ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

قاف مامانی..و مسافرت یه روزه مراغه

1393/5/11 10:37
1,413 بازدید
اشتراک گذاری

یکی نیست به من بگه دختر تو آبت نبود..نونت نبود..بابات اون ور آبی بود ؟؟ مامانت خارجکی بود..آخه این انگلیسی حرف زدنت چی بووووود؟؟؟کل آبروی ایرانو یه جا بردم رفت پی کارش...خجالتخندونک

عـــــــــه وا فضا منو گرفت..سلامم نکردم..خندونکخخخخخخخخخخ..سلام دوستان گل و گلابم و ماهان دردونه و نخودیم محبتبوس..قربون امروزتم بشم که نشستی داری این صفحه خاطرمونو میخونی...بزار از چهارشنبه تعریف کنم که برا تعطیلی عید فطر خونه بودیم و هوای بازار در سرمون پدیدار گشت و تیپ شیک عیدمونم زدیم ..لنز رنگیم گذاشتیم..حسابی موهامونم ژل و ملو این حرفها...((اینا یه کم پایینتر لازم میشه که برا چی اینا رو نوشتمعینکچشمک))

ده برو که رفتیم بازار و تربیت... از یه فروشگاه شیک برا شما گل پسرم شلوارک خوشگل خریدیم و دیدیم  یه خانم ژنده پوش ،دو تا مادام خارجکی گیر آورده و به هر ترتیبی که بود میخواست براشون سنگ پا  و لیف حموم بفروشه..شاکیکچلبا خودم گفتم عمرا اگه بزارم زنیکه آبروی مملکتو ببره..عاخه این مادام جونا سنگ پا میخوان چیکار با این دست و پای بلوری و ظریف مریفشونزیبارفتم جلو و به هر زحمتی بود خانومه رو ردش کردم رفت و با دو کلاس سوات نداشته انگلیسیم با اعتماد به سقف کاذب و تو حلق برو خودم شروع کردم...راضیالبته جمله های من تو ذهنم کامل بودن اما نمیدونم چرا موقع به زبون آوردن خیلی شکسته و بی سرو سامون میشدن.خطاغمگین..شمام جمله های منو شکسته بندی شده بخونین..زبانخجالت

من::Hi, Are you okay .. Very Welcome...Where You fromسلام خوبین؟؟خوش اومدین..از کجا اومدین؟؟

Oh .. Hello::مادام..اوه..سلام
I'm from France..من از فرانسه ام..

من::Wow .. I love how much Franceوای..من چقد فرانسه رو دوست دارم

Is that your son?مادام  این پسر شماست؟

من:بله..درسته..خوشگله؟؟Yes .. that's right .. Beautiful????

So .. pretty .. really niceمادامخیلی ..خوشگله..واقعا زیباست

..تشکررررررررررررThankkkkkkkkkkkراضیزیبا

My English is very bad .. sorryمنمن انگلیسیم خیلی بده..شرمندهغمگین

  I understand what you say, not good.مادامنه.. خوبه من منظورتونو میفهمم.محبت

I do not know anything Persian      من هیچی فارسی نمیدونمخجالت

...........حالا جمله ای که مد نظرم بود و میخواستم بگم...آرامراضی

For lunch and shopping can I help you?? میتونم برا نهار و خرید کمکتون کنم؟؟...

و جمله ای که نهایتا از سوادم و حلقم خارج شد...

خستهخجالتغمناکسوتکچل

من :میتونین برا نهار و خرید کمکم کنین؟؟Can you help me out for lunch and shopping to??

مادام در کمال تعجب:من به شما کمک کنم..یا شما به من..؟؟ Can I help you .. or you to me ..?

؟؟؟!!!!چه کسی کمک کنه؟؟؟Who can help

No No No..نه نه نه....

فک کنم الان اون دو تا مادام دارن تو فرانسه که اینقد کشور محبوب منه به همه تعریف میکنن که ایرانیا چقد گداهای شیک و لنزی و ژلی ملی دارنگریهگریهکچل

Oh my god ... اوه.. خدای من...

