ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

تولدت مبارک عسلمممممممممممم

1393/9/3 10:18
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگم که شایسته تو نباشه
به زمین خوش اومدی فرشته ی مهر و زیبایی
تولدت مبارک عزیز دلـــــــــــــــــــــــــم،هر آنقدر که شایسته است دوستت داریمبوسمحبت......

امسال بر خلاف هفت سال گذشته که سه تا سه تا برا ناز گلم تولد میگرفتیم یه تولد کوچولوی جمع و جور داشتیم،علتشم خواب بابایی و من و تفسیرش بود..،چند هفته پیش بابایی تو خواب دیده بود چند سال از این سالها گذشته و اون پیر شده و رو ویلچره وگویا قهر(چه خوابیم واسه من دیده اییییییششششششش)) منم به ملکوت اعلی پیوندیدمترسوترسوبابایی میگفت تو خواب دیده تو یه جوون خوشتیپ خوش قد و قامت با ریش پرفسوری شده بودی که بابایی رو  گذاشته بودی تو خونه سالمندانگریهخطاچن روزی حال بابایی گرفته و دمغ  بود ،همش تو این فکر بود که خوابی که دیده چقد میتونه حقیقت داشته باشه،،و تو همچین اولادی میشی یا نه؟؟من کلی بابایی رو دلداری دادم که بچه ای که با تربیت و زیر نظر تو بزرگ شه اصلا همچین  اولادی نمیشه ،فکرم چن روزی مشغول بود ،همش  با  تو در این رابطه صحبت میکردم ،((بهت گفتم اگه قراره بزرگ شدنی ما رو ببری بزاری خونه سالمندان از الان بگو ،ما هم الان ببریم بزاریمت پرورشگاه که بعدا نچزیمخندونکراضی))دو شب بعدشم من  تو خواب دیدم که رو ویلچرم و گویا خرابکار که پلیس دنبالم بود و من اونقد با دست چرخهای ویلچر رو حرکت داده بودم که از دست پلیس فرار کنم  داشتم از خستگی میمردم که دیدم اومدی کمکم و کولم گرفتی و بردی یه جای امن خندونکشیطان... ای قربونت بشم عزیزم وقتی داشتم در مورد خواب بابایی و خودم باهات صحبت میکردم چقد خوب آروممون کردی و گفتی قول میدم بچه بدی براتون نباشم و وقتی بزرگ شدم به جبران اینکه همیشه برام بهترین چیزها رو میخرین و بهترین مهد و مدرسه گذاشتینم،بهترین چیزها رو براتون بخرم و سفر کربلا و خرید ببرمتون،بعدم برگشتی به من میگی مامان میدونم تو هیچ وقت از خرید سیر نمیشی میبرم تا دلت میخواد برا خودت خرید کنیزیبامحبتبوسبحثمون به پرورشگاه و خونه سالمندان کشیده شد و قتی معنی این دو تا رو فهمیدی خیلی ناراحت شدی از دست بعضی پدر و مادر و بعضی اولاد نامهربونگریهغمناکهمش ناراحت بودی و میخواستی برا تولدت بریم پرورشگاه و با اون بچه های معصوم تولدت و جشنتو شریک بشی،اما من به هر دری زدم نتونستم موافقت مسولین پرورشگاه رو بگیرم چون میگفتن اینجوری بچه ها هوایی میشن و در مورد تولدشون  دائم سوال میکنن ..خلاصه چون تو دلم افتاده بود امسال  جشن تولدتو با یاین بچه ها شریک بشی،برات جشن مفصل نگرفتیم و به جاش یه کار خوب کردیم  و در عوض برا تو یه جشن خودمونی و کوچولو گرفتیم البته من و بابایی حسابی برات کادو گرفته بودیم .کادو هاتم  یه پلیور یه شلوار کتان ،دوتا شلوار راحتی،کلاه، و تفنگ بادی بود هزار مبارکت باشن عشقمبوسمحبت

بزرگترین روانشناسان دنیایند
دو چشمت !!
