ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

باید باشی و تکرار شوی

1393/7/17 10:07
585 بازدید
اشتراک گذاری

دیدن تو زیباترین تکرار زندگی من است

چشم های جادویی ات

خواستن را چه بیرحمانه صرف میکنند

و من مسخ نگاه تو

همه دنیای من!! میدانی ؟!! خیالت مجال درد نمیدهد

پس باش و تکرار شـو

يه سلام عاشقونه به کسى که خوب ميدونه حتى تا روز قيامت توى قلب من ميمونه..

تقدیم به دو عشق ابدیم،منوچهرم و ماهان عزیزمبوسبوس

ویه سلام گرم به دوستای با حال و نازنین خودم که همیشه لطفشون شامل حالمونه و حال و احوال پرسیاشون شارژمون میکنه..برا همتون دنیا دنیا..ارادت اراااادتمحبتمحبتبوس

نکه اینروزا دور و برم سخنران زیاد شده..تو اداره همش برنامه میزاریم برا دانشجویان جدید الورود سخنرانی میکنن،تو دانشگاه خودم، برنامه میزارن سخنرانی میکنن،تو مدرسه ناز پسرم جلسه میزارن سخنرانی میکنن..منم که گیراییم بییییست..اوناییکه میشناسنم در جریانن،کلا بچه زرنگمراضی..الان یاد گرفتم امروز اومدم سخنرانی کنمخندونکاصلا هم بابت این تاخیرام خجالت نمیکشم ،چون سرم به درس و حساب و زندگی بنده ،خدایی دیگه  استراحت و نهار و شامو مهمونی رو کات کردم،از جون افتادم این مدتهخطا

.ادامه نوشت::کلا خجالت زده همسر مهربون و تمام عیار آقا و ماهان جونم که بیشتر از سنش فهیم و عاقله و همه دوستان مهربونم هستمخجالتخجالتخجالت

اینروزا همسری شدید هوامو داره که اداره و دانشگاه و مدرسه ماهان خستم نکنه و رو  قول مردونه ای که داده تلاششو بیشتر از قبل کنه و گرمتر از قبلها پشتم باشه،، ایستاده و دلگرمی زیادی تو این روزای سرد برام شده..خدایا بابت این نعمتت شکررررررررررررر..همسر مهربااانم یه دنیا عاشقتم و همیشه مدیون زحمتهات هستم..بگذریم بعضی وقتها  ،شیطان خاک به سر  میره تو کالبدم و بد و نانجیب  و ناقلامیشم..تو به مهربونیت میبخشی می دونمممممممممراضیزیبامحبت

ماهان جونم ،قربونت بشم تو هم که دیگه پسر همین پدری با همین ورژن توپ و دوست داشتنی که یا تو مدرسه تایم استراحتت،یا از وقتی که  از مدرسه  میرسی به اداره سر همون ده دیقه ای که فاصله بین اومدن تو و رفتنمون به سر سرویس هست تند تند مشقاتو مینویسی  و میگی مامان من مشقامو مینویسم که مزاحم درس و کار تو نشم و خسته نشی..اینجوری بچه داشتن عالمی داره که آدمو قوی و محکم میکنه،شیر میکنه،آروم و امیدوار میکنه..دوست دارم همش دورت بگردم و قربون صدقت بشم عزیز دلم،دیروزم بعد شام که طبق معمول بابایی ناز زحمت خریدشو کشیده بود ،و تو همون ظرفهای یه بار مصرف خوردیم و فقط سه تا قاشق چنگال و لیوان کثیف شده بود،میگی بابایی ظرفهای بعد شام با شماستا،طفلی مامانم از طلوع صبح تا الان یه ریز سر پاست مریض میشهبغلمحبتوااااااااای من قربون اون فهم و شعورت بشم عزیززززززززززززززز دلللللللممم..الهی مامان تصدقت بشه جوجمبغلبوسبوس

