نقاشی بود تا برا خودش یه فکرهایی کنه. شانس آوردیم سارینا نقاشی خونوادگی نکشید .. وگرنه باید مهد کودک باز می کردین .
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخ آجی و بچه آجی با حالی داریم از اونروز منم و سرکوفت برا ماهان که برو یاد بگیر بچه مردم چه نقاشیایی که برا ماماناشون نمیکشن
مریم مامان دونه برفی
12 آذر 93 9:14
حالا بچه مثبتی : - از اینکه هفته خوبی داشتی خوشحالم عزیزم . گلم مهربونم دوست خوبم. - کمربند سبزت مبالک داماد خوشگلم. - گوشی نو مبارک عجیجم - دیگههههههههههههههههههههههههههههههههههه - آها نی نی نو خوش قدم - نمره 5 از بیست ارتقا .. - فعلا همین.
مامانی نازگلا
پاسخ
الهی قربونت بششششششششششم عزیز دلمممنووووووووووووووووننننننننننننن
مریم مامان دونه برفی
12 آذر 93 9:15
چه خوش تیپی ماهان خوبم . چشمم کف پات عزیزم خدا نگهدارت باشه و سایه پدرو مادر همیشه بر سرت قربونت برم.
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنوووووووووون خاله جون مهربونم،چشمات قشنگن
مریم مامان دونه برفی
12 آذر 93 9:16
آقا تدرریس خصوصی حسابداری اگه بخوای هستیم در خدمتااااااا یه وقت تعارف نکنی ..راستش ریا نیاشه ریا نباشه ما تو این رشته پیشکسوتیم ...
مامانی نازگلا
پاسخ
ای ول مریمی اییی ول،هزار آفرین درسته من نمره کامل گرفتم اما هنوزم تو نخ اینم که حساب بدهکار و بستانکار اینجوریه چرااا؟؟؟کل ذهنمو گیج کرده لامصب بعدشم برا پایان ترم میام آویزونت میشم ازت یاد میگیرم استاااااااااددددد
مامان عسل 
12 آذر 93 12:16
سلاااااااام مطلب می نویسیییییییومیییییییری تاییدکن جواااااب بده خووووووووو...کجاااااااایییییییی؟نکنه سرت به گوشیت گرمه؟؟؟؟؟یاااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااام نازم خوبی قربونت بشم ببین از ترسم اومدم کامنت تو رو تائید کردم،خدایی این کامنت 43ومیه اما احترام جوابت و ترسم از تو اونقده که نتونستم بزارم برا بعد..فقط ده دیقه است اومدم وب،الانم باید برمفردا امتحان سخت ریاضی میان ترم دارم فردا بگذره دوباره عین گل گلاب میام پیشتون..فدات شم..راستی به عسل خوشگلم رفتم رای دادم،خدا براتون نگهش داره گوشیو سرگرمیم که خخخخخخخخخ بعله یه ذله
مامان عسل 
12 آذر 93 16:37
چاکرتیییییییییم آیسانیییییی....اگه جواب نمیدادی کله مومیزدم به دیوارخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
عزززززززززیززززمی خوجگلمممممممممممممم
مامان فاطمه
13 آذر 93 8:02
اوه اوه اوه ه ه چقدم مناسبت شیک و قشنگ ،چشم و دلتون روشن،همه مناسبتها مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی عزیزززززززززمممممم
مامان فاطمه
13 آذر 93 8:03
چه پسر خوشگل و مااااهی،قربونش بشم..آبجی و دخترشم ماهن..خدا براهم نگهشون داره
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه... ممنووووووون
مامان گل پسر
13 آذر 93 11:25
سلام بر آيسان جون و ماهان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااام نگار عزیزززززززم
مامان گل پسر
13 آذر 93 11:26
اين وايبر و تانگو رو كاملا در جريانم . خخخخخخخخخخخخخخخخخ انصافا مخاطبين وايبر و تانگوت يكي از يكي بهترن خدا حفظشون کنه برات
مامانی نازگلا
پاسخ
چیه حسوود نگار خانوم شماره 1....میدونم که نگار 2 و ....... رو میگی ..اییییییییییشششششششششششششششششششششش
