ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

اول دبستان

1393/7/2 10:40
1,277 بازدید
اشتراک گذاری


دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی

یه کسی مثل تو...
   که یادم بیاوری هنوز زنده ام !

ماهان عزیزم،دوستان مهربونم،سلام

امروز میخوام به متن و خاطره کم بسنده کنم  بخاطر شروع مهری که اکثر دوستانم میدونن  این روزهایم به یه تلنگر بندم که بغضم بگیره واشکم دربیاد ..هر چند از چند روز پیش که تو وبم کم رنگ بودم برا همین بود و سعی کردم ناراحتی و غصمو برا شروع سال تحصیلی نور چشمم نگه ندارم و برا همین چند روز پیش به سر مزار عزیزانم رفتم و تو خلوت خودم غصه خوردم،اما با ماهان جونم برا خرید شروع دبستانش  و دانشگاه خودم رفتیم،پارک رفتیم،رستوران رفتیم ،مسافرت مراغه و دیدن بابا بزرگ و عموها که ماهان عاشقشونه رفتیم تا پسر کوچولوی عزیزم با آمادگی کامل و روحیه شاد دبستانشو شروع کنه...ولی بازم شکر سخاوت خدا که اگه تو این روز چند تا چندتا عزیزامو ازم گرفته بجاش هدیه ای مثل ماهان داده که امسال میخواد کلاس اولی بشه و من چقد از عمق جانم به داشتنش مینازم وآرامش میگیرم ..خدایا تمنا میکنم به حق فاطمه زهرا این آرامش را برایم ابدی کنی،و حافظ همه کوچولوهای دنیا مخصوصا بچه های نی نی وبلاگی باشی..آمیـــــــــــــن یا رب العالمین

اول نوشت:

دوستان بامرام و مهربونم به زودی کامنتهای نازتونو پاسخ میدم و پیش همتون میام فقط امروز و فردام باید بگذره تا همون مامان ماهان  سابق باشم..همتونم دوستتون دارم قد یه دنیااااابغلبوس

اینجا برا موقع  ثبت نام مدرسه هست..

و بازدید از محل استراحت و نهار

اینجام 31 شهریور برا گرفتن کیف و کتاب و لوازم التحریر از مدرسه و جلسه توجیهی والدین..چقد خوشحال بودی عزیزمبوسبغل

کتابها و برنامه هفتگیت

اینجام بعد مدرسه همون روز  رفتیم برا انتخاب واحد دانشگاه و خرید برا من ،بعد هر بار خرید برا دانشگاه من یه چیزیم تو میخواسی که برابر بشیم..دلت خنک نشد با اینکه نهار حاضری غذاخوری تو خونه داشتیم مجبورم کردی بریم رستوران..بچه من دانشجوی فلک زده پولم کجا بود عاخه غمگین

نوش جوونت جوجم..گوارای بند بند وجودتبوس

اینم اسراء گلم بوس عمو بهمن و زن عمو فاطمه زحمت کشیده و برا شروع مدرسه ات برات کلی هدیه ،مداد رنگی،مداد،پاک کن،برچسب و .. خریده بودن دستشون درد نکنهمحبت..عکسها خیلی بی کیفیت شده بودنغمگین

و ..روز اول دبستانآراممحبتبوس

سرت را بالا بگیر عزیزممممممممممممحبت

 تکرار همه چیز کسل کننده است …
الا نگاه “تو”
بوس

حتی اگر ذهنت با “من” نباشد ! هرگاه بدانم جایم در “دلت” استوار است آرامم..

کار پر دردسری است دوست داشتنت
من هم که همیشه سرم درد میکند برای دردسر !محبتبوس

راستی ماهان جونم تو کلاس همش هفت نفرین..خوشبحال معلمتونشیطان

این دو نما هم  از دانشگاه خودم و یکی از اون نقطه سیاهای زیر آلاچقم خودمم خخخخخخخخخ مای کلاسمتمون عکس هنری گرفته..من از جانب ایشون از همه طلب مغفرت میکنمخسته

اععععععععععع نگفته بودم با نگار میریم دانشگاااااه؟؟؟!!!خب الان گفتم بیان تبریک بگین،خوشحال بشیمخندونکراضی

خــدایا ؟
کــمــی بــیـا جــلــوتــــر . .
مــی خــواهــم در گوشــت چــیــزی بــگــم . . . !
ایـن یـک اعــتـرافه  . . .
مــن ..
بــی او ..
دوام نــمیاررررم...