دیروز به پاس زحمتهای پدر و پسر و اینکه بدونن میفهمم که چقد هوامو دارن برا ماهان جوجم کلی اسباب بازی و وسایل زینتی برا مدرسش گرفتم و برا منوچهر جونمم یه بلوز خوشگل رنگ چشای نازش..الان عکس ازشون ندارم بزودی عکسها رو مستقر میکنم زیبازبانبه زودی و با تمام عشق میام سراغ دوستای گلمبوسخجالت

خدااااااااااااااا جونم ، من خیلی خوشبختم خیلی زیاد شکرررررررررر..ممنون به خاطر همــــــــــــه چـــــــــــــیمحبتبغل

دو تا عکس از دیروز ماهان جونی دارم که تو کلاس نقاشی بنابه خواست خودش  صورتشو گریم دزد دریایی کرده بودن..قلبون این گشنه دزدقلبم و روحم برم منبوسبوس

دل تو وقتی میگیره دل من میخواد بمیره

حاضرم دلم فـدات شه،تاکه قلب تونگیره

پسندها (10)

نظرات (65)

❤مامان سونیا❤
17 مهر 93 10:31
سلام و صد تا سلام رنگی رنگی و گرم توی این هوای سرد به آیسان خانم درسخون و به گل پسر نازش ماهان جونم انشالله عاشقانه هاتون پایدار باشه و همیشه شادو پرانرژی باشید و البته در کمال صحت و سلامت روزگار بگذرونید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااام عزیززززز دلمممممممم،چقد دلتنگت شده بودم..انشالله و انشالله برا شمام همنگونه باشه
❤مامان سونیا❤
17 مهر 93 10:33
افرین و هزار افرین به ماهان جونم که هوای مامانیش رو داره انشالله که همسری هم سالهای سال زنده باشند و سایه اشون بر سر آیسان خانم و ماهان جون مستدام باشه انشالله مادر و پسر توی تحصیلاتشون موفق و موید باشند
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا ممنون ملامان سونیای عزیززززززززززززززمقربون تو و دعای خیرت گلم
مامان کارن( رزیتا )
17 مهر 93 10:45
احسنت به همچین همسر و پسری و احسنت به شما که قدر این نعمت رو میدونی یا نکنه این تعریف تمجیدات واسه خام کردنشونه کلک
مامانی نازگلا
پاسخ
انگاری حسابی لو رفتماااااااااااا رزیتای بد جنس به همه به چشم خویش نگاه کن
مامان کارن( رزیتا )
17 مهر 93 10:47
الهی قربون این دزد دریایی خسته برم من
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه رزیتای عزیزززم
مریم مامان دونه برفی
17 مهر 93 11:15
سلااااااام در اینجا جا داره که از آیسان عزیز بخاطر سخنرانی قراااااایی که داشتن تشکر کنم.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام قلبونت بشم باز دم شما آتشفشان که به فکری
مریم مامان دونه برفی
17 مهر 93 11:17
خداوند همسر و پسر عیزتو برات نگه داره و سالیان سال سایه همسری رو سرتون باشه و سایه جفتتون سرپسرتون وسایه پسری هم ... اومدیم یه سخنرانی کنیما سایه تو سایه ای شد ..
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنووووون عزیزززززززززز..خخخخخخخ درسته که سایه تو حلقت گیر کرده اما من میکشمش بیرون و باهاش جمله میسازم..انشالله سایه شما و آقای شوشویی بالا سر دونه برفی خوشگلتون باشه
مریم مامان دونه برفی
17 مهر 93 11:19
آفرین ماهان جونی عزیزم که اینقده هوای مامانی رو داری کلا میگن پسرا مامانینااا راست میگن . خوش بحال خودمون که پسر داریم بزن دست قشنگرو..
مامانی نازگلا
پاسخ
. . کلا عالمیه برا خودش پسر داشتن... درسته موهاشو نمیبافی و پیرهن کوتاه تنش نمیکنی که دلت براش غنچ بره..اماااااااااااا این مهر مردونش و بزرگی دلش یه دنیاااااااااااااادلگرمی و امید میده به آدم