امیدوارم واقعا منظورمو بفهمه.. I really understand what I'm ...غمناکغمناکخطا

آبرو که برام نمونده بود...حوصلمم سر رفت..رفتم برا پسملی یه کیک و آبمیوه گرفتم و نشوندم رو یه نیمکت تا رفع گشنگی و تشنگی کنه ،، یه آقایی اومد جلو پام بساط جوراب گذاشت و منم غرغر کنون به خودم مشغول انتخاب جوراب برا شوشوی محترم شدم ..ماهان جونم درخواست کرد برا عمو ناصر و آقاجونشم که فرداش میخواست با شوشو  برن مراغه جوراب بخرم..منم اطاعت امر کردمو برا آقا جون و عمو ناصر و باباییش جوراب گرفتم..ماهان جونم یه عالمه ذوق فردا رو داشت که زودتر جورابا رو بهشون برسونه..همشم تو خونه میرفت سر وقت جورابا که گذاشته بودتشون تو کوله خودش و بوسشون میکرد..فردام یه جورایی اداره رو پیچوندم و بر خلاف اینکه نمیخواستم باهاشون برم..همراه شوشو و ماهان به مراغه و مراسم جهاز بران صبا جون دختر عموی ماهان رفتیم و هم برا ما و هم برا ماهان که با بچه های مهمونا کلی بازی کردو حسابی به هممون خوش گذشت..چقدم آقا جون و مخصوصا عمو ناصر از هدیه ماهان جون ((جورابا))خوشحال شدن و حسابی قربون صدقش میرفتنآراممحبت...

اینم عکس بچه ها که من برا هر کدوم یه تفنگ آبی گرفته بودم و همه کس و همه جا رو خیس آب کردن  و صدای جیغ و خندشون تا چند تا خونه میرفت..

چقدم دخملای مردمو اذیت میکردی و همش میگفتی من نخودیمخندونکقربون نخودیم بشمبوس

  

پسندها (10)

نظرات (91)