پسندها (14)

نظرات (100)

نی نی عکس
2 مهر 93 13:23
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامانی نازگلا
پاسخ
ای به چشششششششششششم ممنون حتما هم ماهان من برنده میشه..اعتماد به نفسم تو حلق خودم
مامان
2 مهر 93 15:40
به به چه عکسهای هیجان انگیزی...
مامانی نازگلا
پاسخ
عکسهای مامان...یا عکسهای بچه مامااااااااان عایاااااااااا؟؟؟
مامان
2 مهر 93 15:41
مبارک باشه اول مهر شما و ماهان گلم.
مامان
2 مهر 93 15:42
دانشگاه قبول شدن هر دوتون.(نگار و ایسانی)مبارک باشه.انشاالله مدارج بالاترررر
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبووووووووووونت راحیل جونم..میسی
مامان
2 مهر 93 15:47
فدات آیسانی جونم. قربون دل داغ دارت.انشاالله که زودتر از این حسو حال در بیایی.قربونت شم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه راحیل عزیزم..حالم امروز خوبه..دیشب برا همسایه علیل مامانم اینا که بهم سفارش داده بود براشون آش اردبیل درست کنم ،کل کلاسای بعد از ظهرمو تعطیل کردم براشون آش درست کردم بردم،انگاری دعاشون مستجاب شد و نیتم که خیرات مامانم اینا بود پذیرفته شد ،تو خواب خیلی خوشحال و راضی دیدمشون حالم خیلی خیلی خوب شده
مامان
2 مهر 93 15:51
آیسانی میگم مدرسه ماهان خیلی با کلاسه ها بی زحمت. شهریه ش چقدره جهت کنجکاوی میپرسم.حتما بهم بگوووو.
مامانی نازگلا
پاسخ
آره مدرسشون خوبه چون پولشم خوبه..میترسم ریا شه وگرنه میگفتم 4-5 تومنی شده
مامان
2 مهر 93 15:56
نوش جونتون خوشمزه هایی که خوردید.به به...
مامانی نازگلا
پاسخ
جاتون خالی خاله مامانم کلی سلفییییییییییدددد
مامان
2 مهر 93 15:56
به به دستشون درد نکنه عمو و زن عمو بابت کادو که به ماهان جونی دادن
مامان
2 مهر 93 15:58
نیگا چه کتابا رو با کلاس ربان زدن و با کفشدوزک تزیین کردن. اون موقع ها کتابای مارو با این نخ پلاستیکی های قنادی ها میبستن.
مامانی نازگلا
پاسخ
اح اح اح اححححححححححححح زمان ما چی درست بود که کتابامونم با نخ قنادی نبندن،تازه چقدم کیفور میشدیم که بهمون ارزش دادن با نخ قنادی بستن..دی
مامان
2 مهر 93 15:59
ماهانی کارت در اومده هر روز پا تخته ایی.هفت نفر هم اخه مگه جمعیت کلاسه.
مامانی نازگلا
پاسخ
اعععععععععععع واقعنا من فکر اینجاشو نکرده بودم..خخخخخخخخ زمان ما هر یکی دوماه قرعه به اسممون در میومد که سوال جواب بدیم و پای تخته بریم
مامان
2 مهر 93 15:59
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلیییییییییییییی بووووووووووووسسسسسسسسسس
❤مامان سونیا❤
2 مهر 93 16:10
به به مبارک باشه هم برای ماهان جونم هم مامان عزیزش
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتمممممممم مامان سونیا جونم
مامان ریحانه
3 مهر 93 8:34
سلام آیسان عزیزم و پسر خوشگل همیشه خوشتیپ وب
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااام عزیزم خوبین؟
مامان ریحانه
3 مهر 93 8:35
عزیز دلم،دوست مهربونم از ته دل برا آرامش روح و روانت دعا میکنم..امیدوارم روحشون غرق رحمت و نور بشه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم خانومی،خیلی ماهی،ممنون از لطفت
مامان ریحانه
3 مهر 93 8:36
آیسانم تو اسطوره و نماد صبر و حوصله ای..قربون دل نا آرومت ..حتی فکرشم برامن جهنمه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیزم شما به من لطف دارین..در واقع چاره ای دیگه ای هم ندارم
مامان ریحانه
3 مهر 93 8:37
ای قلبون ژست دخمل کش ماهانم بشم که اینهمه نازهههههههههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونیییییییییی ناز
مامان ریحانه
3 مهر 93 8:38
ماهان جونم ،آیسان جونم شروع درس و مدرستون خیلی مبارک..ببینم کی اول میشه هااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنووووووووووووووون..پ تو مسابقه ایم با پسملییییییی
مامان ریحانه
3 مهر 93 8:39
دست مامان بابای مهربون درد نکنه که ماهان جونو خوشگلترین مدرسه شهر ثبت نامش کردن ماهانی این بابا و مامان خیلی قابل احترامه خاله جون
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبووووووووووووونتتتتتتتت عجیجممممممممممم ماهان جونم همه دنیامونه هر کاری براش انجام بدیم وظیفمونه
