ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

کارت بازی

1393/5/27 10:33
1,645 بازدید
اشتراک گذاری

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت
که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف
و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت . . .

سلاااااااااااااام به ماه پسر نااااااز و همه دوستای مهربون و عزیز و مهمونای خوبمون،گاه و بیگاه همتون سرشار از خوشی و لذت بوسو تشکر ویژه از دوستانی که برا آرامش روح  آوینا کوچولو و خونوادش و همه کشته شدگان حادثه تلخ سقوط هواپیما دعا کردن ..

الان نوشت::::مامان امیر حسین جونم فدایی داری اون رمز قلفتو بده با هیچ رمزی باز نمیشه که نمیشهخطا

ماهان عزیزززم،، جونم بگه برات از این چند روزه که،حسابی خاک به سرم کردی و جون نداشته از سایز سی و هشتمو گرفتی غمگینالان با ارفاق 26 هم نمیشم بس که ازم انرژی میگیری و مجبورم میکنی از وقتی از اداره میرسم تا وقتی بابایی از سر کار برمیگرده یه ریز باهات بازی و بپر بپر کنم.. والاااااااخطاخطااضافه کاری طول این هفته بابایی که قراره تا 15 شهریور هم طول بکشه و بنابه اجبار حتی پنج شنبه و جمعه ها هم تو اداره اونم تا 9 شب هست،تو رو بیشتر به طرف من کشونده و بیشتر از پیش همه وقت و انرژیممو پای تو میزارم که مبادا از حضور کمرنگ بابایی برنجی.((قابل توجه آینده ماهان خان و عیال مربوطه:همچین مامانی بودم من..خدا بیامرزتمممم..حیف شدماااااغمناک))..هر چند تو هم نامردی نمیکنی و هر بلایی که دوست داری سرم میاری،اونقدر با بازیهای مختلف ازم کار میکشی که بی رمق میشم و خدا خدا میکنم باباییت زودتر خونه برسهکچلشبم که سرمو میزارم رو بالشت مث لنگه دمپایی که به گربه بچسبه،،همچین خواب میچسبههههههههههخوابخندونکنصف شبا هم که انگار کوکت کردن دقیق وسط خواب شیرینم بیدار میشی و هزار دفعه میگی مامان.مامااان.آآآآآآب ،آب،آبگریه تا هر وقتم که پاشم برات آب نیارم این کلمه رو اونقد  میگی که تا صبح خواب آب و چشمه و دریا رو میبینم..دیگه به این کلمه آلرژی پیدا کردم..غمگینچن شب پیش که اتفاقا هم طول روز کلی خستم کرده بودی و نصفه شبم بیدارم کردی که بهت آب بدم..شاکی شدم که ماهان چه وضعیه مگه من الطلوع نباید برم اداره  کوفتیشاکی ،تو که بیدار شدی برو از یخچال آبتو بخور دیگه..برگشتی میگی مگه تو مامانم نیستی،مگه تو منو بدنیا نیاوردی،باید فکر اینجاهاشم میکردی دیگهراضیقهر...با خودم گفتم اععععععععععععع خدایاااااااااا این بچه همش شیش سالشه یا شصت سالششششششش..این وقت ازدواجش برسه چه حرفهایی میزنهههههتعجبتعجب..هیچی دیگه ملتفت شدم حق با اوشونه و وظیفه منه که نصفه شبا آب براش بیارمخجالتخستهخدا رو صد هزار مرتبه شکر که فعلا نت خونمونم قطعه شوشو این قسمتو نمیتونه بخونه که هر روز هر روزم مجبورم  میکنی برات رشوه،نمکی ، کرانچی و.ماشین کوکی و کارت بازی و....بخرم تا چند قدم لطف کنی و با من برا خرید و کلاس و .. بیایبدبواین مدته قدر بابایی رو بیشتر از همیشه فهمیدم و به خودم قول شرف دادم دیگه اذیتش نکنم،الان میفهمم چقد در حق بابایی بدی کردم و اون چه نعمتی برا زندگیمونه.. خدا ازم بگذره خندونکدیگه چنان وقتم پر پر با تو بودنه که این مدت حتی نشده یه شکار عکسم ازت بکنم و تو وبت بزارم،حتی جمعه که مجبورم کردی شهربازی یکی از فروشگاهها بریم و حسابی مفلسم کردی کلی بازی و شادی کردی و بعد خارج شدن از اونجا برگشتی میگی مامان یعنی کیف کردما یه عکسم ازم نگرفتی که تمرکزم به هم بریزهتعجبمن یادم میاد تا وقتی دیپلم گرفتم اصلا تمرکز نداشتم یه بارم به ننه بابام اعتراض نکردمخندهشیطان..آهان..یکی از بازیها و سرگرمیهای هر روزت..البته هر روزمووووونچشمک،، کارت بازی و خرید هر روزه کارته و اینجوریه که پشت کارتها رو میچینی رو زمین و نوبتی رو کارتها میزنیم و هر کارتی که برگرده یعنی اون کارتو برنده شدیم ،هر کسی هم  بیشتر کارت جمع کنه نوع بازی بعدی رو اون مشخص میکنه که البته ما این قانونو حذف کردیم چون،ببری ،ببازی  فقط خودت انتخاب میکنی که بازی بعدی یه جور بازی من درآوردیمتفکر ..که نهنه تو درآوردی از نوع تنیس معلق رو هواست بازی کنیم تا جونم درآدسبز..این چندتا عکسم دیشب بعد بازی از کارتهات گرفتم که طبق معمول بعد بازی رفتی بخوابی و من باید اسباب بازیها و کارتهاتو جمع میکردمغمگین