مامان ریحانه
11 مرداد 93 13:45
ای خداااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییی مننننننننننننننننننننننننننن
مامانی نازگلا
پاسخ
ohhhhhhhhhhhhhh my godddddddddddd.....
مامان ریحانه
11 مرداد 93 13:46
دختر تو چرا اینجوری.......؟؟؟/!!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
چجوریمم اونوخ عایاااااااااااااا؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
مامان ریحانه
11 مرداد 93 13:47
الان مادامه فک میکنه دور از حضور سرکار عالیگداهای ایران چقدم سانتال مانتال و خوش استیلم هستن
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههه آره خخخخخخخخخخخخ سایز 38 و ....
مامان ریحانه
11 مرداد 93 13:48
قربونت برم ماهان جونی این مامان خانومیت حسابی عقل از سرم برد شلوارکتم مبارک باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
مییسی خاله جوووونی نازنینم
مامان ریحانه
11 مرداد 93 13:49
ماهان خوشگلم فدای دل مهربونتم بشم که برا آقا جون و عمو جونتم جوراب خریدی..چقدم دنبال دختر مردمی شیطون بلاااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون جونیییییی..دختر مردم عقل از سر پسر مردم میبره نمیگین چراااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ریحانه
11 مرداد 93 13:49
آیسانی مطمئنم قیافت دیدنی بوده خخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخخخخ..خودم که اعتراف زدم
مامان ریحانه
11 مرداد 93 13:50
ایشالله عروسی ماهان گلی
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشاااااااااااااااااااللههههههههههههههه
مامان ریحانه
11 مرداد 93 13:52
ای واااااااااای آیسانی داشت یادم میرفتاااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!1 . . . سواد انگلیسیت تو حلقممممممممممممم ننه
مامانی نازگلا
پاسخ
خدایی ناز شصت حلقتتتتتتتتت..دارندگی و برازندگی خخخخخخخخخخ
سارا مامان اهورا
11 مرداد 93 18:38
وااااااااااااااااااای از دست تو آیسان هر وقت میام تو وبت فقط میخندم
مامانی نازگلا
پاسخ
یه روز میشینم حساب کتاب میکنم صورتحساب دلخوشیاتو میفرستم دم خونتون ببینم بازم میخندی عایااااااااا؟؟
سارا مامان اهورا
11 مرداد 93 18:40
واااای یادم رفت سلام کنم hello.how are you? ببخشید خارجکی حرف زدن تو رو منم تاثیر گذاشت
مامانی نازگلا
پاسخ
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh tanks dearn frend me
سارا مامان اهورا
11 مرداد 93 18:46
بازم خوبه اینقدر اعتماد به نفس داشتی که بری و باهاشون حرف بزنی
مامانی نازگلا
پاسخ
همینجاست که شاعر عظیم الشان میفرمایند:... همواره اعتماد به نفست تو حلقم ننجونی
مامان مهدیه
11 مرداد 93 22:21
سلام خانمی . خوب انقدر هم صحبت کردی. عالی بودی ... ماهان جان چقدر شیطون شده فداش بشم. ببوسش از الان دنبال دختر مردم...
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مهدیه جونم یه نیا مرسی شما لطف دارین..ماهانم که دیگه دیگه
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
12 مرداد 93 11:06
سلام دوست گلم خوبی ؟؟؟ ماهان جون خوبه ؟طاعات و عبادات قبول باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مهری نازنینم..قربونت برم ما خوبیم برا سلامتی شمام دعا گو
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
12 مرداد 93 11:08
عزیزم sorry اخه من یکم کارام زیاد شده و هم اینکه دوری بچه ها هم باعث میشه نمیتونم بیام وب و بهتون سر بزنم
مامانی نازگلا
پاسخ
Please do not be sadعزیز دلممممممممممم...
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
12 مرداد 93 11:09
بالاخره شرمنده این همه پست گذاشتی و من هنوز وقت نکردم بخونم ولی تو یه وقت مناسب همه رو میخونم
مامانی نازگلا
پاسخ
اینکه تو الان هستی و سلامت باعث خوشحالیه عزیز دلم
مامان آروین(مهناز )
12 مرداد 93 11:13
واییییییییییییییییییییییییی که چقدر تو با حالی آیسان جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااااااانم......عزیزم من مطعلق به همه و جامعه وب نی نی وبلاگم
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
12 مرداد 93 11:14
