ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

اول گاری بعد ماهانی..

1393/6/18 9:44
1,615 بازدید
اشتراک گذاری

راهــ کـِـﮧ میـروے

عَقــَـب میـمــانَــم•••

نـَه بـَـرای اینـکـِـﮧ نـَخواهَـم با تــُـ[♥]ــو هـَـم قــَـدم باشَـم

میـخواهـم پا جاے پاهایـَـت بگــُـذارَـم

میـخواهـَـم مـُـراقبـَـت باشَم

میـخواهـَــم رد پایـَـت را هیچ خیابانـے در آغوش نکـِـشـَــد

تـــُـ[♥]ـو فــَـقـَـط بـَــراے مـَـنے•••

سلام سلام ماهان جوجوی خودم و رفقای بامرام و بیستممممممممممم بوس

عنوان تیترمون برا اینه که اول میخوام خاطره دیروز عصر خودمو با همراه اول بگم بعد خاطره صبح تا ظهر ماهانی رو..این عنوانم قضیش اینه که یه روز که با ماهان جونی از وسط دو تا ماشین پارک شده رد میشدیم که فقط سایزهای 38 و پایینتر میتونستن ازش رد شنniniweblog.comدر حالی که ماهان رو به عقب روندم و خودمم به زحمت داشتم رد میشدم گفتم گل پسرم اول منه گاری بعد توی سواریniniweblog.comیه چن بار دیگم موضوع این گاری و سواری تو جای جای زندگیمون پیش اومد..خلاصه دیروز برا جایزه ماهانی که پسر خوبی بود و تو ویزیت و معاینه دیروز قبل از دبستانش همکاری خوبی کرد براش یه بستنی و یه بیت مالت گرفتمniniweblog.comاومدم بیت مالتو باز کردم طبق معمول گفتم اول گاری و یه ذره خورده بودم دیدم ماهان همینقدری با تعجب داره نگام میکنهniniweblog.comبعدم گفت گاری همشو که خوردی تموم شد برا ماهانیم نگه دار خب...!!!!

الان این شکل گاری نادمهniniweblog.com

اینم ماهان که به مراد دل رسیده..

از دیروز تصمیم کبرایی گرفتم دیگه پیش این بچه به خودم برچسب نزنم..niniweblog.com

...حالاااااا...دیروز عصر یه عالمه کار داشتم تند تند داشتم کارامو میکردم چون قرار بود ظهری یکی از دوستام که مریض بود باهاش برم پیش یه پزشک آشنا،هواسمم به گوشیم بود که کی رفیقم زنگ میزنه یا اس میده..خلاصه این تبلیغات همراه اول هر دو ثانیه منو میکشوند طرف گوشیniniweblog.comمنم که لفظ قلممممممممممم..اصلا هم به سازنده،پردازنده،فرستنده فش خوارمادر و عمه نمیدادم..بس که با فرهنگمniniweblog.comبا خودم گفتم طفلی بهم پناه آورده بشینم پای درد و دلش ببینم درد و مرضش بخوره به سر ایرانسل !!!دردش چیـــــــــــــــــــــــــه؟؟

همراه اول:برنده دیروز صدیقه از تهران...برنده پریروزسعید از ورامین..شما هم شرکت کنید شاید برنده خوش شانس امروز شما باشید..هر جواب 120 امتیاز

من::اععععععععععععع اینکه تیکه کلام خودمـــــــــــــــــه niniweblog.com

همراه اول:...120 امتیاز....

سوال دوم:کدام سوال؟

1- مدرسه موشها((نوستالژیک))

2- نجات پیشو((جدید))

جواب من::زر اضافی نزن..نجات خودم از دست  تبلیغات و مسابقه های بی هدیه ((تراژدیک))و دریافت تو ی خواب هدیه ((رویایی))..خندونک

همراه اول در کمال ناباوری،خوبه فش عمه نداد...تعجب

از دیروز تا الان دیگه یه دونم پیامک تبلیغاتی تا این ساعت دریافت نکردم...فک کنم ازم قطع امید کرد،طفلیniniweblog.com.

.

.

حالا سواری..ههههههه نه خب..حالا ماهانی قربونش برمبغلبوس

دیروز برای سومین بار رفتیم دبستان ماهان جون ، سه تا پزشک زبده آورده بودن برا معاینه و بررسی سلامت قبل از دبستان بچه ها..خدایی حلالشون بشه اونهمه پول زبون بسته که بشون دادیم ، واقعا  دبستان نمونه و از هر لحاظ عالیه..از بابت دبستان ماهان خیالم راحته راحتـــــــــــهniniweblog.com

انتظار ماهان جون برا رسیدن نوبتش..

بگذریم که تو یه چشم به هم زدن رفتم دفترچه بیمه ماهان و پسر همکارمو از آخر به اول انتقال دادم ..فکر بد نکنین تو رو خداااا..یه جایی یه وقتی یه کسایی تو نوبتم رفته بودن،اینجا تلافی کردم..شاعر گفته خدا در بیابانت دهد باز..برا من بر عکس شد خخخخخخخخخniniweblog.com

قرار بود بچه ها برا معاینه همه لباساشونو بکنن..ماهان برا اینکه خالش دیده نشه اصلا نمیخواست بلوزشو درآره..برا همین دو تایی افتادیم رو مداد محو ابروی من،خوبه تو کیفم بوداااااا...

