ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

کمربند طلاااااااااااایی

1393/6/12 9:58
1,424 بازدید
اشتراک گذاری

یکی بود یکی نبود ....مال قدیماست...
الان همه باشن " تو " نباشی هیچکس نیست...محبتبوس

 

به بـــــــــــه بـــــــــــــــــــــــه دوستااااان و ماهان عزیزززم..عرض سلام و کیونگ ره ..ooooooooooخخخخخخخخخخ سوات ندارین که اییشششش...قهر براتون ترجمه میکنمزیبا(( ادای احترام))خدمت همه دوستان گل و گلابمون،فک کردین آیسانی یه پست جدی گذاشت،یعنی اینکه افسرده مفسرده شده و پیوندش به آثار باستانیاو پیری جوناااا مبارک..تعجبشاکی..نه!!! ننه های وبلاگی و ماهان قهرمان خودمممممم..من همچنان به قوت خود باقیمممم با همون انرژی سابق و سایز 38 و اون 16سال سن  قبل خودم تا چشم آمریکا و اسرائیل و جدیدا داعشیها درآد..خندونک

اول نوشت:

عاغا یه اعتراف:ماهانی اصلا کلاس کنگ فو نمیرفته و نمیره  من تا الان تو همه پستهام و به همه گفتم پسرم  کنگ فو کاره خجالتنگو کلاسشون تکواندو..نه که من اول ثبت نامش مد نظرم بود کلاس کنگ فو بزارمش بعدا شوشو تو یه عملیات انتحاری و بی خبری تو کلاس تکواندو ثبت نامش کرده بود منم که عغده ای کـــــــه متفکر نهنه.. حسااااسسخندونک..همش تو ذهن و زبونم میاد کنگ فو...حالاااااااا...

خلاصه این جوجه ناز ما دیروز ترم اولشو با موفقیت به پایان رسوند و کمربند زرد از دستان زرین و با سخاوت و صد البته توانمند استادکه جای بسی تشکر از تنبیه های استاد که معروف به دازالاخ ((مجبورم بازم ترجمه کنم ..اینجوریه که هر کی تو کار و تمرینش جدی نباشه و شیطنت کنه استاد ماهرانه دستاشو به صورت مشت و دو تا انگشت صبابه و میانیشو به صورت نیم بند به سر کارآموزا فرود میاره)) دریافت کرد..

استاااد مچکرییییییمممممممممممممم...جشنتشویق

خلاصه در پوست و موی خودو حتی نیزدر پوست و موی  دیگراان  هم  نمی گنجیدیم و نخواهیم گنجید،گنجید نی نخواهد بودددد. گیجتا جایی که تو بوق و کرنا به همه اطلاع رسانی کردیم و چند روزیست که شب و رووووز به نوبت این کمربند زرده رو به دور کمر از نوع نحیف خودمون میپیچیم و برا ضرب شصت نشون دادن به دوست و دشمن میکنیم تو چشم و چالشونخندونک...دیروزم ماهانی تو کوچه با یه بچه ای سر کارت  بازی دعواش شده بود دیدم بدو بدو اومد تو خونه منم سر نماز بودم ،نفس نفس زنون و با عصبانیت داد کشید..اون کمربند زرد من با شمشیرم کجااست؟؟؟عصبانی

من..اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيـــــــــــمَعصبانیعصبانی

ماهانی:تو کیفمو دیدم نبودکچل

من:صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِــــــــــمْخطا

ماهانی:ماماننننن اینقده حرصم نده تا تلافیم نکنم که دست بردار نیستم بگو کجاس..قول میدم فقط بترسونمشبی حوصلهشاکی

من:الله  اکبررررررررررر..متنظربغل

مرسی مامان پیداش کردم ..دیگم نزارش تو کشو چروک میشهخندونکشیطان

فک کنم سر نماز بودم که مامان گودزیلای اون بچه  دراکولا تو خونه نبود وگرنه معلوم نبود الان کدوم بازداشتگاه داشتم چوب خط برا خودم میکشیدم..ترسو