ایسان جون انگلیسیت تو حلقم نه تو لوزالمعده م .... یکمی هم به من یاد بده ... منم بهت فرانسه یاد میدم ... البته اگه روزه یاد گرفتم ... مغسی مادام
مامانی نازگلا
پاسخ
ohhhhhhhhhh ohhhhhhhhhh Really My good friend.خخخخخخخخخخخ من موافقم شدییییییید عاشق فرانسه و مادام و زبانشونم
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
12 مرداد 93 11:15
انشاله همیشه تو خوشی و شادی و گردش باشید
مامانی نازگلا
پاسخ
تشکر عزیز دلم..ایشالله برا شمام هر چی تقدیر خوشه رقم بخوره
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
12 مرداد 93 11:16
عکس های ماهان جون هم مثل همیشه زیباست
مامانی نازگلا
پاسخ
چشمای نازت زیبان خانومی
مامان آروین(مهناز )
12 مرداد 93 11:16
ولی نه خیلی خوب آبرو داری کردی همین که نذاشتی مادام لیف و کیسه بخره خودش خیلیه زبانت خیلی خوبه عزیزم اعتماد به نفست رو همچنان حفظ کن و بازم برو جلو خارجکیها من دارمت
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههه آره خخخخخخخخخخ تازه زنه سرمم داشت..میخواست به منم بندازه گفتم خانوم عزیز من که تازه اول چهچهمه اگه 150 سالمم بشه باز سرمه نمیزنم بیخیال ما شو مرسی که پشتمی مهناز جونم...فدایی داری
مامان آروین(مهناز )
12 مرداد 93 11:19
بوس برای ماهان جون کچلم که اصلاً بهش نمیاد من یکی از سر سخت ترین مخالفان کچلی کودکان هستم میخوام در آینده موسسه حمایتیم رو باز کنم
مامانی نازگلا
پاسخ
شرافتی اگه این موسسه رو راه بندازی خودم میام آبدارچیت میشم بدون چشمداشت و حقوق و ...
مامان سونیا
12 مرداد 93 15:14
ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh my ggggggggggoooooooddddddddddddddd
مامانی نازگلا
پاسخ
wowwwwwwwwwwwww شماااااااااااااا همممممممممممممم عایااااااا؟؟؟؟
مامان سونیا
12 مرداد 93 15:15
ایول اعتماد به نفس بابا همین که رفتی جلو و چند تا جمله باهاشون حرف زدی خودش عالیه
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ میسی که بهم روحیه دادی
مامان سونیا
12 مرداد 93 15:15
خدایی خانم فرانسویه وقتی ازش درخواست کمک کردی قیافه اش چه شکلی شده بود
مامانی نازگلا
پاسخ
خدایی مات و مبهوت مونده بود..فک کرد دارم ازش کمک میخوام ،سریع خودشو جمع و جور کرد که کیف میفشو نزنم
مامان سونیا
12 مرداد 93 15:25
کاش یک عکس از اون خانم فرانسویها و چشمهای لنز دار خودت میگذاشتی ببینیم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره والله..آخه نمیدونستم که اینجوری میشه..حالا ایشالله دفعه بعد و توریستهای دیگه
مامان سونیا
12 مرداد 93 17:36
به به عروسی دختر عمو مبارک انشالله عروسی ماهان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت عزیز دلم..ایشالله
مامان سونیا
12 مرداد 93 17:37
شلوارک گل پسری مبارک باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا میســــــــــــــــــــی خاله مهربون خودم
مامان سونیا
12 مرداد 93 17:38
دست ماهان جون درد نکنه که موقع خرید جوراب به فکر عمو و بابابزرگ ش بوده
مامانی نازگلا
پاسخ
بچم سخاوت،مهربانی،عطوفت،کمالات،ادب و هنر و خارجکی حرف زدنو از مامانش همینجوری ژنی به ارث برده
مامان
13 مرداد 93 1:34
سلام ایسان جونم خوبی خانم. ماهان جونم خوبه؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون خوبیم و دعا گو گلم
مامان
13 مرداد 93 1:35
من فدای خودتو خارجکی حرف زدنت بشم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عشخخخخخخخخممممممممممممممم
مامان
13 مرداد 93 1:37
خیلی خوب باهاشون صحبت کردی گلم.عالی بودی
مامانی نازگلا
پاسخ
وای خدای من الان چقد اعتماد به نفسم بالا بالا رفتتتتتتتتتت..ممرسی عزیزم
مامان
13 مرداد 93 1:38
فقط اخرش نگفتی.بلاخره توجیح شون کردی که منظورت چی بود؟
مامانی نازگلا
پاسخ
نه دیگه بهترین کار ترک فضا بود...
مامان
13 مرداد 93 1:38
چه سفر خوبی رفتید.به به
مامانی نازگلا
پاسخ
جاتون سبز الهی قسمت ایر حسین جونم بشه
مامان
13 مرداد 93 1:40
احساس میکنم ماهان مثل بچگی های خودمون واقعا لذت بچگی کردن رو حس میکنه که این واقعا عالیه و توی این دوره زمونه نایابه...
مامانی نازگلا
پاسخ
بله خدا رو شکر ماهان زیاد فانتزی نیست و بازیهای زمان ما رو بیشتر تر دوست داره و لذت میبره
مامان
13 مرداد 93 1:41