اندک اندک..کم رنگترش کردیم..حیف به این خال خوشگل که ماهان همیشه ازش خجالت میکشهniniweblog.com

قد:117               وزن:27.5            وضعیت چشم:9/10بوس   بگو ماشاللهمحبت

فک کنم همه سلولها و غضروفها و استخونای بچه ها رو میشمردنخندونک

یادش بخیر ما هم معاینه قبل از دبستان داشتیممممم..متنظر

دهه شصتیا کیا یادشونـــــــــــــه؟؟همش یه معلم بهداشت داشتیم که کنترل  میکرد سرمون شپش نداشته باشه و ناخونامونو با دندونامون نکنده باشیمممممniniweblog.com

اینجا پزشک گفت آفرین ماهان معلومه که ورزشکارم هستی..

منم::::کما سابق در پوست و موی هیشکی جام نمیشد از پوست و موی خودم که گذشتهخندونک

اینجام تا  گفت کف پات صافه...

منم یه کوچولو دلخوشی و شادی کردم

آقای دکتر دست از کارش کشید قشنگ دست زد زیر چونه و خیلی جدی پرسید ؟؟

اولا خواهر من ،،وقتی میخواین یکی رو زهر ترک کنین قبلش یه هشدار بش بدین ثوابه..گوشم رفت تو چشم با این جیغ بنفشتون..بعدشم ،،میشه بفرمائین الان برا چی جیغ و سوت و هورا کشیدین؟؟؟

منم گفتم ،خب قراره بچم از سربازی معاف بشه شادی نداره؟؟قسمت هر کی نمیشه که کف پاش صاف باشه نه؟؟؟خندونک

یعنی پزشکه تعجب مرگ شده بود از هوش و ذکاوت منشیطان

بعدم گفت نه خانوم فردا بیاین مطب من برا کف پاش دارو مینویسم ،کشورمون به وجود همچین سربازای با هوشی نیاز داره..هر چیم انکار از من،اصرار از ایشون که بابا بچه فردا پس فردا کمردرد میاره..قانع شدم که باید به کشور خدمت کرد...خطا

یه چندتا عکس از محیط دبستان بچمون...

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !

حسی است

که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود ...

پسندها (12)

نظرات (80)

