ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

یه سلام آلبالویی

1393/7/8 8:40
1,685 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام آلبالویی به تو که خیلی هلویـــــــــــــی
یه سلام توت فرنگی به
تو که خیلی قشنگــــــــــــــی
یه سلام پرتغالی به
تو که خیلی باحالــــــــــــــــــیخندونکsmile смайлики смайлы

اومدم خاطره ماندگار برا بچم بنویسم ..هر چی به روح و روانم فشار وارد کردم چیزی دستمو نگرفت..کجا بچه میبینم که خاطره برا نوشتنم داشته باشم.smile смайлики смайлыصبحها  هر روز هر روز من اداره،ماهان مدرسه..ظهرها ماهان کلاس من دانشگاه،شبها ماهان خواب،من ناز کش خوابش قربونش بشــــــــــــــــــــــــــمsmile смайлики смайлы الان اینجوری دارم فک میکنم چی بنویسم،شانستون باشه یه چی یادم بیاد دیگه دست خالی بر نگردینsmile смайлики смайлыبلند بگو..آمین

اول نوشت::

شرمنده روی ماه بعضی از دوستان شدم،خیلی از وبهای دوستان که میرم قسمت نظر دهید رو برام باز نمیکنه..الله و اعلم خودم یه کاریش کردم یا خودش یه چیزیش شده نیدونمsmile смайлики смайлыمیدونمم که دوستان دلگیر شدن که دوستیمون یه طرفه شده خواستم اینجوری بگم همه اونا که لینکیدمشون هر دو سه روز یه بار بهشون سر میزنم و از حالشون جویا هستم متاسفانه امکان کامنت گذاشتن مهیا نیست..اونا که یادمه،وب کیاراد جون،اهورا جون،آیسا و آیسو جون که خیلی وقته،، اخیرا هم یه چند تا وب همین مشکلو داشتم..خلاصه بیادتون هستیم و عاشقتونsmile смайлики смайлы

دوم نوشت:

هنوز چیز قابل توجهی از پسملی یادم نیومده دارم آرشیو عکسها رو میگردم که یه نیم خاطره ازش بزارم..تا اون وقت از دانشگاه خودم بگم که چند روز از شروع ترم رفته ولی همچنان من برنامه هفتگی دستمو نگرفته چن روز پیش  رفتم به مسئول آموزش گفتم، بلند بلند داد میزنه آقای فلانی این خانوم،کنتاکت داره ، اخلاق بهش نمیخوره،چیکارش کنم؟...داشتم به خودم میگفتم آی خاک به گورت آیسان ذاتت نیومده لو رفت که،نیومده اخرااااج....دیدم طفلی داره درس اخلاقو میگهخندونکیه استادم داریم از وقتی پاش میرسه کلاس میگه ببخشیدا،،تیکه کلامش مثل علی دایی  ببخشیده یکم بیشتر تر..مام همش میگیم خدا ببخشهخندونکدیروز ناراحت شد برگشت گفت ببخشیدااااا..آخر ترمم من میگم خدا ببخشه،،قابل توجه اونایی که ببخشیداا فقط میخندن و مسخره میکنن ،ببخشید..درسم گوش نمیدنقه قههقه قههدارم فک میکنم آیا آمار محترم ایران اینگونه استادها را هم جزو جمعیت حساب کرده اند آآآآآیاااا؟؟با همین الف ؟؟؟؟!!!smile смайлики смайлы

شانستون گرفت یه چیزایی از ماهان دستم اومد مربوط به هفته گذشته هستش..smile смайлики смайлы

قربونش بشم عجیج دلم مدرک کمر زردش هفته پیش اومد..الهی همیشه موفق باشی نازنینمممممممممممبوس

خونه سیما جونی بودیم، ماهان سوار دوچرخه ثنا شده بود پیادم نمیشد،طفلی ثنا هر چی گریه زاری میکرد ماهان میگفت چیه مگه ،،دوچرخه خداست،اگه راست میگی برو سندشو بیار...

این سندو قربونش بشم ثنایی برا دوچرخش نوشت داد به ماهان و دوچرخشو پس گرفت..ای قلبونتون بشم که از الان دنبال سند و مدرکین،باز عقل و شعور شما من الان الانشم با سند مند کاری ندارم همون اولم که خونه خریدیم سندشو کجا انداختم ،سه ساله میخوایم خونه رو عوض کنیم گیر سندیمخجالتیه وامم از اداره گرفتم همون اول برج دفترچشو گم کردم سه ماهه قسطام عقب افتاده کی بگیرن بندازنم تو زندان ،خیال همه راحت بشه خدا میدونهخندونک

