ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

در خيالم با خيالت بي خيال عالمم …

1393/4/17 13:25
736 بازدید
اشتراک گذاری

 ﺑﻪ ﺗﻮ ﺳﻮﮔﻨﺪ ، ﺑﻪ ﺭﺍﺯ ﮔﻞ ﺳﺮﺥ
ﻭ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﻓﻨﺎ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺁﻧﭽﻪ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﺗﻮﯾﯽ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯ من و ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﻨﯽ

Saturday

کنگ فو

Sunday

شنا

زبان

Monday

کنگ فو

 Tuesday

شنا

Wednesda

کنگ فو

Thursday

زبان انگلیسی

شنا

 

hello مامی I love yo. زیاد..hello فرندسهای عزیزم.........niniweblog.com

چقد   missهمتونم خخخخخخخخخ..niniweblog.com

اوی اویییییییی ننه های نی نی وبلاگی زبان نابلد نا کونکفو کار.. بی شنایانniniweblog.comniniweblog.com........همش یه نیمه نصفتونم با یه چهارم قد والخصوص،،تاکیدا اللخصوص سایز و  وزنتون.niniweblog.com..این همه کلاس دارم کلاس میرم،منبعدم کلاس میزارمniniweblog.com...نکنه فک کردین اون برنامه کلاسی اول پست،برا ماهان جون هستش؟؟؟؟niniweblog.comنوووووووچچچچ..مال ننه آیسیه.niniweblog.com.بعلهههههههههههه اینجوریاست و رقابت از جاری ، خواهر شوهر، عروس و همکار و دوست به بچه هم میرسه niniweblog.com...والا آدم کنف میشه پیش بچه کم میاره..خجالت

خطابیه::سمیه جونی عروس خواهر شوهری گراااام...

جون مادرت،جون عمت ،مرگ منننننن...نری تو فامیل از الان  بگی عروستون رفته کلاس کنگفو ثبت نام کرده هااااااا.niniweblog.com.اولا که کلاسا بعد ماه رمضونه،، بعدشم .صب کن خودم تو یه مرحله سورپرایزی که به جای پشت سر کسی حرف زدن،افاده ها و ایش و فیشها و گیس و گیس کشی عهد بوقیخندونک ،، وقتی با جفت پا رفتمم شیکم بعضیا niniweblog.com((خدایاا..کلا این  آیتم جفت پا تو رشته کنکفو هستش..niniweblog.com.حالاااااااااا)) حساب میاد دست همه ،،و کل فامیل به  داشتن،نعمت  چنین عروسی افتخار خواهند کرد..niniweblog.com

ماهان عزیزم قربون قد و بالات هی برم و برم و برم..این همه سختی رو بخاطر تو فسقلیم میکشمااااااااا..والاااااااا میخوام برات هم الگو بشم هم رفیق هم کمک.niniweblog.com.مثلا اونروز کتاب زبانتو آوردی کمکت کنم الکی گفتم الان کار دارم راستش هیچی بلت نبودمniniweblog.com اوناییم که بلد بودم یادم رفتنniniweblog.com...اصلا کلا آموزشای زمان ما با شما کلی فرق میکنه..باید سوادمو بروز کنم.اداره هم  دمش گرم کلاس و کتاب رایگان گذاشته در اختیارمون با ticherبا حال و رفیق خودمون..تازه تصمیم دارم از سری جدید کلاسهای یوسی مس دو تایی بریم کلاس..چطوره عایا عزیز دلمممم..یه بالا بالام میخوام برا خودم بگیرمniniweblog.com

برا کلاس کونکفو هم قبل تایم شما تایم خانوماست..یه جلسه رفتم خوشمم اومد میخوام بعد رمضان تو کلاسها شرکت کنم حداقل بتونم در مقابل تمرینهای تو که میتینگم کردی از خودم دفاع کنمniniweblog.com...