تا امروز 167 تا کارت داری و امروزم قراره یه بسته دیگه برات بخرم و بیام خونه ،،دیگه جزو وظایف این هفتم شدهشاکیسبز

قربونت بشم ماهانی که حسابیم غیرتی هستی و این دو تا کارتو اصلا دوست نداری و میگی بی ادبا نکردن یه لباس مناسب تنشون کننخندههر وقتم این کارتا به من برسه میگی مامان چون تو خانومی این کارتها برا تو حساب نمیشهتعجبخندونک

عاشق شخصیتهای این کارتها هستی و این دو تا ماشین که میگی یکی برا منه و یکی برا خودتزیباآرام

دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست ، پس خارج از نوبت دوستت دارم .....بوس

پسندها (8)

نظرات (58)

مامان آیسو وآیسا
27 مرداد 93 11:14
سلام ایسی جونم مسافرت بودم تازه رسیدیم میام پیشت مفصــــــــــــــــــــــــــــل
مامانی نازگلا
پاسخ
به به ایشالله به سلامتی و خوشی..منتظرم،
مامان آیسو وآیسا
27 مرداد 93 11:20
خصوصی از نوع من فراموشکار
مامانی نازگلا
پاسخ
عه وااااااااااااااخصوصیت تو لوزالمعدم ننه....اون تو وب خودت دوماج بود چی بوداز نوع خوشمزه که خان داداشی طبخش میکرد،اونو گفتم خخخخخخخخخ
مامان بردیا اریایی
27 مرداد 93 15:16
سلام اول یه بوس گنده از این گل پسر بگیر دوم اینکه چند روزی نبودم و الان پست مربوط به فوت اوینا و مامان بابای عزیزش رو خوندم الهی روحشون همیشه شاد باشه واقعأ متاثر شدم ممنون که میاین پیش ما
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام ممنون چششششمممممممم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه،آره غمناک بود خواهش میکنم افتخار میکنیم به دوستای گلی مث شما
مامان هانا و آریا
27 مرداد 93 15:35
ای جونمم ماهان خوب راست میگه پسملموون مامانشی باید آب بیاری دیگهه عزیزمم چه مامان مهربونی هستیییییی،خسته نباشی گلمممم راستی قربون غیرتت آقا پسر گل کی نوبت من میشه برم تو خط کارت بازی
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ میارم اما بعدش بد خواب میشم تا صبح چشام قلمبه سقفه عاخه خدا نکنه گلممممممممممممم غیرتش رسیده به این دو تا کارت خخخخخخخخخ ایشالله به زودی زود
مامان آروین(مهناز )
28 مرداد 93 10:05
سلام آیسان جونیییییییییی و ماهانییییییییییییییی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام مهناز عزیزززززززمممممممم
مامان آروین(مهناز )
28 مرداد 93 10:07
آره والله کی درک میکنه ما همچین مامانایی بودیم واسه پسرامون
مامانی نازگلا
پاسخ
اصلا درک نکنن..خودمون که لذت مادری رو میبریم مگه نه ه ه رفیق...
مامان آروین(مهناز )
28 مرداد 93 10:08
خب آیسان جون یک شیشه آب بذار بالای سرش اینقدر خودت رو عذاب نده
مامانی نازگلا
پاسخ
ای مهنازی کجا رو گرفتی،نمیخوره میگه باید آب یخ یخخخخخخخ باشه..
مامان آروین(مهناز )
28 مرداد 93 10:11
آره منم دقیقاً وقتی همسری نیست خیلی اذیت میشم همش دعا دعا میکنم زودتر بیاد خونه تازه اون بیچاره شغلش آزاده ولی هیچوقت ازاد نیست تا 11 شب بعضی وقتها خونه نمیاد بعد مثل جنازه میوفته رو بالش
مامانی نازگلا