مریم مامان دونه برفی
18 شهریور 93 10:27
سلام آیسانی ..جدی جیغ کشیدی بیخ گوش دکتره ؟؟؟؟؟؟!!!!! بابا خیلی باحالی مردم از خنده
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااام مریم جونیممممممممممم.. آره خب نه که ذوق آینده بچمو داشتم خخخخخخخخخخخ
مریم مامان دونه برفی
18 شهریور 93 10:30
نه گلم دلت خوش نباشه ..فحش خواهر ومادر که سهله فحش بدتر از اینها هم بهشون بدی همراه اول و دوم و تا نسل دهم ...کارخودشونو میکنن ..نهایتا تا یه روز یه خورده اخم کنن و یه گوشه بتمرگن ..ولی خیلی زود سرو کله شون پیدا میشه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره انگاری حق با شماست..از صبح دوباره شروع کرده،بتول از تهران،حسام از کرمان،شاید شما برنده بعدی باشین
مریم مامان دونه برفی
18 شهریور 93 10:34
آیسانی بهتر نبود بجای مداد محو از خط چشم و ریمل استفاده میکردی و یه چشم چشم دو ابروی خوشگل تو سینه بچه میکشیدی ... بابا این چه کاریه ... باهاش صحبت کن تا از داشتن خال به این خوشگلی افتخار کنه و به همه نشون بده که هرکسی چنین چیزی نداره... یا حالا هرچیز دیگه که ازش خجالت نکشه...
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ دفعه بعدی اینکارو میکنیم مریمی والله خیلی بهش میگیم نه که از اول مرغ بچمون یه پا داره خب گوش نمیده
مریم مامان دونه برفی
18 شهریور 93 10:38
اااااااااااااااا اونجا واقعا مدرسه است... میشه من هم برم ..گاری سواری و بعدش بستنی بخورم و خالم و با محو ابرو محو کنمو کف پامو صاف کنم و بعدش هم برم تو این مدرسه درس بخونم عایا؟؟؟؟؟ میشه؟ برای جواب میتوانید کلمه اره یا نه را به سامانه 123584252547425441248515466545454645465454545 پیامک کنید و یا با شماره تلفن 09 تماس حاصبل فرمائید. با تشکر.
مامانی نازگلا
پاسخ
آره دیگه مریمی ببین چه مامان محشریم چه مدرسه ای برا بچم پیدا کردم خخخخخخخخخخخخخخخخ حالا تو گاری پیدا کن بقیشو برات تخفیف میدیم که بیای با ماهان همکلاس بشی اعععععععععععععععع تو هم آره ه ه ه الان پیامک میکنم ولی باید امتیاز بدیاااااا
بی هنر
18 شهریور 93 20:05
ایییییی بااااااااباااااااا چقد پست جدید!!!! ما نیستیم بیایم نت. اما انگار بقیه میان!!! اونم چه دست پر! آقا این همه پست جدیدی داره این ماهان جون اما من نخوندم درسته که وقت ندارم. اما دوستتون که دارم!!
مامانی نازگلا
پاسخ
بهلهههههههههههههه خخخخخخخخخخخخ..بعضیا که رخ نمیدن چرااااا؟؟نمیدونمممم!!!! یاد بگیر از بقیه خب!!!! ممنووووووووووون
مامان ریحانه
19 شهریور 93 8:01
کشتی آیسان ما رو با اون سایز نحیفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.....کی بشه ایشالله حامله و قلمبه بشی اونم دو قلو..ببینم دوباره به چی میخوای بنازی
مامانی نازگلا
پاسخ
خب چیکار کنم دارم عغده ایتون میکنم که برین به خودتون برسین یه نمه رو فرم بیان دیگه اینم از خوبی من..ایییشششششش وووووووووی نه ه ه ایجوری نفرینم نکن
مامان ریحانه
19 شهریور 93 8:04
هههههههههههههههههه راست گفته بچه چرا ناراحت میشی خودت اسم رو خودت میزاری راستی آیسی جونم این گاریت تا کجا میره تا یه مسیرم منو ببر خخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
مگه دستم بهت نرسه..تا نا کجاآبادم میره گاری مد نظررررررررررررر
مامان ریحانه
19 شهریور 93 8:06
خخخخخخخخخخخخخخ لفظ قلمتو قربون آجی کاملا معلوووووووووووومه
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا رو شکر این یه قلمو موافقی
مامان ریحانه
19 شهریور 93 8:08
آیسان گندت بزنه ،الان همراه اول نا امید شده بخاطر وجود مشترکینی مثل تو ،جمیعا خودکشی نکنن بهترهجدا برا سوال اول هم 120 امتیاز داد؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ خودکشی کنن چه بیتررر عموووووووووو..اینا که ما رو ذله کردن با تبلیغاتشون،بزا برن خودکشی کنن مام راحت بشیم آره بخدا 120 امتیاز برا سوال اول داد برا سوال دوم قهر کرد کلاهمراه اولم اعصاب نداره وااااااااااا
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:09
سلام آيسان جون و ماهان جوون
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام به روی ماهت،دو چشمون سیاهت
مامان ریحانه
19 شهریور 93 8:09
ای جاااااااااااااااااااانم..دبستان بچه مردم چه با کلاسه ..ای وللللللللل مبارک باشه ماهان جونی،ایشالله دانشگاه شریف
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخخ مامان بچه آدمم با کلاسه خب میسی خاله..ایشاللهههههههههه
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:10