خوشگل خاله نمیگی این سند میوفته دست من ،مدرکش میکنم و میام فدات میشمممممممبوس

اینم ماهان جون و اردلان جون.،فدات بشم ماهانی که اینقده اردلانو دوسش داری و همش مواظبشی که نیفتهبوس.اردلان ادبیات خاصی داره،مثلا به باباش میگه مامان مدی،به مامانش میگه چم چم(شبنم)به من میگه آی جان،به آجی فاطی هم  میگه مسدوود..کلا هرکی ام نشناسه و از هر کی شاکی باشه میگه مسدود..((مقصود))اسم دومادمونشیطانآهنگم که میشنوه زودی میگه  حامد پهلانـــــههههههههههههه ..تعجب

اینجام یه ترانه برا من میخوند..اینجوری:

چیرین چیلین ا ی یال.چیلین چیلین آی جان..........شیرین شیرین ای یار،شیرین شیرین آیسان

قربووووووووووووووووووووووووونت بشمممممممممممم نازدونه که اینقده ماهـــــــــــــــــــیبوس..این فسقلیم میدونه آجی فاطی پولداره به اون که میرسه میگه مسدود پول بدهشیطانشیطان

اینم ناز گل مامااااااااان،قربون لحظه لحظه زندگیت بشمممممممم که بدون عکست وب لطفی ندارهبوس

دوستت دارم
این تعارف نیست
زندگی من است

پسندها (12)

نظرات (85)