مامان ریحانه
3 مهر 93 8:40
عجب عکسهای معرکه ای ماهان جونم.. ..آیسان جونم شمام خیلی خوشتیپ شدی با لباس دانشجویی
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههه خخخخخخخخخخخخ آله خب فک میکردم معلوم نیس..خدا رو شکر
مامان ایمان و کیان
3 مهر 93 8:44
اولین سال و روزهای ورود به مدرسه مبارکت باشه ماهان جوووووووونی , ایشالا یکی یکی همه ی سالهارو با موفقیت بگذرونی و مثل مامانت دانشجوی موفقی بشی!!!!!! راستی چه مدرسه ی جالبی , محل استراحت و نهار!!!!تا حالا نشنیده بودم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام خاله عزیزم..خیلی وقته نبودین خاله جونی ممنونم ازتون ایشالله توام با موفقیتهای گل پسراتون خب دیگه خاله پول خوب===========مدرسه خوب و نهار و استراحت..بععله
مریم مامان دونه برفی
3 مهر 93 8:51
سلام آیسان جون خسته نباشید گلم ولی دلم گرفت وقتی نوشتی خدا چند تاچند تا عزیزانتو ازت گرفت یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مریم عزیزمممممممم،ممنون میام پیشت عزیزم
مریم مامان دونه برفی
3 مهر 93 8:52
مدرسه رو که نگو من عاشقش شدم . البته مدرسه هه با حضور ماهان جونی خوشگلترو با کلاس تر هم شده...
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااااااااااا مداتتتتتتتتتتتتتتم گلممممممممم
مریم مامان دونه برفی
3 مهر 93 8:53
ماهان جونی کتاب و دفتر نو مبارک و غذای خوشمزه ای که خوردی نوش جونت خوش تیپ من
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله جووووووونیم
مریم مامان دونه برفی
3 مهر 93 8:55
سرت بالا و همیشه سربلند باشی عزیزم.
مریم مامان دونه برفی
3 مهر 93 8:59
دست دست دست تبریک و هورا و آرزوی موفقیت برای دوست مهربون و عزیزمون مادرو پسر جفتشون کلاس اولین عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی امسال تازه قبول شدی آیسان جونی ؟ چه رشته ای ؟......مدرسان شریف کجا؟........ مدرسان شریف کی ؟....مدرسان شریف حالت خوبه ؟......مدرسان شریف چند سالته ؟......مدرسان شریف . . .
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ گندت بزنه مریم ..مدرساان شریففففففف . .منم اوه اوه اوووووه ه ه ه..مدیونی اگه فک کنی دارم phd میخونم
مامانِ بهار
3 مهر 93 9:41
آخیییییییییی عزیزمممممممممممم مبارکهههههههههههههههههه ان شالله که همیشه گل پسر موفق باشه #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
مامانی نازگلا
پاسخ
خییییییییییییییلی تشکرررررررررررررررر عزیز دلم..ممنوووووون
مامان سونیا
3 مهر 93 10:17
چه عکسای قشنگی مدرسه ماهان جون عالیه به سلامتی انشالله خبر فارق التحصیلی مقطع دکتراش رو بخونم و حظ بکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااان دلم چه آرزوی قشنگی..قربونت برم..ایشالله
مامان سونیا
3 مهر 93 10:35
خانمی اگر فوضولی نیست میشه بدونم چه مقطعی چه رشته ای و چه دانشگاهی میخوید درس بخونید؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ اینجوری که همه چی لو میره ،سن 16م..مقطع دکترام..دانشگاه شریفمممممممممممم
مامان سونیا
3 مهر 93 10:54
منم سونیا رو گذاشتم غیر انتفاعی اما هیچ رضایت از عملکردشون ندارم متاسفانه اصلا عملکرد مطلوبی ندارند
مامانی نازگلا
پاسخ
نه خدایی مدرسه ماهان جونی خوبه در حد لالیگاااااااااااا..چقدم به اولیا ارج و قرب ((خخخ منظورم ارزشه وااا))میدن..من که خیلی راضیم،ماهان میره مدرسه دلش نمیخواد بیاد بیرون
مامان سونیا
3 مهر 93 10:56
خدا رو شکر شما انگار برای ماهان جون مدرسه عالی رو پیدا کردید انشالله که روز به روز پله های ترقی رو طی کن و موفقیتهای روز افزونش رو شاهد باشیم
مامانی نازگلا
پاسخ
بله شکر خدا..قربونت بشم دوست خوبم
بابا و مامان
3 مهر 93 16:51
سلام عزیزم خدا پدر مادر گرامیتون را بیامرزه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام دوست خوبم..فداتم
بابا و مامان
3 مهر 93 16:52
عزیز دلم مبارکت باشه ماشالاه خوشتیپ و قشنگ عین مامانی گل
مامانی نازگلا
پاسخ
آخییییییییییییی ای جااااااااااااااانممممممممممممم..عجیجمممممم
بابا و مامان
3 مهر 93 16:56