ماهان جونم،این ده روزی که خودت تنها  تو خونه موندی خیلی خوب شدی،خیلی مهربونتر و سر به راهتر شدی niniweblog.com وقتی میرسم خونه بدو بدو میای تو بغلم و یه چند دیقه ای خودتو بهم میچسبونی و حسابی همو ناز میکنیمniniweblog.com..این قسمت از روز رو بیشتر از همه 24 ساعتش دوست دارم.niniweblog.com.حالا بماند که تو هم اینقد دلبری میکنی چون میدونی بستنیت تو کیفمه...niniweblog.com

خیلی وقته عکس ناز پسملی رو نذاشتم..الانم از کچلیش عکس ندارم دو تا عکس آرشیوی میزارم..

در خيالم با خيالت بي خيال عالمم

پسندها (9)

نظرات (52)

مامان ریحانه
17 تیر 93 13:41
مامانی نازگلا
پاسخ
چیه مگه آنگاااااه عایاااااا؟؟؟؟!!
مامان ریحانه
17 تیر 93 13:41
کلاسات تو حلقم آیسان جون با بالا بالات
مامانی نازگلا
پاسخ
کلاسام و بالابالام میشن چهار پنج تا ها..گیر نکنه یه وخ
مامان ریحانه
17 تیر 93 13:42
اون miss که گفتی فحش عمه نباشه یه وخ؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ بودم بود دیگه جدیدا تعصب پیدا کردی رو عمت؟؟؟ نه خب یعنی دلتنگ شدن
مامان ریحانه
17 تیر 93 13:42
چه رقیب و کمکی بشی تو به ماهان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
اینور آب که ما زندگی میکنیم کلا اینجوریاس..عالمی داره اصلا
مامان ریحانه
17 تیر 93 13:43
ای خدای من ،،!!برا اون پاچه خواری عروس خواهر شوهریت و فکرای توی کلت
مامان ریحانه
17 تیر 93 13:44
قربونش برم ماهان جونم دلتنگش شده بودیم نامرد خیلی وقته عکسی ازش نمیزاری
مامانی نازگلا
پاسخ
خب کوفتش شه اونی که گوشیمو دزدید دستم به کار و عکس نمیره خدا وکیلی
مامان ناهید
17 تیر 93 13:47
سلااااام ای جان چه عجب آپیدید همینکه دیدم آپ شدید اومدم حالا فقط همین یه کامنت رو به عنوان اعلام حضور داشته باشید چون فعلآ باید برم نماز بخوانم چون خییییلی دیر شده فقط متعجب شدم به قالبتون که عوض کردید نکنه یه توراهی دارید که قالب مخصوص دونی نی رو گذاشتید ای جاااااااان بچه ها آیسانی تو راهی داره خخخخخخخخخ الان یه کلاغ چهل کلاغ میشه ههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااام ناهید عزیز منقربونت برم امروز حسابی میام پیشت..چن وقته نشد بیام وب بچه ها عه وااااااااااااا دختر چی میگی داری نفرینم میکنیمن یه بار اون چند ماه حاملگی و زایمان و بیماری اول بچه رو دیدم ده بارم زن بدنیا بیام دیگه همچین کاری نمیکنم
سارا مامان اهورا
17 تیر 93 14:43
سلااااااااااااااام آیسان جونم.خوبی؟ماهان گلم خوبه؟ اماااااااااااااااااان از دست تو با این نوشتنهات آدم و روده بر میکنی از خنده
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام عزیز دلمممممممممم هههههههههه خخخخخخخخخخخخ بخند دنیا به روت بخندده..
سارا مامان اهورا
17 تیر 93 14:44
حالا واقعا میخوای این کلاسها رو بری؟؟ خوش به حالت چه حوصله ای داری
مامانی نازگلا
پاسخ
پ چی که میرم...مگه ننه پیریم خب من اول جوونیمه..بععععععلههههههههه
سارا مامان اهورا
17 تیر 93 14:45
اول فکر کردم که این کلاسهای تابستونی ماهانه
مامانی نازگلا
پاسخ
نه با مال آجیته
مریم
18 تیر 93 5:15
سلام به آیسان خانم گل این همه تاخییر رو ببخش خانوم یه مدت نبودم وای چیکارا کردی تو این چند وقت دمت گرم همیشه به روزی خوبه که آدم پا به پای بچه اش باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مریم عزیزم..خواهش گلم بعله دیگه..آدم بچش که ماهان باشه هر کاری باید بکنه