الهی همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه.ایسان عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون مرام دوست خوب و باصفام بشم
مامان
13 مرداد 93 1:41
جهاز برون صبا خانم هم مبارک باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون
مامان
13 مرداد 93 1:43
بیچاره پدر عروس با این اوضاع گرونی...
مامانی نازگلا
پاسخ
جمعمون خودی و بی ریا بود پدر عروسم لذت برد از دور همی بودن
مریم مامان دونه برفی
13 مرداد 93 12:26
خدایش خیلی خندیدم خانمی حالا خوبه همینقدرتونستی باهاشون حرف بزنی اگه من بودم گمونم ماداما زنگ میزدن اینترپل بیاد دستگیرم کنه بخاطر پرت و پلاهایی که من تحویلشون میدادم.
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااااااااانمممممم خخخخخخخخخخخخ منم برا همین عرصه رو ترک کردم
مریم مامان دونه برفی
13 مرداد 93 12:27
راستی گلم با اجازه لینک شدین ..خوشحال میشم بیشتر باهم آشنا بشیم .
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنون از محبتتون.منم با افتخار زیاد لینکتون کردم..امیدوارم دوستان خوبی برا هم باشیم
بی هنر
13 مرداد 93 13:51
بععع!!!! نی نی وبلاگ لفطا قیافمو شطرنجی پخش کن این چه رفاقتی ما داریم که ایییین همه مدت به رفیق جونیمون سر نزدیم!؟ بخشش بفرمایید....
مامانی نازگلا
پاسخ
..ماااااااااااااااااااااا واقعنااااااااااا این چه وضعشه عاخه..به تو هم میگن رفیق عایااااااااا.. بخشش لازم نیست،،اعدامش کنید..........شاید جای ویرگولاشو بعدا عوض کنم
بی هنر
13 مرداد 93 14:01
حیف که من خعععلی وقته پیدام نیست. جسارت نمیکنم. و الا بابت این اینگلیش و فینگلیش گپ زدن جوووووری با ننه ماهان کل کل میکردم که بیا و بنگر
مامانی نازگلا
پاسخ
خدایا صد هزار مرتبه شکررررررر الان حس انگلیسیم یک به پونصدم فارسیمه و یک به هزارمه آذریم و یک به هفتصدمه استانبولیمه
بی هنر
13 مرداد 93 14:15
مادام: Is that your son ننه ماهان: yes that"s right- beautiful??? مادام: so... pretty... reallynice...because ever not semblance to you!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Simply not true. because............ He's just like my own. Did you know?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
بی هنر
13 مرداد 93 14:25
عااااغا من همینجا اعلام میکنم که طرفدار پر وپا قرص آب بازی بچه هام. حالا تو این امر بچه هر چی شر تر و جیغو تر و زبون نفهم تر: دوست داشتنی تر خوش به حال این وروجکا
مامانی نازگلا
پاسخ
عه واااااااااا این طفل معصوما یکی مثل تو مشوق داشتن که گیج و مونگل بار میومدن بس که برا هر صدا و جیک و جوکی یه پس گردنی میخورن،خوبه نزدیک نیستیم بچه هامونو از راه به در میکردی ..اییییییییشششششششششش.
بی هنر
13 مرداد 93 14:43
خدایا عدالتتو قربون...... زمونه ما دختر از چهار سال به بالا به پسرا میگفتن برادر..... بازی با جنس مخالف فقط تا دو سالگی. اونم فقط در حد رد و بدل کردن گولو و پستونک..... عععععععشششق و دیوونه عکسای بازی این وروجکام، چون شادی از لباشون و شرارت از چشاشون موج میزنه... عمو قربونتون بره
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههه زمونه بد عوض شده ننه...همین کاراست که بعضیا رو عغده ای کرده الان قاطی بچه ها کارت بازی وفوتبال دستی و یه قل دو قل بازی میکنن دیگه...
بی هنر
13 مرداد 93 14:52
شاید آب بازی بچه ها فلسفه اش این باشه آب: دلیل روشنی و زلالی باطن پاک بچه ها تفگ: داشتن هدف و امید و تکیه بر بلندای تخیلات کودکی دویدن: کوشش و پشتکار برای رسیدن به هدف شلیک: نشونه رفتن قلب فرد مورد نظر،برای اهدا وابراز محبت یاد باد آن روزگاران....یاد باد
مامانی نازگلا
پاسخ
آخـــــــــــــــــــــــی آخــــــــــــــــــی..این بند آخرت منو کشته
بی هنر
13 مرداد 93 14:56
خدا یا قسمت میدیم،، این جوراب رو از سبد اهدایی مردها حذف نکن.... چون ابراز علاقه اعضای خانواده به مرد بزرگ خانواده تا بیش از نود و نه درصد سقوط میکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
الهی یا رب العالمین حاجت این بنده جدیدا از رمضان خارج شده ات را پذیرا باش همانا تو خدای رحمان و رحیمی..الهی آمین
مامان ناهید
14 مرداد 93 10:32
