ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

ضبت آبتاب

1393/4/9 9:23
719 بازدید
اشتراک گذاری

آنکس که در دعایش یادی کند ز یاران ، شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران..الهی آمین

دوستان گلم ،بوی خوش رمضان گوارای وجودتان باد  ،تمنا دارم سر سفره افطار از دعای خیرتان محروممان نکنید.محبتبوس

ماهان خوشگلم از دیروز ت بگم که هوس آش  کرده بودی و ازم خواستی برات آش رشته درست کنم و از اونجایی که دیروز اولین روز رمضان بود و منم گشنگی و تشنگی بهم غلبه کرده بود سعی کردم ذهنتو عوض کنم و بجای آش رشته که سختر و و وقت گیر تر از سوپ هاست برات سوپ درست کنم راضیاما مرغ جنابعالی که مث همیشه یه پا داره قبول نکردی و میگفتی فقط آشی میخوای که توش نخود و لوبیا و سبزی داره و یه چیز سفیدم مثل سس ((کشک))میریزیم توش میخوایآرام...منم که مامان مهربووووووووون،مد سایز خندونکزیبابساط آش رو علم کردم و از دیروز راه براه داری آش میخوری و کیف میکنی ،قربون اشتهات بشم که غیر اون تازه بدنیا اومدنت هیچوقت سر غذا خوردن اذیت نمیکنی و ماشالله خوش اشتهاییبغلمحبت

کلاس کنکفوت تو یه باشگاه دیگه ادامه داره و بابایی یه روز در میون زحمت بردن و آوردنتو میکشه،،دیروز خیلی خوشحال بود که مربیتون کلی تعریف و تمجید از استعدادت کرده بود و گفته بود که هوشت چند برابر همسن و سالاته و باید کشفت کنیمزیباقربون هوش و نبوغت بشم خوددم تنهای تنهاااااااااااا عزیززززکمبوس

یه کلمت افتاده رو زبونم و همش با یاد آوریش میخندم..اونم ضبت آبتاب((ضد آفتاب))..هر وقت میرم سر وسایل آرایشی بدو بدو خودتو میرسونی به من و میگی مامانی حداقل یه ضبت آبتاب و یه لپ قرمز کنم به من بزنشیطانشیطانچقدم با عشوه ضبت آبتابو میزنی به سر و صورتت خدا میدونهخندونکخندونکآخه خوشگل من تو با اون همه زیبایی نیازی به ضبت آبتاب و لپ قرمز کن نداری که عزیز دلممممممممممممبوسبوس

ماهان عزیزم این شعرو خودم خیلی خیلی دوست دارم،تقدیمش میکنم  به تو،بخونو و کیفشو ببر،کوچولوی عزیز منمحبتبوس

یک نفر دارد به عشقـت باز هوهو می کشد

شانه کم آورده... از نازی که گیسو می کشد

عشـق یعنی: دختـری در دفتر نقاشـی اش

بَـبــر را مبهوتِ چشمِ  بچه آهــو می کشد

شـعر یعنی: وصــف زیبایــی خـط و خال ها

هر چه شاعر می کشد، از چشم و ابرو می کشد!

مبتـلایانت زیادند...آخرینش هم خودم

                                   می کشم – تو می کشی- ما می کشیم- او می کشد

پسندها (7)

نظرات (41)