مریم مامان دونه برفی
17 مهر 93 11:22
سبز ؟ آبی ؟ تیله ای ؟ ذاق ؟ قهوه ای ؟ عسلی ؟ یا.... حالا نمیشد یه دفعه رنگ بلوزه رو بگی اینقدر تو جعبه مداد رنگیها دنبال رنگش نگردیم؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخ میشـــــــــــی کلا رنگ چشای شویمان به گونه ایست که هر لباسی بپوشه چشاش همون رنگی جلوه میده...پسر بدو یه پنج تا نوشابه زمزم برام باز کن،گلوم خشکید
niloofar
17 مهر 93 13:24
خخخخخخخخخخخخخخخخخ شبیه دزدان دریایی کارائیب شده. خیلیییییییییی بامزه شده خیلییییییی. بابا خیلی تو جو این سخنرانیا نرو. دو صد گفته چون نیم کردار نیست بعلههههه تو سخنرانیا فقط میحرفن. همین. ولی شما که زن عملی
مامانی نازگلا
پاسخ
خودشم میگفت من جک کوچکم اععععععععع عجب پند پر برشی من که متحول شدممممممم...منبعدم عمل خواهم کرد چونانکه قبلا نیز
مامان هانا و آریا
17 مهر 93 14:39
سلام آیسان جون چه پست عشقولانه ایییی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیزم،خوبی گلممم..امروز آفتاب از کدوم طرف در اومده من مهربون شدم
مامان هانا و آریا
17 مهر 93 14:40
انشالله خدا همسر خوب وماهان گل و حفظ کنه عزیزممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون دوست خوبم بشم..ممنون ایشالله
مامان هانا و آریا
17 مهر 93 14:44
فدای مامان جونم که صورتش ودزد دریایی نقاشی کرده
مامانی نازگلا
پاسخ
خوشگل عین دزدای واقعی شده خاله جونی
مامان هانا و آریا
17 مهر 93 14:48
آفرین ماهان گلم که انقدر هوای مامان مهربونش و داره
مامانی نازگلا
پاسخ
همینه که من اینقده دیوونشممممممممم قربونش بشمممممممممم
سمانه مامان سروش
17 مهر 93 19:48
بابا قدردان!!!بابا عاشق کانون گرم!!!!بابا دانشجو
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جووون دلممم سمانه ای جونم اینا همه با من بودی دیگه نه؟؟
سمانه مامان سروش
17 مهر 93 19:48
از این همه عشق بسی لذت بردیم ولی خدایی تا حالا اینهمه پاچه خواری رو یه جا ندیده بودم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای سمانه بد جنس بوخودا خونمون دو ماهه نت نداره که بگم شوشو میره میخونه کیف حال میشه تشویق میشه..همیجوری نوشتم تو آینده که ببینه ذوقولو بشه
سمانه مامان سروش
17 مهر 93 19:49
ای قربون اون دزد دریایی خوشگل برم!
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه سمانه نازنینمممممممممم
سمانه مامان سروش
17 مهر 93 19:50
خدا پسر مارو هم همینقدر فهیم کنه خواهر
مامانی نازگلا
پاسخ
پسرتون فهیمه خواهر..کافیه یه ذره تو خلوت براش اشک تمساح بریزی خودش حله حل میشه خواهر..من به تجربه میگمااااااااااااا،پشت گوش ننداز
سمانه مامان سروش
17 مهر 93 19:51
روزگارات بی خزان خانمی
مامانی نازگلا
پاسخ
دلت همیشه شاد و لبت خندان..برای شمام همچنین عزیزم
مامان
19 مهر 93 2:34
به به چه پست خوووووبی.خرسند شدم از این همه دلدادگی.عشق.مهر صفاااا
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مدایی داری راحیل عزیزممممممممممممممم
مامان
19 مهر 93 2:35
.خدا عشقهای زندگیتو برات حفظ کنه.اونم هزاااار ساااال