الاهی ماهان جونم ایشالاه تو لباس دانشگاه قربونت بشم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونی..ایشالله دانشگاه رفتن دخمل پسر نازنینت
بابا و مامان
3 مهر 93 16:58
عزیز ذلم تبریک می گم ایشالاه لحظه های با هم بودنتان پر باشه از خاطراتن زیبا و قشنگ
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا میسییییییییییی عزیززززززززززززززمممممممممم
بابا و مامان
3 مهر 93 16:59
بسته بندی کتابات خیلی قشنگه عزیز دلم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره قشنگه..یادش بخیر به قول یکی از بچه ها زمان ما کتابامونو با نخ قنادی میبستن
بابا و مامان
3 مهر 93 17:02
قربونت بشم نوش جونت تا می تونی از مامان بخواه برات از این کارا بکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخ حساب کتاب خرید آجیلش به هم میخوره که ایجوری
بابا و مامان
3 مهر 93 17:03
و در اخر فدای خودت و مامان گل و مهربونت
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم..خیلی خیلی ماهی،ممنون از حضور گرمتتتتتتتتتتتتتت
مامان
3 مهر 93 17:19
سلام ایسانی خوبی خانمی... وااااای چقدر گروووووون.اینطوری که شما پیش میری ماهان جونم تا دیپلم بگیره حداقل ۶۰ تومن خرج رو دستتون میذاره..... ماهان گلی قدر بابا مامان مهربونتو بدونی هااااا.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام راحیل جونم،ممنون حالا اولاشه گفتیم تا راه و چاه مدرسه رفتن و اومدنو یاد بگیره اینجوری سر کنه تا بعد..هر چن خودمو بهتر میشناسم بعدمونم همین اوضاست خرجشم فدای تار تار موهاش ..همه زندگیمون فدای ماهانم
مامان
3 مهر 93 17:21
بعد هم خرج دانشگاهو عروسی... بعد هی میگن بازم بچه بیارین!با این همه گرونی ادم از پس یه دونش بر بیاد جای تقدیر داره....
مامانی نازگلا
پاسخ
اوه اوه اوووووه..راحیلی جونی دیروز ما میخواسیم بریم یه دونه نی نی بخریم!!!بخریماااابعد نشستیم حساب کتاب کردیم دیدیم به صرفه نیست..پشیمون شدیم اومدیم عین بچه آدم نشستیم منچ بازیمونو کردیم خخخخخخخخخخخ
مامان
3 مهر 93 17:23
چقدر خوشحالم که حالت بهتره. قربون دل پاکت ،نذرت قبوله قطعا،که توی خواب شاد دیدیشون. روحشون شاااااد
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم راحیل جونم ایشالله که اینجوریه
مامان
3 مهر 93 17:35
خصوصیم رسید.؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آره گلم ..آره..بخدا در عجبمممممممممممممممم
سارا مامان اهورا
4 مهر 93 20:07
ای جووووونم عزیزم ایشالا بسلامتی دیگه داری مردی میشی واسه خودت عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام سارای عزیزم،خوبی خوشی؟؟اهورا جونم خوبه ایشالله..بیشتر از ده بار اومدم تو وبتون قسمت نظرات شما با کیاراد جونو برام باز نمیکنهگفتم الان سارا جون میگه آیسان بی معرفت شده..
سارا مامان اهورا
4 مهر 93 20:08
ایشالا روزی عکسهای ثبت نام دانشگاهتو اینجا بذاری گل پسر آفرین به مامانی هم آیسان جون خودتم موفق باشی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
انشاللهههههههههههه ممنون گلمممممممممممممممممم
قطره
4 مهر 93 22:49
چطوری آیسانی؟؟!! قربون این شیطون بلای کلاس اولی
مامانی نازگلا
پاسخ
ای فدا مداااااااتمممممممممممممم..کجا بودین شماااااااا خدا نکنه عزیزممممممم بی معرفت دلتنگت شده بودماااااااااااااا
مامان ناهید
5 مهر 93 7:15
سلام عزیزم خوبید می بینم که ابن پستی که من منتظرش بودم رسید پست با حال اول مهری اولین روز ورود ماهان جون به مدرسه مبارک باشه الهی دانشگاه رفتنتو ببینیم چقدر ماشالله پسملمون ماه شده
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید گلمممممممم خیلی مرسی عزیزم..ایشالله قسمت فاطمه و محمد رضا جون
مامان ناهید
5 مهر 93 7:17
الهی بمیرم که اینقدر دلت گرفته بود می تونم درکت کنم انشالله این خوشبختیت همیشگی باشه سایه تون از سر هم کم نشه مامان وبابا وپسر خوشبختی بشین در تمام دوران زندگی
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووونت بشم ناهید جونم
مامان ناهید
5 مهر 93 7:19
فدای ماهانی بشم چه حس وحالی داشته بچه نازم اولین روز مدرسه انشالله همیشه شاد وخرم باشی خوب مامانی رواونروز سرکیسه کردیا ای ناقلا نوش جونت عزیزم به گفتن مامانی گوارای بند بند وجودت