مامان آروین(مهناز )
8 مهر 93 12:28
فدات بشم آیسان جون که همش به فکر دوستان با معرفتت هستی
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم وظیفمه..دوست ندارم کسی ازم برنجه یا فکر بد کنه . . کلا مهربونم در حد لالیگاااااا
مامان آروین(مهناز )
8 مهر 93 12:30
دلم میخواد تو هم از اون دانشجوهایی باشی که ببخشیدااا که میگفتی و میخندیدی ببخشیدااا
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ من سر دستشونم عجیججججججججججججمممم
مامان آروین(مهناز )
8 مهر 93 12:31
آخه تو که اهل سند مند نبودی پس این بچه ات از کی یاد گرفته واسه دوچرخه دختر مردم ازش سند میخواد
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخ حتمنی من درس عبرتی شدم براش
مامان آروین(مهناز )
8 مهر 93 12:32
فدای ماهان و اردلان عکسشون خیلی باحال شده
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم..ممنوووووووووووووووووووووووننننننننننننن
مامان زری
8 مهر 93 12:41
سلام عزیزم .پسر و خواهرزادتت هم مثه خودت شیرین و با نمکند . خدا حفظشون کنه . دنبال سند و مدرکند . یعنی نمی شه من بیام اینجا و خط به خط نخونم حرفاتو
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام خانومی ممنون گلم نظر لطفتونه شما لطف دارین یه دنیاااااااااااااااا
مامان اعظم
8 مهر 93 19:41
وای خدا نکنه مامان آیسان حالا چی برام می پزی عزیزم می گم آمبولانسی چیزی قبل خوردنش خبر نکنم عایا تو عزیزمی برا همیشه. بیا تو بغلم نه فکرای بهتری برای این شوشو دارم. حالا بذا برگرده ان شالله
مامانی نازگلا
پاسخ
..هر چی دوست داشته باشی یه روز قبلش بهم بوگو میگم شوشو از بیلون بگیله من که وخت آشپزی ندالم کههههه فداییییییییییت گلمممم انشالله به سلامتی که برگشت اگه سوغات درست درمون برات نیاورد خبرم کن راهکارهای خوب خوب یادت بدم
مامان اعظم
8 مهر 93 19:54
من از طرف اون دوستان می گم دشمنت شرمنده اصلا اشکالی نداره عزیزم بالاخره متهم اصلی این کامنت نذاشتن تو نیستی که آیسانی تو پرانتز یکی نیست بهم بگه فضولی تا این حد آخه حالا اگه این وب ما بووووووووووووووووووووووود که نمی شد آیسانی برامون کامنت بذاره می رفتم دمار از روزگارش درمیوردم. کچلش می کردم پرتش می کردم وسط خیابون بیان با کاردک جمش کنند می گم این شکلک عصبانی کدومه آیسان جون؟؟؟؟/ حالا اینا رو با کی بودم؟ خب متهم اصلی باز نشدن قسمت کامنت گذاری دیگه
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبونت بلم اعظم جونم،باز خانومی توووو..فک کنم ایشونا دیگه خیلی قهلیدن..خودشون خبری ازشون نیست،زحمتش افتاد گردن شما واااااااااااا ننه تو اعصاب مصاب یوخوندوهاااااا..نگرانتتتتتتتتت شدمممممممم..شکلک عصبانیم که کلا ندیدی،ای خدای منننننننن شکلک عصبانی اینه اما من اینو تقدیمت میکنم
مامان اعظم
8 مهر 93 19:57
آخه استاد ب این خوببییییی به این ماهی چی کارش داری عزیزم. من چقدر نصیحت مادرانه باید بکنم . خوب می شد به جای ببخشید می گفت زهرمار یا می دونم باهتون آخر ترم چیکار کنم منم الان احساس می کنم مثل فرشته ها شدم دقیقا اینجوری
مامانی نازگلا
پاسخ
اعععععععععععععع ننه نصیحتگر فرشته منننننن..من که کاریش نداشتم بوخودا فقط همش غش میرفتم یاد علی دایی می افتادم
مامان اعظم
8 مهر 93 19:58
مبارک باشه ماهانی خااااااااااااااله،مدرکت. دوست دارم عزیزم. همیشه موفق باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا ممنون خاله جونم
مامان اعظم
8 مهر 93 20:00
آخییییییییییییییییییییی ثنا جون بیچاره این ماهانی بلا چیکارش کرده که رفته برا دوچرخش سند درست کرده این شکلی ولی خودمونیم بزنیم به تخته ماشالله ماهانی خوب بلده کارشو راه بندازه هااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
چقدم ثنایی رو سند دوچرخش حساس بود ،، من که آورده بودم بزارم تو وب دیروز اومده بود خونمون دنبالش که آیسانی سندمو بده باز ماهان میاد گیر میشه سندمو لازم دارم
مامان اعظم
8 مهر 93 20:01
من قلبون حرف زدن اردلان واقعا بامزه است. چقدر خوردنیه این کوشولو
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم..شما لطف دارین
مامان اعظم
8 مهر 93 20:02
مواظب خودتون و خوبیهاتون باشین عزیزم راستی آیسانی نگفتی داری چی می خونی و رشتت چیه؟؟؟؟/
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم دوست خوبممممممممممم من مدیریت میخونم..ایشالله برسه روزی که مدیر اداره خودمون بشمممممم