سلام آیسان جونم خوبید خیلی دلم براتون تنگیده بود نمی دونم چی شده نمی تونم مثل قبل به همه جا سرک بکشم فدات بشم منو ببخش که دیر اومدم البته یه بار اومدم حرفهای قشنگتو خواندم ولی طبق معمول همیشه بچه ها اونقدر مامان مامان کردن که بلند شدم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید جونم منم همینطور خخخخخخخخ فک کنم برا تابستون و گرماشه که همه کسل و دمغیم یه مدت بگذره خوب میشه نگران نباش
مامان ناهید
14 مرداد 93 10:34
ایسانی می بین با چندتا کلاس رفتن خوب پیشرفت کردید میگم یه کم دیگه برید کلاس می تونید مترجم گردش گران خارجی بشید
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خب باید تلاشمو بیشتر کنم..مترجمی زبانم بدکئ نیستاااااااا..ممنم که مستعددددددددد
مامان ناهید
14 مرداد 93 10:36
خوب کلاسی بود برا مادام یه کم سوتی دادن هم اشکال نداره خخخخخخخخخ اونا که فارسی هم بلد نبودن اگه هم بلد باشن یه کلمه ای میگن کلمه دیگر رو باید فردا انتظار بکشیم تا یادشون بیاد بگن
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدایی خیلیم دلشون بخواد ..اییییییییییییییییشششششششششششش
مامان ناهید
14 مرداد 93 10:44
ایسانی هروقت حرف از خارجی ها میشن یادم به دختر برادرم میوفته چند سال پیش با داداشم که بچه های مدرسه شونو برده بود شیراز تخت جمشید یه مشت خارجی اونجا بودن ملیکا دختر برادرم که اونموقع سه سالش بود براش جذاب بود اون تیپ ورنگ صورتشون وبور بودنشون می فهمه اینا خارجه ای هستن میره جلوِ یکی از اون خانومهاش دستشو دراز می کنه میگه هِلو زردو ........یعنی ملت که اونجا بودن از خنده منفجر میشن حتی اون مادام با اطرافیانشون هم می زنن زیر خنده این شد که خودشو تو آغوش خارجی ها هم جا دادخخخخخخخخخ حالا هرکی ملیکاروبعد این مدت می بینه واین ماجرا رو فهمیده بهش میگه هلو زردو .......
مامانی نازگلا
پاسخ
جالب بوددددددددددد..دمش گرم ملیکا جون
مامان ناهید
14 مرداد 93 10:47
اعتماد بنفست 20 هست میگم کمتر میای اینجا نگو خوب چسبیدی به این کلاسات پیش گردشگران خارجی کم نیاری احسنت
مامانی نازگلا
پاسخ
خب دیگه ناهید جونی کلا استعداد از لا به لای انگشتام فوران میکنه
مامان ناهید
14 مرداد 93 10:49
به به پس عروسی تو راه دارین فدای ماهان جونم بشم با اون هدیه های خوبش
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشالله عروسی دختر و پسر خودت عزیزم ممنن گلم خدا نکنه
مامان ناهید
14 مرداد 93 10:50
خوب بچه هارو با تفنگ آبی مشغول کردی می تونم حس بچه هارو بفهمم یاد روزهای بچگی خودمون هم به خیر
مامانی نازگلا
پاسخ
آره واقعا یاد بچگیهای خودمون بخیییییر..چه روزهای خوبی داشتیم
مامان ناهید
14 مرداد 93 10:53
میگم کلاس کنگ فوت چی شد هنوز به مرحله پرواز وجفت پا .....نرسیدی؟........خخخخخخخخخ چقدر دیدنی میشه ........
مامانی نازگلا
پاسخ
کنگ فو خودم با کلاسهای ماهانی کنتاکت داره یحتمل این فصل نرسماین پرش جفت پا همچنان رو دلم موند که مونددددددددد
مامان ناهید
14 مرداد 93 10:54
می بوسمتون عزیزم ماهان جونو یه ماچ ابدار بکن انشالله همیشه شاد باشین وسالم
مامانی نازگلا
پاسخ
شیرین کامم باشی الهی..چشم و ممنون
مامان عرفان
14 مرداد 93 11:07
آيسان انگليسي حرف زدنت تو حلللقم
مامانی نازگلا
پاسخ
با همه نق و نوق و بریده بریده و سانسوراش عایااااا؟؟؟؟!!!! خخخخخخخخ تکلیفو مشخص کن نگار یعنی چی؟؟؟
مامان عرفان
14 مرداد 93 11:08
آيسان در كلاس انگليسي هي بهت ميگم يكم بيشتر تلاش كن . به خاطر خودت نميگم كه . به خاطر مملكتمون ميگم كه آبروشو بر باد ندي كه دادي
مامانی نازگلا
پاسخ
این کمکهای دوستانه و بشر دوستانت تو حلقم که هر چی بلدی میزاری تو چنتت بمونه و رو نمیکنی دو تا جمله بیشتر یاد بگیریم
مامان عرفان
14 مرداد 93 11:10
از دست فروش جوراب ميخرن براي عاقاي همسر عايا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من كه از دست فروش براي عاقاي همسري جوراب بخرم در دم طلاقم ميده . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
عه واااااااااااا...ما کلا لیلی مجنونیم برا هم نمیخریدمم شوشو سپاسگذار بود کلا..اینم که خریدم شیرین زدم و تو دل برو تر شدم ..بههههههلههههههههههههههههههضمنا جهت اطلاع گفتم آقاهه بساط گذاشت :.. مال یه فروشگاه خیلی شیک تو پردیس بود موش رفته بود تو مغازه آقاهه هم سوسول،،.. اومد طفلی بیرون بساط گذاشت