آخر نوشت: دوستان..دوستاااااااااان

من یه زبلی کردم کلاس تکواندو خودمو کنسلش کردم چون با کلاس دیگم کنتاکت داشت..آمااااااااااا هیسسر کلاس ماهان که میشینم شیش دونگ هواسم به استاد و تمریناش هستش و یه چیزاییم یادیدم ،خونه اومدنیم با ماهان تمرین میکنیم..حالا هر کی خواست یه شماره حساب میدم شهریه رو کامل به حسابم واریز کنه منم میام همینجا بشش آموزش میدم..چطوره عایااااااااااااااا؟؟؟راضیراضی

برا شروع هم یه چند تا کلمه و اصطلاح یاد گرفتم هم برا خودم و ماهان هم برا شما میزارم یاد بگیرین جلسه بعدی امتحانه،هر کیم بلد نباشه یه دازالاخ از همینجا بهش میفرستم لطفا به محض دریافت،خودش  بزنه به سر مبارکش و اطلاع بده دلمون خنک شه..خندهخنده

       آپ جوموک: جلوی مشت                    اُلیو: از پایین به بالا     دولیو: چرخش

پاکات: از داخل به خارج              چاریوت: خبردار ایستادن            چونبی: آماده باش          آپ چوک: زیر پنجه                        پا پاکات پالموک: خارج ساعد

بریم سراغ عکسها:

اینجا استاد از ماهان میپرسید ماهانی الان چه حسی داری کمربند زرد گرفتی؟؟

ماهانم که احساساتش تو حلق و لوزالمعده من برا جایزش گیر بود همش رخ بی جمال منو پیاده روی میکرد..سبز

قربونت برم ماهانی که داشتی شیرینی پخش میکردی به همه میگفتی فقط یه دونه...هوش و نبوغت که جای بحث نداره ..سخاوتتم به خودم رفته ننه..خندونکخندونک

اینم پارک  و حسابی خوشگذرونی به حساب خاله باتی جونی بمناسبت کمربند زرد شمابوس

یه ماشین شاسی بلندم کادو من به شما...خندونکزبانههههههههه حالا این دفعم فلزیه دفعه بعدی راست راسکیشو برات میخرم..راضیو یه بسته کارت به درخواست خودتبوس

اینم هدیه بابایی به نام شما و به کام خودمون..دیگه هر روز هر روز جیک جیکمون به پا خواهد بود با این هدیه..زیبازیبا

اینم عکسهای تفریح روز بعدی بازم هدیه...کلا هر روز هدیه داریمخطااستاد نخواستیم کمر ممررررکچل...

انگار که خدا در وجود بعضی ها آرامش بخش تزریق کرده باشد... عجیب نیست ک وقتی هستی آرامم.... تو از همان آدم هایی با یک نوع مسکن قوی در حرف هایت که آرام میکند تمام درد هایم را!!! همیشه اینقدر مطلوب برایم بماااااااااان...محبتبوسبغل

پسندها (5)

نظرات (60)