مامان گل پسر
13 آذر 93 11:27
در مورد ياد دادن اصول حسابداري هم غلو ميكني . خودت كاملا بلد بودي . من چيز خاصي ياد ندادم . اين نظر لطف تو هست
مامانی نازگلا
پاسخ
نه گلم ممنون واقعا زحمت کشیدی میسییییییییییی..این پنجم با هزاران امید و آرزو تقدیم تو بااااااادددددددددد
مامان گل پسر
13 آذر 93 11:33
سانسور نقاشيت خيلي عالي بود . خيلي خنديدم گلم . ايول به تو و نقاشي . سانسورت تو حلقم
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههههه سانسوره به درد تو نمیخوره نگارااااا،از من گفتن
مامان گل پسر
13 آذر 93 11:34
ببين بچه اين ميزان رو كشيده كه يعني مامان ميزان و عدالت رو بين بچه ها رعايت كنيد
مامان گل پسر
13 آذر 93 11:36
آيساني سيم كارت منو رد كن بياد زود باااااااااااااااااااااااش . اي غاصب . اصلا كار خوبي نميكني كه سيم كارت مردم رو بهشون نميدي هااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
هههه نه دیگه شرمنده اخلاقتم در بستتتتتت..سیمکارت گرفته شده ،پس دادنی نمیباشد،دنبال یه سیمکارت دیگه باش
مامان گل پسر
13 آذر 93 11:36
ميبيني من فرشته نجاتم ها برات نازل شدم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای فرررررشتهههههههههههه..واقعا هم چه وقت به دادم رسیدی من باید تا آخر عم مدیونت باااااااااشم
مامان گل پسر
15 آذر 93 11:00
دختر يكم دست از تانگو و وايبر بردار و كامنتهاتو تاييد كن بااااااااااااااااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
نگاااااری بوخودااااااالان فرصت کردم بیام وب..خودت که در جریانی افسرده شدم بابت چی؟؟الهی بعضیا به زمین داغ بخورن کبود شن بگو آمیییین
مامان
16 آذر 93 7:29
سلام به به کلا اجمعین مبارک باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااام عزیزم خوبی،دخمل پسری خوبن؟؟ممنوووووووووووووون
مامان
16 آذر 93 7:30
تمام ما نفهمیدیم اون سانسور ها تو نقاشی چیه
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااا خب می می بودن دیگههههههههههههه
مامان
16 آذر 93 7:31
ولی آفرین به همچنین بچه نکته سنج و ظریف که چنین با دقت همه چی رو کشیده مبارک باشه خاله نی نی تو دل مامنت
مامانی نازگلا
پاسخ
خییییییییییلی میسی خاله جونیم..ممنووووووووون
مامان
16 آذر 93 7:32
حالا این همه تبریکات گرفتی شیرینیش کو به ما چی میرسه
مامانی نازگلا
پاسخ
اینم شیرینی من . . . شیرینی راه دور بهتر از این نمیشه که
مامان
16 آذر 93 7:33
آفرین ماهان گلم انشاالله کمر بند بعد از کمربند سبز رو هم زود زود بگیری (اصلا متوجه نشدین که من بلد نبودم کمربند بعدی چه رنگیه)
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخ فدات شم من که در جریانم منظورت همون آبیه..کلا ادبیات ما کمربند بعدی=آبیه
مامان آیسو وآیسا
16 آذر 93 10:59
مامانی نازگلا
پاسخ
خودت گلی خاله جونم
مامان آیسو وآیسا
16 آذر 93 11:00
کمر سبز ماهانی مباررررررررررررررررررررک
مامانی نازگلا
پاسخ
ارادتهاااااااا کامللللللللللللللل
مریم مامان دونه برفی
17 آذر 93 10:04
خب درس اول بدهکار: طرف بدهکار مال دارائیهاته یعنی اینجوریه که هروقت به کسی بدهکاری یعنی همه دارائیهاش مال توئه ..بدهکار برای حسابداری ها یعنی طلب عزیزم.پس برو طلیتو از دنیا بگیر و حالشو ببر.. حالا گرفتی چی شد؟ به جمع ما حسابدارها خوش اومدی عزیزم .