مامانی نازگلا
پاسخ
ناهید جونم به قول شما منم آمادم که یه بهونه ای گیر بیاد ، سر کیسه رو براش شل کنم
مامان ناهید
5 مهر 93 7:20
آیسانی ورود به دانشگاه خودت ودوست جونی نگارجون هم مبارک موفق وپیروز باشید
مامانی نازگلا
پاسخ
اراااااااااااادتتتتتتتتتتتتتتت عزیز دلمم..مرسی
مامان ناهید
5 مهر 93 7:20
خوب حالا کل کلاتون با نگار بیشتر میشه وبیشتر در کنار هم فیض خواهید برد خخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههه نه نگار پشیمون شده کلا..نه که دانشگاهامون با هم متفاوته یه انگل اوضای اداره از اون نوعششششش!!!باهاش هم کلاس شده جرات نفس کشیدنم نداره این طفلی خوشبحال خودم شده خخخخخخخخ
مامان ناهید
5 مهر 93 7:21
خریداتون هم مبارک خیلی خوش گذشته نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟لذتی بالاتر از این خریدا نیستا اونم برا مدرسه ماهانی وصدالبته دانشگاه
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی عجیجم ..یه خریدایی برا دانشگاه خودم کردمممممممممممم بیا و ببین انواع و اقسام لاک و سرخاب سفیداب و ....
مامان ناهید
5 مهر 93 7:23
ماهان جونی خوشبحالت چقدر هوادار داری عزیزم هدیه ای خوبی که عمو وزن عمو بهت دادن هم مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله ناهید جونم..عموها و زن عموها و بقیه همشون بهمون لطف دارن مثل شما
مامان ناهید
5 مهر 93 7:25
این عکسها خیلی خوشگلن مخصوصآ اون عکسی که گل وبادکنک دستت هست با فرم مدرسه یعنی من می خوام بخورمت هزار ماشالله آقا شدی برا خودت ماهانی من الان از اینکه کنارم نیستی تمام دندونام داره چریک چریک می کنه نشکنن خوبه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت ناهید جونم..شما غمت نباشه خودم هر روز هر روز به زور میگیرم ده تا ده تا گازش میگیرم..ایندفعه نیت میکنم یکیم بجای شما
مامان ناهید
5 مهر 93 7:28
اون نقطه سیاه که خودت هستی بغل دستیت کی هست عآیااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب عکس رویایی شده شاد باشین وموفق
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ اون نقطه بعدیه که عین کلاغ سیاهه هم مای کلاسمتمه دیگه ممنوووووووووووووووووووووووون گلممممممممممم
مامان ناهید
5 مهر 93 7:28
عزیزم راستی حال ما هم خدارا شکر خوبه ولی هروقت میام آپ کنم وقت کم میارم ممنونم که دلواپسمون بودید ماهانی هوارتا ببوس خودتم بیا تو بغلم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا رو هزار مرتبه شکر که خوبین منم باز کن که پریدمممممممممممممممم
مامان امیرعلی
5 مهر 93 9:24
واسه چی ناراحتی گلم اون ایسان خوش ذوق و پرانرزی ما کجاست مدرسه رفتن که ناراحتی نداره خوش حال باش گل پسرت ماشالله مردی شده
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی عزیززززم..هر چن به داشتن ماهان و دوستایی مثل شما غصم خیلی کم میشه اما برو اون پستی که گفتم رو بخون و بیا ببینم بازم اینو میگی..؟؟
مامان امیرعلی
5 مهر 93 9:25
وا خدای من روپوش مدرسش چقدر خوشگله هزار ماشالله
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خاله مریم مهربون خیلی لباس فرمشون خوشگله ..مخصوصا که دکمه هاش از پشت بسته میشه..خودم کلی ذوق پوشوندن و کندن لباسشو دارم
مریم مامان دونه برفی
5 مهر 93 10:19
آیسانی باور کن تا صفحه 9 وبلاگتو گشتم ولی چنین پستی رو ندیدم نمیدونم چرا؟؟؟؟؟ ...حداقل توفیقی شد تا بقیه پستهای باحال و آبدارتو ببینم. میشه بگی این پست پاییز تو کدوم صفحه است؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی عزیزم شرمنده الان میام پیشتتتتتتتتتتت
مامان آروین(مهناز )
5 مهر 93 13:49
الهی بمیرم آیسان جونی با این همه غم و غصه مجبوری بخاطر ماهان لبخند بر لب داشته باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم عزیززززززززم..نسل زنان طایفه من تا بوده همینجوری بوده
مامان آروین(مهناز )
5 مهر 93 13:49
ماهان عزیزم موفق باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله مهربووووووووووووووونم
مامان آروین(مهناز )
5 مهر 93 13:50