مامان
9 مهر 93 2:14
برای دعات.آاااااااااااااامیییییییین
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههه خخخخخخخخخخخخخ یا رب العالمین
مامان
9 مهر 93 2:15
خیلی با حال بود قسمت ببخشید استادتون...
مامانی نازگلا
پاسخ
آره واقعا..فک کنم جلسه اول نزدیک به دویستا ببخشیدااا رو گفت..نکه خرخون کلاسم دقیق گوش دادم و شمردم
مامان
9 مهر 93 2:16
الهی. پس کی همدیگه رو میبینید؟تو خواب قطعا!
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ اگه مزاحم نیاد تو خواب ..یحتملللللل
مامان
9 مهر 93 2:17
قربون ماهانی جونم با اون عکسهای قشنگش.
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله نازنین
مامان
9 مهر 93 2:18
ادبیات اردلان تو حلقم....
مامانی نازگلا
پاسخ
حلق نیست که مدرسان شریفه
مامان
9 مهر 93 2:19
بووووووووووس
مامان ریحانه
9 مهر 93 8:21
یه سلااااااااااااااااااام گیلاسی و لیمویی به آیسان عزیز و ماهان خوشگلمممممممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام آبنباتی به روی ماهت عجیجمممممممممممم
مامان ریحانه
9 مهر 93 8:22
الهییییییییی آمین..دعا کردنم تو حلقت آیسی جون..ایشالله شانسمون بگیره دست خالی برنگردیم
مامانی نازگلا
پاسخ
آمینت گرفت..شانس بهت رو کرد..بیا که دست خالی بر نمیگردی
مامان ریحانه
9 مهر 93 8:24
خخخخخخخخخخخخخخخخخ بی اخلااااااااق ق ق ق ق ،میزدی دهنشو سرویس میکردی اونی که میگفت بهت اخلاق نمیخوره..از تو که بر میاد که
مامانی نازگلا
پاسخ
نه دیگه اول کاری گفتم از خودم نجابت به خرج بدم
مامان ریحانه
9 مهر 93 8:25
من رفتم تحقیق کردم تو غصت نباشه آمار خودش همچین کسایی رو از لیستش خط زده
مامانی نازگلا
پاسخ
خدایی شرمنده خانومی زحمت شده برا شمااااااااا
مامان ریحانه
9 مهر 93 8:26
مبارکت باشه ماهان جونم مدرک تکواندوت..الهی به همه خوشبختیهای دنیا برسی عزیزززززززکم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله جونی..تشکررررر
مامان ریحانه
9 مهر 93 8:30
آیسان یاد بگیر از بچت ..خجالتم بکششششش!!! . .خخخخخخ برا چی نداره که بچه قد کف دست میدونه سند مهمه تو با این همه دب دبه کبکبهنمیدونستی...اصلا سایز نحیف 38تم تو حلقومم حالا که اینجوریه
مامانی نازگلا
پاسخ
اعععععععععععع چیو چرااااا؟؟؟!!! . . آره خدایی حق با توه استثناعامن حرف برا گفتن ندارم... تسلیم
مامان ریحانه
9 مهر 93 8:32
ای جااااااااااااااااااااااانممممممممممم فدای ثنا بانو عجبم سند مشتی نوشته..این سند دیگه رد خور نداره می باشت تو قربون خاله ای
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم..انصافا هم رد خور نداشت
مامان ریحانه
9 مهر 93 8:36
قلبون چیلین چیرین آی جان اردلان بشم چه شعری برا پاچه خواری عمه خانومی میخونه
مامانی نازگلا
پاسخ
بچم از الان میفهمه جنس پاچه خواری رو
مامان ریحانه
9 مهر 93 8:37
ماهان خوشگل و خوشتیپمممممممممم نااااااااااااااااااززززز،بوووووووووووووووووس،،فدایی داری
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله جون جونی نازنینمممممممممممممممم
مامان کارن( رزیتا )
9 مهر 93 8:37
یه سلام داش مشتی به تو که سایز سی و هشتی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااممم..میسی دوست جونی نازنینمممم..تعریفتو بنازممممم
مامان کارن( رزیتا )
9 مهر 93 8:38
اونوخ چی می خونی تو دانشگاه به سلامتی
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ مدیریت از نوع اداریش
مامان امیرعلی
9 مهر 93 9:23
منم بعضی مواقع از اینکه کنار پسرم نیستم و میام سرکار از دست خودم دلگیر میشم اما خب چه میشد کرد واسه همین تصمیم گرفتم تا هنوز امیرعلی کوچولوست ادامه تحصیل بدم تا وقتی بزرگتر شد مجبور نشم تنهاش بذارم راستی عزیزم چه رشته ای می خونی مگه بیشتر از یکروز کلاس داری
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی عزیزم پ با شمام هم دردم... ایشالله قربونشون بشم بچه هامون اونقدر عاقل و بلاهوش هستن که ماماناشونو درک کنن من خودم مهندسی نرم افزارم اما چون مطابقت نداره با پستم الان مدیریت اداری میخونم هر روز هر روزم کلاس دارم غیر یکشنبه ها
مامان ناهید
9 مهر 93 12:31