مامان بچه ها
12 شهریور 93 11:12
خفه نشي آيسان جون با اين نوشتنت منو تركوندي سر كار خخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی عزیزززززززززززززززززززمممممممممممممم..میشه صد تومن،بفرست به همون شماره حسابم،مدیونی اگه قهقه داشتی و دوبل حساب نکنی
مامان بچه ها
12 شهریور 93 11:12
علي الخصوص تيكه نماز خوندت البته بايد يك جا واسه صوتي گفتنش هم ميبود كه چطور صداتو كم وزياد ميكردي
مامانی نازگلا
پاسخ
آره والا راست میگیااااااااااحالا بزار به تو بگم که همش ابروها کشیده در هم و با جیغ بنفش مایل به صورتی سیاه بودش
مامان بچه ها
12 شهریور 93 11:14
دازالاخ هنر استاده يا يك فنه در كنگ فو چي نه ببخشيد تكواندو
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ یه فن استاد درآوردی کارسازه
مامان بچه ها
12 شهریور 93 11:16
چقدر قر دادي و منو حرص دادي كه آي كلاس كونگ فو ميرم با ماهان جون و من تو دلم حصرت ميخوردم خوشبحال آيساني كه ميره كلاس كه خودشو مچ كنه با بچش اونوقت حالا ميگي كلاس ملاس نميرفتي اي شيطون
مامانی نازگلا
پاسخ
خب دیگه نشددددددددد که بشهاما شما همچنان قبلی ازم حساب ببرین خودمم به زودی مجهز به کمر آبی و سبز و مشکی میشم
مامان بچه ها
12 شهریور 93 11:19
و در آخر زبان نوشتن فرشته مهربون:آيسان عزيزم خوشحالم كه هنوز هم پر انرژي و سرحال و شادي اميدوارم هميشه همينطوري ببينمت و ماهان جوني كمربند خوشگل وزردت هم مبارك خاله بد خواه مد خواه داشتيم روت حساب كنيم خاله يا نه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت،قربونت،،مرسی عزیز دلممممممممممممم آره خاله حتماااااااااااا،هم رو من،هم رو مامانم،هم همه همکلاسیام و استادم حساب کنین بلاخره از یکی بخار درمیاد دیگه
مامان ریحانه
12 شهریور 93 12:24
سلااااااااااااااااااااااام آیسان نازنینم،سی و هشتم،16 سالم،و ماهان خوشتیپمممممممم،دخمل کشم،قهرمان و تکواندو بازم،کمر زردممممممممممممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
این یعنی اینکه ببخشمت که چن وقتی نبودی؟؟؟ سلااااااااااام عزیزم
مامان ریحانه
12 شهریور 93 12:26
عاغا یه انتقاد،،، ننه آیسی این عکسها کیفیتش پایینه وااااااااااااا..گوشیتو پیدا نکردی عایا؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آره قبول دارم نه بابا کجا پیدا کردم،ای کوفتش بشه،زهر مارش بشه،الهی جیز جیگر بگیره اونی که گوشیمو زد اععععععععععع تو هم بیکاریا خاطرات بد یادآوری میکنی
مامان ریحانه
12 شهریور 93 12:27
وای آیسان جونم یعنی الان اون اعترافت تو کلیه هاااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممم...این همه ادعاتم تو حلقمممممممممم..
مامانی نازگلا
پاسخ
پس فردا شوشو جونیت نیاد مدعی بشه که ال و بله و کلیه های زنم از طلا و مس بوده و الان گندشون زده ها..گفته باشمممممممممممممم
مامان ریحانه
12 شهریور 93 12:28
ببین جون من تعارف نکنیا پوست و موی منم هست میتونی روش حساب کنی
مریم مامان دونه برفی
12 شهریور 93 12:28
عزززززیزم ..آیسان جونی تو فوق العاده ای ... من عاشق این پستاتم ااااااااا ...دیگه نبینم پست موج منفی بفرستی .. افتااااااد ؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
قربوووووووووونت برررم مریم جونی.. ریا چرااااااااااااا؟؟؟منم عاشق این تعریف تمجیداتم آره افتاد عاغا افتاد،چرا میزنی