ايول ماهان كه همكاري خوبي كرد برا معاينه آيسان خانوم ياد بگير ا بچه باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه باشه یادم میگیرم..بعد میام از تو جایزه میگیرم
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:11
گاري هر مدلشو ديده بوديم الا گاري نادم . شكر خدا اونم ديديم كه فردا پس فردا پيش نكير و منكر شرررررررررررررررررررمنده نشيم .
مامانی نازگلا
پاسخ
الان چقد افتخار میکنی به دوستی با من عایاااااااااا؟!!!!!!!1
مامان ریحانه
19 شهریور 93 8:11
خخخخخخخخخخخ آیسانی اولا لو دادی سنتو ،دختر تو که همش 16 سالته از کجا میگی زمان ما شپش سرمونو کنترل میکردن؟؟؟؟!! دوما،آره واقعا یادش بخیرررررر،چقدم گیر میشدن با خط کش لا به لای موهامونو دید میزدن
مامانی نازگلا
پاسخ
هاااااااااااا..چیزه ه هه ه .. خخخخخخخخخخ ندیدم که شنیددددددددددممممممم چه حالیم میداد خدایی نصف بیشتر کلاس شپش داشتن
مامان ریحانه
19 شهریور 93 8:12
وای ماهانی خالت به این خوشگلی و نازی،،برا چی قایمش میکنی
مامانی نازگلا
پاسخ
عاخه خاله جونی مامیم میگه این خال شانس و ثروته میترسم بدزدنم..اینم فلسفه توجیهی منه خخخخخخخخخخ
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:16
آيساني اون روز يه پسر با ماشينش پيچيد جلوووم و مثلا داشت به خودش افتخار ميكرد كه داره از من جلو ميزنه منم با كمال خونسردي بهش گفتم بعععععععععله بفرمايييد اول گاري بعد سواري . پسره همچين حالش گرفته شد كه فك كنم الانم كه الانه داره ميسوووووووزه و از اينكه ميخواست جلو بزنه شديدا پشيمونه . فك كنم همچين ادب شد كه تا آخر عمرش از هيچ خانمي در رانندگي سبقت نخواهد گرفت.
مامانی نازگلا
پاسخ
دارم فک میکنم پسره چه شکلیه بوده((اولش))...بعدش چه شکلی شدددددد..میدونی که از چه جهت بررسی کردم اینووووو
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:18
اين بيت المال يا بيت مالت چي هست اونوخ ؟؟؟؟ ا
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:18
عاخه اين رسم همسايگيه عايا بشيني و در اداره در جوار اتاق بنده بيت المال ميل كنيد و به من نديد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
میگم نگار آتیشی نشو همین الان بیست سیتا چک دستمه میخوای دو تایی بالا بکشیم دلت خنک شه ؟؟؟
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:20
ميگم اين بيت المااااااااااااال رو چطوري ميتونين بخورين ؟؟؟ مگه رئيس سابقت بهت نگفته بود كه خانوم اين كاغذها بيت الماله و نبايد اصراف كني و فقط براي مصارف شخصي بنده ميتوني استفاده كني ؟؟؟ حالا تو نشستي داري بيت المال ميخوري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
من کلا هیچی گردن نمیگیرم، منو اغفالم کردن،امان از رفیق بدددددددددددددد
مامان ریحانه
19 شهریور 93 8:21
آیسان جون عمت هر جا میری ضایع میکاری نگو از کاربرای وبیا بزا یه ذره آبرو برا ما بمونهطفلی آقای دکتر که اول از دست، جیغ بنفشت زجر کش شد بعد از حرفت تعجب کشت...هر چی گناه داشت تو این دنیا پاک پاک شد،الان اون دنیا جاش تو بهشته
مامانی نازگلا
پاسخ
شرمندتم ننه عملی نیس چون اصلا عمه ندارم مننننننننن..این از این بعدشم ایییییییششششششششش خیلیم دلتون بخوادااااااااااا سوما من کلا آدم خوبیم برا صاف کردن اعمال بقیه نازل شدم که بار گناهشونو تا اون دنیا به دوش نکشن خب
مامان ریحانه
19 شهریور 93 8:22
قربونت برم ماهان قند و نبات مثل همیشه خوشتیپ و خوشگل و ناااااااااااازی
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنوووووووون خاله جونم،شما همیشه به من لطف دارین
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:22
مكالمه ات با همراه اول تو حلللللللللقم
مامانی نازگلا
پاسخ
باشه امروز روزی تو شددددددددد
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:25
من الان كلللللللللللي تخريب شخصيت شدم با اين پستت . عاخه ماهان از خالش در بدنش خجالت ميكشه اما بنده يكي از همين خالها البته سايز كوچيكش رو كنار لبم دارم . بردار اون مداد ابروووتو بيار اتاقم ببينم
مامانی نازگلا
پاسخ
عه وااااااااااااا..همین یه خالت قشنگه خخخخخخخخ..اصلا عاشق خال لبت شدم که باهات رفیق شدم ..محوش کنی که باهات به هم میزنم که ننه
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:27
والا ما شنيده بوديم با فتوشاپ رو عكس تغييرات ميدن اما ديگه نديده بوديم با به صورت زنده فتوشتاپ كنن . به حق چيزاي نديده و نشنيده . جل الخالق
مامانی نازگلا
پاسخ
کلا روی مسئله اشتباه است.....یادش بخیر دوران مدرسه هر چی برامون مفهوم نداشت اینو مینوشتیم آی دبیرامون گوشمونو میکشیدن