سلام آیسان خوبی ای فدای شمادوست گلم از کجا می دونستی من عاشق نامه ام برو که اومدم با سرعت باد به به یه پست جدید ولی الان وقت ندارم بعدآ میام با انرژی فقط اومدم جواب پیک رو بدم وبگم ممنون که دلنگرانمون بودید وشرمند عزیزم بچه ها سرما خوردن وگفتم که بیماری بچه های من را باید تو تاریخ ثبت کرد خودم هم از خستگی وناراحتی موضوع بچه ها بیمار ویه ریزه روتنی شدم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید گلمممممممممخب بهم الهام شده بود خدایی آره باید یه کتاب جدا و کامل در مورد بیماریهای کلوچه های تو نوشت ورستار نمونه مامان ناهید
مامان بچه ها
10 مهر 93 7:23
سلام آیسان جونی حالا چیه نکنه میری دانشگاه بخودت نمیرسی وقت نمیکنی یک میوه ای بخوری سلامی از انواع میوه ها دادی هان
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااام به روی ماهت..آی گفتیییییییییی..آره خخخخخخخخخخ..وقتم داشته باشم پول ندالم
مامان
10 مهر 93 7:24
راستی من نبودم که تبریکات ویژه دانشگاه رفتن رو بهت بدم مبارکه خانمی
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبووووووووووووونت عجیجمم..میسیییییییییییی
مامان
10 مهر 93 7:30
ای جونم ادبیاتشو عشقه ماهانی مدرکت مبارک باشه حالا این مدرک با مربیگری آیسان جونی بوده عایا
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله مهربوننه بابا مامی تو این قضیه بی تقصیره
بابا و مامان
10 مهر 93 7:42
مامانی نازگلا
پاسخ
تو قللللللللللللللللببببببببمممممممممممم
بابا و مامان
10 مهر 93 8:06
سلام دوست عزیز و گل و مهربونم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام عزیززززززززززززززممممممممممم به روی ماهت
بابا و مامان
10 مهر 93 8:08
افرین به ماهان جون خوشتیپ و پهلوون
بابا و مامان
10 مهر 93 8:08
الاهی چه بامزه سند اورده
مامانی نازگلا
پاسخ
دقیییییییییققققققق به خودم رفته تو سند و مند و نگهداریش
بابا و مامان
10 مهر 93 8:09
فدای این دو تا وروجک ناز و خوشگل
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه مهربون خاله
بابا و مامان
10 مهر 93 8:11
قربونت بشم من که اینقده چیلین می خونی
مامانی نازگلا
پاسخ
چیلین چیلینم که میگه خودش یه مدلی مست و ملنگ میشه بیا و ببین
بابا و مامان
10 مهر 93 8:12
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلیییییییییییی ماهی..عاشقتممممممممم
مامان بردیا اریایی
10 مهر 93 8:28
حالا هیچی نداشتی این همه مطلب از ماهان گذاشتی دست خالی که نه دستمون شکست انقدر پر شد از نوشته هات خخخخخخخخخخخخخخخ ببخشیدا این همه مطلب داری ببخشیدا نگو هیچی نداری راستی ادرس دانشگاه و اسم استاد ببخشید رو میخواستم یه کوچولو در موردت باهاش حرف دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
الهی که هیچ وقتت دستت درد نگیره عزیزززمممممممممممم ای شیطون بلااااااااااا نکنه میشناسی استاد ببخشیدووو..اسمش دکتر حسنی تو دانشگاه تبریز تدریس میکنه..تازگیام یه استاد منابع سازمان بهمون دادن،هم اسمیم استاد حسین زاده یه جملش که تموم میشه میگه الی ماشالله..یعنی کلا ربطیم شاید به جمله نداشته باشه وااا..اما میگه..استادایی داریم خدایی
مامان ثنا
11 مهر 93 12:17
سلام آیسان جونم. بالاخره آپدیت کردم. بدو بیااااااااااا. دیگه هم باهام قهر نباش لطفا
مامانی نازگلا
پاسخ
ای تنبل خااااااااااااااااااننننممنون از دعوتت چشم
مامان امیرعلی
12 مهر 93 11:32
وای چقدر جالب عزیزم منم نرم افزار خوندم الانم دارم مدیریت دولتی می خونم ترم دومم ولی فقط پنجشنبه ها کلاس دارم از 8 صبح تا 6 بعدازظهر موفق باشی عزیزدلم
مامانی نازگلا
پاسخ
به به به دو تامون که کپی پیست همیم منهای برنامه هفتگیمونمن هر روز هفته کلاس دارم اینجوریم دوس دارم به نظرم یه روز کامل از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر برا من وحشتناکه ممنوون...ایشالله شمام موفق باشین عزیزززززززززززممممم
مامان هانا و آریا
13 مهر 93 3:00
یه سلام شکلاتییییییی هم از طرف من و فرشته هاممم مرسی دوستم انقدر به فکرمونی که دست خالی برنگردیم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااان دلممم این سلااااااااااام عجب چسبیدددددد...سلام به روی ماه همتوووون خوب الکی که مهربون نیستیم که
مامان هانا و آریا
13 مهر 93 3:01
کمربندت مبارککک ماهانی جونمممم
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله جونیییییییییییییی ناز
مامان هانا و آریا
13 مهر 93 3:02
سند دوچرخه رو ای خدااااای جونم ثنا کوچولو ما کجا این وروجکای این دوره کجااا
مامانی نازگلا