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشاااااااااااااللهخدا عشق های شما رم براتون حفظشون کنه عزیز دلم
مامان
19 مهر 93 2:36
جوووونم دزد دریاییه گرسنهههه.کدوم کشتی رو غارت کردی خالههههه؟
مامانی نازگلا
پاسخ
..کشتی یخچالی اتاق اداره مامان خانومی رو
مامان
19 مهر 93 2:37
قربون مهربونیت پسر با مرام.آفرین که گفتی بابا ظرفها رو بشوره.حالا شست یا نه؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم..بعععععله که میشوره بابایی ناز...کلا میشوره من گفتم که پیش مامانی عزیزتر بشم که شدم
مامان ناهید
19 مهر 93 8:17
سلام عزیزم خوبید ؟ می بینم که پست پرا از انرژی وعشقولانه دارید الهی همیشه از پست همینجوری عشق وانرژی ودوست داشتنیهای بی پایان بباره وما هم پراانرژی میشیم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااام ناهید مهربونمممنون،الهی که برا شمام همینجوری باشه عزیز دلم
مامان ناهید
19 مهر 93 8:18
آفرین باید آحسنت گفت به بهترین مرد دنیا که اینقدر هوای خانم وبچه شو داره خدا عمر طولانی بهش عنایت کنه ودر کنار هم همینجوری عاشق باشید واز هم عشق در کنید
مامانی نازگلا
پاسخ
از طرف شوشو جونی::خواهش میکنم ناهید خانوم،وظیفمونه..... از طرف خودم::قربون دعای خیرتتتتتتتت از طرف ماهان::.................. کلا نظر ماهانو در این رابطه نیدونم خخخخخخخخخخخخ
مامان ناهید
19 مهر 93 8:21
واما ماهانی عزیزم قربونش برم که عقل وشعورش به گفته مامان خانمی بیشتر از قد وقیافه وسنشه وهمینجور هوای مامانی را داره ولی ماهان جون حواست باشه وقتی ضرفها زیاد باشن بیشتر هواشو داشته باش
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله اینجور مواقع اصولا مامانم بیشتر تر از همه هواسش جمع و یا دل درد داره یا پا درد داره یا با من گل کوچیک تو اتاق بازی میکنه یا منچ بازی
مامان ناهید
19 مهر 93 8:22
کادوهاتون هم مبارک باشه خیلی کادو گرفتن آدمو به پرواز در میاره حتمآ عکسشونو بذار ببینیم بازم سلیقه خوبت را
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون گلم..باشه عکس نذاشتم که کارم ریا جلوه نده الان که دو سه روز از روش گذشته باید دست بکار بشم
مامان ناهید
19 مهر 93 8:24
ماشالله به دزد دریایی خودم خیلی خوشمل شدی الهی هیچ وقت نه دلتون بگیره ونه دلتون بمیره هنشه شاد باشین دوست خوبم
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیزززززززززززززززززززمی ناهید جونم
مامان آروین(مهناز )
19 مهر 93 12:01
ای بابا تو هم که رفتی تو رده عشقولانه
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخ واقعااااااااا شرمنده همتون شدم با این کارم
مامان آروین(مهناز )
19 مهر 93 12:02
خدایی راستش رو بگو چکار کردی ماهان طرفدارت شده
مامانی نازگلا
پاسخ
ببخشیدااا،ببخشیدا هر روز هر روز بساط انواع و اقسام ،رشوه و کادو و هدیه بپاست برا گل پسری
مامان آروین(مهناز )
19 مهر 93 12:03
ان شاءالله همیشه عشقتون مستدام و لبریز از شادی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
دی فدااااااااااااات عجییییییییییییجمممممممم
مامان آروین(مهناز )
19 مهر 93 12:04
فدای این دزد دریایی مهربونم بشم مننننننننننن