مامان عرفان
14 مرداد 93 11:10
بد آموز. خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
چلااااااااااااا..عایا..این همه برا شهر و کشورمون تلاش میکنم تو هم بزن تو ذقم..ذوق کور بشم
مامان عرفان
14 مرداد 93 11:11
يادم باشه به فرزانه بگم نمره ات رو كم كنه . هههههههههههههههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
شیرین نزن خودش پستمو خونده..اونقد خندیده بودددددددددد..گفت برا این دلخوشی سوال امتحانیا رو بهت میرسنم..بعععله خانوووووووووم..اییییییییششششششششششش
مامان عرفان
14 مرداد 93 11:12
can you help me for launch and dinner???????
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...launch رو بی خیال but... برایdinnerهم god بزرگه
مامان عرفان
14 مرداد 93 11:13
best wishes for you
مامانی نازگلا
پاسخ
Also for you...
مامان عرفان
14 مرداد 93 11:13
kiss you
مامانی نازگلا
پاسخ
I love Kisses
سمانه(مامان سروش)
14 مرداد 93 14:53
بابا اعتماد به نفس!!!!!بابا دیلماج!!!!!!بابا اینکاره اصلا داداش بسیار کار خوبی کردی!تقصیر اون مادامهای پاریسی بی تخیله که عمق بیانات شمارو درک نکردن عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
اوه اوه اووووه همه اینا رو با من بودی دیگه درسته عایااااااااااا؟؟؟ واقعنااااااااا سمانه این خارجکیها چیا تو مملکتشون یاد گرفتن با این همه ادعاااااااا..والله
سمانه(مامان سروش)
14 مرداد 93 14:55
آ قربون اون ژست مکش مرگ مای اندر آغوش دخملا!!!!!!!!! (مردی این جمله من و ترجمه کن)
مامانی نازگلا
پاسخ
I die. What does that mean?
سمانه(مامان سروش)
14 مرداد 93 14:55
آب بازی دوس دالم
مامانی نازگلا
پاسخ
ما نیز ایضااااااااا
مامان بردیا اریایی
14 مرداد 93 16:10
خیلی جالب بود و خنده دار اگه دوست داشتین به ما سر بزنین
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون شما لطف دارین..حتماااا
مامان زری ترانه
15 مرداد 93 8:54
سلام عزیزم . یعنی اشکام دراومد از دست تو و اینکارهات خدا بگم چیکارت کنه با این فینگیلیش حرف زدنت که سر صبحی اشکامو در آوردی از خنده. خوبی دلم برات تنگ شده بود
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااام گلللللم.. اععععععععععععععععععShame on me! خخخخخخخخ
مامان زری ترانه
15 مرداد 93 8:56
فدای ماهان جونی که با این مامانش فکر نکنم هیچ وقت ناراحتی داشته باشه در حد المپیک شیرینه
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم..شما لطف دارین..نازمـــــــــــــی
مامان کارن
15 مرداد 93 9:34
عاشقتم آیسان عجب مکالمه ای داشتی با خارنجکیا آفرین آفرین
مامانی نازگلا
پاسخ
قربان youuuuuuuuuuuuuuu..عجیجممممممممممممم
مامان کارن
15 مرداد 93 11:17
هه زندایی کجا بود دایی مجرد تشریف دارن البته این روزا درگیر نامزدی ایشون بودیم - بزودی آن عکس از دیوار به زیر پا کشیده خواهد شد لگد مال شده و ......
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععععع گفتم این روزا زنداییا عین گودزیلان و نمیزارن اینجوری بشه که هستخخخخخخخخخخ امیدوارم یه مظلومش گیر شما بیاد و عکس کارن جون همیشه همون قسمت بمونه
♥بابایی و مامانی♥
15 مرداد 93 15:08
سلام به دوست عزیز تر از جانم"چشم قشنگم"سایز 38 خودم"خارجکی من...همه این ها برای پاچه خواری این غیبت طولانی کافی بود یا باز هم عرض کنم
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ چقده شنگول منگول گشتیم ماااااااااابازم بگوووووووووو
♥بابایی و مامانی♥
15 مرداد 93 15:10
بعد از سلام واحوال پرسی ز حال ما بخوای ملالی نیست جز دوری شما ببخشید نماز روزه هاتون قبول عیدتون هم مبارک ببخشید دیگه کرج الان عید شد قربونت برم که با بیمعرفتی های ما باز هم بهم سر میزنی..به جون آیسان جونیم خیلی سرم شلوغ بود وگرنه یاد شما تو دل ما زندس
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام لیلای عزیزم..قربونت برم شما تاج سرین..عید کرجیتون مبارک..الهی بمیرم که اونجا خیلی دیر عید شده و شما چند روز بیشتر زحمت و البته سعادت روزه داری رو داشتین
♥بابایی و مامانی♥
