ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

عکسهای جا مانده از تابستان 93

1393/6/24 9:54
2,178 بازدید
اشتراک گذاری

تنها داروئی که 2 خاصیت داره چشم های قشنگ توست

که هم آرومممممممممم میکنه هم داغونممممممممممم!!! !مست نگاتممممممممممممم

جوجه خوشگلمممممممممم

سلاااااااااام قند و نبات مامان و دوستان نازنینمممممممم، این پست، میم ها عجب ویراژی میدن خدایی

امروز اومدم پست بزارم خوشحال و شادان دست به گوشی بردم که مستند سازی کنم متوجه شدم عکسها هردنبیر موندن و یه عدشون((عده اشانخندونک)) توسط فرزند ناخلف از نوع ماهانی delete شدنمنم دیگه حرف برا گفتن ندارم هر چی تو گوشی ازش عکس جامونده از تابستان  دارم براش یادگاری میزارم و  امیدوارم مورد قبول واقع گردد...امیدواری از خصوصیات و محاسنات بارز منه...یه چند تا شعر نااااااب هنر دست دوستان هم هست که تقدیم میکنم ،،سرقت شعرم از هنرهای بارز خودمــــــــــــهخندونکاییییییییییییییششش نیز همچناااااااااااان قبللللل...راضی

تعداد این عکسها زیاد بودن که فقط یکی مونده،پیچ  همه ماشیناتو باز کرده بودی ببینی چی باعث حرکتشون میشه که این وسط زدی چند تا ماشین خوشگلتم شل و پلشون کردی..بغل

تک تک روزهايم را ميسوزانم ، تا چشمکي شوم براي شب هاي بي ستاره ات . . .محبتبوس

آموزش بدمینتون بازی به گل پسری که هدیه کمر زردش هست..

روز اولم گفتم به نام بچه به کام ما و جیک جیکمون خواهد بودخندونکراضی

اینجا خیلی با حال بود ،پنج شنبه ای شنیدیم حال زن عمو آخرین باز مانده از نسل عموها و زن عموها خیلی بده  و تو سی سی یو  تو شهرستانه،فوری شال و کلاه کردیم بریم به آخرین وداع برسیمخطاغمگین..دم ظهر رسیدیم شهرستان گفتیم   بیاین یه چیزی  بخوریم،خدایی نکرده اونجا یه اتفاقی میافته((مدیونین اگه فک کردین بگیم زن عمو میمیرهخندونک))دیگه شلوغ پلوغ میشه بچه ها گشنه تشنه میمونن..((بازم مدیونین اگه فک کردین یه درصد برا خودمون بودزبانگیج))..یه جای کچلم پیدا کردیم نشستیم جوجه کباب درست کردیم و خوشمزه...

زنگ زدیم پسر عمو، کدوم بیمارستانین؟؟میگه لیلون((زن عموم که برا شوخی بهش میگیم ویلون لیلون))خوب شده اومدیم خونه!!!!!سوت..تا پا گذاشتیم تو خونه لیلون میگه عجب بوی دود و کبابی میدین!!!!...آبرو نموند برامون..الان فک میکنن ما اصلا نگران حال زن عمو نبودیم برا پیک نیک رفتیم شهرستانخجالتخجالتآمااااااااا یه اتفاق خیلی بامزه افتاد دیگه خیلی خصوصیه ،ای خداای من،، من چجوری با این راز سر کنم  فک کنم به اسرار خونوادگی بر میگرده که باعث شد از وقتی اونجا بودیم تا الان داریم بهش میخندیمممماییییییییییییشش نمیشه بگم که خیلی خصوصیه به خدااااااااا..خندونکشیطانفکر بدم نکنین در مورد لیلون ماااا..نهنهخخخخخخ طفلی مریض بود دیگه..خندونکای خدااااای منننننن..طاقت بده این رازو حفظش کنمشیطان

مامان سهمتو از باله اگه بدی به من یه فیقور خوشگل میگیرم  که عکسمو بگیریاااااا..برا خودت میگم خب!!!تعجب

کلامت گرم و شیرین چون ترانه ،

نگاهت دلفریب و شاعرانه

منم قایق به روی موج دریا ،

تویی ساحل ، تویی لطف کرانه . . .