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلمممممممممم،ماهمیییییییییییی
♥بابایی و مامانی♥
19 مهر 93 13:03
سلام به دوست جون خودم که انقدر با کامنت هایی که میزاره کلی حالمرو خوب میکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام لیلا جون با ذوق و هنرمند خود خووووودم
♥بابایی و مامانی♥
19 مهر 93 13:05
ههههههههههههه شیطون من که ننوشته بودم کاچی میخورم تو از کجا فهمیدیکاشکی فقط میخوردم خواهر شدم یه پا کاچی پز حرفه ای برای خودم درست میکنم تا تقویت شم الان نادم وپشیمونم کلی وزن اضافه کردم واون قر دادن ها هم تاثیری نمیزاره باید یه فکر اساسی کنم
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ عه وا خواهر یه معادله سادست..یه زائو +یه آذری هنرمند شیک===با یه کاچی خوشمزه و خوشرنگ و مقوی کاچیتازه مطمئنم بودم که زحمت درست کردنشم پای خودته آجی جونی آره خخخخخ کاچی خیلی چاق میکنه با قر و مرم حل نمیشه...منم دیروز برا جاری جونم که زایمان کرده کاچی درست کردم با روغن زرد و عسلاما برا چاق شدنش یه ذلم نخوردم،همش چشم به دیگ پر رو گاز موند که موند
♥بابایی و مامانی♥
19 مهر 93 13:08
الهی قربوناین دزد دریایی بشم که انقدر نازهیه اسپند واسه ایبن دوماد مادود کن عکسش رو هی رابه را میزاری بچم رو چشم نزنن خدا نکردهبوووووووووووووس واسه عسل خوشتیپم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله لیلای مهربون چه مادر زن با حال و مراااااااااااامـــــــــــــی..ای ولللللللللللللللل
♥بابایی و مامانی♥
19 مهر 93 13:11
خدا برات این دوتا اقای جنتل من رو حفظ کنه که انقدر خوب ومهربونن وهوای دوست جان از گل بهتر مارو دارن قربون تو مامان وهمسر وظیفه شناس که انقدر زود محبت های اقایون روجبران میبکنی انشاا.. همیشه کنار هم شادوسلامت باشید
مامانی نازگلا
پاسخ
فدایی داری لیلای نازنینم،یه ذرش که صد البته جبران نیکوهاس و یه ذرشم به قول دوستان تشویق کردنشون خخخخخخخخخخخشوخیدمااااااااا
مامان امیرعلی
20 مهر 93 10:48
خدا عزیزانت را برات حفظ کنه بدون حمایت شوهری ما خانمها نمی تونیم درس و کار برسیم خدائیش شوهر منم خیلی باهام همکاری می کنه انشالله همیشه کنار هم باشین و شاد و خوشحال
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیزززززززززز دلم،برا تو و شوهری خوبتم آرزوی بهترینها رو دارم..خدا از این شوهر خوبا برا دخترای مجرد کشورمون نصیب کنه ایشالله
مامان امیرعلی
20 مهر 93 10:49
الهی قربون این پسر فهمیده ام بشم که مامانش را درک می کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون نازنییییییییییییین
مامان بردیا اریایی
21 مهر 93 2:44
سلاممممممممممممممممممممممم دوست خوبم من اومدم و تشکر بابت کامنت های زیبات
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااامممم عزیزززم،فدات بشم اونکه از سر عشق بود تشکر لازم نداره..خودمم انرژی میگیرم از پستهای قشنگت
مامان بردیا اریایی
21 مهر 93 2:46
تمام کامنت هات تایید شد دیگه قول بده این شکلینشی
مامانی نازگلا
پاسخ
نه دیگه نمیشممممممممممممم..میام ببینم خیالم تخت بشه
مامان بردیا اریایی
21 مهر 93 2:47