مامان آروین (مهناز )
18 تیر 93 9:03
وای آیسان جونم خیلی برنامه کلاسات با حاله یعنی منم از همین الان به فکر باشم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره مهناز جونم چرا که نه؟؟؟؟خدای نکرده مامان بزرگ که نیستیم همش یه کوچولو مامانیم دیگه
مامان آروین (مهناز )
18 تیر 93 9:04
متلکات خیلی با حال بودن ...................................
مامانی نازگلا
پاسخ
مهنازی شرمندم مجبور شدم یه نمشو سانسور کنم....خخخ تو تو زحمت نیفت سانسورم تو حلقم
مامان آروین (مهناز )
18 تیر 93 9:05
فدای ماهان گلم با مامان با حالش
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلممممممممممممممممممممممم
مامان عرفان
18 تیر 93 10:41
سلام آيسان آپ تو ديت و به روز .خوبي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامانی نازگلا
پاسخ
عه وا نگاااااااااارم..hello classmate
مامان عرفان
18 تیر 93 10:44
در مورد جدول يه سوال مي پرسم و ديگر هيچ : اين -زبان - روز Sunday با -زبان انگليسي - روز Thursday چه فرقي داره عايا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
کدومو میگی آنگاه عایااااااااا؟؟classmate؟؟؟ آهان هیچی خخخخخخخخخخ اون اولیه مشکوکه دومیه پنج شنبه صدی صده
مامان عرفان
18 تیر 93 10:47
اي الگو اي رفيق اي كمك اي به روز اي آپ ديت اي انگليسي نويس اي اجنبي اي بيگانه پرست اي كونگفوكار
مامانی نازگلا
پاسخ
من و این همه خوشبختی مهاله ..مهاله..مهاله ه ه ه ه
مامان کارن
18 تیر 93 11:00
آخرشی بخدا دس به قلمت که حرف نداره دختر عاشق پستاتم - آدم دلش وا میشه میاد تو وبت کلی خندیدیم tanx miss
مامانی نازگلا
پاسخ
چاکرررررررررررررم ارادت...شما لطف داری very very زیاااد
مامان کارن
18 تیر 93 11:04
چه اداره ایی دارین خانوم خوش بحالتون - کجا کار می کنین اونوخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
جای دوستان خالی البته سر برج ... دانشکده پزشکیخانوم دکتریم برا خودم
بابا و مامان
18 تیر 93 13:34
موفق باشی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
very tanksعجیییییییییییییییییجم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 تیر 93 15:00
سلاااااااااااام ننه آیسی خوبید ننه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه برنامه هایی ریختی برا خودتااااااااا اولش فکر کردم برنامه هفتگی ماهانی هست ولی دیدم نه ای ولاا آجی جونمنم می خوااااااااااااام
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام ننجوووون خوووودممممممممم هههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخ مگه ما دل نداریم ننه خب بجنب تا تابستون تموم نشده کلاسا رو برس
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 تیر 93 15:08
واااااااااااای قراره جفت پا بجنگی از اون مدلیاش که پرواز می کنن ومیرن تو شکم طرف میگم یه کم به خودت بیادختر اینهارو که تو ذهنت تجسم کردی همش تو فیلماستا اما فکرشو کن آیسی جفت پا ..........خیلی با حال میشیاااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خب از همون مدل پروازیاش خب منم فیلمیم دیگهصب کن به موقعش عکسامو میزارم ببین
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 تیر 93 15:11
خوبه ما هم بچه رو بذاریم انواع کلاسها به بهانه اونا بریم برا خودمون کلاس بذاریم ممنون که مارو هم متوجه ساختی
مامانی نازگلا
پاسخ