ساحل دلت را به خدا بسپار ،
خودش قشنگ ترین قایق را برایت می فرستد .....

پسندها (8)

نظرات (57)

مامان اعظم
24 شهریور 93 11:51
سلام آیسان خانوم کیف کردی چه زوووووووووووووووود خودمو رسوندم. هه فک نکنی کمین نشسته بودمااااااااااااااااااا.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااام اعظم جون گلمممممممممممم نه دیگه اصلا معلوم نیست که پشت در بودین
مامان اعظم
24 شهریور 93 11:52
هوووووووورا او.لین هوادر شدم خخخخخخخخخ. مملکت به چه چیزایی دلشون خوشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااااااااانمممممممممممم،عزیززززززززززززززززممممممممممممن که هر جا میرم هوادار بشم قبول نمیکنه و میگه باید از وب خودت وارد بشی،یکی نیست بگه پ از کجا وارد شدم از همون سر خونوادگی زن عمووممممممممممم
مامان اعظم
24 شهریور 93 11:54
شاهکار سوتی دادنتون تو حلقم. حالا نمی شد منم خبر میکردین یه دلی از غذا در میووردیم گشنم شد خب
مامانی نازگلا
پاسخ
خب دفعه بعدی که بخوایم با عجله برا ودای لیلون بریم خبرت میکنم باشههههههه؟؟؟؟
مامان اعظم
24 شهریور 93 11:55
آخییییی ماهانی. چه ناز و معصوم رو صندلیه خوابیده
مامانی نازگلا
پاسخ
آره قربونش برم این مال وقتیه که تو اداره پیشم اومده بود خسته بود
مریم مامان دونه برفی
24 شهریور 93 12:58
سلام سلام به به چه دیدو بازدیدی شد امروز
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااام عزیزمممممممممممممممممم
مریم مامان دونه برفی
24 شهریور 93 12:59
آیسانی مطمئنی قصد مسافرت نداشتین و میخواستین خیلی خیلی با عجله برین عیادت گلمممممممممممممم.؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آره دیگه معلوووم نبوووووووود مگههههههههه...حداقل از گشنگی تشنگیمون باید پی میبردین دیگه
مریم مامان دونه برفی
24 شهریور 93 13:00
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه کبابییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی حالا اگه من دلم کباب بخواد کیو باید ببینم.
مامانی نازگلا
پاسخ
هیچی دیگه خدا این شوشو رو برا چی آفریده برا کی آفریده هان؟؟؟؟شک ندارم امروز به باغی بستانی میزنین مگه نه ه ه ؟؟؟!!
مامان آروین(مهناز )
24 شهریور 93 13:16
آره جون زن عموت تو گفتی و منم باور کردم واسه بچه ها... حالا جوجه رو زدین نوش جونتون چرا به بچه ها نسبت میدین
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ زن عموم رفت تو رسته عمه ها عایاااااااااااا آره دیگه بخاطر بچه هابود وگرنه ما بزرگترها که مثلهو شتر یه ماه تمام گشنه تشنه سر میکنیم جون زن عمومون
مامان آروین(مهناز )
24 شهریور 93 13:20
شوخی کردم آیسان جون خوبی اون عکسه خودتی که با ماهان گرفتی اگر این تویی با سایز 38 پس من 36 ام
مامانی نازگلا
پاسخ
میسیییییییییییییییییی،شما خوبین؟؟ پ ن پ روحش شاد زن عمومهههههههه اععععععععععععع گفتم تو میخوای تیکه بندازیااااااااااا..بزا یه جواب برات از تو آستینم درآرمممممممم آهان...خخخخخخخخخخ اینجوری که شما سو,تغذیه این که
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:47
ایسانی چشمم داره می سوزه بعدآ دوباره میام این پست خوشگلتونو خوب مطاله می کنم فقط جواب کامنتهای وب رو ببین که گفتم شاید وقت نکردید بیاید رؤیت کنید اینجا می ذارم جوابشو داشته باش خخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربونت برم الان که 2.5 نصفه شبه پاشو برو لالااااااااا..فردام روز خداست والاااااااااا