مامان آرزو
9 تیر 93 10:21
سلام آیسی جونم خوبی؟ماهان خوبه؟3هفته کامپیوترم خراب بودنتونستم بیام سربزنم.شماهم کا یادی نمیکنیدایییشششش
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام آرزوووووووووو جوووووووون خووووووووووووووودم با همه محبتها و نازیش ای جان دلم عزیزم گفتم تو ،تو خط تلافی نیستی،پ نت نداشتی که نبودی آرزو جونم به خدا من هر دفعه که میام نت میام پستاتو تا آخر میخونم برا وب شما و وب یکی دیگه از دوستای خوب دیگم اصلا قسمت نظر دهیدو برام باز نمیکنهیا خودم از وبم یه جاهایی رو ناخواسته دستکاری کردم یا شماولی بهر حال عاشق مرام و لطفتم عزیز دلمی تا همیشه..کیاراد جونمو مخصوص میبوسم گلمممممممممم
مامان آرزو
9 تیر 93 10:22
ماکه ازروزه گرفتن محرومیمشماموقع افطاریادی ازماهم بکنید!التماس دعا
مامانی نازگلا
پاسخ
چرااااااااااا؟؟!!!!!!1آهان بخاطر شیر دادن به کیارا جونرو چشم حتماااااااا... راستی آرزو جونیم من که نمیتونم بیام وبت ،همینجا بپرسم،وب مریم جون و آروین جون مسدود شده یا من نمیتونم برم؟؟؟به اونام سلام برسون ،آروین جونم از طرف من ماچش کن
مامان آرزو
9 تیر 93 10:23
قربون ماهان جونم برم که ازحرفش کوتاه نیومدهعین خودمهیه چیزهوس کنم بایدبخورم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلممممممممم...خخخخخخخخ بچه حلال زاده به خان داییش میره دیگهشمام خان دایی ماهان جون
مامان آرزو
9 تیر 93 10:24
ای من فدای ضبت آبتاب گفتنت
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله آرزو جونیم،ضبت آبتاب میزنم همچین خوجگل مییییییییییییییییییییییششششششششم
مامان آرزو
9 تیر 93 10:26
به به چه شعرزیبایــــــــــــیکلاتوکارشی
مامانی نازگلا
پاسخ
قربااااااااااااااااااانتتتتتتتتتت..قابل شمارم نداره
niloofar
9 تیر 93 10:45
ای دوووووووونننننن پسمل شکمو دوست دارممممممممممم. بابا آیسان ماشاله پسرت همینطوریش هم یه اتوبوس اراذله خخخخخخخخخ دیگه کنک فو میفرستی واسه چی؟؟ خدا حفظش کنه ایشالا پیشاپیش نماز روزه هاتون هم قبول باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله نیلو جون مهربونم گفتم یعنی تکمیل بشه شرارتاش خخخخخخخخخخ،بعدا نگه مجهز به شرارت نبوده فدات شم نیلو جون ممنون
مامان بچه ها
9 تیر 93 11:46
اول فكر كردم عنوان وبلاگت غلط املايي داره.ضبت آبتاب رو عشقه ماهان جوني
مامانی نازگلا
پاسخ
من کلا یه لغتم تا حالا قلت نوشتم عایاااااااااا؟؟؟نه ه ه ه خخخخخخخخخخ
مامان بچه ها
9 تیر 93 11:47
خو ماماني بچه گول زنك درست ميكردي سوپو هم نخود مريختي هم لوبيا و هم سبزي
مامانی نازگلا
پاسخ
عه واااااااااااا دختر من برا سبزی پاک کردن و نخود و لوبیا پزونش بود که داشتم ذهن بچه رو سوق میدادم سمت سوپ،، قرار بود اینا رو بریزم تو سوپ که همون آش خودم آسونتر میشد که ه ه ه
مامان بچه ها
9 تیر 93 11:49
بابا كنكفو كار .ضربات كنكفو رو با كي كار ميكني اميدوارم آيسان جوني تو نباشي
مامانی نازگلا
پاسخ
هستم رفیق..هستم..بعضی وقتها میگه مامان میتینگم((اون بالشتی که سر کلاس روش ضربه میزنن)) بیا تمرین دارم..مامان بیچااااااره
مامان بچه ها
9 تیر 93 11:50
آيسان جوني ما بياديت هستيم شما هم از دعاي خيرت ما رو بهرهمند كن
مامانی نازگلا
پاسخ
چشم عزیز دلمم..حتما،قربونتون برم که بیادمونین
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 تیر 93 12:54
خوش به حالت ماهان جون نوش جونت عزیز دلم
مامانی نازگلا
پاسخ
جاتون خالی خاله جونی،آشهایی که مامانم میپزه ریا نشه واقعا خوشمزنااااااااا
مامان کارن
10 تیر 93 8:29
نوش جوووونت عزیزم .سس هم ریختی روش براش مامان؟
مامانی نازگلا
پاسخ
میسیییییییییی خاله..جاتون خالی یه چیزه سفید ریختم ،،سس بود؟؟ماست بود؟؟کشک بود..چی بود بلاخره سفید بود