ohhhhhhhhhhhhhh عزیزم خواهش میکنم همش یه نی نی وبه و یه آیسان 38دیگه..من متعلق به همتونم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 تیر 93 15:17
ای فدای ماهان جون که مادر وپسر خوب روهم ریختن وبا هم کلی کلاس وحال و..........انشالله همیشه با هم باشید منم دلم کشید لازم شد منم یه برنامه بریزم برا به روز شدن سوادم از شما چه پنهون خیلی وقته که دارم به این فکر می کنم منی که بچه های ازهمسایه رو گرفته تا اقوام وخویشان همه رو در درساشون کمک می کردم وموقع امتهان چه ها که نمی کردم ولی الان صفر صفرم آیسان دمت گرم بذار بچه یه کم بزرگتر بشه منم شروع می کنم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم..ای جانم آره خدایی یه زمونی قهرمان و اسطوره سواد فک و فامیل و در و همسایه بودیم الان از یه نخود بچه کم میاریم شروع کن گلم شروع کن..میگن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تالاب تو لوب میکنه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 تیر 93 15:19
این پسمل خوشگل خودش مهربون بود با دوری مامان جونش در روز برا چند ساعت مهربونتر شد چون اینجور قدر مامانی رو خیلی بیشتر می دونه کلی برا خودت مردی شدیاااااااااا فدای تو بشم چقدر آقایی
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون عزیزممممممممممممممممم
مامان
19 تیر 93 2:41
ای جونم آیسانی.... مردم از خنده....
مامان
19 تیر 93 2:43
خیلی بلایی به خدا.. اولش که پست و دیدم گفتم بیچاره ماهانی چقدر برنامه داره، اونم به این فشردگی.. بعدش فکم کش اومد که نه اینها مال آیسان جیگر سایز سی و هشته
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههه خخخخخخخخخخخخ قلبونت بلمممممممممممم عجیجمممممممممممممم
مامان
19 تیر 93 2:44
واقعا افرین به این اراده و تلاش... بهت افتخار میکنم ایسان عزیزم. بوووووووس
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم عزیز دلم،شما لطف دارین یه دنیا.. منم میماچمتون
حباب
19 تیر 93 15:00
سلام بابا تو کجاییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیا خصوصی داری.....با وفا نیستی چرا
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااام عزیزم،خوبی؟؟؟ای قلبونت باشه اومدم
مامان هانا و آریا
19 تیر 93 18:01
واااای دوستمممم چه برنامه ای ریختی برررا خودتتت... موفق باشی عزیزممم ای جانمم ماهان گللل
مامانی نازگلا
پاسخ
شما از این برنامه ها ندارین عزیزم قلبووووووونتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان هانا و آریا
19 تیر 93 18:02
راستی عزیزممم من با اجازه لینکت میکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مدداتم..منم لینکیدمت با عشق و افتخار زیاد
niloofar
20 تیر 93 12:02
اووووووووووووو کی میره این همه راهو. دختر اول فکر کردم برنامه هفتگی ماهانه. بارک ا... حالا جو نگیره بزنی ملت و تو خیابون لت و پار کنی آفرینننننننن ننه آیسان زرنگ. آیسان زرنگش خوبه بذار ارغوانم بیاد اگه نرفتم کیک بوکسینگ
مامانی نازگلا
پاسخ
اوح اوح اوحححححححححح ننه نیلو تو وضعت که از منم بدتره ه ه ه..کیک بوکسینگگگگگگگگگگگگگگگ..معلومه که تهاجمی هااااااااا آره ننه صب کن ارغوان بیاد بد برو کلاس
مامان بچه ها
21 تیر 93 8:35
فقط فقط
مامان بچه ها
21 تیر 93 8:36
واقعا كه آفرين به اين سر و دل .اينا هنرهاي يك بچه داشتنه
مامانی نازگلا
پاسخ
نه والا من دده تام بچه داشتم همین بودم خخخخخخخخخخ
مامان عرفان
21 تیر 93 12:01
فقط همين .