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:48
در مورد کن فیکون کردن وبم توسط محمد رضا یعنی آیسانی همه پستهارا چهار قفله می کنم تا این فکر به ذهنش نزنه تمام شب تا صبح بیدار موندم با چشم نیمه بازم 200 بار سرم رو کیبورد خورده وباز پاشدم ادامه دادم حالا به این آسونی می دم کن فیکون کنه عمرآ خوب که گفتی عزیزم حواسمو جمع کنم یه وقت کلیدِ قفل وبمو دستش ندم
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی عزیززززززززززززززززممممممممممممم..تو وب نویسی و وبگردی میکنی با اعمال فوق شاق یعنی تو این حدددددددددد عایاااااااااااا
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:50
اندوبادی چه اصطلاح جالبی بچه فکر کنم ترکی وفارسی را قاطی کرده از وقتی این اصطلاح اندوبادی رو خوندم همش دارم فکر می کنم ماهانی چی تو ذهنش می گذشته که به زبون می آورده( اندک بادی، یا زود مثل باد تموم بشه بره حوصله ندارم)........آیسان این یه پست مخصوص میخواد در موردش بحث وگفتگو کنیم بد جوری تو مخ من داره مور مور می کنه خخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدایی یه بار میخوام براش از حرفهای گذشتش پست بزارم اینم ایده عالی بود..ای بمیرم چقدم فکرتو مشغول کردم خخخخخخخخاما اصلا تو ترکیم اندو یا بادی همچین چیزی نداریمااااااااا
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:56
شهریه که چه عرض کنم دونفر یه شهریه اگه بشد که عالی بود حالا ما سرمونو زیر می ندازیم میریم ولی این مربی که من میشناسم تا جیبمونو خالی نکنه دست بردار نیست باور کن حرف کلاس رو که زدیم شبش تو خوابم اومد یه خواب بد روی زانوی همسری لمبیده بود اونم مجرد تشریف داره بد جوری مخمو مغلوب کرده گفتم تعبیرش اینه که کلی باید ازم پول بگیره یا جوانمرگم کنه فقط یادم باشه یه وقت همسری را نشونش ندم فکرشو کن.... وگرنه خوابم به حقیقت بپیونده نه اینکه خوابهای من هم دور از جون رد خور نداره می ترسم خوب
مامانی نازگلا
پاسخ
گندت بزنه ناهیدیییییییییییچقد خندیدم سر صبحی...خخخخخخخخخ اگه اینجوریه بپا شوشو از دست نره خب
بابا و مامان
25 شهریور 93 8:40
سلام عزیزم همیشه پستات قشنگ و پر انرژی و دوست داشتنی حتی اگه برا قدیم ترا باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام دوست خوبم..ممنون شما همیشه لطف دارین
بابا و مامان
25 شهریور 93 8:41
نوش جونتون
مامان
25 شهریور 93 18:43
ایسانی جونم پست قشنگتو خوندم.فعلا حالم خوش نیست. بعدا میام کامنت میگذارم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم راحیل جونم چرا حالت خوش نباشه میام پیشت ببینم چه خبره؟؟
مامان ریحانه
26 شهریور 93 7:52
سلاااااااااام آیسان جونم و پسر قند و نباتشششششششششششش
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااام عزیز دل خواهررررررررررررررررر
مامان ریحانه
26 شهریور 93 7:58
این هردنبیر که مینویسی یعنی یه درمیون دیگه نه ه ه؟؟؟خخخخخخخ میخواسم بگم همونشم تو حلقممممممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
آله دیگه تو که زبان بلدیبوگو ننه بوگووو برات عغده نشه
مامان ریحانه
26 شهریور 93 8:00