این قدر که
امیدوارم می کنند
به زندگی

 اولین دندون  عشق مامان ،  دو شب قبل تولدت افتاد،خیلی هیجان و البته استرس داشتی که دندونت لق شده بود و میترسیدی چیزی بخوری دندونت دردش بگیره یا خون بیاد ،من و بابایی سیب دادیم دستت تا گاز بزنی بلکم دندونت بیفته،اما عمرا اگه بزاری یه ذره سیب به دندون لقی بخوره،بعد از هوش تیزم استفاده کردم و یکی از کادوهایی که برا تولدت آماده کرده بودم رو پیش پیش رونمایی کردم و گفتم اگه تا وقت خواب دندونت افتاد این تفنگ بادی برا تو اگه نه میدمش به اردلانخندونکراضیتو هم که تو سخاوت به خودم رفتی قربونت برم محبتزودی دندون لقه رو زدی و به کمک بابایی درش آوردی ،من و بابایی بیشتر از تو جوجم ذوق زده بودیم و همش قربون صدقت میرفتیمبوسبوس

قربون این دندون کوشولوت بشم جوجه خوشگللللللللللللللللللللللمبغلبغلبوس

اینم جایزه افتادن دندون،محبت

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

قربون دل نازت بشم عزیزم،خیلی جدی از هفته پیش پا بپای من و بابایی نماز رو شروع کردی و میگی دیگه بزرگ شدم و باید با خدا بیشتر صحبت کنم و به شکر بزرگ کردنم نماز بخونم..این بچه بزرگ بشه ما رو نمیزاره سالمندان ..میـــــــــــــــــزاره؟!!!!!!!!!

هیـــــــــــچ مادری
تمـــــــــــام نمی شود
وقتی
امتداد نگاه کودکش
تنــــــــــــــــــها
به او ختم می شود...محبتبوس

پسندها (12)

نظرات (80)

مامان ناهید
3 آذر 93 11:36
سلام عزیزم ببخش منم رفته بودم مهد دنبال فاطمه الان اومدم خبری ازتون نیست دیدم کلبه مارانورانی کردید ممنونم عزیزم اول تولد ماهان جونو تبریک میگم وبعد مفصلآ میام پیشتون فقط من اومدم دیدم قالب را همه چیز خوبه کههههههههههه همه چیز زیبا ومرتب شاید یه قالب دیگه بوده منم از قالب سینا راضیم مبارکش باشه من در خدمتم گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام خانومی فدااااااات عزیزم نه ناهیدی یه خرابکاری کردم میام در گوشت میگم
اقازاده
3 آذر 93 12:46
تولدت هزارن بار مبارکمن از خیلی وقت پیش خواننده خاموش پسر گلت هستم اما امروز گفتم بزار تولدشو تبریک بگم
مامانی نازگلا
پاسخ
خیییییییلی ممنون عزیزممرسی که بلاخره از خودتون رونمایی کردینبازم تشریف بیارین
مریم مامان دونه برفی
3 آذر 93 13:09
سلام آیسانی خوبی عزیزم نگران نباش خودم میام هفته به هفته اون قبره رو که شوشوی مهربون تو خواب دیده بود و کلی هم ذوق زده شده بود میشورم تا از خاطره ها محو نشه. باشد که روحش شاد بخوابد.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام مریم جونییییییییی ای ناقلااااااااااا من تا حلوای خیلیا رو من جمله تو و شوجونمو نخورم جون به عزرائیل نمی دم حالا ببین کی گفتم
مریم مامان دونه برفی
3 آذر 93 13:14
آخه شما دوتا آدم گنده خجالت نمیکشین بخاطر یه خواب فکر و ذهن بچه رو خراب میکنید؟ بعدش هم تو خوابهای شما تناقض وجود داره من نفهمیدم شوهرت خواب دیده خودش رو ویلچره و تو .. وتو هم خواب دیدی که خودت رو ویلچری .. اونوقت شوهرت کجاست ؟ کی به کیه اینجا هرکی داره به نفع خودش خواب میبینه بعدش هم این بچه معصوم رو سین جیمش میکنین . یه دفعه بگین نمیخوایم برات تولد بگیریم خلاص .چرا بچه رو می پیچونین..