آیسان جون شما اونوقت کلاس چندمی توی دانشگاه ؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ الول
fatima
5 مهر 93 15:10
سلام آیسان عزیز، فاطیما هستم از تب نمدی> خیلی خوشحال شدم که اومدی، و اینکه نظر لطف شماست که از کارهای من خوشتون اومده. من تهران هستم. شما کجایی؟ راستی پسرت بی نهایت بانمک و دوست داشتنیه بازم به من سر بزن
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام فاطیمای گل و هنرمندممممممم قربونت برم واقعا هنرات بی نظیر بودن خیلی هنرمندی بخدا من از تبریزم ممنون شما لطف دارین،رو چشمممم
مامان اعظم
5 مهر 93 17:02
سلام آیسان جون. عصرت به خیر عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام اعظم جونم..شب و روزت بخیر عزیزم
مامان اعظم
5 مهر 93 17:03
پس آیسانی دلش گرفته بوده آره؟ عزیزم خوشحال باش که ماهان جون داره پله های ترقی رو یکی پس از دیگری پشت سر می ذاره
مامانی نازگلا
پاسخ
آره عزیزم واقعا هم جای خوشحالی و حس غرور داره
مامان اعظم
5 مهر 93 17:04
ماهانی جون. کلاس اول مبارکت باشه گلم. ان شالله مثل مامانی دانشگاه بری
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله نازنین...انشالله
مامان اعظم
5 مهر 93 17:08
کاش منم مثل آیسان مامانی داشتم که تا می گفتم بریم بیرون غذا بخوریم فوووووووووری میومد. اما به دلم موند و همش غذای خونگی خوردم تا الان. الانم همسری عزیز داره تو لابی هتل مکه غذاهای خوشمزه ی عربا رو می خوره منم دست پخت نکره ی خودم نوش جونت ماهانی عزیزم. نوش جون همسری منم باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
الهی دورت بگردم اعظم جونم مامان شمام میشم،شما رم رستوران میبرم،غذای آیسان پزی برات درست میکنماصلا این شوشو جونتم اومد دیگه تو خونه راش نده دل جفتمونم خنک شه
مامان اعظم
5 مهر 93 17:09
دانشگاتون خیلی باحال و غشنگه. دانشگاه ا که ...... نگم بهتره
مامانی نازگلا
پاسخ
عندشه دانشگاموووووووننننننننیه دورم باید با کادرش عکس بگیرم مدیونین اگه چشاتونو درویش نکرده نیگا کنین خخخخخخخ من یه چی می دونم که میگم میگما رفیق اون سانسورتم تو حلقووم نازنینممممممم
مامان اعظم
5 مهر 93 17:10
عزیزم هر جا هستیب همیشه خوشبخت و سالم باشید در کنار خونواده و روز به روز زندگیتون بهتر بشه گلم.
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای دوست نازنینم که اینهمه آرزوهای خوب خوب برامون کرده
مامان مریم
6 مهر 93 1:35
سلام آیسان خانوم گل خوبین خوشین سلامتین انشاالله؟ کلاس اولی شدن گل پسری مبارک باشه سلامتی انشاالله دانشگاه رفتنش رو جشن بگیرین بابا عجب مدرسه ی باحالی دارن هفت نفرم شد دانش آموز معلمشون خیلی خسته میشه بنده خدا واقعا ۴ ۵تومن براتون هزینه شد بابا ما فکر کردیم اینجا خیلی هزینه ها بالاس نگو جاهای دیگه بدتره
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااام خانوووووووم،فدایی داری خیلی ممنون عزیزم آره طفلی معلمه چقد باید بیکار بیعار بشینه سر کلاس
مامان مریم
6 مهر 93 1:36
آیسان جان قبولی خودتون هم تو دانشگاه مبارک باشه انشاالله دکتراتونو بگیرین
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ این اشک شوقه وااا مریمی جونممممم..کی بشه منم خانوم دکتر بشم بگیرم همه رو از دم آمپول بزنمممممممممممخخخخخخ اینجوری که همون آمپولچی بشم بهتره که
مامان گل پسر
6 مهر 93 9:00
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ايها الهمكلاسي . سلامي چو بوي خوش همكلاسي( البته از نوع خودم ها ، دنه از نوع لقمه اي كه برام گرفتي )خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ سلاااااااااااااااااااااااااامممم یار غااااااااار خوووووودممممم..بیا بغلم ببینماوی نه چاق شدی جا نمیشی همون یه بوس قدیم بسه . . . ببین من از دیروز چقد فرق کردم..اییییییشششششششششششش..یاد بگیرن بعضیااااااااااا
مامان گل پسر
6 مهر 93 9:03
همكلاسي بزار اول ببوسمت . آيسان ميگم يه وقت آدرس وب رو به همكلاسهاي پسر ندي ها ، فك ميكنن من همه ي همكلاسامو ميبوسم اونوخ خر بيار باقالي بار كن . يا بايد شرمنده شون بشم يا هم بايد ديگه يه جوري دلشون رو نشكنم . خخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