پاسخ
ای وای خسته نباشن واقعا..اما قربونت برم که مجبوری تنهایی حریف آروین جون بشی حالا صب کن یه ذره بزرگتر بشه ببین چقد اذیت میشی
مامان آروین(مهناز )
28 مرداد 93 10:14
الهی فدای غیرتت بشم عزیزم خب راست میگه یک لباس نمیتونن تنشون کنن آیسان جونم چرا از این کارتهای کارتونی نمیخری واسش منم این بازی رو خیلی دوست دارم یادش بخیر
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم والااااااااا شرمنده آجی کارتونی دوس نداره بچمون!!! میگه قرطی بازی و دخترونس عوضش بس که ماهانی مجبورم کرده این بازیو بکنم حالم بد میشه از این بازی
مامان آروین(مهناز )
28 مرداد 93 10:16
خیلی دوستون دارم میبوسمتون
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم عزیز دلم فدایی دارررررررررری
مامان بچه ها
28 مرداد 93 13:12
سلام عزيزم ظهر شما بخير
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااام قربونت برم،هر وقت شما بخیر
مامان بچه ها
28 مرداد 93 13:16
الهي آيسان جوني فداي مهربونيت خواهر كه اينقدر مظلومي
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلمممممممممم...جام تو بهشته بعد موتم خخخخخخخخ
مامان بچه ها
28 مرداد 93 13:17
واي سانسور ميكردي عكسارو خخخخخخخخ
مامان بچه ها
28 مرداد 93 13:18
مگه هنوزم كارت بازي هست آخي يادم مياد داداششم داشت از اين كارتا.الان اون پدر دو بچست
مامانی نازگلا
پاسخ
آره تو محل ما که این روزا بچه ها افتادن تو نخش فک و فراوونه آدرس بده برات میگیرم پستش میکنممن خودم مامان یه بچم کلی تو بچگی کارت داشتم نیست که بچگیام فقط بازی پسرانه میکردم
مامان بچه ها
28 مرداد 93 13:19
االهي خاله فدات بشه باهوشمممممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیزممممممممممممممممممممم
بابا و مامان
28 مرداد 93 14:05
سلام ایسان جون خسته نباشی وای خدا بیچارت میکنه این وروجک که
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااام دست خوبمممممممم میبینی زندگیمو آجی
بابا و مامان
28 مرداد 93 14:08
باز به خود تنبلم که از اول به یاسمن یاد دادم خودش اب بخوره اما این پارسا وروجک شبها ازم می خواد برم اب بیارم نه یه بار نه دوبار فکر کنم این از خاصیت زورگوی پسرهاست
مامانی نازگلا
پاسخ
یادم باشه دختر دار شدم بهش یاد بدم خودش برا خودش آب بیاره که هیچ برا من و داداششم آب بیاره
بابا و مامان
28 مرداد 93 14:09
ماهان جونم مامان گناه داره اینقده خسته میشه بذار یه ذره استراحت کنه عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
نه خاله همینکه گفتممممم..خودش خبط کرده مامانم شده ،بدنیا آوردتم بایدم در خدمتم باشه..بععععله
بابا و مامان
28 مرداد 93 14:11
ایسان جون کاش نزدیکت بودم کمکت می کردم و ماهان جون میومد خونه ما و یه دل سیر می خوابیدی
مامانی نازگلا
پاسخ
آییییییییییییییی قربونت برررررم مننننننن،،چی میشدددددددددد
مریم مامان دونه برفی
29 مرداد 93 8:59