مامانی نازگلا
پاسخ
نه دیگه خواب دیدن که خجالت نداره که خدایی نکرده تو خواب کار بد نمیکردیم که فقط یه ذره من خلافکار بودم که الان دورزاریم افتاد باید خجالت زده بشم که به لطف تو شدم دلت خنک شهاییییشششششششش بعدشم مریمی راس میگیا من اصلا به اینجاش فک نکرده بودم یعنی شوشو تو خواب من کجا بود عایا؟؟نکنه خودش خواب دیده بوده من مردم رفته دنبال تجدید فراش هان؟؟!!امروز پاش برسه خونه جواب درست و حسابی برا غیبت اونروزش تو خوابم نداشته باشه میکشمشششششششششششش
مریم مامان دونه برفی
3 آذر 93 13:17
عزیزم نگران نباش همه خوابها که صادقانه نیست ...یه خورده صدقه بدین احتمالا از پریشانی یا اتفاقاتیه که ممکنه دوروبرتون افتاده باشه یا شنیده باشید.. خواب خودت هم که مطمئنا بواسطه درگیری ذهنی خواب شوهرت بوده. خیره انشاءا..
مامانی نازگلا
پاسخ
مریمییییییییییی راستی شوشو تو خواب من کجا بوده؟؟؟با توجه به کامنت قبلی مطمئنم تو یه چیزایی می دونی و ملاحظه میکنی نه؟؟بگو ننه بگو من طاقت شنیدن و چاقوی کشتنشو دارم
مریم مامان دونه برفی
3 آذر 93 13:18
پسر خوشگل و عزیزم تولدت مبارک خاله جونی من هفت سالگی و افتادن دندون کوشولوت هم مبارک باشه قربونت برم
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیاااااااااااا میسی خاله جونی نازنینم،بوووووووووووووسسسسسسسسس
مریم مامان دونه برفی
3 آذر 93 13:21
الهی من فدای اون نماز خوندن مردونه ات . قبول بشه عزیزم. آخه این بچه و پرورشگاه و سالمندان و ویلچر و پلیس ؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله مریمی عزیز شیطونه دیگه یه دفعه دیدی رفت تو جلد و کالبد بچه مثبتمون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 آذر 93 13:30
آیسان جون اینم لینک عکس ماهانی در متولدین امروز http://www.niniweblog.com/upl/tateneh-mohammad92/14168220466.jpg واین http://www.niniweblog.com/upl/tateneh-mohammad92/14168227096.jpg هرکدومو دوست داشتید وخواستید برا یادگاری بذارید تو وب ماهانی در ضمن اینم عکس از صفحه اول وب ماهان جون که تولد 2 سالگیشو اعلام کرده http://www.niniweblog.com/upl/tateneh-mohammad92/14168231848.jpg
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بشممممممممممممممممممم ناهیدم ممنووووووووووووووووووندستت طلااااااااا
مامی جون
3 آذر 93 17:11
سلام ماهان جان عزیرم تولددددددتتتت مبااااارک امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااام مامی جون عزیز،خدا نگار جونی رو برات حفظش کنه،ممنون از حضور و تبریکتون
♥بابایی و مامانی♥
3 آذر 93 22:35
ماهان قشنكم تولدت مبارك عزيز دل خاله با تمام قلبم برات بهترينها رو ارزو ميكنم واميدوارم خوشبخت و عاقبت به خير بشي واين روز رو كنار مامان وبابا با دل خوش جشن بكيري
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی خیلی مرررررررررررررررررسی خاله مهربــــــــــــــــــونم،
♥بابایی و مامانی♥
3 آذر 93 22:37
قربون اون نماز خوندنت برم منانشاا.. خدا هميشه همرامت باشه عزيزم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله لیلای عزیزم،خدا دخمل خوشگلتو برات نگه داره
♥بابایی و مامانی♥
3 آذر 93 22:40
ايسان جونم هفت ساله شدن مادر شدنت مبارك انشاا.. دوماديش انقدر نشين توهم بد نزن انقدر عسلم نازه اين فكرها رو از كجا مياري
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا ممنون لیلای عزیزم،انشاللههههههههه خواب شوشو بود رو منم تاثیر گذاشت خخخخخخخخ
مامان گل پسر
4 آذر 93 9:46
به به به ماهان جوووووووووووووووووون تولدت هزاران بار مبارك باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
میییییییییییییییییییییسی خاله نگار جونی
مامان گل پسر
4 آذر 93 9:48
چه خاله ي بدي هستم من . اصلا تولدت يادم نبود. يه هفته پيش يادم بود هااااا مثلا ميخاستم سورپرايزت كنم . اما يادم رفته بود به كل. واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي بر من .