مامان ریحانه
12 شهریور 93 12:29
حالا استادو چرا مچکری عایاااااااااااااااااااااا؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
به دلایل امنیتی نمیتونم جواب بدمممممممم..مدیونی اگه فک کنی بخاطر دازالاخهایش
مریم مامان دونه برفی
12 شهریور 93 12:30
به به به به به به کمربند زرین مبارک خاله جونی ماشاءا..خوب، توپ ، درجه یک ، ممتاز . . و صد البته خوشگل و خوش تیپ این ماچها مال الانه ها بزرگ شدی حذفش کن
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله ترسیدی اسلام خدشه دار بشه عایا؟؟باشه سبیل که درآوردم ویرایشش میکنم به اینکه هزار ماشالله آقا ماهان خدا حفظتون کنه،اجرت با خدا
مریم مامان دونه برفی
12 شهریور 93 12:32
نماز خوندت خیلی باحال بود کلی انرژی مثبت گرفتم ... اینها هم همش مال خود خودته ...
مامانی نازگلا
پاسخ
آآآآاای قربونت بشمممممممممممممممممممممممم..منم ماچچچچچچچچچچچچچچت میکنم هوارتاااااااااااااااااااااااااااا
مامان ریحانه
12 شهریور 93 12:35
این دازالاخ واژه فارسی و انگلیسیم داره عایااااااااااااااا؟؟؟ با این همه کار آیی؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
کلا غرب زده ایم عاغا جون،تو ترجمه گوگل زدم دازالاخ با احترام این اومد Dazalakhتو فارسی خودمون زدم معنی دازالاخ فقط کم مونده بود فش ناموسی بهم بده لامصبااااااااا..مسولین رسیدگی کنن خب
مامان ریحانه
12 شهریور 93 12:36
وااااای آیسانی من الان شماره حسابتو شارژ کردم ..هیچیم از کلاست یاد نگرفتم دازالاخهای منو بفرست بیاد
مامانی نازگلا
پاسخ
چرا فک کردی من هیچی حالیم نیستتتت؟؟؟؟فک میکنی نمیدونم میخوای دازالاخهای فرد اعلای آکبند ترک رو دو سه برابر قیمت آبش میکنی عایااااااااا؟؟؟نچ نچ نچچچچچچچچچ تو از دست رفتی رفیق!!!
مامان ریحانه
12 شهریور 93 12:37
قربونت بشم ماهان جونم،کمر زردتم مبارک ایشالله برسی به کمر سیاه و استادی جیگررررممممممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه و میسی خاله مهربووووون،ایشالله((این ایشالله برا کمر سیاه و استادی که گفتی بودا نه برا فدا مدایی و اینا خخخخخخ))
مامان ریحانه
12 شهریور 93 12:37
هدیه هاتم مبارک گل پسری
♥بابایی و مامانی♥
12 شهریور 93 20:34
سلام به ایسان جون خودم.... انشاا.. همیشه لبت بخنده ودلت شاد باشه عزیزم وروز به روز شاهد موفقیت های بیشتر عزیز دل خاله باشی دوستم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام لیلااااااااااااااااااجون نازنینمممممم فدا مدا داری عزیزم،تشکر از لطف و دعای خیرت
مامان اعظم
12 شهریور 93 22:21
یکی بود یکی نبود غیر از ماهان تو کلاس کونگ فو هیچ کس نبود مبارک باشه گل پسری قند عسلی چش نخوری ایشالله.. فک کنم کامنته قصه ای شد برا خودش حالا کونگ فو یا تکواندو بالاخره ما نفهمیدیم آفرین ماهان گلی روی آیسان سفید کردی
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخخخخخ نبوود که نبود ممنون خاله جون جونییییییییییی
مامان اعظم
12 شهریور 93 22:22
راستی اون نمازتم فکر کنم تا چراغای سقف خونه بیشتر نرفته باشه حالا خدا خودش با بزرگواری قبول می کنه آیسان جون. دقیقا این حکایت نماز خوندن من و کارهای فاطمه جونه که دقیقا توی نماز یادش میاد و میپرسه و می خواد همون لحظه جوابشو بدم. منم که نگو چجوری حرصم می گیره