اوه اوه اووووووووووه ه ه ه رفیقمون چقدم خصوصیات و محاسنات بارز داره .....حیف کامنت قبلی از حلقم کار کشیدم وگرنه الان حسابی جاش بود بوخودااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااا چه کاریه از این ستون به اون ستون فرجه حالا تو حلقتو پیش بکش،خدا رو چه دیدی شاید جا بشه
مامان ریحانه
26 شهریور 93 8:02
قربون ماهان جون با هوش و ذکاوتش بشم که میخواد از همه چی سر دربیاره با همه عکسهای جامونده از تابستانش
مامانی نازگلا
پاسخ
شما لطف داری عزیزززززم،ممنوووووووون
مامان ریحانه
26 شهریور 93 8:04
اععععععععععععععع آیسان جوووووووووووووووووووووونمممممممممم،چه عجب عکس گذاشتی دلتنگت شده بودیممممممم... میگما سایزت احیاناا نرفته بالاااااااااااااا..تپل شدی خخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
نه این برا یه چیز دیگست مشکل سایز ندارم الان باد دارم خخخخخخخخخخخ
مامان ریحانه
26 شهریور 93 8:05
ای خدای من چقد خندیدم برا لیلون و ماجرای عیادت رفتنش . . . میگما احیاناا برا آلودگی هوا نبود اون راز خانوادگیتوووننننننننن . .خخخخخخخخ طفلی لیلون مریض بوده خب
مامانی نازگلا
پاسخ
عه واااااااا کجاش خنده دار بود ..آخرین بازمانده نسل پدری داره میمیره تو میخندی..دمت گررررم . . .خخخخخخخخخخخخخخ نه بوخودااا..گناه مردمو نشور این نبود.گندت بزنه بی تربیت مگه زن عمو لیلون سموره
مامان
26 شهریور 93 12:56
قربونت بشم ماهانی عزیزم چه ناز خوابیدی...
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی،خسته بودم
مامان
26 شهریور 93 12:58
نوش جونتون.... عجب ماجرایی بود.....
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبووووووووونتتتتت
مامان
26 شهریور 93 12:58
خدا رو شکر که حالشون خوب شده
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدا رو شکر
مامان گلشن
26 شهریور 93 13:10
سلام.خدا عزیزت رو برات نگه داره ماشالله به این پسر ورزشکار
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااام دوست جدید و خوبممنون خدا دختر نازتو برات ببخشه
مامان هانا و آریا
26 شهریور 93 18:34
نوش جااان جوجه کباب مثل همیشه انرژی گرفتم از پستات عزیزم ای ماهان شیطون باج میگیری برای عکس گرفتن
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداااااااتتتت..جاتون خالی خب دیگه خاله اینجوریه دیگهههههههه
مامان گل پسر
27 شهریور 93 8:05
آيسان ميگم از اين فرزند ناخلفت بپرس ببين عكسهاي عرفان با دوستهاش در محوطه را يه وخ delet كرده عايا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
این فرزند ناخلف چنین ادعایی را گردن نمیگیردددددد...
مامان ناهید
28 شهریور 93 22:17
سلام خواهر جان خوبید عآیاااااااااا ؟دلم برات تنگ شده باور کن از اون روزهایی که یهو دلم هوایی میشه ولی الان که اومدم نت رفیق وشفیق محمد رضا نیست با آقای پدر رفتن کوچه گردی ومارا با کلی کار تو خونه تنها گذاشتن ومحمدرضا رو جفت پاهام نشسته هی میزنه زیر چونه من ،میگه مامان هیییییییییس ...میگی چرا؟ چون عکس ماهان جونو که قربونش برم لالا کرده دیده هی میگه هییییییییس منم میگم خوب دوباره تکرار...... پدر صاب مارا درآورده حالا تا کی بتونم اینجا دوام بیارم وحرفهامو به یادرگار بذارم نمی دانم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام ناهید جووون خودممنم همینطور عزیزم... ای قربونش برررم محمد رضا که میترسه حرف بزنی ماهانی بد خواب شه،الهی الهیییییییییخخخخخخخخ ناهیدیبچه خوابیده