پاسخ
به خود خاله خانوم آیسان رفته ثنا دخمل با شما کاری ندارم،من خودمو بگم، تو این سن تا اونجا یاد گرفته بودم که دماغمو بکشم بالا
مامان هانا و آریا
13 مهر 93 3:05
عکس ماهان جون خیلی با نمک شده عزیزمممم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنووووون گلم با چشای نمکی میبینین
مامان هانا و آریا
13 مهر 93 3:07
خداروشکر ما درقسمت دوستاتی که نمیشه براشون کامنت گذاشت نیستیم
مامانی نازگلا
پاسخ
آله خب
niloofar
13 مهر 93 17:54
آیسان خصوصی داری عزیزمممم
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااااااااییییی نیلوووووووووووووو جون منننننننننننننننن،قلبونت بشم قشنگگگمممممم
niloofar
13 مهر 93 17:57
ببخشیدا این جور آدمها خوب هم استاد میشن. همه که ببخشید مثل من و شما سرپیری نمیرن دانشگاه ببخشیداااا خخخخخخخخخخخ این سند زدن ماهان چه باحاله خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. یعنی عاشقشممممممممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
خوب که هسست..خعلییییییییییاز اون استاد قیافه نیگاه کن نمره بده هاس خخخخخخخخخخخخخخ . .خاله ای سند و ثنایی برا ماهان جور کرده واااا
niloofar
13 مهر 93 17:58
این ماهان فک و فامیلاش هم مثل خودشن. خخخخخ من فک کردم این سند کار ماهانه. یه بار دیگه که خوندم متوجه شدم ثنا خانوم نوشته خخخخخخخ از الان سرش تو حساب کتابه ها. آفرین
مامانی نازگلا
پاسخ
چه کنیم دیگه کاریه که از دست فک و فامیل برمیاد کلا خونوادگی باهوش و ذکاوتیم در حد المپیک
مامان اعظم
14 مهر 93 7:48
سلام آیسانی عزیز صبحتون به خیر پست جدید فاطمه منتظر نگاه های قشنگ شماست
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااام عزیزمممممممممم..صبح و روز شمام بخیرررر ممنون گلم از دعوتت چشمممممممممم
مامان آرزو
14 مهر 93 22:31
یه سلام گرموسرشارازعشق به آیسان وماهان عزیزم.خوبین ایشاا...
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم،ممنون..آرزو میکنم شما و کیا جون و همسرتم خوب و خوش و کنار هم شاد شاد باشین
مامان آرزو
14 مهر 93 22:36
نمیدونی چقدرررررر دلم براتون تنگیده بخدا.الان چندماهی هست نت خونمون قطعه.باگوشیمم میومدم پستاتومیخوندم امانظرنمیشدبزارموبلاگ کیاهم خیلی دیربه دیرآپ میکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااام آرزو جونننننننننمممممفدات شم منم دلتنگت بودم زیاااااااااااد،فک کردم قهری باهام
مامان آرزو
14 مهر 93 22:37
ایشاا...این لاین وواتساپ رو فیلترکردن باز همگی به نی نی وبلاگ میپیوندیم
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشاااااااااااااااااااااللهههههههههههههههههههه میگمااااااااااا حرومش بشه اونیکه گوشیمو دزدید الان منم تو واتس و لاین و وایبر پیوندمو بهتون گرامی میکردم
مامان آرزو
14 مهر 93 22:38
ولی آیسان خداییش دلم براتون یه ذره شده بود!
مامانی نازگلا
پاسخ
دل به دل راه داره بخدا برا منم همینطور بود..ولی اصلا امکان کامنت گذاشتن تو وب کیا جونم برام مهیا نیست که نیست
مامان آرزو
14 مهر 93 22:40
ای جاااااانم ماهان میره مدرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصلا حواسم نبودها
مامانی نازگلا
پاسخ
بعععععععععععععععله خاله جونــــــــــــــیایشالله مدرسه رفتن کیا جونم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
15 مهر 93 10:40
یه سلام شفتالویی هم از طرف من به آیسان و ماهان جون که خیلی دوسِشون دارم ... حالا چرا شفتالویی ؟؟؟؟ به تو چه ؟؟؟ اینجوری دلم خواست
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااام دوست خوبم،قلبونت بشم به همون اندازه شفتالویی که مد نظرته اعععععععععععع مهری جونم اعصاب مصاب یوخوندوهاااااقلبونت بشم هر طوری که مایلی اصلا میخوای بیا سلام هندونه ای و خربزه ای هم بده
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
15 مهر 93 10:42
آیسان عزیزم خوبی ؟ ماهان جون خوبه انشاله ؟ من چقد شرمنده میشم از اینکه یا وقت کم میارم یا اینکه بی حوصله میشم و نمیتونم بیام و بهتون سر بزنم ... ولی همیشه دوستتون دارم ... مرسی از اینکه تولد بچه ها رو تبریک گفته بودی
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون مهری نازنینم ،قربونت خانومی،خوبه..خودتون خوبین،دوتا خوشگلا خوبن؟؟ وای عزیزم وظیفم بوده بعدشم خدای نکرده من خاله آیسیشونمااااا