ماشالله به این همه درکی که تو داری ایسان جون ایشالله خدا ماهانی رو با بابای گلش واست حفظ کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بشم دوست ماهممممممممممممباز کرم تو همه فک کردن دارم برا شوشو فیلم بازی میکنم،خدایی نت خونمون قطعه حالا کی شوشو بیاد این پستو بخونه
مامان بردیا اریایی
21 مهر 93 2:47
خوب درس بخون حداقل زحمت های همسری رو هدر ندی الی ماشالله
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ الی ماشاللهایشالله الف میارم میارم مدرک نشونتون میدم
مامان بردیا اریایی
21 مهر 93 2:48
میگم خوبه دیگه به بهونه درس و کار و .... از پخت و پز راحت شدی
مامانی نازگلا
پاسخ
بین خودمون باسشه ولی من از اولشم با پخت و پز و بوی پیاز داغ میونه ای نداشتم..فقط برا مهمونیا دست بکار میشدم،اونم که الحمدالله فعلا برا خودم تعطیلات درست کردم
مامان اعظم
21 مهر 93 20:18
سلام آیسان جون خوبی عزیزم امروز چندمه مهره؟ تاخیر ماخیر که نداشتیم عایاااا. برای من که امروز 17 مهره و نون پستت توی تنور هنو داغه خب بگذریم من کلا عاشق این پست عاشقانت شدم چون خودمم بدجوری توی این روزا گیر کردم و دلتنگیدم ولی بر خلاف شما که همه برای آیسانی دارند جانفشانی می کنند من برای همه دارم عشق فشانی و جان فشانی می کنم چیع گفتم مـــــــــــــــــــــن. بعله دیگه شوشو نیست و ما همه کاره ی مهد دخملی و خرید مرید و ...شدیم. این ترمم که باز با جانفشانی از دانشگاه مرخصی گرفتیم و از کارمم که استعفا دادم و خلاصه همه را خجالت زده ی خودمون کردیم. زن فداکار عهد مادربزرگا که تعریفش را می دادن الان جلوی وبت وایساده عزیزم حال کردی چققققدر خودمو تحویل می گیرم این کامنت طولانی شد می رم بعدی. بدو دنبالم بیا
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااای ننه اعظممممممممممم جونممممممممممم تو و این همه فداکاریاز من داشتن چنین دوست آنتیکی مهاله من تو رو گردن نمیگیرم ولی خدایی صد ایول به مرامت عزیزم،زن ایرانی یعنی توی مهربون که به وقتش پا رو دلت میزاری و خودتو صرف خونه و خونوادت میکنی الان کلی متحول و صد البته خجالت زده شدم که خودمو نهی خونواده کردم
مامان اعظم
21 مهر 93 20:22
حالا نوبت تشویق و صدآفرین و برچسپای قشنگ هزارآفرینه به این پسر و پدر که حسابی با کردار و رفتار مردمنشانه اشان آیسانی رو تحت تاثیر قرار دادند طوری که اومده چنین پست قشنگی زده . یه کمم خام کردن تو این زمونه هم خوبه هااااا آیسانی آفرین و آفرییییییییییییییییییییین به این پدر و پسر مهربون دم همتون گرم و شیرین
مامانی نازگلا
پاسخ
پس هم صدا میگیم:آفرین،صد آفرین،هزار و سیصد آفرین،فرشته های روی زمین..هوراااااااااااااااا ایییییییییییی رفیق بد جنسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان اعظم
21 مهر 93 20:25
ماهانی جون ای ول قیافه ی جدید دزد دریاییت واقعا عاااااالیه آدم رو توی رویا می بره پیش اون دزد دریایی باحال جناب جانی دپ تو کارائیب دست نقاش ماهری که این کار رو کرده هم درد نکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
اعععععععععععع کاش خودم مینشستم یه چند تا بزک دوزک قرمز و مشکی به سر و روی پسملی میکشیدم الان این دست درد نکنه به خودم میرسید
مامان اعظم