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیززززززززززززززم ،خودتو اذیت نکن ما تبریک بعد تولدم با جان و دل پذیراییم خاله خوشگله
مامان گل پسر
4 آذر 93 9:49
ماهان جون با خوندن اين پست هم خوشحال شدم هم ناراحت . خوشحال از اينكه تولدته و ناراحت از اينكه با فراموش كردن روز تولدت برنامه هام به هم ريخت .
مامانی نازگلا
پاسخ
آآآآآآآآآخ جونمی یعنی چه جور برنامه ای هاان؟؟؟؟
مامان گل پسر
4 آذر 93 9:50
آيسان جونم اونقد دمغ شدم الان پستت رو ديدم كه از خجالت ميخاستم برات كامنت ندم
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااا یعنی چی نگارم شما خاله مهربون و آنتیکی حرفیم توش نیست ،،،شما گلی که فک میکنی باید یادت میبود تولد ماهان
مامان گل پسر
4 آذر 93 9:52
به ديليل شرمندگي بيش از حد نميتونم الان باهات كل كل كنم و مجبورم بگم كه ناراحت نباش ماهان تو رو خانه ي سالمندان نميذاره . اما زياد به اين جمله ام اميدوار نباش . چون فردا شايد نظرم شد و يه چيز ديگه گفتم .
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخ تو کل کل نکنی تو دل برو میشیااااااااا..ای ول همیشه به همین منوااااال
مامان گل پسر
4 آذر 93 9:53
ايول آيسان خير خواه و خير و نيكوكار . ميشه منو بچه پرورشگاهي حساب كني و بياري تولدت رو خونه ي ما بگيري عايا؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخ خودم که اینجولیم،تازه یتیمم نیستم دوتیمم،نه ننه همون تو خونه خودم بگیرم سنگینتره
مامان گل پسر
4 آذر 93 9:56
منم دندونم افتاد اما مامانم اصلا ذوق نكرده بود . اشكال از شماست يا از مامان من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
نه خدایی من و شوشو چنان ذوق زده بودیم یه مهمونی حسابیم برا دندونش دادیم ،دندونشم نگه داشتیم هر روز هر روز میریم و میایم قربون صدقش میریم
مامان گل پسر
4 آذر 93 9:57
ماهان جون نمازت قبول باشه خاله
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله امروز سر نمازم شما رم دعا میکنم
مامان گل پسر
4 آذر 93 10:02
آيسان ميگم اومدم اتاقت كه اشكال وبت رو برطرف كنيم اون نفر اونجا بود و من برگشتم . خدا امواتشو بيامرزه . بايد برم ازش تشكر كنم چون برگشتم و گفتم تا فرصت هست وبت رو باز ببينم اشكالش اصلا چيه كه ميگي بيا نگاه كن ؟ تا باز كردم پست تولدت رو ديدم و بسي شرمنده شدم . ديگه نميتونم بيام اتاقت هااااااااا امروز .
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخ نگاری اون نفر داشت از آرنولدیای روزگار جوونیش تعریف میکرد،این نفره یه چیزیش میشه ها،هر دفعه میاد یه خاطره یادش میافته وای نگار اینجوری بگی این دفعه میکشمتااااااااااا..میخوای برا جبران مافات برام حسابداری یاد بدی
niloofar
4 آذر 93 10:59
تولد جیگرم مبارکککککککککککککککککککک ایشالا صد و بیست ساله شی ماهان جونننننننننننننننننننن
مامانی نازگلا
پاسخ
میسسسسسسسسی خاله نیلوی عزیزخدا ارغوان جونو برات نگهداره
niloofar
4 آذر 93 11:00
عزیزمممممممممم دندونش هم افتاده. پسرمون حسابی داره مرد میشه خخخخخ ای جوننننننننننننننننن آیسان این اسباب بازیای خشن چیه میگیری واسه بچه؟
مامانی نازگلا
پاسخ
بععععله دیگه یواش یواش دختردارها منتظر باشن هر آن آیفون خونشونو بزنیم عه ننه این کجاش خشنه به این لطیییفی
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
4 آذر 93 13:52
عزیز دلم تولدت را تبریک می گم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد . . .