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:28
آيسان ميگم يه دونه از اون جيغهاتو بيا به صورت زنده در وب ماهان اجرا كن ببينيم دقيقا جيغت بنفش بوده يا آبي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
نه بابا نگاری جونی،، جیغم که صورتیه همیجوری لفظا و اصطلاحا میگن بنفش و آبی...یعنی عاشق این تفسیرای درست خودمماااا..تفسیر کردن از ویژگیهای بارز منه
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:33
ماهان جون خاله اين مامانت ادب نداره كه بياد بهت بگه ماهان جون خال خيلي هم خوبه و خوشگله و نصيب هر كس نميشه . همه به خال من حسوديشون ميشه ماهان جون و من به خالم افتخار ميكنم .
مامانی نازگلا
پاسخ
عه وااااااااااااا..کامنت قبلیتو برو ببین از خجالت آب شو برو تو زمین..حیف اونهمه تعریف که از خالت کردم..اح اح اح احححححححححح احححححححح این حس یکپارچگیتونم تو لوزالمعدممممممممممممممممممم
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:34
ايييييييييييييش آيسان واقعا از كارت خجالت نكشيدي و خال بچه رو محو كردي ؟؟؟ خيلي كار خوبي كرده حالا با افتخار عكس هم گرفته و در وب هم گذاشته . ماهان جون خالت خيلي خييييييييييييييييييييييييييييلي هم خوشگله و جذابت كرده .
مامانی نازگلا
پاسخ
چلا خجالت که دالهههههههههههه ولی خدایی خودش اونقد معذب بود که دیگه تسلیم شدم
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:41
چه مدرسه ي قشنگي داري ماهان .
مامانی نازگلا
پاسخ
آلهههههههههههههه..خاله کادرش چقد مهربونن
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:42
جو گير نشو ها اين بوس ها واسه تو نيست واسه ماهان جونه .
مامانی نازگلا
پاسخ
خسیسسسسسسسسسسسسس نامرررررد..ایییشششششششششششششش
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:45
آيسان راستي حالا چرا تعداد سلولها و استخوانهاي ماهانو ننوشي با اين معاينه كه اوشون داشتن جيغ بنفش سهله كه جيغ قرمز هم حقش بوده حتي . چقد ماهان جونو خم و راست كرده بي وجدان .
مامانی نازگلا
پاسخ
آره نگاری هر خم و راست شدن بچه هزار بار مردم و زنده شدم بس که مامان مهربون قضیه امچقدم دم به دیقه قربون صدقش رفتم خوشحالم که جیغمو تائید فرمودی عزیز دللللللللللللللل
مامان دلنیا
19 شهریور 93 9:09
فدای شیرین زبونیت گل پسر .
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جوووووووووونیممممم
مامان دلنیا
19 شهریور 93 9:13
جریان شما وهمراه اول خیلی بامزه بود البه فحشهای شما والااعصاب ادم خرد میشه ازدست این تبلیغات مسخرشون.
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ چیکار کنم عاخه..میرن رو اعصاب نداشته آدم
مامان دلنیا
19 شهریور 93 9:14
فدای چشم انتظاریت. عزیزم چه مودب و اقا نشسته هزار ماشالله
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیزمممممممممم پسرم ماشالله یه پارچه آقاست
مامان دلنیا
19 شهریور 93 9:16
قربونت برم خالت خیلی نازه. فدای اون ژست خوشکلت.
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی..ممنووووون،پ دیگم ازش خجالت نمیکشم
مامان دلنیا
19 شهریور 93 9:18
واقعا حرفه ای بودن. هزار ماشالله همه چی گل پسرمون عالیه.
مامانی نازگلا
پاسخ
بعله خدا رو شکرررررررررررررر..خیالم راحت راحته از بابت مدرسه گل پسری
مامان دلنیا
19 شهریور 93 9:20
خیلی بامزه بود بخدا جریان صافی کف پا وسربازی ماهان حالا میرین که بهتون دارو بده؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخ تا حالا که پیچوندیم نرفتیم ولی باید بریم دیگه بخاطر همون خدمت به جامعه و اینا
مامان دلنیا
19 شهریور 93 9:21
ایشالله بسلامتی بره دبستان. وکلی چیزای خوب یاد بگیره ایشالله دکترای گل پسرمون.
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم عزیزز دلم چه دعای خوبی..ایشاللهههههههههههه
مامان
19 شهریور 93 18:13
به به چه مدرسه ی خوبی آیسانی.دستت درد نکنه با این انتخابت.کلی کیف کردم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووووووونت عزیزززم
مامان
19 شهریور 93 18:14
چقدر پایه ایی برای شیطنت با ماهان گلی.محو خال با محو کن ابروووووو خیلی خلاقی به خدا
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ دیگه نه که بچمه،، منمممممممم که مامان آنتیکککککک
مامان
19 شهریور 93 18:15
غش کردم برای جوابت به همراه اول که از رو هم نمیره
مامان
19 شهریور 93 18:17
عجب دکترهایی.چه چکاب دقیقیییییی یادمه فقط دندونا و چشمو قد و وزنمونو چک میکردن.
مامانی نازگلا
پاسخ