سلام مامانی که اسم قشنگتو نمیدونم..یعنی من عاشق این رک گویی و طنز نویسیت شدم ..معمولا حوصله ام نمیکشه متنهای طولانی رو بخونم ولی همه متننهای تو رو میخونم و کلی هم میخندم ... باید آدم شوخ و پر جنب و جوشی باشی...فدات
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااام مریم عزیزم..آیسان هستم گلم،شما لطف دارین
مریم مامان دونه برفی
29 مرداد 93 9:01
امون از بچه های این دوره و زمونه / مبحث « مامان آب در نیمه شب » مبحث فوق العاده پیچیده ای یه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره والااااا..ما هم سن اینا بودیم اصلا روزاشم آب نمیخوردیم چه برسه به نصف شباش و بیدار کردن مامانامون پ شمام همچین پروژه ای دارین
مامان ریحانه
29 مرداد 93 9:10
سلام آیسی گلم و پسر خوشتیپ و قشنگم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااام خانوم خانومااااااااااااااااا
مامان ریحانه
29 مرداد 93 9:11
الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی عزیزززم بمیرم که اینقده آب رفتی از دست شیطنتهای ماهان بلا
مامانی نازگلا
پاسخ
طفلی منننننننننننننننننننن
مامان ریحانه
29 مرداد 93 9:12
الهم صل علی محمد و آل محمد...ای آیسان کلککککککککک، از الان برا شادی روحت صلوات جمع میکنیااااااااااااا..روحت شاد آیسان آره واقعا حیف میشی که بمیری
مامانی نازگلا
پاسخ
نه ه ه ه ای خدا من از مرگ میترسممممممممممممم
مامان ریحانه
29 مرداد 93 9:14
ای قربون آب آب آب گفتنت ماهانی جونم با اون لبای غنچه ای خوشگلت..حقشه مامانی ،واقعا که پ برا چی بدنیا آوردتت خب
مامانی نازگلا
پاسخ
مورد اول که خودت میدونی مورد دومووووووووو چرا نامردددددددددددد؟؟؟؟!!!
مامان ریحانه
29 مرداد 93 9:19
تمرکزت همونجایی که باید باشه آیسانم((ته حلللقممممممم))،بچه راست میگه تق تق تمرکزشو بهم میریزی..ایییییییییششششششششششششش
مامانی نازگلا
پاسخ
یعنی الان این جانبداری از حقوق کودکانت هم تو حلق خودت ریا نشه
مامان ریحانه
29 مرداد 93 9:20
ای قربون غیرتت بشم ماهانم ،نزار مامان با این دو تا کارت بازی کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
مطمئن باش خاله نمیزاااااااااااااااااارم به یچ وجه ه ه ه
مامان ریحانه
29 مرداد 93 9:21
برا آیسان خوش استیل و ماهان خوشتیپم که همیشه از وبشون انرژی میگیرم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربووووووووونت برم مننننننننننننننننننبیا بغلم ببینممممممم
مامان امیرعلی
29 مرداد 93 9:36
خدا سایه باباها را حفظ کنه واقعا وجودشون تو خونه نعمته ماشالله به انرژی ات گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدایی..نعمت از نوع بسیار با ارزش فدایی داری
مامان امیرعلی
29 مرداد 93 9:40
ای غیرتعشو قربون
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیز دلممممممممیییییییییییییییییی
مامان عرفان
29 مرداد 93 10:14
آيسان جون خوب شد كه خودت فهميدي كه بايد قدر شوشوت رو بيشتر بدوني . من كه هي ميگم قبول نميكني كه .
مامانی نازگلا
پاسخ
نه دیگه تووووبه...نعمتیه برا زندگیم بخداااااااااااا