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
15 مهر 93 10:44
عزیزم انشاله که همیشه خاطرات خوش تو یاد و ذهنتون ماندگار بشه و ثبت کنی و ما هم با خوشی شما خوش باشیم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون گلممممممممممممم..ایشالله
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
15 مهر 93 10:46
منم امیدوارم که آخر ترم این ببخشیدااا جواب بدن ..... ببخشیدااا البته شما که مثل من تنبل نیستی منظورم به کساییه که مثل خودم هستن
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ امیدوالمممممممنه بابا این استاد ببخشید فک میکنه من آخر مغزم ،نمیدونم چرا؟؟؟!!!هر چی سوال میکنه میگه به غیر خانوم حسین زاده که مطمئنم بلده دیگه کیا جوابو میدونن...کلا رخنه کردم تو کالبد استاد ببخشیدااا..رفته پی کارش
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
15 مهر 93 10:47
ماهان عزیزم انشاله که همیشه موفق و پیروز باشی و به مراحل بالا و بالا تر برسی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم رفیق..ممنووووووووووووووون
یاسمین
15 مهر 93 10:48
سلام ایسان جونم خوبی عزیزم باور کن دلتنگتون بودم اما چند وقته فقط در حد یه پست گذاشتن وقت دارم واقعا شرمنده روی گل تو ماهانی هستم ببوس ماهان جونمو
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام یاسمن عزیزمممممممم..چه عجب اینوراخانومی خواهش گلم میدونم واتس آپ و وایبرو و ... کل وقتتونو گرفته
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
15 مهر 93 10:48
ایسان جون به نظرت اگه یکی از این سند ها رو بیارم میتونم دوچرخه رو ببرم ؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آره لابد دیگههههههههههههحالا تو بیار بلکم خودتو سند زدیم،ما که دست به سند بردنمون حرف نداره
یاسمین
15 مهر 93 10:50
ماهان جونم کمربند زردت مبارک عزیزم ان شاالله همیشه سالم وموفق بشیولی مدرکاتو مثل مامان جونت نندازی یه گوشه که گم بشه وسه سال علاف بشی
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جونینه دیگه این مامانم درس عبرتیه برا من
یاسمین
15 مهر 93 10:50
چم چم اردلان هم خیلی باحال بود
مامانی نازگلا
پاسخ
آره قربونش بشم همچی میگه چم چم آدم دلش غش میره
مامان اعظم
15 مهر 93 11:07
سلااااااااااااااام این چال دیقه ی فاطی خانم قصه ای شده برا خودش. میریم خونه دوستم که دخترش همسن فاطمه است برای برگشتن یه 4 ساعتی به اسم چال دیقه ما رو نیگه میداره که در آخر من واقعا کچل میشم از دستش چال دیقه خانم خانما یعنی چند ساعت دیگه می خواست کارتون سوفیا تموم بشه بعد بره مهد اینم یه عالمه بوس تقدیم به آیسانی
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جانم.. این کلاه گذاشتناشون به سر مامانا اونقد باحاله که آدم دوست داره همش سرش کلاه برهقربونت برم الهی شیرین کام بشی دوستم چه ماچ موچهای جانانه اییییییییی..منم هوارتا بوست میکنم
مامان سونیا
16 مهر 93 10:55
http://dokhtaramsonia.niniweblog.com/
مامانی نازگلا
پاسخ
.............
ماماني
16 مهر 93 11:22
چه ادبیاتی داره اردلان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
آرده قربونش بشم با حالترینش آی جان گفتنشه
مامان پارسا
16 مهر 93 11:23
به سلامتی دانشجو شدین چه رشته ای میخونه و چه مقطعی
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخ phd دیگه معلوم نیست عایااااااااا؟؟؟ . . . میگما ننه مگه من همش چن سالمه معلومه که برا چه مقطعی خب... مدیریت انشالله موفق بشم بیام این مدیرمونو شوتش کنم بیرون بشینم سر جاش بلند بگو آمینبد جنسم خودتی..ایییشششششششششششششش
مامان ناهید
17 مهر 93 4:16
سلام فکر کنم نظرم را قبل از این که ثبت بشه حذفش کردم خدا کنم اینطور نباشه اما مجددآ می نویسم اومدم روز جهانی کودک را به عزیز خاله ماهان گل وبلبل تبریک بگم عزیزم با اینکه من اومده بودم این پست را کامل خوندم ورفتم وقت نشد یادگاری بذارم ولی بازم میام ومنتظر پست جدید از جشن کودک هستیم فدات بشم می بوسمت بازم روزت مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید عزیزم..فکرت درسته نظر قبلی حذف شدهاما مرسی که دوباره تبریک گفتی گلم..ممنووووووووووناعععععععععععع من پست روز جهانی کودک ندالممممممممممم
مامان ناهید
19 مهر 93 7:55