یعنی منظورت اینه که شما شیپیش میپیش نداشتین عایااااااااااا؟؟؟
مامان اعظم
21 شهریور 93 8:07
سلام مامانی ماهان جون همگی خوبید ایشالله من که دم صبحی همینجوری اومدم نت حسابی شارژ شدم پستت رو خوندم. مخصوصا اون تیکه تبلیغات همراه اول و ایرانسل که بنده رو هم کچل کرده و آفرین و ماشالله به ماهانی ورزشکار
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااام اعظم جون خوبمممممممممممم،ممنون ما خوبیم،ایشالله شمام خوب باشین خب شماره حساب بدم باهام حساب کن خخخخخخخخخ خیلی میسی خالهههههههههههههه نااااز
مامان اعظم
21 شهریور 93 8:13
حالا شاید بپرسی دم صبحی چرا ورداشته به جای خواب ناز پای نت نشسته باید یه عرضتون برسونم که از دست این سرعت نت تو شهرمون واقعا میشه باهاش یک فیلم 120 ساعته رو در عرض 12 دیقه دانلود کرد. آره دیگه منم یه چند روزه به لطف سرعت نت هر کاری می کردم سایت دانشگاهی گلستان برام باز نمی کرد. این شد که از خواب ناز صبح جمعه ی بنده خداهای معتاد ( البته به نت لطفا بد برداشت نفرمایید) استفاده کردیم و خوشبختانه نت هم باز شد و ما فیضی از این پیام نور اول صبحی بردیم
مامانی نازگلا
پاسخ
آخیییییییییییی آخـــــــــــی ،عزیززززززززززممممممممم،چقدم سختی کشیدی خدایی اول صبح تعطیلیدمت خیلی گررررررررررررمممممممم،کامنتت تو قلبممممممم
مامان اعظم
21 شهریور 93 8:15
راستی مهو کردن خال ماهانی با اون مداد ابروت هم به روایت تصویر شکلک غش کردن از خنده و قاانع شدنت که به کشورت خدمت کنی هم آفرییییییییییین. به تو می گن یه شهروند نمونه
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخ اون روایت تصویر از شکلک غش کردن از خنده یعنی نوبر بودااااااااا..یه جایی با درج مرجع بکارش میگیرم منم که واقعا متواضع ،،قانع، قانون مند،جامعه دوست،مامان سرباز تربیت کن بیست،شهروند نمونه ه ه ه بچه بدو دو سه کیلو اسپند بگیر بیا چشم میخورم
مامان اعظم
21 شهریور 93 8:16
راستی یادم رفت بگم من شما رو لینک کردمااااااااااااااااااااااااا. البته با اجازه بزرگترا
مامانی نازگلا
پاسخ
خ مگه من لینک نکردممممممممممعه واااااااااا..خاک به گورم..منم لینکیدمتون خ اجازه از بزرگترا میگیری سلام منم برسون
مامان اعظم
21 شهریور 93 8:18
داشت یادم می رفت. با چند پست جدید آپم زووووووووووووووود خودتو برسون.
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونش برم فاطمه گلم اتفاقا الان وبتون بودم دیدم خلیدای پلنسسی و صولتی فاطمه جونو
مامان بردیا
21 شهریور 93 11:21
سلام....مردم از خنده با اون بلایی که سر دکتره و همراه اول آوردین
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااام گلمممممممممم چه فایده هیچکدوم از رو نرفتن که
مامان بردیا
21 شهریور 93 11:23
عجب مدرسه باحالیه...معلم نمیخان با سر خودمو برسونم
مامانی نازگلا
پاسخ
اعععع خانم تیچر مهربوووووووون چرا یه دونه لازممیم بدو بیااااااااا..با آغوش باز در خدمتیم
مامان بردیا
21 شهریور 93 11:24
چرااااااااااااااا پیش ما نمیاین
مامانی نازگلا
پاسخ
واا نمیاااااااااد..الان چشماشو درمیارم برات میفرستمممممممممم فدات عزیزم شرمنده سرم شلوغ بود جبران میکنم
مامان
22 شهریور 93 9:16
وا اين چه مدرسه اي هست كه ما تا حالا نديدم نكنه خدا تومن هم پول دكتر بعلاوه شهريه ميگيرن
مامانی نازگلا
پاسخ
آره دیگه پ نه پ ،باباشونو تو خواب دیدن،در راه خدا نیکی میکنن
مامان
22 شهریور 93 9:19
مدرسه هم حال ميداد مدرسه زمان خودمون با شوميزاي كه با جك هاي بي نمك كه تو راهروشون ميچسبونديم بابا مايه دار چه چيزا تو محيط مدرسه بچه ميذارن اونوقت حواس بچه به درس و مشقش كجا باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
نه خدایی زمان ما همش استرس و تنبیه و اینا بود که الان این همه در و دیوار خوشگل و وسایل بازی برا تشویق بچه ها ..کاش منم الان از نو میرفتم دبستاااان
مامان
22 شهریور 93 9:20
خاله خالتو ميذاشتي تا تو چشم دكتره ميرفت اينقدر خم و راستت نميكرد عزيزم
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ خاله ایشالله سری بعدی
مامان گل پسر
23 شهریور 93 10:12
خصوصي
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااااااااااان عجیجممممممممممم
مامان آنیسا
23 شهریور 93 14:36
یادش بخیر ماهم یه معلم بهداشت داشتیم همیشه ناخنای خودش سوهان کشیده و بلند اونوقت اگه یه ذره ناخن ما بلند بود غوغا به پا میکرد
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدایی همشم به ما میگفتن ناخن بلند واح واح واح..اح اح اح پیف پیف پیف
مامان
24 شهریور 93 1:00