آی من بوستو قلبون هم کلاسی حالا بچه مردم یه انرژی بگیرن دوپینگ کنن با روحیه مضاعف برن سر درس و مشق به کجای این دنیا میخوره هن؟؟؟ده دا ده؟؟؟!!! یا بایدتووووووووووووووو خخخخخخخخخخخخ
مامان گل پسر
6 مهر 93 9:04
ماهان جون كلاس اولي خودم ، آغاز سال تحصيليت مبارك
مامانی نازگلا
پاسخ
میسیییییییییی خاله نگار عزیزم
مامان گل پسر
6 مهر 93 9:06
ماهان جون مامانت و من از تو كلاس اولي تر هستيم ها ، تو بعد از شش هفت سال ميري كلاس . اما ما بعد از ده دوازده سال .
مامانی نازگلا
پاسخ
دیگه اینو جایی نگیااااااااا..الانه مردم فک میکنن چه خبره و ما همش چن سالمونه
مامان گل پسر
6 مهر 93 9:07
چه مدرسه شيك و دبشي
مامان گل پسر
6 مهر 93 9:07
ايووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول آيسانم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عجییییجم... میدونستم که دختر سپاسگذاری و خوشحالی که نوبهار و مرادی رو رو سر تو و دانشگات خراب کردم
مامان گل پسر
6 مهر 93 9:07
چه وقت تو اين پست را گذاشتي كه من نديدم عايا؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامانی نازگلا
پاسخ
هـــــــــن..بیلمیرم کی والااااااا
مامان گل پسر
6 مهر 93 9:10
آيسان جون يه پيامي دارم واسه ناهيد جون . ناهيد جون اين آيسان يه نوني گذاشته تو دامنم كه روزي صد بار ميخوام برم انصراف از تحصيلم رو اعلام كنم . ناهيد جون نميدوني كه اين آيسان چقد نامرده . با هم همكلاس و هم رشته شديم اما خودش در يه دانشگاه ديگه و منو با يه نفر همكلاس كرده كه چي بگم از احوالم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ نگاری پیامتو گذاشتم تو یه تبق با چقد احترام تحویل ناهید جونی دادم
مامان گل پسر
6 مهر 93 9:11
آيسان خيلي نامردي . ادالارين ياديما توشدي . اح .
مامانی نازگلا
پاسخ
جانیوی ییم نگار سحردن بو جملوی ترجمه الیرم..ایید اولسن ..ایندی سن ترجمه ال
مامان گل پسر
6 مهر 93 9:12
چه دانشگاه قشنگي داري آيسان . دانشگاه ما اينقد قشنگ نيست . از ترم بعد حتما ميام پيشت .
مامانی نازگلا
پاسخ
آره بخدا نگاااار دانشگامون با حاله تو بیای با هم باشیم با حالترم میشه...تازه اونجا رم دو تلایی آبادش میکنیم عین همینجا..فقط هوشیوی ییغ باشیواااا اشتراک مشتراک یوخدی هااااااا....از الان بگممممممم
سمانه مامان سروش
6 مهر 93 11:54
وااااااای!!!!!!!!!!!! مبارکت باشه مرد کوچک من مبارک شما هم باشه آیسان خانم!پسرت حسابی مرد شده واسه خودش!!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون سمانه جونیمآره قربونش بشم
سمانه مامان سروش
6 مهر 93 11:55
به به خانم! پس شما هم دانشجویین!!! پس مهر به شما هم مبارک باشه عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
بله خبببببببببب..مام کلاس الولیم میسیییییییییی عجیجممممممممممممم
سمانه مامان سروش
6 مهر 93 11:56
دست جاری عزیز هم درد نکنه! ببینم چرا تا حالا کیفیت خوب بود به خانواده شوهر رسید کیفیت پرید؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
گندت بزنه سمانه ای جونم..جاریمم وبم میادا اینو ببینه که میاد منو خفم میکنه که نه وجداناا اونجا شب بود عکسها بی کیفیت شده بودن برا این نوشتم که عکس دسته جمعی گرفته بودیم اونو نزاشتم
سمانه مامان سروش
6 مهر 93 11:57
ای جانم!این لباسا چه به پسرم میاد
سمانه مامان سروش
6 مهر 93 11:59
نگفتین با نگار خانم چی میخونین؟کجا میرین؟قبل از دانشگاه؟به اسم کلاس اضافه کجاها میپلکین؟؟ها؟؟؟؟ وای چقد هوای دانشگاه کردم!خوش به حالتون
مامانی نازگلا
پاسخ
تو هم عندشیا سمانه جونی..عین خودمونی که . . مدیریت میخونیم با هم ببینیم کی زودتر مدیری رئیسی چیزی میشه..که صد البته فگط و فقت خود خووووووووودممم
مامان هانا و آریا
7 مهر 93 3:25
آیسان عزیزمم مبارکهههه دانشگاه قبول شدنتون با نگار جون البتههه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااام عجیجممممممممم..فدا مداتم..ممنووووووووون
مامان هانا و آریا
7 مهر 93 3:27
ماهان گلممم کلاس اولی شدنت مبارکهههههه عزیزمم انشالله دانشگاه رفتنت خاله ماشالله چه خوشمل شده عکسااات عزیزمم
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنون خاله مهربونم انشالله دانشگاه رفتن دخمل پسر نازت