سلام عزیزم خوبید خوشید؟فداتون بشم که هی میام هی قسمت نمیشه کامنت بذارم ولی مهم اینه که از تیتر به تیتر پستت نمی گذرم همشون تو حلقه مه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااام ناهیدی جون خودممممممم..قربونت برم تو با اون دو تا شیطون و مریضی مداومشون همینشم که خاموش میاین و میرین کار شاقی میکنین این حلقت چه گیرااست ..اینهمه جاش میشه عایاااااااااا؟؟؟؟
مامان ناهید
19 مهر 93 7:56
خدارا شکر قسمت نظرات ما برای شما که باز میشه؟ خوب باید فکر کنم هروقت زیاد تاخیر داشتید قسمت نظرات باز نمیشه باید زود اقدام کرد آیسانی فدای مرامت که هوای همه را داری همینجوریه که عاشقتم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره دیگه ناهیدم هر وقت چند روزی گم و گور شدم بدون عیب از من نیس از نی نی وب نامرده قلبووووووووووووووووووونتتتتتتتتتتتت بشم عجیجممممممممم
مامان ناهید
19 مهر 93 7:58
عزیزم این دانشگاه هم سوژه های باحال داره برا خودش .......به نظرم هیچ جا مثل مدرسه ودانشگاه نمی تونه اینقدر با حال باشه ببخشید خانم...........
مامانی نازگلا
پاسخ
آره والاااااا ناهیدی آدم فک میکنه 16 که زیاده همش 6 سالشه تو این کلاسا یعنی تا این حد کودک درون همه سر زنده و شاده..در ضمن ببخشیدااااااا..ببخشید استاد من تو حلق شما چیکار میکنه اونوخ؟؟!!
مامان ناهید
19 مهر 93 7:59
به به مدرک کمر زردت هم مبارک انشالله بهترینهاشو هم بگیری راستی من اینو میگم بالاتر این کمر بند هم هست چی هست
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله جونی..تشکررررررررر خب چیه بالاترش خاله جونی بگو بگو بگوووووووووووو
مامان ناهید
19 مهر 93 8:05
ای فدای ماهان وسند ومدرک ثنا جون خیلی جالب بود بزرگ بشن چی میشن خواهر یه کم ازشون درس اصول ومدرک وهوش وزکاوت یاد بگیر نصف شما هم نمیشه ها خخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
میشن ادامه رو راه مننننننننمنم بچه بودم زلنگ بودم بلا خودممممممممخب باشه یاد گیری تو هیچ سن و سالی عیب نیست ،یاد نگرفتن عیب است..میرم یاد میگیرم
مامان ناهید
19 مهر 93 8:07
ماشالله به اردلان خان با اون تکه کلامش چقدر خوشگل همه را صدا می زنه مخصوصآ مسدود
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخ اگه الان شعور خوندن داشت میومد این کامنتو میخوند اگه دوباره شعور نوشتن داشت برات مینوشت مسدووووووووووووووووووددد..به همین درازییییییی
مامان ناهید
19 مهر 93 8:08
آیسانی برو حالشو ببر اردلان برات ترانه می خونه قربونش برم باید خیلی ناز وبامزه باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونش برم ترانه هم که میخونه همش چشش به کیف و سر و سینه امه که از کجای دلم براش جوکولات بهش جایزه میدم
مامان ناهید
19 مهر 93 8:09
قربون سرخ پوش تمام هستی هم بشم که واقعآ وبش بدون عکسش نمیشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله جوننننیییییییییی..خیلی دوست دارممممممممم
مامان ناهید
19 مهر 93 8:11
من کامنت گذاشته بودم اینجا پس کو روز کودک را به جناب ماهانی تبریک گفتم نکنه نرسیده نصف شب ساعت 3 فرستادم
مامانی نازگلا
پاسخ
رسیده ننه رسیدهههههههههه..قلبونت بشم من دیر تائید کردم ،خونه نتم قطع شده شرمندههههههههههههه
مامان ناهید
19 مهر 93 8:26
آیسانی ببخش گلم من نمی دونم چرا ندیدم کامنتمو تایید شده شرمنده یه لحظه هوایی شده بودم خخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ حق داری گلم،من الانی تائیدش کردمیه عالمه کامنت ناز و مهربون دارم که خوندمشون اما باید سر وقت و با حوصله و احترام جوابشونو بدم و تائیدشون کنم
مامان گل پسر
26 مهر 93 12:03
ماهان جونم كمربندت مبارك
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله نگار عزیزم
مامان گل پسر
26 مهر 93 12:05
آيسان اين سند رو گذاشتي در وب ياد اون روزي افتادم كه مهمون داشتم و كاهامو ليست كرده بودم كه سربزنگا اومدي و ليست كارهامو برداشتي كه بذاري در وب .خوب شد كه نذاشتم ببري ها وگرنه اونم ميذاشتي پيش اين سند .
مامانی نازگلا
پاسخ
خوب مچمو گرفتیا فک کنم منبعد اجازه داشت و برداشت هیچ تکه کاغذی رو از اتاقت بدون بازرسی کامل نزاری به یغما ببرمو و سند کنمولی خدایی اون تیکه یادداشت تو به اندازه ده صفحه پست حرف برا گفتن داشت..مخصوصا اون دوتا تیکه آخرش که نوشته بودی دستمال کشیدن رو میزا و شستن دستشویی
مامان آیسو وآیسا
3 آبان 93 11:32
مامانی نازگلا
پاسخ
هنوووزم قهلممممممممم