مامان عرفان
29 مرداد 93 10:16
آيسان چشاتو درويش كن . خجالتم خوب چيزيه والا . حالا ببين چقد هييز بازي درآوردي با اين عكسها كه ماهان ممنوع التصويرت كرده . بايد كنف ميشدي تا بفهمي هيز بازي كار خوبي نيست ؟؟؟ ايييييييييييييييييييييش .
مامانی نازگلا
پاسخ
گندت بزنه نگاااااااریییییی..مردم از خنده
مامان عرفان
29 مرداد 93 10:16
بيچاره ماهان چي ميشكه از دست تو .
مامانی نازگلا
پاسخ
اععععععععععععع نگااااااار آنتنت مشکل داره واااااااااا..بیچاره من یا ماهان عایا؟؟مسئله اینست؟؟؟
مامان عرفان
29 مرداد 93 10:21
خوب بچه راس ميگه اگه نميتوني يه ليوان آب بدي دست بچه برا چي به دنيا آورديش ؟؟؟؟ ماهان جون حق گرفتني هست . حقت رو از اين مامانت بگير و نذار كلك بزنه بهت . وظيفه اش هست نصف شبها حتي برات شربت و يا نسكافه و چايي هم بياره . ماهان جونم اينا رو نوشتم كه به وظايف مامانت واقف بشي و كلاه نره سرت
مامانی نازگلا
پاسخ
میگما اونوخ این دری وریا رو یاد بچه مردم میدی...بچه خودتم از حق و حقوق خودش آگاهن عایاااااا؟؟نیاز به آموزش از نوع خاله آیسان جونی نداره ه ه؟؟ آره ماهان جونم سراغ دارم بعضیا چجوری از بچه هفت هشت ساله کار میکشن و مجبورشون میکنن عللاوه بر خونه خودشون خونه فک و فامیلشونم تمیز کنن و نیمرو و سیب زمینی سرخ کرده درست کنن..نچ نچ نچ نچچچچچچچچچچ
مامان
29 مرداد 93 20:21
سلام ایسان جونم.فدات شممممممم با گوشی اومدم سخته کامنت بذارم... قربون پسری با اون غیرتش... وای کارت بازی،چه حس خوبیه آدم یه تیکه از خاطرات بچگیشو تو این دوره زمونه حس کنه... داداش منم کلی کارت داشت.الان واسه خودش شده استاد دانشگاه و یه پسر نااااز داره. خیلی بچگی کردن ماهانو دوست دارم.مثل بچگی های خودمونه و این روزگار قاطی پاتی فعلی روش اثر نذاشته،خدا حفظش کنه. قطعا از روح و روان سالمتری برخورداره نصبت به فسقلی ادم ندیده من! امیدوارم عاقبت بخیریشو ببینی آیسان جون و هزار سااااااال زنده باشی. درمورد رمز هم گلم همون قبلیه شاید فارسی میتایپی.شرمنده که اذیت میشید برای رمزها. دوباره رمز رو برات میگذارم. یکدنیا بووووووس
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااام دوست نازنینممممممممممالهی که زنده و سلامت باشی ،خدا داداشی و پسرشو حفظشون کنه منم بچگیام از این کارتها داشتم،منم خوحالم که ماهان بازیهای سنتی رو بیشتر از بازیها و قیم های کامپیوتری دوست داره،ممنون گلم نمی دونم سیستم من چشه همین رمزو یزنم باز نمیشه البته برا یکی از بچه هام همینجری بود بعدا خودبخود باز کردولی دوباره ممنون و تشکرررررررررر..منم گل پسرتو میبوسم...
مامان
29 مرداد 93 20:22
وای یادم رفت خصوصیش کنم.تاییدش نکن گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
مطمئن گلللللم در جریانم
مامان ناهید
30 مرداد 93 1:39