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله مهری عزیز و دوست داشتنیمایشالله خوشبخت بشی گلممممممم
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
4 آذر 93 13:52
تولد تولد تولت مباااااااااااااااااااااارک
بابا و مامان
4 آذر 93 17:32
عزیز دلم تولدت هزار هزار بار مبارک بفرما تولد داریم
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنووون عزیز و مهربوونم
بابا و مامان
4 آذر 93 17:41
نمازت قبول عزیز دلم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله جوونی
مامان کیانا و صدرا
4 آذر 93 18:21
تولدت مبارک ماهان عزیز
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله جونی نااااااااز
سمانه مامان سروش
4 آذر 93 18:43
ای جونم!!!!تولد مبارک عزیز دلم ایشالا دومادیت گل پسر
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکر خاله نازنینممممممممممممم
سمانه مامان سروش
4 آذر 93 18:45
ای وای من! شما زن و شوهر فکر و ذکر دیگه ای ندارین افتادین به جون بچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ببین دیگه بچه چه مدل بچه ایه والااااااااااا
سمانه مامان سروش
4 آذر 93 18:46
نماز خوندن بچه رو ببینین و خجالت بکشین والا!!!!!!!!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
الان کلا خجالت زده ایم خخخخخخخخخخخخخخگفتم که خواب کشکی بود این بچه اینجوری نیست
سمانه مامان سروش
4 آذر 93 18:47
نگران نباش مامان دلنگرون!ایشالا که یه خورده جواب زحمتامونومیدن
مامانی نازگلا
پاسخ
اگه دخترای مردم بزارن یه کور سو امیدی هست سمانه جونی
مامان راحله
4 آذر 93 22:02
تولدت مبارککککککککککککککککککککککک
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنووووووون خاله راحله عزیزززززززززززم
مامان عسل 
5 آذر 93 9:54
سلام آیسان جوون خوبیییی جیگررر؟ تولدت پسملی خیلی مبارررررک باشه فداش بشم الهی یه مرواریدش هم که به سلامتی افتادمبارررررکه حالابه همین امیدزندگی کنیم که ماروسالمندان نمیزارن...میترسم کاری کنن خودمون بریم سالمندان..خخخخ. شوخی کردم نگران نباش خخخخ...راستی خبری ازت نبودگفتم بازکیوداره کله پامیکنه که سرش گرمه به ماسرنمیزنه خخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاام عزیز دلم ممنون،خیلی مرسی عزیزم نه والا فعلا کسالت دارم کاریم به کار کسی ندارم بزا خوب شم جبران کنم همه کم کاریامو
مامان کارن( رزیتا )
5 آذر 93 10:07
عزززیییززز دلم ماهانی خوشگل و با نمکم تولدت مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا میسی خاله جونی عزیززززززززززززززم
مامان کارن( رزیتا )
5 آذر 93 10:08
سلام آیسی جوونم خدا نکنه مریض شی عزیزم اصلا مگه تو مریضم میشی ؟ الان بهتری که ایشالا ؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااام رزیتای نازنین و بی وفایمممممممم..پ چی که مریض میشم نه پ من جنسم از خشت و آهنه خوب همش یه 38 پوست و استخونم دیگه
مامان کارن( رزیتا )
5 آذر 93 10:09
چه ایده ی خوبی برای تولد
مامان کارن( رزیتا )
5 آذر 93 10:10
قربون نماز خوندنت عشقم قبولت باشه خاله
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله یادم باشه امروز سر نماز دعات کنم
مامان عسل 
5 آذر 93 10:10
راستی آیسان جون این مردامگه خواب هم میبینن خخخخ یااگه ببینن مگه یادشون می مونه خخخخ والله این شوشوی من الان ده ساله زندگی میکنیم شایدیه بارخواب دیده تازه اونم یادش نیست ولی من شب تاصبح چندمدل خواب میبینم تازه اگه همون لحظه بیدارشم چشاموروهم بزارم دوباره ادامه خوابمومیتونم ببینم....تخیلوداشته باش تاکجاپیش میره..تازه اینوبگم یه وقتایی اون خوابه من بیدارخووووبعدمن می فهمم اون داره خواب میبینه خووو بعدسریع بیدارش میکنم میگم چی خواب دیدی همین الان بگوتایادت نرفته خخخخچندتاجمله دست وپاشکسته تحویلم میده که هرچی کنارهم میزارم چیزی درنمیاد