ببخشید راست میگی شپش از قلم افتاد...
مامانی نازگلا
پاسخ
پ شمام داشتیییییییین...
مامان
24 شهریور 93 1:02
اومدم بهتون سر بزنم.پست جدید خبری نبود.گفتم یه عرض ادبی و اعلام حضوری کنم خدمتتون... اوه اوه چه ادبی.ایششششششش《البته به قول آیسانی》
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم راحیل جونمممممممادبت تو حلقم نه ه هتو قلبمممممممممممم
مامان
24 شهریور 93 1:03
مامانی نازگلا
پاسخ
منم مااااااااااااااااااااچچچچچچچیدمتون
مامان زری ترانه
24 شهریور 93 8:16
می گم بچمون عجب جای با کلاسی می خواد بره . ضمنا آن خال زیبا را چرا مخفی می کند ملت کلی پول می دن همراه با درد که برن خالکوبی های وحشتناک کنند چرا گل پسری آنرا دوست ندارد
مامانی نازگلا
پاسخ
عاخه قربونت برم مامان ملت جونش درمیاد پول ذخیره میکنه بچشو میزاره همچین جای با کلاسی ادامه آرزوهای خودش خالشم... والا همینو بگو خال به اون قشنگی، مادرزادی،نچ نچ نچچ بچه ها قدر نمیدونن که
مامان امیرعلی
24 شهریور 93 8:28
ایول عجب مدرسه ای نیمکتهای مدرسه ما دهه شصتیا انقدر داغون بود تا یک تکون می خوردیم صدای جیر جیرش در می اومد تازه سه نفری هم باید می نشستیم بابا این بچه ها با اینهمه امکانات و رفاه، دیگه ما را قبول ندارن
مامانی نازگلا
پاسخ
دست مامان بچه درد نکنه خخخخخخخخخخ ای خدا یادش بخیر واقعا پشت اون نیمکتها سه نفری نشستناااااا...هر کی هر خرابکاری میکرد مینداخت گردن یکی دیگهیادمه سال اول دبستان چهار نفری نشسته بودیم یه دختره بود اسمش مریم کوهی طفلی بس که استرس داشت کل نیمکتو به گند کشیده بود گردنم نمیگرفت
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:08
سلام سلام وصد سلام خوبید گلم آخ من دیگه حسابی شرمنده تون شدم به خدا این پست را قبلآ هم خوندم یعنی خواننده خاموشت بودم ولی وقت کامنت گذاشتن نداشتم اومدی دیدی که گرفتاری من را شبا میومدم نت ولی از بس خسته بودم تا بچه هارا خواب می کردم دیدم خودم زودتر خوابم برده بتزم دربست مخلصیم گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااام گلممممممممممممممممم..شرمنده دشمنات خانومی ای جانم همیشم کامنتات بعد نصفه شباس ،نگرانتممممممممممممم
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:10
این سایز 38 تو ته ته حلقمه گاری هم که شدید فدات بشم شما مادری فداکار وهمه کاره
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم ناهیدی ببخشید دیگه تو حلقت جا خوش کردم
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:15
خوب ویزیت هم که شده یعنی من پست قبلی را نخواندم آیا بعد میرم می بینمیعنی اون موقع ای که شما داشتید می خوردید فکر کنم چهره ماهانی دیدنی بوداااااااا دارم منفجر میشم از خنده فدای ماهانی که به مامانیش رفته حرفهای خنده دارو خوشمزه ش
مامانی نازگلا
پاسخ
فک کنم پست قبلم تشریف دارین عزیززززززززز
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:19
همراه اول هیچ وقت دوست نداره تنها بمونه زیادم مطمئن نباش بازم میاد سراغت عزیزم منم کشته این پیامهاشون هرچی حذف می کنم تمومی نداره
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خب از رو نرفت کله سحر با اس ام اسهای ایشون از خواب بیدار شدم
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:37
ای خاک بر سرم من این پست رو قبلآ خوانده بودم حالا فکر کردم ویزیتِ چی؟ حالا می بینم منظورتون معاینه اونم تو مدرسه فداش بشم که بچه خوبی بوده وکلی همکاری کرده انشالله به سلامتی
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم،چرا خاک به سررررررررچند بار بخون پایت قوی بشه برا مدرسه رفتن فاطمه و محمد رضا جونم
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:39
ماهانی خودش نمونه هست تو مدرسه نمونه هم که عالی میشه خدارا شکر که از مدرسه ماهانی خیالت راحته چقدر تو تکاپو بودی برای یافتن یه مدرسه خوب بالاخره موفق شدید
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون ناهید جونم،آره والا یه مدت همه درگیری ذهنم مدرسه ماهان شده بود ..خدا رو شکر خیلی خیلی خوب شد
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:40
ای کلک از اخر اول اهلآ وسهلآ مرحبا.......خخخخخخ شاعر خوب شعری سروده
مامانی نازگلا
پاسخ
وای یاد اون پست برد تراختور و شعر خوانی و شعر بی هنر افتادم ..یادش بخیررررررررررر
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:41