مامان ناهید
28 شهریور 93 22:20
عزیز من فرزند ناخلف تو خونه ما هم هست اونم هم از نوع مونث هم مذکر کلی عکسهای من را هم حذف نمودن
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا هیچ خونه ای رو از این مدل فرزند ناخلفا بی نصیب نکنه ایشالله..قربونشون بشم که برا همینه که اینقد دلبرن
مامان ناهید
28 شهریور 93 22:22
فدای ماهانی با اون حس کنجکاویش این پسمل خاله یه نابغه هست می دونم که آخرش پروفسور میشه ماشینهاش هم انشالله بهترشو می خره مامانی که ماهانی داره هی راه میره از خودش کادو در می کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااای خداااااااااای منننننننننننن،،قربونت برم ناهیدم.. ایشالله،،عاغا ما به ((فقط)) هیئت علمی شدنشم راضیماااااااااااااا ماشین و کادو هم که بععععععلههههههههه..وظیفمه خخخخخخخخخخ
مامان ناهید
28 شهریور 93 22:26
هیییییییییییییییییییس خوااااااااااا(خواب) لالاخواااااااااااا هیییییییییس ماما هییییییییییییییس ............ اینا کامنت به زبان محمد رضا هست تا عکسو دید دوباره شروع کرد گفتم بذار محمد رضا هم اینجا یادگاری داشته باشه قربونش برم نمی دونی حرکاتش چقدر دیدنی وخوردنی بود
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااااااااان دلممممممممم،قربونش بشم با این همه شیرین زبونیشششششششششششششششششش مامانی شمام ساکت خخخخخخخخخخ بچه طفلی هی میگه مامانی هیس مامانی هیسسسسس..معلومه که داری شیطنت میکنیاااااااااا
مامان ناهید
28 شهریور 93 22:35
به به به بهانه شازده پسر جیک جیکتون براهه این عالیه انشالله همیشه باهم باشید وشاد وسالم عزیز دلم عکسها پراز احساس بود مخصوصآ که بالاخره شما هم رؤیت شدید وما بس خرسند شدیم فدات بشم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره قربونش بشم اولین روز هدیم گفتم این هدیه اسما برا ماهانه عرفا برا خودمون یه دنیا میسی ناهیدمممممممم....تو این عکس سایز بالای 38 ام لو رفته خخخخخخ
مامان ناهید
28 شهریور 93 22:39
آیسانی یعنی اینقدر شماراز نگهدارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به قیمت اینکه مخ من الان داره منفجر میشه ارزش داره نه شما بگید داره ؟؟؟؟؟؟؟یهو اومدید دیدی دیگه من مخی ندارم اومدم اینجا چرت وپرت گفتم از ما گفتن بود دیگه خود دانی
مامانی نازگلا
پاسخ
اخه ناهیدی چی بگمممممممممممممممممممممحالا بزار میام برات خصوصی میگم خخخخخخخ
مامان ناهید
28 شهریور 93 22:44
خدرا شکر که زن عمو حالش خوب شده ولا اگه کباب رو نمی خوردید من زورم میگرفت مخصوصآ اون بالش تو حلقمه بوشم حس می کنم عاشقشم نوش جونتون خوب زن عمو چرا حالش بد بود ؟ انشاله دیگه هیچ وقت مریض نشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیزم،نه دیگه راستش از کفمون پرید ما فک کردیم خدای نکرده سرمون به کفن و دفن مشغول میشه گشنه تشنه میمونیم دوپینگ کردیم بنده خدا زن عموم پیر شده دیگه از پا افتاده ولی خدایی خیلی زن با حالیه یعنی کمدینیه برا خودش و فامیل
مامان ناهید
28 شهریور 93 22:45
فدای ژستهای خوشگل ماهانی تیپت منو کشته ماشالله براش اسپند دود کن یه وقت نگی چشمم شوره
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون نازنینننننننننشما لطف دارین