مامانی نازگلا
پاسخ
ای نمیری دختر مردم از خنده تو به خواب بنده خدا شوهرت چیکار داری بزار طفلی بخوابه ،شاید اون دلش نخواد خواب ببینه
مامان کارن( رزیتا )
5 آذر 93 10:12
افتادن دندونت هم مبارک یعنی باید تبریک گفت افتادن دندونو نمی دونم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره دیگه منبعد میخواد دندونهای محکمتر و ماندگارتر درآره خخخخخخخخ
فرشته مامان نیایش
5 آذر 93 12:12
سلام عزیزم. خوبین؟؟ تولد پسر گلت مبارک ایشالله تولد صد و بیست سالگیش به همراه مامان و بابای خوبش. در ضمن عزیزم زبونت را گاز بگیر یعنی چی که تارک دنیا شدیم. آیسان جون من شهریور و مهر را تبریز بودم. نت هم نداشتم برای همین غیبت داشتم.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااام فرشته جونی ای جانم خوشحالم که بهت برخورده همشهری واکنش نشون دادی،بدجنسم خودتیعزیزم میگفتی میومدم دنبالت افتخار میدادین در خدمتتون باشیم جیگر
مامان سونیا
5 آذر 93 17:14
``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااای خاله دستت درد نکنه چه کیکییییییییییی
مامان سونیا
5 آذر 93 17:17
چه لطیف است حس آغازی دوباره ، و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس... و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن! و چه اندازه شیرین است امروز... روز میلاد... روز تو! روزی که تو آغاز شدی! تولد مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
به به به چقدر زیبا بود یه عالمه میسی خاله جونی مهربون
مامان هانا و آریا
5 آذر 93 18:35
ماهان جونمممم تولدت مبارک عزیزممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله جونم،تشکررررررررررر
مامان هانا و آریا
5 آذر 93 18:36
عزیزمممممم انشالله سالیان سال کنار مامان و بابای گلت شاد و سلامت باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون از دعای خیرت گللم
مامان هانا و آریا
5 آذر 93 18:38
آیسان جون چه وضع خواب دیدن دوستم خوب حالا خواب که میبینید هیچ چرا این بچه رو سوال پیچ میکنید والاااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
عه وا خخخخخخ موضوع خوابمون همین بچه مظلومه دیگه،،یعنی چی حتی تو خواب بزارتمون سالمندان و اینا هاااااااااااااان؟؟؟؟
مامان هانا و آریا
5 آذر 93 18:40
ماهان عسلی افتادن دندونتم مبارککککک کادوهاتم مبارک عزیزمممم
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله جونـــــــــــــــــــی
مامان هانا و آریا
5 آذر 93 18:42
ماهان جونم قبول باشه نمازت
مامان هانا و آریا
5 آذر 93 18:45
واقعا طفلک بچه های پرورشگاه و کسانی که تو خونه سالمندان نگهداری میشن
مامانی نازگلا
پاسخ
همیشه دل آشوبشونمممممممممممممم
مامان فاطمه
5 آذر 93 20:10
ای جان نمازت قبول باشه اقا پسری تولدت هم مبارک گل پسری با یه دنیا ارزوهای خوبو یه جیغ و دستهورا
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی خیلی میــــــــــــــسی خاله عزیزم،ممنون از تشریف فرمایی و تبریکتون
مامان ناهید
7 آذر 93 2:59
سلام عزیزم خوبید بازم مجددآ تولد ماهانی را تبریک میگم انشالله 200 ساله شه فداش بشم با اون کیک خوشگل وخوشمزه ش
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید جون عزیزمممنون خانمی،فدایی داری
مامان ناهید
7 آذر 93 3:00
اقای همسری هم عجب خوابی دیده حتما شب یه چیز سنگین خورزده وگرنه دست پرورده شما که این مدلی نیست ایسان جونم.. مگه نه ماهان جونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
هان نمی دونم والله این شوشو تازگیا ما رو خواب میده نصف شبی میره تو آشپزخونه لابد دیگه
مامان ناهید
7 آذر 93 3:02
حالا اینا یه خواب بود بچه بیچاره با شنیدن این مفهومات چقدر ناراحت شده قربونت برم ماهانی شما هم که داشت باورتون میشد این ماهانی بزرگ شده وداره می سپارتون زبونم لال.............