سلام آیسان جون خوبید گلم ماهان جون خوبه الهی فداتون بشم ببخشید که دیر کردم اگه یه نگاهی به ساعت ثبت این کامنت بندازید متوجه میشید من از دست این ووجکها باید این وقت شب بیام نت خخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااام ناهید جوووووووونم،آخی عزیزم بخدا درکت میکنم،واقعا خسته نباشی رفت و روب دو تا بچه شیطون خدایی سخته
مامان ناهید
30 مرداد 93 1:41
چه شعر قشنگ ودلنشینی انشالله که تمای دنیای خودتون وماهانی پراز خنده وشادی باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربوووووووووونت عزیز دلمممممممممممم
مامان ناهید
30 مرداد 93 1:43
انشالله 200 سال عمر کنی عزیزم این خاطرات را همراه با ماهانی وخود عیالش بخونید وبخندید
مامانی نازگلا
پاسخ
اععععع ناهیدم فک کن آیسان پیری200 ساله با سایز 83بعدشم من با عیال مربوطه ماهان یه جا نمیشینم آجی دعوامون میشه خخخخخخخخخخخخخ
مامان ناهید
30 مرداد 93 1:45
آیسانی یه چیزهایی داریا آدمو می کشی از خنده فدای مادر مهربون وفداکار بشم که شبها خواب آب وچشمه ودریا رو می بینه
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههه خوبه که یه چی اضافی دارم فک کردم میخوای بگی یه چیزی مثل یه تخته،کم دارم
مامان ناهید
30 مرداد 93 1:50
ماهان جونی راست میگه ما باید فکر اینجاشم می کردیم منم وقتی این حرف رو به فاطمه می زنم میگه مامان من فکر کنم شما دوستم ندارید چی شده همین چند دقیقه پیش که منو دوست داشتی منو تو بغل گرفته بودی ولی الان ندارید..... برو همون پسر گلت محمد رضارا دوست داشته باش برو بهش شیر بده آب بده به من چیزی نده تا من بمیرم الهی چقدر هم از حرفهای گنده ش خنده م می گیره وهم چقدر دلم میسوزه وتو بغل می گیرمش نمی دونم این حرفهارو از کجا یاد گرفتن
مامانی نازگلا
پاسخ
خودمونیم بچه ها حق دارن ما هم خیلی بد جنس نیستیماااااا مام خسته میشیم خب ای جاااااااان دلم قربونش برم فاطمه که اینقده حسودی داداش گلیشو میکنه،حقم داره به خدا
مامان ناهید
30 مرداد 93 1:54
آی فدای ماهانی جونم بشم که چقدر غیرتی تشریف دارن واقعآ بچه راست میگه من از هیکلشون خدایی هم چندشم میشه وهم می ترسم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونشششششششششش هههههههههههههههه غیرتش به همین دو تا کارت رسیدده یادش رفته بیرون رفتنی مجبورم میکنه رژ قرز و لپ سرخ کن بزنم
مامان ناهید
30 مرداد 93 1:56
....................خارج از نوبت دوستت دارم خیلی قشنگ بود شبتون خوش وهمیشه شاد وپیروز باشید
مامانی نازگلا
پاسخ
قربنت برم ناهید جونم،منم همینطورررررررررر شب و روز شما هم به خیر و شادی
سمانه(مامان سروش)
30 مرداد 93 14:02
ای جونم ماهانی!خوب میکنی خاله،مامان فقط که نباید بزادو هی ترشی و لیته بار بذاره و دل مارو آب کنه!!
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههههه سمانه از راه بدر نکن بچمووووووووسرت میاد دلم خنک میشه واااااااا
سمانه(مامان سروش)
30 مرداد 93 14:04
خاله جون ما قدیما!!!! کارت بازی میکردیم و تیله بازی!!از کارت خسته شدی مامانتو بفرست تیله بخره
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااانم داریم خاله تیله هم داریم اندازه پشت یه کامیونننننن..البته از نوع کامیون اسباب بازی