15 مرداد 93 15:11
راستی خاله همسری سراب زندگی میکنه وعروسی خاله پسر شوهر جانه فکر کنم بیایم تو هوای شما نفس بکشیم آیسان جونی
مامانی نازگلا
پاسخ
به به به خیلی مبارکه ..ایشالله عروسی پرنیا جونم..عزیز دلم بیاین تبریز در خدمتتون باشیم با افتخار زیاد
♥بابایی و مامانی♥
15 مرداد 93 15:12
مثل همیشه کلی از خوندن دست نوشته هات لذت بردم من که هنوز هم میگم تو داری تلف میشی باید بری تو یه مجله معتبر طنز نویسی کنی
مامانی نازگلا
پاسخ
ای آجی مملکت ما کلا اینجوریاس..بزار سرمو بزارم رو زمین آب کفنم خشک نشده مشهور خواهم شد و همه خواهند دید چه در گرانبهایی از کف رفته..رووحم شااااددد..من مرده شما زنده ببین این حرفو کی گفتم..والااااااا ..اعععععع اگه اینجوریه من برم سرمو بزارم بمیرم خخخخخخخخخ
♥بابایی و مامانی♥
15 مرداد 93 15:12
میبوسمتون ودوستون دارم هوارتا
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون ما بیشتر تر عزیززززم
مامان هانا و آریا
17 مرداد 93 2:27
واااااای عزیزم امیدوارم آخرش متوجه شده باشن شلوارک ماهان جون هم مباااارک
مامانی نازگلا
پاسخ
منم همچنان دعا میکنم و امیدوااااارمممممم یه دنیا ممنون گلم
مامان آیسو وآیسا
18 مرداد 93 10:39
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخ
مامان آیسو وآیسا
18 مرداد 93 10:40
,موهای کوتاه خیلی به خوشتیپ خاله میاد
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم عزیزم لطف داری
مامان آیسو وآیسا
18 مرداد 93 10:41
ای ول دوست تیچر زبانم عالی بید زبان انگلیسیییییییییییییییییی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااااااااایی دااااریییییییییییییییییی
مامان آیسو وآیسا
18 مرداد 93 10:43
بابا خارجکی حرف زدنت با مادام ها تو معده ام
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ گفتم اوندفعه از حلقت اینقد کارنکش..چیزیشون شده حلقتون که از معدتون اضافه کاری میکشین
مامان آیسو وآیسا
18 مرداد 93 10:47
همیشه به مسافرت خانمی اونم مراغه که خیلی قشنگه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت...قشنگ چشماتونه
مامان آرزو
18 مرداد 93 11:11
این مکالمه تون منوکشته
مامانی نازگلا
پاسخ
خودمم همینطور اما از خجالتتتتتتتتت
مامان آرزو
18 مرداد 93 11:14
نمیدونم چی بگم اماخوشم میادازاین اعتمادبه نفسای ولااا بابا دمت گرم
مامانی نازگلا
پاسخ
اعتماد به نفسم گیر کرد تو حلقومممممممممممممم
مامان آرزو
18 مرداد 93 11:19
حالاخودمونیم چندجلسه کلاس رفتی که تااین حدراه افتادی؟؟؟استادت خیلی خوب بوده یاتوخیلی باهوش بودی؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
والا همش سه جلسه رفتم سر کلاس تیچرمون همکارم و دوستمه اگه خوب راه بیاد شاید زنداداشمم شد...خخخخخخخخ گیرایی خودم طبقه آخره برجه
مامان آرزو
18 مرداد 93 11:19
ای فدای ماهانم بااین دل مهربونش که به فکرهمه هست
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز مهربونم
مامان آرزو
18 مرداد 93 11:23
خوبه ماهان جونم اونجادرستوحسابی بابچه هاخوش گذروندهمخصوصاباشلوارسبزه که خیلی نازه ومن ازش خیلی خوشم اومد
مامانی نازگلا
پاسخ
آره آرزو جون از خدا پنهون نیست از تو چه پنهون ،ماهان خودشم عاشق حنانه شده بود و تا چن روز تو خونه اسمش ورد زبون پسرم بود
مامان آرزو
18 مرداد 93 11:25
ای جونم ماهانی چه خودشولوس میکنه واسه آقاجونشخداییش خیلی هم شبیه همن
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخخخ
بابا و مامان
18 مرداد 93 13:06
وای مردم
مامانی فاطمه
26 مرداد 93 9:17
ایوووووووووول مامانی ماهان جون اول صبحی کلی خندیدم روحمو شاد کردی خواهرحالا آخر کمکت کردن یا شما کمکشون کردی
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه خخخخخخ روحت غرین شادی و آرامش عجیججججمنه دیگه ترسیدم پلیس اینتر پل بیاد بگیرتم زودی فضا رو ترک کردم
مامان پریسا و بابا مهرداد
4 شهریور 93 9:39
خیلی با مزه بود .. دور از جونتون میگم ها.. ولی خوبه دیگه خانومه میره میگه گداهاشونم خوشگل و خوشتیپ بودن به منم سر بزنید خوشحال میشم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خب من چقده خودمو تحویل گرفتممممممممممم چشم عزیز دلم با افتخار فراوااااااان