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااای یعنی معتقدی تا سقف خونه رفته؟؟!!خب اینشم جای شکر داره من به همینشم مشکوک بودم بس که این وروجک رفت و اومد و ازم سوال کرد و حواسمو به هم ریخت
مامان اعظم
12 شهریور 93 22:23
اینم هدیه خاله اعظم برای ماهان جونی و مامان پرتلاشش
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووووووونت،قربوووووووووونت
بابا و مامان
13 شهریور 93 4:13
عزیز دلم می دونی چند روزه اصلا نمی تونستم بخندم فدات بشم با این پست با حالت فدای ماهان جون و مامان گل و مهربونش
مامانی نازگلا
پاسخ
گوارای بند بند وجودت،خوشحالم که یه کم فضات عوض شد..حالا چرا خدای نکرده مشکلی هست؟؟؟ خدا نکنه عزیز دلم،تنت سلامت،دوستیمون پایداااااااار
بابا و مامان
13 شهریور 93 4:17
دست مامان و بابا درد نکنه هدیه هات مبارکت باشه عزیز دلم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون خاله عزیزم
مامان عرفان
13 شهریور 93 9:06
آيسان بهت بگم پست موج منفي اصلا بهت نمياد . پستهات مثل الان بايد هميشه شاد باشه . ديگه نبينم پست منفي هاااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
باشه باشه رو جفت چشای خوشگلممممممممم
مامان عرفان
13 شهریور 93 9:07
آيسان استاد رو خاراب نكن هاااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
اووووووووووف نگار گفتیاااااااااااا
مامان عرفان
13 شهریور 93 9:09
ميگم اين همه مدت هي گفتي كنگفوكار كنگفوكار اييييييييييييييييش . حالا معذرت خاستي ازمون ما بخشيديم كه دروغ تحويلمون داده بودي .اما بشين قشنگ توبه كن و از خدا طلب عفو كن بلكه خدا هم تو رو ببخشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههه هنوزم میگم کنگفو ماهانی شاکی میشه میگه مامان من پیر شدم ت..ک..و..ا..ن..دوووووووووووو نه کنگ فو.. ننه پیریه و هزار جور آلزایمر خخخخخخخخخخخخخ
مامان عرفان
13 شهریور 93 9:10
تو گفتي الله اكبر ماهان كمربندو پيدا كرده . منم عطر و اسپريمو گم كردم يه الله اكبري هم به من بگو بلكه منم گم شده هامو پيدا كردم
مامانی نازگلا
پاسخ
نه ننه من که ائمه اطهار نیستم که معجزه کنم عموووووووووو...من به الله و اکبرش رسیده بودم با لطافت و رویایی این کلمه رو گفتم دیدم خودش پیداش کرده ،عطر و اسپریتم الان فالت دیدوم ننه دست شوشوته، دادتش به خواهر شوهر جونی برو پسش بگیر ..((طرح راه اندازی جنگ جهانی کانون گرم خانوادگی))
مامان هانا و آریا
14 شهریور 93 5:00
عزیزممممممم هههههههه اعترافت من و کشته قسمت نمازخوندن فوق العاده بووود
مامانی نازگلا
پاسخ
اعترافم تو حلقم،آبروم رفته
مامان هانا و آریا
14 شهریور 93 5:03
خوشحالم که مثل قبلنا شاد و پر انرژی هستی عزیزمم ماهان جونممم کمربندت مبارک خالههههه انشالله همیشهههه مراحل زندگیت و به خوبی و موفقیت طی کنی عزیزممم
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکر عزیزم،شما لطف دارین ممنون خاله جون جونیمممممممایشالله
مامان فاطمه
15 شهریور 93 9:32
آیسانی جونیم،ماهان خوشگلم سلام..منم کیونگ ره
مامانی نازگلا
پاسخ
به به بهههههههههههههههه خانوم خانوماااااااااااا..ماهم سلام و کینوگ ره
مامان فاطمه
15 شهریور 93 9:33
واااااااااااااااای دختر تو با آمریکا و اسرائیل که هیچی با داعش چیکار داری الان میان سرمونو میبرن
مامانی نازگلا
پاسخ