مامان کارن
10 تیر 93 8:32
قربونت برم ماهانی با این ضبت ابتاب گفتنت لپ قرمز کن پسر هم پسرای قدیم این کارن منم عاشق وسایل آرایشه - چکار کنیم آیسان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم.. خب دیگه بچه های دورو زمونن،خوبه از الان زیر ابرو بر نمیدارن بریم شکر خدا کنیم هیچی چیکار کنیم زنشون بدیم برن از وسایل آرایش زناشون استفاده کنن والااااااه ه ه ..این همه پول وسایل آرایش میدیم..چجور فکریه عایا؟؟؟
مامان آروین
10 تیر 93 13:38
الهی قربون اون ضبت آبتابت بشم من قربون آش خوردنت هم بشم که اینقدر دوست داری آیسان جونم خصوصی
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون عزیزم.. ای آجــــــــــــــی چی بگم والله ،ماشالله که خودت گیراییت بیستـــــــــــــــــه
سارا مامان اهورا
10 تیر 93 16:12
دوستی حدیث عشق است و جدایی رسم طبیعت ولی به یاد هم بودن هدیه معرفت است
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون سارا جون عزیزم ،چه جمله زیبایـــــــــــــــــــی
سارا مامان اهورا
10 تیر 93 16:15
واااااااااای ماهانم آرایش کردن دوست داره؟منم این مشکل رو با اهورا دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
مشکل گزینه روی میز همه مامانی پسردار این روزها،همین یه نقطه ظریفه،خب تحمل میکنیم
مامان هانا و آریا
10 تیر 93 16:39
ای جونممم ماهانی نفس،ضبت آبتابت من و و کشتههه عزیزممم...
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله جووووونی مهربونم
مامان هانا و آریا
10 تیر 93 16:40
ماه رمضان شما هم مبارکککک عزیزمممم محتاجیم به دعااا
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم گلللللللللللللم...
مامان هانا و آریا
10 تیر 93 16:41
راستییییی دخمل منم آش دوست دارهههه خیلی زیاااد... نوش جونت خالههه
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا رو شکر که ذائقه بچه ها از چیپس و پفک به طرف غذاها کشیده شده ،جای خیلی شکر داره
مامان ناهید
11 تیر 93 8:56
سلاااااااااام ای فدااات آیسانی جون من بمیرم ومغرور نشم وقت نمیشه بیمارم وبیمار پرست وهزار کار دیگه گلم من قبل ابن پست دو آپ دیگه داشتم یعنی پشت سر هم بوده متوجه نشدیدبه روی چشم به زودی می آپم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااام ناهید گلمممممممممم..خدا نکنه عزیز دلم..خدا بد نده دوستم،باز دوباره چرا مریض شدی؟؟؟
مامان ناهید
11 تیر 93 8:58
یه یه یه پست جدید ایسانی وبتون با حال بود با حالتر شد حالا زود به زود می آپید وهروقت بیایم همه چیز عالیه .........
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبونت بلمممممممممممممممممممممم..لطف داری عزیزم
مامان ناهید
11 تیر 93 9:00
ای فدای پسملی ماهان نفسی که دل کوچولوش هوای آش رو کرده ای فدای مرغ یه پا آبجی جونم بازم میام برام کار در میاد که
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلمممممممممم برو به کارت برس گلم،موفق باشیبچه ها رو از طرف من بوسشون کن
مامان
11 تیر 93 9:24
سمانه(مامان سروش)
11 تیر 93 15:01
ماهان از سروش هم تو کلمات من در آوردی ماهرتره نیم ساعت تو عنوان مطلبت مبهوت و حیران مونده بودم
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ حالا این که چیزی نیست،یه پست میزارم در مورد کلمه جایگزینش برا دستشویی رفتن..اونو چی میگی
سمانه(مامان سروش)
11 تیر 93 15:03
بابا شعر!!!!!!!!!!!!! بابا عاشق کش!!!!!!!!!!!!!! بابا شعر به یادگار گذار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
کـــــــــــــــــــــــــی ؟؟؟!!احیاناا با منی؟؟؟؟عایااا؟؟الان باید لوس بشم دیگه نه؟؟!! خخخخخخخخخخ بگیر
مامان عرفان
12 تیر 93 11:35