مامان هانا و آریا
7 مهر 93 3:31
دست عمو و زن عموی خوبت هم درد نکنهههه،چه هدیه های قشنگیییی غذای خوشمزه هم نوش جونتتتتتت ماهانی دست مامان گلت درد نکنههه راستی آیسان جون من که در مورد ناراحتیت خیلی نمیدونمم،از کامنتا یه چیزایی دستگیرم شد،انشالله که همیشه شااااااد باشی گلمم
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنون عزیز دلم انشالله تن شما و عزیزانتم سالم و سلامت باشه گلم
fatima
7 مهر 93 8:48
سلام آیسان عزیزم. خیلی لطف کردی که اومدی.... و اینکه واقعا نسبت به من لطف داری و ممنون از تعریف هات خیلی خوشحالم که دوست خوب و با حالی مثل شما پیدا کردم بازم به من سر بزن عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام فاطیما گلممممممممممممممم من خیلی افتخار میکنم که دوست هنرمندی مثل شما دارم...عزیزمی ازت انرژی و صد البته ایده میگیرم و به جونت دعا میکنم
مامان کارن( رزیتا )
7 مهر 93 11:55
الهی قربون ماهان جون کلاس اولیم برم من- مبارکت باشه عشقم ایشالا فارغ التحصیلی پزشکیتو ببینیم عسلم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه مهربونم..مرسی از دعای زیبایی که در حق ماهان کردی
♥بابایی و مامانی♥
7 مهر 93 17:25
عزیز دلم کلاس اولی شدنت مبارک امیدوارم زیر سایه حق تعالی موفق باشی ومامان ایسانت روز به روز شاهد پیشرفت هات باشه گل پسر
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکر خاله لیلای عزیزممممممممایشالله..ممنون از دعای خیرت گلم
♥بابایی و مامانی♥
7 مهر 93 17:26
مهرت پرمهر ،پاییزت مبارک دوست جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااایی داری لیلا جونممممممممممم
♥بابایی و مامانی♥
7 مهر 93 17:29
ای رفیق بیمعرفت منوتنبلی،تو هنوزرفیقت رو نمیشناسیبابا شوخی که نیست در عرض ۱۵روز هم جاریم زایمان کردهم خواهر شوهرم الان همین که زنده ام جای شکر دارهیه اب قند فعلا بدید دستم فشارم از خستگی افتاد
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ بازم میگم تنبلی با صراحتم میگم پ تو چیکار میکردی اونا زایمان کردن هاااان؟؟؟؟نی نی تو کوش پ؟؟؟ تا یه نی نی ام نیاری قند آب منداب خبری نیس..تو نی نی بیار من برات پسته رفسنجان میارم
مامان هانا و آریا
8 مهر 93 2:31
قربون دلت بشممممم آیسان جون،خیلیی مواظب خودت و ماهان گلم باش
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه ماهمممممممممممچشم حتمااااااااا
یاسمین
15 مهر 93 10:52
وای عجب پسری عجب ماهی ،،ان شالله همیشه سالم باشی عزیزکم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خالـــــــــــــــه نازنینمممممممممممم
یاسمین
15 مهر 93 10:53
ایسان قهرت تو حلقم خواهرمن کجا قهر کجا خصوصیتو چک کن
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخ گوارای حلق نازنینتتتتتتتتتتتتتتتتمنم میماچمت
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
15 مهر 93 11:01
عزیزم انشاله خداوند همیشه حافظ ماهان جون باشه و ماهان نیز زیر سایه بابا و مامان خوب و مهربونش همیشه خوش و شاد باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون دوست خوبم بشممممممممممممممانشالله
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
15 مهر 93 11:02
ماهان جان همیشه موفق باشی و انشاله روزی برسه که برا تبت نام دانشگاه بری
مامانی نازگلا
پاسخ
ای خدای من..من اونروزو میبینممممممممم یعنی
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
15 مهر 93 11:05
آیسان جون تبریک میگم عزیزم ... خانوووم دانشجو ... موفق باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااایی داری مهری مهربون خودم..تشکرتشکرررررر
زهره مامانی فاطمه
20 مهر 93 10:40
مبارک باشه اول دبستان شدن گل پسرت .چه مدرسه خوبی .ایشااله هر روز موفقتر از دیروز باشه .
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جونی،تشکرررررررررررررر
مامان آیسو وآیسا
3 آبان 93 11:33
مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررکه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون ،پ کادوت کوووووووووو؟؟؟