عه واااااااااااا..رهبر معظم فرمودن آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمیتونن بکنن،منم معتقدم داعش هیچ غلط تری نمیتونه بکنه،اعتقاد از ویژگی های بارز منه
مامان فاطمه
15 شهریور 93 9:34
میگما آیسی جونی کی شما 17 سالتون میشه با سایز 40 بیایم یه جشن حسابی بگیریم؟؟؟؟؟؟سواله تو حلقم جا خوش کرده!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
بس که سوالت بی مورده بزار همونجا بگیر بشینه زیر پاش علف سبز شه جاش خوشترم میشه..من و بالای 16؟؟!!نه عاخه منو بالای سایز 38؟؟!!عجباااااااااااا
مامان فاطمه
15 شهریور 93 9:36
اعترافت تو حنجررررررررررررررم ننه پیری..نه دیگه نم نمکککککککک داری میرسی به 17-18 سالگیت
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههه خخخخخخخخخخخخ کلا بچه مثبت وبم با این اعترافم
مامان فاطمه
15 شهریور 93 9:37
ای قربون ماهان زبر و زرنگ و باهوشم بشممممممممممممخاله جونی کمربند طلاییت مبارک ،ایشالله استادیتو تبریک بگیم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیزممممممممممممم ایشالله..ممنون گلممممممممم
مامان فاطمه
15 شهریور 93 9:38
آیسانی دقیق دارم تو ذهنم میبینمت طرز نماز خوندن و کلکل با ماهانی رو ،،میگما برا منم دعا کن سر همین نمازات که مطمئنم چند برابر مقبوله
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخ باشه سر نماز بعدی حتماااا..عواقبشم پای خودت
مامان فاطمه
15 شهریور 93 9:39
یعنی آیسان میخوای بگی گودزیلاتر و شرتر از تو هم هست عایا؟؟ببین اون زن همسایه دیگه کیه خداااایی منم ترسیدم خخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
آره بخدا این زن همسادمون خیلی قلدرتر از این حرفهاست..همچین به روش مردمان اولیه تاریخ با چوب و چماغ میاد به جنگ که نگو و نپرس..
مامان فاطمه
15 شهریور 93 9:40
دم استاد و دازالاخهایش گررررررررررررررررررررررررممممم... آیسان شماره حساب همون سابقه دیگه نه؟؟از جونم سیر شدم ،میخوام تو کلاسات ثبت نام کنم
مامانی نازگلا
پاسخ
حسود نیستیم که گرم چون آتشفشاااان آره خب تو داشتی نه؟؟؟این خودکشیتم تو حلق خودم برا بقیه زحمت نشه والاااااااااااااا
مامان فاطمه
15 شهریور 93 9:41
دسم به این استاده برسه بهش میگم شما متقلبین و با یه شهریه دو نفری سر کلاس بهره میبرین
مامانی نازگلا
پاسخ
همه چی یه طرف دو ساعته دارم زور میزنم این جمع تقلبو دریابممممممممم،بعدشم استاد خودشون در جریانن اصلا فلش زدن در مورد فرمها دادن تو خونه تمرین کنم ..اییییییییییییشششششششششش..حسوووود
مامان فاطمه
15 شهریور 93 9:43
هدیه هاتم مباارک ماهان خوشگللللللللللللللم
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییسیییییییییییییییی خاله جونیممممممممم
♥بابایی و مامانی♥
15 شهریور 93 10:33
اوااااااااااااااااااااااااااااا بعد از دوسال رفاقت تازه بهم میگی سلام عظم جون یعنی تو هنوز دستخط من رو نمیشناسی بابا منم لیلا مامان پرنیا
مامانی نازگلا
پاسخ
اعععععععععععععععععع خدا مرگم بده برا همین وقتهاست دیگه لیلایی جوووونم...خدایی اصلا نمیدونم چرا نوشتم اعظم جون فهمیدم کامنت از طرف شماست ولی ارتباط لیلا با اعظمو نمیدونم از کجا آوردم ببخشید گلممممممممممم این همه ماچت کردم ببخش دیگهههههههه بخشیدی مگه نه؟؟!!
مامان کارن(رزیتا)
15 شهریور 93 10:34