مامانی نازگلا
پاسخ
خب ناهیدی از الان گفتیم حساب کتاب کنیم ببینیم چی به چیه سرمون کلاه نره بزرگ شه بزارتمون سالمندان بچزیم..گفتیم اگه اینجوری الان ببریم بزاریمش پرورشگاه یک به یک بشیم
مامان ناهید
7 آذر 93 3:05
آخی این دندون افتادن بچه ها هم عجب استرسی به آدم وارد می کنه هاااااااااا من از الان تو فکرشم فاطمه بچه هارا که می بینه میگه مامان من نمی خوام برم کلاس اول تا دندونم نیفته دوست ندارم دندونم بیفته حالا بیا وحالی بچه کن مبارکت باشه عزیزم انشالله دندنای محکمتری در میاری ودستپخت خوشمزه مامان را نوش جان می کنی
مامانی نازگلا
پاسخ
آخخخی عزیزم فک میکنه چون بچه ها میرن کلاس اول دندونشون میافتهنه خدا رو شکر ماهان خوب استقبال کرد از این موضوع،البته اون جایزه تفنگم موثر بوداااا
مامان ناهید
7 آذر 93 3:06
کادوهای زیباتم مبارک باشه الهی بمیرم فدای تو مرد مومن چقدر نماز خواندنت قشنگه خدا حفظت کنه الهی 200 سال زنده وسالم باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
میییییییسی خاله ناهید مهربونم...سر نمازای بعدیم تو و نازدونه هاتم دعا میکنم
مامان ناهید
7 آذر 93 23:38
آیسان جون مجددآ سلام مثل اینکه خدارا شکر مشکل حل شد قالب را عوض کردی از سیستموتون بود؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلم..آره عزیز حل شد میسی
مامان آروین(مهناز )
8 آذر 93 12:55
سلام آیسان جون این پست تولده یا اشک و آه و زاری من که اولش اشکم در اومد خدا رو شکر به خیر گذشت و اتفاق بدی نیفتاد تولدت مبارک ماهان جان الهی خاله قربونت بره بیا خودم واست تولد میگیرم صورتحساب رو واسه مامان و بابا ارسال میکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااام عزیزم خوبی خب چیکار کنم خوابم یه جزئی از زندگیه دیگه به هم ریخته بودیم دو تایی با این خوابهای پیوستهمیسی خاله جونی عزیز بعد اینکه تعهد گرفتیم که بزرگ شدنی نزارتمون سالمندان براش تولدم گرفتیم
مامان آروین(مهناز )
8 آذر 93 12:58
تو نمازت ما رو هم دعا کن خاله جون الهی فدات بشم مننننننننن آخه این بچه رو چه با خانه سالمندان میبوسمت عزیزم تولدت مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا ممنون خاله مهربونمممممممممممممیسی
مامان
9 آذر 93 1:18
سلااااام آیسان جونم.خوبی ماهان گلم چطوره؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم ،ممنون،شما خوبین
مامان
9 آذر 93 1:20
تولدت هزاران بار مبارک پسر گلللللللللل
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله راحیل عزیزززززززززززززززززم
مامان
9 آذر 93 1:26
عجب مامان و بابایی داریی ماهان گلم.همش خواب میبینن در وصفت. بابا رو گذاشتی سرای سالمندان.و از اونطرف ناجی مامانت شدی از رو ویلچر کولش کردی و بردی قایمش کردی. نتیجه میگیریم ماهان باباشو میذاره سالمندان.ولی از مامانش نگهداری میکنه.واسه همین هم تو خواب همدیگه نبودن....خخخخخ.البته خواب همسری فکر شما رو مشغول کرده بود که شما هم یه همچین خوابی دیدی. میگم حالا چرا هردوتا تون رو ویلچر بودین؟پناه بر خدااااا. آیسان جونم صدقه بده.
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جووونم چه تعبیریییییییییییراحیل جونم شوشو این قسمت رو بخونه شک نکن دوستی من و تو رو تحریم میکنه والا نمیدونم راحیل جونی انگاری ویلچر از خواب بابایی اومده بود تو خواب من
مامان
9 آذر 93 1:26
نمازت قبول باشه عزیز دلمممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله برا همه کوچولوها و دوستای وبمم دعا کردم
مامان
9 آذر 93 1:31
میگم خوابتون چون در وصف بی مهری ماهان گلم بود براش تولد نگرفتین؟ میخواستین سر بچه بیچاره طلافی کنید.طفلک ماهانم از همه جا بی خبر چقدر بهش گوشزد کردید. بابا شاید شام زیاد خورده بودید خواب آشفته دیدید.والا... طفلک ماهانم.....