niloofar
29 شهریور 93 0:20
مدیونی اگه فک کنی فهمیدم زن عمو لیلونت چه کرده خخخخخخخخخخخخخخ. آیسان خانوم شکمو.
مامانی نازگلا
پاسخ
ای شیطوناگه فهمیدی بیا خصوصی بگو ببینم حدست درسته..منتظرمااااااااا باشه ه ه ه؟؟؟ من شکمم تمیزه تمیزهههههههه..
مامان ناهید
29 شهریور 93 14:46
ای جان خصوصی شما چقدر گلید آیسانی دوست به این خوبی دارم خوب
مامانی نازگلا
پاسخ
بعلههههههههههه دیگهههههههه..لنگم هنو بدنیا نیومده
♥بابایی و مامانی♥
29 شهریور 93 16:40
الان شماواقعا داشتین میرفتید وداعیادم باشه رو به موت بودم بهت خبر ندم بیای بالا سرم اون که زن عمو بود تو راه ججوج زدین من که غریبه باور کنیه دور هم استارا میزنید بیاید
مامانی نازگلا
پاسخ
لیلایی جونم دور از جونت دور از جونت خدایی نکرده تو چیزیت بشه من روزه میگیرم تو راه با بوقلمون افطار میکنم که بهت برنخوره
♥بابایی و مامانی♥
29 شهریور 93 16:42
ای خداعکس مادر وپسریشون رو ببین چه نازهعشقتون مستدام
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااااااااااااااااتم لیلا جونممممممممممممم
مامان هانا و آریا
29 شهریور 93 16:46
راستی آیسان جون اگر میخوای لایک کنی پستای بقیه رو و نمیشه و میگه وارد کاربری خودت شو باید وقتی تو مدیریت وبلاگ هستی خروج از منو رو بزنی و دوباره وارد بشی،اونوقت میشه که لایک کنی
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربوونت بشم که یادم دادی ولی خدایی سخته با این مدل نتی هم که ما داریم انگار فرغون پنجر راه میبریممن از همین جا همه رو لایک میکنمممممممممم همتون تو قلبمین با هر دو تا ق و گ...
مامان امیرعلی
30 شهریور 93 9:21
وای عزیزم خیلی باحال بود چقدر خندیدم حالا لازم نبود خودتون دود و دم راه بندازین میرفتین رستوران که اینقدر خنده دار نباشه آخ آخ زن عموت چقدر خوشحال شده شما رو دیده اقوامی که منتظر .......
مامانی نازگلا
پاسخ
حالا خودمونیم خدایی جوجه کباب دود و دم دار میچسبه یا کباب رستوران؟؟خخخخخخ معلومه که جوجه بودار زن عمو ما رو دید شادانتر هم شد طفلکیییییییییییی با اون رازش
مامان امیرعلی
30 شهریور 93 9:22
عزیزم چقدر باحال خوابیده انگار نه انگار ایشون همون پسر شیطون ما هستن
مامانی نازگلا
پاسخ
آره طفلکی اول صبح رسیدنی به اداره اینجوری مظلومه بعدا شیطان رخنه میکنه تو کالبدش
مامان گل پسر
30 شهریور 93 10:13
آيسان ميگم آموزش به ماهان و جيك جيك برا خودتون به كجا رسيد بالاخره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
به جای باریکی نکشیده سه دو من جلو ام ازشون
مامان گل پسر
30 شهریور 93 10:15
آيسان چرا ماهانو گذاشتي اونجا بخوابه . آدم دلش كباب ميشه .
مامانی نازگلا
پاسخ
این اتاق امکانات کافی نداره اح اح اح مسئولین بایدفکر جای خواب بچه هامونم میکردن نامرداااااااااولی باشه دستور دادم یه اتاق بزرگتر برام درست میکنن
مامان گل پسر
30 شهریور 93 10:17
ماهان جون بدمينتونو از بابات ياد بگيري ها . اين مامانت بدمينتون يادت بده بعدا ميبينيم بجاي بدمينتون واليبال ياد گرفتي . خخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
ای گندت بزنه نگاااااااااااااااااااااررررررررررررر
مامان گل پسر
30 شهریور 93 10:18