21 مهر 93 20:26
دهه منو بگو که می خواستم یه روز مهمونتون بشم و غذای لذیذ آیسانی رو بزنم تو رگ نگو اون بیچاره ها هم رنگ غذای بیرون بری گرفتن این روزا
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جووووووووووونم عزیزم بپا استخوناش تو گلوت گیر نکنه چن روز پیش داداش و زن داداشم داشتن مثلا احساس ندامت میکردن که خیلی وقته نیومدن یه سر بهمون بزنن به خودشون وعده میدادن یه روزی تو هفته بعد میان حسابی پیشمون،بعدش من نه گذاشتم نه برداشتم گفتم نه تو رو خدا ما کجا وقت مهمون رفتن مهمون اومدن داریم صب کنین برا پایان ترم..همه چشاشون گرد شده بود از تعجب..بعععععله اینجوریاس فعلااااااااا
مامان اعظم
21 مهر 93 20:29
من که می دونم قیافه ی آیسانی موقع گوش کردن به سخنرانی اینه و بعد به این تبدیل میشه اینم یه نمونه پارانزیت بود دیگه
مامانی نازگلا
پاسخ
نه خیرم خانومی تو همه مراحل یاد شده قیافه رفیق جونیت اینه تحویلم داشته باااااش:::
مامان اعظم
21 مهر 93 20:30
شب شیک عزیزم. همیشه خوشبخت و سالم باشید. هم خودت و هم ماهانی و باباییش
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااااااااااااااات بشم گلم..ممنوووووووووووووووووووون
مامان بردیا اریایی
22 مهر 93 2:49
واییییییییییییییییییی چه دزد دریایی نازی خاله جون نمیگی ما اینجوری میشیم
مامانی نازگلا
پاسخ
هاااااااااااااا خاله معلومه که چیز میز گران قیمت زیاد داریناااااااااا..به وقتشم میام سراغتون
مامان بردیا اریایی
22 مهر 93 2:50
خیلی ناز شدی عسلمممممممممممممممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
چشاتون نازه خاله مهربونم
مامان کارن( رزیتا )
22 مهر 93 8:27
مامانی نازگلا
پاسخ
رزیتاااااااااااای مننننننننننننننننن
مامان بردیا اریایی
23 مهر 93 4:05
ایسان جون من هی میخوام اینجوری نشم اما نمیشه پس کامنت های من کوووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
نکن موهاتوووووووووو دختر،کچل میشی پسر مردم میارن پست میدنالان دارم تائیدشون میکنم،فدااات
بابا و مامان
24 مهر 93 9:51
سلام عزیزم ارزو می کنم هر روز بیشتر از روز دیگه خوشبختر و شادتر باشید با همسر محترم و ماهانی مهربونم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام خانومی ممنون عزیز دلم،چه دعای قشنگی
بابا و مامان
24 مهر 93 9:53
الاهی چقد چهرت خسته است عزیزم فکر کنم عملیات بزرگی در پیش داشتید که اینقده خسته شدی
مامانی نازگلا
پاسخ
یه کشتی از اونور آب میومده غارتش کرده بچم،خسته شده
بابا و مامان
24 مهر 93 9:54
مامانی نازگلا
پاسخ
عجییییییییییجممممممممممممم
بابا و مامان
24 مهر 93 9:56
خدا نگهدار جمع صمیمی خانواده گلتون باشه عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
الهی آمیــــــــــنو شما نیز همچنان
بابا و مامان
24 مهر 93 10:08
یاسمن الان اینجا ایستاده میگه مامان بنویس من اهنگتون را خیلی دوست دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قلبووووووونش بشم منننننننننننننننن..از طرف من ببوس روی ماهشووووووووو
مامان اهورا
25 مهر 93 17:40
عزیزم ایشالا خودت و ناز پسرت همیشه موفق باشین
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووووووونت،قربونت