سمانه(مامان سروش)
30 مرداد 93 14:06
اون تمرکزت و برم!!جدا از شوخی این بچه ها دیپلم میگیرن بعد دنیا میاینهرکار میکنیم بازم همیشه بدهکارخودشونو تک وتبارشونیم
مامانی نازگلا
پاسخ
چه عجب یه قولم به حریف زدی تووووووی نامرررررررررددددد
سمانه(مامان سروش)
30 مرداد 93 14:07
مامانی نازگلا
پاسخ
سمانه ای برا من مامان بودن این ابراز احساسات عایااااااا؟؟یا برای ماهان گلیییییییییی بازم عایاا؟؟
niloofar
31 مرداد 93 13:57
ای جوننننننننننن پسمله ی ناقلا
مامانی نازگلا
پاسخ
الهییییییییییی عزیزم تو برگشتیی؟؟خدا رو شکرررررررر
niloofar
31 مرداد 93 13:58
راستی خاله آیسان ما پیروزمندانه برگشتیم خونه خخخخخخخخخخخخخ نمیخوای دخمل طلای من و ببینی؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااای چرا که نه؟؟بی سرو سامون دیدنشم بخدااااااااا،قربونش برم
ماندانا
1 شهریور 93 8:57
عاشق طنز نوشته و پسر دردونه خوشگلتم آیسااان..مادر شوهر بازیتم تو حلقمممم...
مامانی نازگلا
پاسخ
خواهشاااات..شما لطف دارین زیاااد..مادر شوهر بازیممترسناک نیست عایا؟؟؟
ماندانا
1 شهریور 93 8:58
غیرتت کشته ماهانی..عزیزززززم خوب کاری کردی محروم کردی مامانی رو
مامانی نازگلا
پاسخ
خال جونیا شما نگران نباشین هواسم بهش هست
بابا و مامان
1 شهریور 93 10:12
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبووووووونت بامراااااام
بابا و مامان
1 شهریور 93 10:13
اهنگ وبلاگتون خیلی خیلی دوست دارمالبته که خودتون و بیشتر
مامانی نازگلا
پاسخ
نوش جونت عزیززززززم..تقدیم به شماااااااااااا
مامان مهنا
1 شهریور 93 13:17
سلام ایسی جونم شرمندت ک نیومدم نت نداشتم الانم خونه مامانمم حتما زودی میام برام دعا کن
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااااااااااااانم مامان مهناااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@..کجایی تووووووو؟؟باشه از ته دلم برا شادیت دعا میکنم
مامان کارن
3 شهریور 93 8:00
عشق منی ماهانی غیرتی
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیززززززززززززممممممممممممممم
♥بابایی و مامانی♥
3 شهریور 93 17:13
سلام به دوست جان فداکار خودم البته اگه تاالان چیزی ازش باقی مونده باشهالهی مادرخوب بودن این چیز هارو هم داره دیگه انشاا... ماهان جونم هم بزرگ شدبا خانم بچه هاجبران میکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااام لیلای عزیز خووووووودممممممممممم چیزی که نمونده جز یه چن تیکه استخون و یه لایه پوست قربونت برم عزیزم..ایشاللههههههههههههههههههههه
♥بابایی و مامانی♥
3 شهریور 93 17:15
قربونت دوستم این ماهان جونی رو یه یه هفتهای قرض بده ببینم این مشکل سایزمون برطرف میشه
مامانی نازگلا
پاسخ
برا شما زیاد آب میخوره وا ننه
♥بابایی و مامانی♥
3 شهریور 93 17:16
دوستون دالم ومیبوسمتون
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم لیلای نازنینمممممممممممممم