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااان دلمممممممممممممم چه استاد استادی خدایی ای وللللللللللللل نازنینمییییییییییییییییی
مامان آروین(مهناز )
19 آذر 93 10:05
سلاممممممممممممممممممممم حال میکنی چه سلامی واست فرستادم آخه دیدیم با انرژی هستی این رو هم با انرژی میخونی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااامت تو قلبم دوست خوووووووبمممممممممم ممنووووووووون،اثر انرژیت تو تنمه
مامان آروین(مهناز )
19 آذر 93 10:07
گوشی نو مبارک عزیزم تو رو خدا مواظبش باش گناه داره اینقدر الکی پول از بابت گوشی بدی آخه این چه کاریه وای برای خاله فاطمه خیلی خوشحال شدم خیلی مبارکش باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
چششم مهناز جونم ..هر چن هنوز به گوشی آیفون نرسیدم و تصمیم داشتم بازم یه بلایی سر گوشی بیارم...ولی حرفت رو چشم ممنووووووووووون گلم
مامان آروین(مهناز )
19 آذر 93 10:10
کمربند سبز ماهان جون هم مبارک راست میگی هاا عجب سورپرایزی بوده یعنی یک نفر به ذهنش خطور نکرده حداقل یک عکس از اون لحظات با شکوه بگیره عایا بیخود نیست که میگن هیچکس جای مادر رو برای آدم پر نمیکنه بیا قدر خودمون رو بدونیم آیسان جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
نه دیگه لابد نرسیده دیگه یا شایدم فکرشون پیش شیرینی گیر بوده من که شروع کردم مهنازی برا اینکه قدر خودمو بدونم الانم دارم ج کامنتها رو میزارم در حال تناول آجیل چهار مغز اصلممممممممم..منظورت همینه دیگه نه ه ه ه ؟؟؟
مامان آروین(مهناز )
19 آذر 93 10:11
چرا اینقدر ماهان اخم کرده قربون اخم کردنش برم منننننننننننننن اخمش هم قشنگه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله مهربونش،خدا نکنه عزیزم...این پدر و پسر کلا روزشون با اخم میگذره جکم که میگن اخم رو دارنمن تلف شدممممم..داعش خاک تو سرتتتتتتتت
مامان آروین(مهناز )
19 آذر 93 10:13
یک سورپرایز دارم برات بعد از 2 ماه آپ شدیم منتظرتم عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیزززززززم...جدنی این همه مدت کجا بودین شماااااا؟؟؟!!!
مریم مامان دونه برفی
20 آذر 93 10:46
وقت کردی یه سر به ما بزن دلمون تنگید.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مریم خوبم..چشمم حتما امروز اولین در وبی که میزنم برا شماست..چایی رو بزار دم که رسیدم
♥بابایی و مامانی♥
20 آذر 93 17:57
سلام ايسان جونم خوبي عشقم خدا رو شكر كه حال واحوالت خوبه دوستم.... البته كه منم اكه كوشي جديد ميخريدم وخاله هم براي دوباره خاله ميشدم كلي خوشحال بودم من جراااااااااااا خاله نميشم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااام مهربووووووونم ممنون عزیزم،ایشالله هم حال و هوات خوب میشه هم خاله و عمه میشی هم دوباره مامااااااان میشی میایم حسابی تبریک و شیرینی
♥بابایی و مامانی♥
20 آذر 93 18:00
مباركت باشه هم خاله شدنت وهم كوشيت عزيزم ميبوسمتون واميدوارم هميشه خوش وسلامت باشيد
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااااااات لیلا جونیممممممممممم مرسی از دعای خوبت...قوربانین اولووووووووووم
سمانه مامان سروش
21 آذر 93 22:35
گوشی نو مبارکه! کمربند نو مبارکه!! نی نی نو مبارکه!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
ای نترکی دختر ترکیدم از خنده نی نی مگه نو میشه عاخه
سمانه مامان سروش
21 آذر 93 22:37
دقت کردی کاری که واست مهمه رو باید بسپاری به آقایون تا به طرفه العینی خرابش کنن؟؟؟واقعا چه توقعی داشتی که از بچه عکس مینداختن!