وااای عزیزم خال به این خوشگلی چرا خجالت میکشه چه ژستی هم گرفته بچم فداش بشم منم یادمِ اون زمان که اول دبستان بودم وهنوز تو ذهنم هست یکی از دخترهای کلاس پنجمی رو چون شپش داشت جلو ما سر صف جلو موهاشو به شکل یه ضربدر قیچی کردن حالا فکرشو کن چقدر بیچاره خجالت کشیده بود وحالا اگه تو این دوره زمانه بود واین کارو سر یکی از دانش آموزان دربیارن فکر کنم والدینش دارش بزنن بیچاره خانواده ش هیچی که نگفتن بعد متوجه شدیم کچلش کردن مقنعه ش همش رو پیشونیش بودوانگشت نما شده بود برا بچه هاباور کن چقدر من با سن کمم دلم براش سوخت
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی مهربون راس میگی ناهیدی اگه الان بود که کل مدرسه با مدیر و معلمو و ناظمش از رو زمین و نقشه محو شده بودن که ولی قبول کنیم اون زمونم همون رفتارا رو طلب میکرد دیگه نه ه ه!!
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:42
ماهان ورزشکار وذوقلو شدنش برا مامانش خوب خدارا شکر که کف پای صاف دارو داره من نمی دونستم وحالا ماهانی قراره به اسلام وکشورش خدمت کنه ؟الهیییییییییییییییییی به به چه دبستان تر وتمیز وبا حالی عمرآ ماهانی خسته بشه خوش به حالش منم دلم کشیدانشالله موفق وزنده باشه وبهترین جایگاهارا داشته باشه عجب شعری بود آیسانی پراز احساس جون خودت کجا این اشعار ودکلمه های خوشگل را پیدا می کنی
مامانی نازگلا
پاسخ
بعله دیگه به سلامتی سرباز رشید و رعناااااااااااا و نااااااااااااااازی میشه قربونش بشمممممممممم من مااادرررررررر بعله دیگه بچه به این باحالی و خوبی مدرسشم باید نمونه بشه خب شعرامم خودم میگممممممممم
مامان ناهید
25 شهریور 93 2:44
عجب شعری بود آیسانی پراز احساس جون خودت کجا این اشعار ودکلمه های خوشگل را پیدا می کنی تو همه چیز تکی
مامانی نازگلا
پاسخ
قربوووونت برم ناهیدمممممممم..اینا رو برام مینویسن خخخخخخخخخخخخخخشوخی کردم من یه دفتر دارم هر چی شعر ناب این ور اونورتوش ثبت میکنم بعد میارم تو وب بچم جاسازیشون میکنم
بابا و مامان
25 شهریور 93 8:48
ای خوب کردی اما مگه از رو میرن شب نصفه شب وقت و بی وقت چه خوبه همه از این روش استفاده کنیم تاکه از رو برن
مامانی نازگلا
پاسخ
اون روش آیسانی که بینظیره اما شما یه m off بزن ،اینجوریم از رو میرن
بابا و مامان
25 شهریور 93 8:49
عزیز دلم خالت خیلی نازه چرا دوسش نداری ااما غصه نخور عزیزم مامان جون گریمور بزرگیه
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله یواش یواش میخوام سعی کنم دوسش داشته باشم گریم مامانمم یه جاهایی کارسازه
بابا و مامان
25 شهریور 93 8:50
وای مردم از خنده یعنی راست راستی گوش طرف و
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ،گوشش بد جایی بود
بابا و مامان
25 شهریور 93 8:51
ماشالاه به پسر ورزشکار خودم
بابا و مامان
25 شهریور 93 8:52
عزیز دلم لحظه لحظه زندگیت پر باشه از شادیوسلامتی بهمراه بابا و مامان مهربونت
مامانی نازگلا
پاسخ
یه عالمه میسییییییی خاله جون جونیییییییییییی
بابا و مامان
25 شهریور 93 8:56
عزیز دلم منم شرمنده هستم که این روزا به دوستان عزیزم کمتر سر زدم پارسا بلاخره یاد گرفت و از پوشک خدا حافظی کرد منم این روزا مشغول تمییز کاری و شستشو هستم کارم تموم شه زود به زود میام دوستتون دارم خیلی زیاد
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا رو شکر که دم پاییز و سرماپارسا جون یاد گرفته جیششو بگه و خرابکاری نکنه که براتون دردسر بشه
بابا و مامان
25 شهریور 93 8:57
عزیزم همیشه سلامت باشی بهمراه بابا و مامان گلت
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتمممممممممممممممممم
fatima
26 شهریور 93 14:42
سلام دوستم چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه.. به وبلاگ من یه سر بزن منتظرتم.. نظر یادت نره
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااام عزیز دلمممممممممممم ممنون نظر لطفتونهبه خودم رفته رو چشم،حتمااااااااااا
مامان هانا و آریا
26 شهریور 93 18:30
هههههههههه جیغ کشیدی آیسان جوون منم یکی میگه نذار پسرت مثلا اینمدلی بشینه کف پاش صاف میشه خوشحال میشم خووووو
مامانی نازگلا
پاسخ
خوووووووووووو بیخود نیست که با هم رفیق شدیم دیگه...هممون عین هم یه جوراییممم
مامان بردیا اریایی
30 شهریور 93 13:33
وای خدای من چه جوری زیر گوش جناب دکتر جیغ زدی اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کلی خندیدم با این کارت گاری جون
مامانی نازگلا
پاسخ
جور نمی خواد که بی منت یادت میدم..اول باید سایز دهنتو با گوش دکتر میزون کنی که خدای نکرده صدا پخش نشه و مستقیم بره بخوره به ذات الریه جناب دکتر بعد تا حد همون کار جیغ میزنی به همین خوشگلی..یاد گرفتیییییییییییی؟؟؟