آیسان جون این کمربند که ایشالا مبارکش باشه نارنجیه که زرد نیست ها گفته باشم
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخ اسمش کمر زرده بعد ما رفتیم خریدیم دیدیم نارنجیه گفتیم داداش این که نارنجیه یه دونه دیگه آورد اون لیموویی مایل به گلبهی بود،هیچی دیگه همینو برداشتیم آوردیم تو وب زدیم کمر طلایی،اینست ورژن اصل ایرانی بودنمون
مامان کارن(رزیتا)
15 شهریور 93 10:45
آیسی خانووم چونبی یه آب چوک فرستادم برات
مامانی نازگلا
پاسخ
جوووووووووووووووونننننن؟؟؟؟!!!!!!!!!! میگما این هنرت پا پاکات پالموک اُلیو تو حلللللقمممممم
مامان آروین(مهناز )
15 شهریور 93 11:00
الهی فدات بشم خاله مبارکت باشه کمربند طلایی کونگ فو نه ببخشید تکواندو آیسان جون شکیات نماز رو بلدی چون حتماً بهش احتیاج پیدا میکنی از این پس
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون جونیییمممنووووووووون آره فک کنم بابای خدا بیامرزم این روزا رو دیده بود که بهم سرسختانه یاد میداد اون وقتها با خودم میگفتم چه کاریه دو سه رکعت نمازه همش اگه اشتباه خوندم برمیگردم از اول میخونم..نور به قبرش بباره
مامان آروین(مهناز )
15 شهریور 93 11:02
خصوصی گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ مهناز جونم..منو داشته باااااش.. . . . چند میخوره خدایی؟؟؟؟؟ میام پیشت
مامان ریحانه
15 شهریور 93 13:33
آیسان یه سوال بزرگ... اون کیونگ ره درسته؟؟یعنی ادای احترام؟؟واجبه وااااا؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
عه وااااااااااا ننجون من از کجا بدونم بخداااااا همیجوری از استاد شنیدم باز صب کن ایندفعه از استاد میپرسم بهت میگم خب
ابجی سجا
15 شهریور 93 14:39
درسکوت پر از فریادم میگریم ، میگویم با همین قلبم به وسعت تمام خوبی ها ونگاه های گرم وهمیشه عاشقت دوستت دارم آنقدری که بی نهایت دوستت دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
چقدر زیباااااااااااا..ممنووووووون مام همینطور
مامان بردیا اریایی
15 شهریور 93 14:50
سلام ایسان جونم مبارکه کمربند زرده ماهان جون مثل اینکه روبراه شدی و دیگه گله مله در کار نیست این روحیه رو حفظ کنه خانم ماهان جونم هدیه هات هم زیباست اما مامی بهت کلک زده بزرگ شدی حتمأ ماشین شاسی بلند واقعی ازش میگیریا باشه خاله جونم؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیزززم..ممنون ایشالله قسمت بردیا جونم بشهرو جفت چشام باشه خاله جونی اون که رو شاخشه از الانطفلی مامااااااان
مامان ناهید
16 شهریور 93 0:15
سلامآ علیکم خوبید خواهر جان؟ ای جان آیسانی یه پست پر انرژی گذاشتی مثل همیشه خوشحالم ای گندت نزنه دختر که ما هم همچنان کلاس کنگ فوی ماهانی ذهنمونو به خودش مشغول کرده بودنگو بچه تکواندو می رفته ومامان بیچاره بی اطلاع بوده
مامانی نازگلا
پاسخ
و علیکم السلام یا اخی یه دنیا تشکر..بهله خب اینجوریاس خخخخخخخخخخخخخ دیگه
مامان ناهید
16 شهریور 93 0:18
یه تبریک خوشگل ومفصل برای ماهان جونی برای موفقیتش در ترم اول کمربند طلاییت هم مبارک عزیز دلمانشالله که شما از این تنبیه های دازالاخ نشده باشید ( عجب اسم عجیب غریبی اسم ترکی هست عآیاااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟)
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی خیلی میسی خاله مهربون آره خخخخخخخخ اسم ترکیشه که هنوز فارسیش به بازار نیومدهماهانم اوووووه ه ه چه دازالاخها که نخورده