مامانی نازگلا
پاسخ
Ohhhhhhhhhhhhhhhh..really classmate lianto bril
سمانه(مامان سروش)
21 تیر 93 21:04
از همین حالا پرچم سفیدمونو به نشانه تسلیم بالا میارم که مورد عنایت چک و لگد شما قرار نگیرم
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخ باشه بخشیدمتون
مامان امیرعلی
22 تیر 93 8:34
ماشالله عجب مامان فعالی واقعا ایول داری چطور وقت می کنی
مامانی نازگلا
پاسخ
قربان یوووووووووووdear my خخخخخخخخخخخخخخ دیگ به سختی فراوان
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 تیر 93 10:08
سلام ایسان خدا منو بکشه کلی نوشتم کد ایمنی رو خراب وارد کردم همه پریدن اونموقع میشد با یه برگشت برگردونی ولی الان دیگه نمی دونم چرا نمیشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جان دلمممممممممممم خدا نکنه،فدای سرت
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 تیر 93 10:09
کجایید عزیزم نیستید 3 روزی هست خبری ازتون نیست دلواپستون شدیم نکنه رفتین سفر ......کی برمی گردین.................هرجا باشین شاد وخرم باشین دوستتون دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید عزیزم،نه گلم پولمون کجا بود بریم سفر تازه پولم داشته باشیم مرخصی ناریم که ما طفل معصوماااااا
♥بابایی و مامانی♥
25 تیر 93 14:56
را بسپار در یادت به وقت ریزش باران ، نگاهت گر به آن بالاست و در وقت دعا قلبت مثال بید میلرزد ، دعایم کن که من محتاج محتاجم … دوست خوبم .. نماز روزه هاتون قبول والتماس دعا.
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون دوست خوبم بشم.ایشالله طاعات و عبادات شما مورد قبول حق قرار بگیره
مامان عرفان
29 تیر 93 11:45
hi my classmate. how are you are you ok where are you aisan
مامانی نازگلا
پاسخ
Hi darling .. Thank God Alright I am better than I was a bit sick
مامان آیسو وآیسا
30 تیر 93 13:20
یعنی الان این شکلیم
مامانی نازگلا
پاسخ
چلا آنگاه عایاااااااااااااا؟؟؟
مامان آیسو وآیسا
30 تیر 93 13:21
وای آیسان مادر کنگ فو کار میششششششششششششششه
مامانی نازگلا
پاسخ
خب کاریه که شده
مامان آیسو وآیسا
30 تیر 93 13:21
وای آیسان جون ماشالله بترکه چشم حسود دوستمون ورزشکار شددددددددددددددددددددد رفت پی کارش
مامانی نازگلا
پاسخ
هواتو دارمااااا رفیق،،بد خواه مدخواه داشتی یه ندا بده دل و جیگرشو تحویل بگیر ننه
مامان آیسو وآیسا
30 تیر 93 13:23
در مورد عروس خواهر شوووووووووووهرم
مامان آیسو وآیسا
30 تیر 93 13:24
همه این فعالیتهای اجتماعی ورزشیت تو حلقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامانی نازگلا
پاسخ
اوووووف my goodddddddddd عجب مردم حلق بلند بالایی دارن..خوشبحالشون
مامان کارن
31 تیر 93 7:54
آیسانی ماهانی کجایید دلمون براتون تنگیده
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبونتون بشم مننننننننننننن..شنبه میام پیشتون فدات شم..امروز و فردام سرم برا مهمونیام شلوغه
مامان مریم
1 مرداد 93 2:23
آیسان خانوم گل سر خودتو شلوغ کردی کجایی پس دلمون براتون تنگ شده
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم گلم زود زود میام ..یه نمه درگیری داشتم ایشالله تا جمعه رفع میشه
بابا و مامان
2 مرداد 93 12:04
(◡‿◡✿)آجی جون
2 مرداد 93 15:19
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام دوست عزیز.. قربون عظمت الهی برم خودمم بیست بار میخونم همه هزار و یک اسم معظمشو