مامان اهورا
25 مهر 93 17:41
امیدوارم خوشبختیت همیشگی باشه عزیزم ولی چشم بد زیاد هست همیشه اسپند دود کن
مامانی نازگلا
پاسخ
میبینی تو رو خدا سارا جونم ،الانشم چشم خوردم،یه تکه پا بیا پست بالا خودت میفهمی چلا؟؟؟
مامان اهورا
25 مهر 93 17:42
ای جونم قربون این دزد دریایی برم من حالا چطور خواسته دزد دریایی بشه؟کارتون و فیلمهای این مدلی زیاد میبینه؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیززززززززززم آره خب فیلم دزدان دریایی کارائیب دیده بوده بعدشم میگفت من جورج کوچیکم
مامان گل پسر
26 مهر 93 12:08
به به چه دزد دريايي خوشگلي دارم فكر ميكنم همه ي دزدان دريايي اينقد جذابن عايا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامانی نازگلا
پاسخ
نه نگار فکرتو الکی مشغول نکن همین یه دونه دزد خوشگل مامیش جذابه و بس!!!
مامان گل پسر
26 مهر 93 12:13
آيسان جونم از عمق وجودم برات خوشحالم كه زندگي عشقولانه و خوبي داري . قدر زندگيتو بدون . بيشتر هواي اين دوتا مرد زندگيتو داشته باش . آيسان جونم هركاري كني براي آقاي همسريت كه اينقد فهيم و با درك و شعوره ، كم كردي . آيسان جونم قدر اين زندگيتو بدون و با غم گذشته ات حال و آينده ات رو خراب نكن . اگه گذشته ميتونست كاري برا آدم بكنه من بايد الان خوشبخت ترين آدم روي زمين بودم چون به جرات ميتونم بگم بهترين گذشته رو كنار مامان و بابام داشتم اما ببين الان وقتي غم خلوار خلوار مياد سراغم ، آيا گذشته ام ميتونه كاري برام بكنه ؟؟؟ آيسي جونم بازم ميگم خيلي قدردان زندگيت باش و هر لحظه خدا رو شكر كن و غم گذشته رو به كل بذار كنار .
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای مهربونیت و دلت بشم نگارم،اعتراف میکنم از وقتی با هم بیشتر دوست شدیم و درد و دل کردیم اخلاقم خیلی عوض شده به قول تو به خودم میگم باید هر روز ده دفعه دور همسر و بچه و زندگیم بگردم ...تو هم زیاد غصه نخور گلم زندگی همینه دیگه آدمی باید بالاخره از یه جایی بلنگه من از یه جا تو از یه جا...تو هم شکر نعمت پدر و مادر مهربونت رو که اونقد برا تو و عرفان فداکاری میکنن رو کن..خیلی میخوامتتتتتت..بوووووووووسسس
مامان گل پسر
26 مهر 93 12:13
آيسي جونم از ديدن زندگي عشقولانه ات انرژي ميگيرم .
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم نگاری،،عزیز دلمییییییییییییی
مامان گل پسر
26 مهر 93 12:15
آيسان جونم ببخش كه غصه هامو با تو گفتم و تو رو هم ناراحتت كردم اما خاستم بدوني كه چقدر خوشبختي و قدر زندگيتو بيشتر بدوني عزيز دلم . آيسي جونم دوستت دارم فراااااوان
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بشم نگار جونی،این چه حرفیه عزیزم..اولا که دوستیا فقط برا شادیا نیست،دوما این پست رو بعد از شنیدن حرفهای تو و غصه هات نوشتم ،،نشستم و فک کردم دیدم فقط من نیستم که تو دلم غصه دارم کسایی هستن که به ظاهر خیلی خوشبختن اما تو دلشون چقد آشوبه،و پی به خوشبختی واقعی و نعمت همسر و فرزند نیک بردم..من باید ازت تشکر کنم که دیدمو به زندگی بهتر کردی..منم عاشق تو و دوستیمون هستم گلمی
مامان آیسو وآیسا
3 آبان 93 11:32
مامانی نازگلا
پاسخ
عجیییییییییجمییییییییییییییییی