مامان ناهید
16 شهریور 93 0:22
آخه خواهر جون ماهانی زحمت کشیده این کمربند طلایی را به دست آورده شما هم که روحتون از کلاس تکواندوش خبر نداشت حالا پزشو شما می دید عآیااااا ؟؟؟؟؟؟؟نوبت خودش هم میشه به دور کمرش ببنده ؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخ منم قد این نخودی زحمت کشیدم رفتم و اومدم دیگه نوبت خودشم تو نوبت خودش میشه که کمربنده رو ببنده
مامان ناهید
16 شهریور 93 0:23
ای بابا نمازهامون همه شبیه به همه که !!!!!!!!!!!خدا قبول کنه انشاللهعجب نمازی شد
مامانی نازگلا
پاسخ
فقط و فقط اجرکم عندالله و لاغیرررررررررررررر
مامان ناهید
16 شهریور 93 0:26
کلکیااااااااااااا آیسانی به بهانه ماهانی مفت مفت میری سر کلاس چیز یاد بگیری هااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه تلفظهایی!!!! خوب اینا ترکی هستن یا اصطلاهات فارسی تکواندو هستش
مامانی نازگلا
پاسخ
خب دیگه ما از طایفه اصفهان بودیم قدیم ،اینجوری اقتصاد رفت تو کالبد و روحمون اعععععععععععع ننه اینا اصطلاحات تکواندویی چینیه اصل اصله ه ه ...چه آشی چه کشکی چه فارسی چه ترکی...
مامان ناهید
16 شهریور 93 0:29
ما که از همین الان اعلام می کنیم نچچچچچچچچچچ نیستیم یه چرخشی بدیم که درجامی خوریم زمین اونوقت بیا وجمعمون کن خخخخخخخخ شماره حساب هم برا روز مبادا گلم ولی من ندارم برام اس کن
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربون مرامممممممممممممتتتتتتتتتتتت..بقیه دوستان یاد بگیرین،ناهید جونی شماره حساب میخوادپولو واریز کنه دیگه زحمت نمیده برا کلاس و اینا..ای ول ای ول ای ول..دمت گرررررررم من بقیه دوستانو به چالش آب و یخ دعوت میکنم
مامان ناهید
16 شهریور 93 0:32
کادوهاتم مبارک خیلی خوشگلن ماهانی برو حالشو ببر با این بابا ومامان با حال هر قدمی برمی دارید کادو میگیری
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله جونی اینا لذت منو ببرن که قدم برمیدارم
مامان ناهید
16 شهریور 93 0:35
شب خوش گلم خوابای رنگین ببینی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مدا داری ناهید جووووونممممممممممم
مامان دلنیا
17 شهریور 93 13:57
عزیزم تبریییییییییییییییییییییییییییک ایشالله کمربند مشکی
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکر خاله جونی،،ممنوووووووووووووووووون
مریم مامان دونه برفی
18 شهریور 93 10:01
آپم نمیای پیشم عایااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
چرا عزیزززززززززم..همین الاااااااان،بدو بدو میام
مامان
20 شهریور 93 8:46
انشاالله دانشگاهت ماهان جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون،خدا علی و سبحانتو برات حفظشون کنه
سمانه مامان سروش
5 مهر 93 18:00
وای چه پسر خوشگل و خوش تیپی!!!!! ایشالا دومادیت گل پسرم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون سمانه عزیزم،ایشاللهههههههههههههههههه
سمانه مامان سروش
5 مهر 93 18:01
من کشته مرده ی اون تمرکز نماز خوندنتم خواهر ولی ماهان جون آفرین داره که اینقدر خوب ترجمه کرده ها!!!!!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
تمرکزم که طغیان کرده سر به فلک زده اون هیچی منم مامان ماهانم دیگه زبون همو خوب میفهمیییییییییییم