مامانی نازگلا
پاسخ
بیار من دهنتو ببوسم که حرف حق ازش تراوش میکنه..همینو بگو والا چه توقعیه از مرد جمااعت..اییییییییششششششششششش
سمانه مامان سروش
21 آذر 93 22:40
ببینم ماهانی بلد نیست از این نقاشیا بکشه؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
مردمم بچه دارن،دلمون خوشه ما هم بچه داریم..اح اح اح اح احححححححححححححححححححح
سمانه مامان سروش
21 آذر 93 22:40
روزگار به کامت عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااات سمانه نازنینمممممممممم
مامان
22 آذر 93 17:14
سلام ایسان جونی.دوباره میام پستت رو میخونم. فعلا بیا خصوصی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام به روی ماهتتتتتتتتت..ممنون عزیز دلممممممم
مامان اعظم
24 آذر 93 12:31
سلام مامان خانم عزیز. همگی خوبید؟ ببخشید دیر اومدم آخه نی نی من که اصلا شبا خواب نداره و روزا هم همش باید کنارش باشم و تو دستش بگیرم. وقتی هم که قربونش برم می خوابه منم بیهوش می شم کنارش و فرصت نت اومدن نداشتم دلم براتون تنگ شده بود. از دور می بوسمتون. عکسای عزیز دردونه ی نازتون ماهانی جون رو که دیدم کلی انرژی گرفتم خدا همه ی کوچولوها را حفظشون کنه که معصومیت تو چهرشون موج میزنه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مامانی جون عزیززززززززآخییی عزیزم قربونت بشم میفهممت..ماهان کوچولو بود من همش گیج میزدم روزا بس که شبا پاای ماهانی بیدار بودم...ایشالله نی نی زودی بزرگ میشه و جبران میکنه برات..روی ماهشو از طرف من ببوس
مامان
25 آذر 93 3:12
سلام ایسان جونم.خوبی؟ماهان گلم خوبه؟ وای چه پست پر هیجانی از کجا شروع کنم؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام راحیل جونم..فدات،خوبیم،امیرحسین جونم خوبه؟ از هر جا که دلت بخواد عزیزززززززززم
مامان
25 آذر 93 3:13
گوشیت مبارک.دست همسری درد نکنه. افرین آیسان با هوشم که نمره کامل گرفتی.
مامانی نازگلا
پاسخ
خییییییییییییییییییییلی میییییییییییسی عزیزززززززززززم
مامان
25 آذر 93 3:14
ای جان.شباهتتون خیلی زیاده.اول فکر کردم عکس خودته.
مامانی نازگلا
پاسخ
عهه وااااااااااا راحیلممممممممممممماصلا از تو انتظار نداشتمممممممم مگه من خوشگلتر نیستم عاایااااااااااااا؟؟؟؟هااااااان!!!! من از اعتماد به سقف آویزونیا درخدمتتونم
مامان
25 آذر 93 3:16
هزاران بار مبارک و تبریک بابت نی نی. ای شیطون .راستشو بگو مامان اول نینی خرید بعد بچه تشویق شد به نقاشی.؟هان؟خخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
نه خدایی اول بچه هه نقاشی رو کشیده بود..مامانی هم که عینهو خودم مهررررررربوووووووووووون!!!گفت حرف بچه رو زمین و رو نقاشی نمونه..
مامان
25 آذر 93 3:18
ان شاالله بارداری راحت و زایمان راحت ترترترترتریداشته باشه و یه نینی صحیح و سالم به جمع خانواده تون اضافه بشه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون دهنت راحیل جونم،ایشالله
مامان
25 آذر 93 3:19
چقدر بچه شیرینه منم دلم میخواد.اما جراتشو ندارم.
مامانی نازگلا
پاسخ
پ بزن لایکووووو..منم هفت هشت ده تا بچه دوست دارم،اما جراتشو و پولشو با هم ندارم
مامان
25 آذر 93 3:20
ای دختر بلا عجب نقاشی با جزییاتی کشیده شیطووووون.نی نی رو هم دختر کشیده. پس نینی دختره احتمالا
مامانی نازگلا
پاسخ
نمیدونم والا فعلا جنسیت مشخص نشده ولی باید بگم سارینا یه سونوگرافیم ترتیب بده ببینیم نی نی دخمله یا پسر
مامان
25 آذر 93 3:22
ماهان جیگری هم که حرف نداره خوشتیپ خاله.خدا حفظش کنه. فدای جذبه ش. امیر که مدام نیشش بازه و میخواد کل ملتو ببوسه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله دوست داشتنی،شما لطف دارین،زیاااااااد خدا حفظش کنه امیر جون با سخاوتو ککه حداقل بوسشو احسان میکنه
مامان
25 آذر 93 3:23
روی ماه همتونو میبوسم. به خواهرت حتما تبریک مخصوص برسون.
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااات عزیزم..چشم حتما
بابا و مامان
4 اسفند 93 17:50
سلام عزیز دلم ایشالاه که زود زود خوب میشی عکساتون خیلی قشنگه ایشالاه همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااام دوست خوبم،ممنووووووووووووون