شعرت خيلي قشنگه
مامانی نازگلا
پاسخ
من کلا قشنگم..اصلا آشناها بهم میگن قشنگ خانوم خخخخخخخخخخخخ
مامان عرفان
12 تیر 93 11:35
منم آشششششششششششششش ميخوام
مامانی نازگلا
پاسخ
نه بابا انگار جدیه..باشه ی کاریش میکنم
مامان عرفان
12 تیر 93 11:36
منم آشششششششششششش ميخوام
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههه خخخخخخخ یه شب دعوتمون کن بیایم افطار خونتون منت سرت میزارم همونجا تو خونتون علمش میکنم بساط آشو
مامان عرفان
12 تیر 93 11:36
آفرين ماهان كنگفوكار
مامان عرفان
12 تیر 93 11:39
ضبت آبتاب. ههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخههههههههههههخهخهخهخهخهخهخهخه
مامانی نازگلا
پاسخ
عه وااااااااااااااا..یادت رفت بگی.......تو حللللللقم خخخخخخخخخخ
مامان آیسو وآیسا
14 تیر 93 11:39
ماه میهمانی خدا مباررررررررررک قربونت برم که هوس آش رشته کردی ناززززززززززززی ماهانی
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیزم،برا شمام پر از شادی و برکات باشه ایشالله خدا نکنه خاله جونیـــــــــــم
مامان آیسو وآیسا
14 تیر 93 11:39
ضبت آفتابتو قربون
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی مهربون
مامان آیسو وآیسا
14 تیر 93 11:40
لپ سرخ کن
مامانی نازگلا
پاسخ
اونم قلمزززززززززششششششششششششش
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
15 تیر 93 2:24
هم شعرت وهمضبت آبتاب ماهانی تو حلقمه ماشالله به این همه هوش واستعداد ماهان جونی البته که باید کشف بشه
مامانی نازگلا
پاسخ
اوه اوه اوه ه ه ه مردم چه حلق نافذی دارن دو تا دوتا به حلقوم میکشن خخخخخخخخخخخخ قلبووووووووووووووووونت عزیز دلم شما لطف دارین
مامان ریحانه
15 تیر 93 8:40
ضبت آباتو عشقه خاله جونی..قربون شیرین زبونیات بشم ماهان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله جونی خوووووووبم
مامان ریحانه
15 تیر 93 8:41
بابا آیسان..آشپززززز...مامان پسمل نابغه
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااانم با منی دیگه
مامان ریحانه
15 تیر 93 8:42
فک کردی که میتونی سر ماهان با هوش شیره بمالی و با سوپ سر و ته قضیه رو هم بیاری
مامانی نازگلا
پاسخ
تلاشییییییییییییییدم نشد که نشد که نشدددددددددددددد
مامان عرفان
17 تیر 93 9:52
ضبت آبتاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامانی نازگلا
پاسخ
از همونایی که هر روزدم ظهری میام ازت میگیرم میگم مال من تو خونه مونده...نگو ماهانی ازم کش میره
مامان عرفان
17 تیر 93 9:54
آيسان خانومم ديروز كه ماهان اومده بود پيشم و گفت خاله بيا تو سالن اداره فوتبال بازي كنيم ، اصلا ضبت آفتاب نزده بودي بهش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خب صبحی با یه جنگ و دعوایی اومدیم که بیا و ببینتازه نرسیده بودیم دست و صورتمونم بشوریم..اومدیم اداره شستیم صورتمونو چه برسه به ضبت آبتاب
مامان عرفان
17 تیر 93 9:54
منم آششششششششششششششششش موخوام ؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ الان دیگه ظرفای نشستش مونده فقططططططططططط
مامان پویا
20 تیر 93 17:01
سلام آیسان جون امیدوارم حال خودت وماهان جون همیشه خوب باشه ازت خواهش میکنم توی این روزا برام دعا کنی عزیزم. ماازوقتی اومدیم این خونه جدید درست وحسابی اینترنت نداریم به همین خاطر زیاد نمیتونم بیام تو وب ببخشید اگه نمیتونم بهتون سربزنم الانم دارم از اینترنت خواهرم استفاده میکنم.فراموشتون نمی کنم.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلممممممممم..ممنون.. گلم شمام باید ما رو دعا کنی..مخصصوصا که الان خدا خواسته هاتو براورده میکنه بخاطر حاملگیتون فدات بشم حدس زده بودم نت نداری..منم همیشه بیادتونم..میبوسم شما و پویا گلمونو