آيسان جون ميگم اين عكسو چه وقت گرفتي ؟؟؟ به نظرم در عكس سايزت 48 شده . بيا يكم از من ياد بگير دارم 36 ميشم . اينجوري پيش برم فك كنم تا چند سال ديگه از لوله ي فاضلاب در حوم رد بشم .
مامانی نازگلا
پاسخ
آره بخدا نگاری خیلی اعصابم خرده..میبینی چی شدممممممممممتو هم که دیگی هیچی دیگه باربی شدی
مامان گل پسر
30 شهریور 93 10:20
اي خوش تيپ اي خوش اندام اي سايز 38 سابق اي سايز 48 الان اي اعتماد به نفس
مامانی نازگلا
پاسخ
اینا رو با منی الان عایاااااااااااااا؟؟؟!!! الان اتاقتی بیام حالتو بگیرمممممممم؟؟نه ببخشید حالتو بپرسم اساسییییییییییییییییی
مامان گل پسر
30 شهریور 93 10:21
تو هم مديوني اگه يه درصد فك كني بود و نبود زنعموت براي ما مهمه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
اععععععععععععععع لیلون به اون خوبی،جوکرییییییییی..جاتو تنگ کرده مگه؟؟؟..ایییییییییییییشششششششششششششش
مامان بردیا اریایی
30 شهریور 93 13:27
سلام معلومه خیلی ناراحتین از خدای نکرده لیلون خانم ایشالله 1120 سال دیگه عمر کنه شما انقدر غصه کبابی نخورین خیلی حال داد خوردن کباب نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااام عزیزززززززممممممممم آره که حال نداد بس که همش تو دلمون آشوب بود
مامان اعظم
30 شهریور 93 23:49
___¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ سلام مامان خانم عزیز همین جوری گفتم یه تبسم به روی ماهت بکنم روحیه بدم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووون عزیزززززززززز دلمممممممممممممممم..ماهی ماااااااااااااااااااااه ه ه
مامان پارسا
31 شهریور 93 9:04
نوش جونتون
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااات..جاتون خالی
مامان پارسا
31 شهریور 93 9:05
حالا زن عموی شماس یا زن عموی همسرتون؟
مامانی نازگلا
پاسخ
زن عموی خودمه..معلوم نیس چقد داغونممممممممممممم؟؟؟؟!!!
مامان ناهید
1 مهر 93 13:21
سلام عزیزدلم خوبید آخ عزیزم ببخشید این چندروز خیلی گرفتارم حال خودم ومحمد رضا خوب نیست خودم از خستگی زیاد مریض شدم محمدرضا هم دوباره این اسهال لعنتی اومده سراغش فعلآ زیاد وقت نمی کنم بیام نت من الان این شکلیمممنون از این که اومدید وعذر می خوام که دیر جواب دادم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید جوووونم..بازم مریضییییییییییییییییییییی؟؟؟ای خدای مننننننننننننننن!!!!! باید برا اتمام مریضی شما یه نذر و نیازی به درگاه خدا بکنیم...دعا میکنم زود زود زود خوب بشین
مامان ناهید
1 مهر 93 13:23
به به ،به سلامتی من فکر کردم خودت دانشجو بودی یا اینکه حالا داری ارشد می خونی نه ؟مبارک باشه خصوصیت هم کلی تو حلق وچشم وگوشم کلی خندیدم اگه من بودم از خنده باید می بردنم بیمارستانی تیمارستانی یه جایی بیچاره چقدر هم لیلون جک هست عجب روحیه ای داره
مامانی نازگلا
پاسخ
خب الان دانشجوام دیگهههههههههههه... خصوصیمم چسبیده واااااااااااااا
سمانه مامان سروش
5 مهر 93 18:05
جیک جیک مستونتون پاینده!!!!!!!!!!!!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بشم عزیز دلممممممم راستی خودت کجا بودی هر روز هر روز اومدم وبتون خبری ازتون نبود نگران شدم که
مامان کارن( رزیتا )
7 مهر 93 11:58
چه پسری - چه پدر و پسری - چه مادر و پسری - چه خونواده ی دوست داشتنیی همیشه شاد و خندون باشین
مامانی نازگلا
پاسخ
فدایی داااااااااااااااااری رزیتا جونممممممممم