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ ما کلا اینجوری بدجنسیمممممممممولی نه خدایی چون تولدش درست اول ماه صفر بود تولد بزن و بکوب مثل هر سال نداشتیم ،اما به اندازه خرج تولد براش خرج کردیم خخخخخخخخخخ
مامان
9 آذر 93 1:32
عیب نداره ماهان گلم همینکه این همه برات کادو خریدن خودش حسابی می ارزه مبارکت باشه عزیز دلم.
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خب ،ماهانم به همین قانع بود قربونش بشم
مامان
9 آذر 93 1:33
روی ماهتونو میبوسم.ان شاالله دیگه خواب آشفته نبینید آیسان جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دللللم..منم میماچمت
مامان بردیا اریایی
9 آذر 93 1:56
وای عزیزم تولدت مبارکککککککککککککککککککک عشقم ایشالله 10000ساله بشی
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنووووووووووون خاله جووووووووووووونیم
مامان بردیا اریایی
9 آذر 93 1:57
قالب نو هم مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی،،ممنون که توجه دارین
مامان بردیا اریایی
9 آذر 93 1:58
اخه خواب قحطی بود که این خواب هارو میبینید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
قابل توجه شوی بسسیار گرام
مامان بردیا اریایی
9 آذر 93 2:01
چه قدر هم خواباتون نزدیک همه ولی تو تو خواب شوشو زبونم لال مرده بودی و اون تو خواب تو نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
نمی دونم بخدا تقصیر من نیستتتتتتتواقعا چراااااا؟؟؟
مامان بردیا اریایی
9 آذر 93 2:01
میگم ایسان این مردا از خداشونه که ما نباشیم تا یه زن دیگه بگیرن ولی کور خوندن خواهررررررررررررر
مامانی نازگلا
پاسخ
آره کوفتشون بشه اییییییییشششششششش...منکه بمیرم روحمم تکه تکه بشه نمیزارم این اتفاق بیفته
مامان بردیا اریایی
9 آذر 93 2:02
عزیزم نماز خوندت هم قبول ماروهم دعا کن
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنوووون خاله جونی،رو چشممممممممممم
مامان بردیا اریایی
9 آذر 93 2:03
ای جونم خداییش ترس داره دندون میخواد بیفته من که حسابی میترسیدم وای به حال بچه های ناز پرورده امروزی مبارک باشه افتادن دندونت خاله جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
بین خودمون بمونه منم وحشتناک میترسم اما اونروز همش به بچه میگفتم ترس نداره که با دوتا انگشتت بگیر بیارش بیرون
مامان بردیا اریایی
9 آذر 93 2:04
خیلی دوستون داریم ایسان جون و ماهانی جونمممممممممممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشمممممممممممم عزیزم مام دوستون داریم اندازه همه سستاره های مهربون
مامان امیرعلی
9 آذر 93 12:54
الهی فدای گل پسر مهربون خدا نکنه بچه هامون بی محبت بشن تولدت مبارک گلم هزارتا بوس تقدیم به تو
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلمممممممممم ممنون خدا امیر علیتو برات نگهداره
مامان امیرعلی
9 آذر 93 12:55
گل پسری که داره از الان با خدا صحبت می کنه ، خیلی ماهه مثل اسمش
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دلم شما لطف دارین
مامان عسل 
11 آذر 93 8:55
سلام عسسسیییسم خوبی ؟ پسملی چطوره ایشالله که خوب هستین...دوست جونیم هرموقع که وقت کردی به سایت نی نی عکس بروبه عسلم رای بده ...فدااااااااتwww.niniaxs.ir
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیزم... ای به روی چشششششششم حتماااااااا
مامان آیسو وآیسا
16 آذر 93 10:56
تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررک
مامانی نازگلا
پاسخ
خیییییییییلی مییییسی خاله جونی نازنین
مامان آیسو وآیسا
16 آذر 93 10:57
انشالله 120 ساله بشی ماهانی
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله
مامان آیسو وآیسا
16 آذر 93 10:57
مامانی نازگلا
پاسخ
این برا مامانم بودا نه خالهههههههههههه
مامان آیسو وآیسا
16 آذر 93 10:58
نماز خوندنشوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
مامانی نازگلا
پاسخ
بهله خاله ما اینجوریاییم ..دستمونم به جیبمون میره خوش اخلاقم هستیم..دوماد هرکی ام که بشیم دوماد مهربونی خواهیم بود حالا خود دانید