ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

دیشب رویایی،عکسهای کونگ فو

1393/3/31 9:47
649 بازدید
اشتراک گذاری

کنارت که هستـــــــــــــــــــــم

عمیـــــــق تر نـــــــــفس میکشم

هوای با هم بودنمان را می بــــــــلعم

و مبــــــتلا تر میشم

کنارم بمان اگر میـخواهی زنده بمانم...

بوسبوسبوسبووووووووووووس،بوووووووووووووس،،بوسسسسسسسسسسسسس برا ماهان قند و نباتم که این روزا حسابی دلبری میکنه و قند تو دل من و بابایی آب میکنهمتنظر...خدایا خیلی خیلییییییییییییی سپاس بابت این نعمتی که بهمون دادی و مارو لایق پدر و مادر شدن دونستی...هر چه در توانمان هست میگذاریم تا بهترین امانتداری را در حق این امانتت به انجام رسانیم niniweblog.comniniweblog.com((من و بابایی چقده خوجگلیم خخخخخخخخخ))...niniweblog.comخندونکخندونک..

یه چن روزیه که بحث فروش خونه و تعویضش  هست ،،دیشب تو حیاط بودم اومدم اتاق دیدم پدرو پسر دارن با هم درد و دل میکنن و قند تو دل شوشو آب شده و حسابی ذوقولو شدهخندونکگوش جان سپردم به حرفهاشون ببینم دوباره چه خوابی برا من دیدن،نکه من مظلوم و ستمدیده این قصه ام..نااااااااااازی من...بی حوصله

بابایی جونی چرا میخواین این خونه رو بفروشیم؟؟متفکر

خب چون میخوایم یه خونه بزرگتر و بهتر بخریم که توش راحت باشیم..آرام

اما اگه این خونه رو بفروشیم من غصم میشه!!!..غمگین

چرا پسررررررم!!؟؟؟niniweblog.comniniweblog.com

عاخه من میخوام به همین زودی ازدواج کنم ،با خانومم بریم طبقه بالا زندگی کنیییییییمniniweblog.com

بابااااااا::niniweblog.com...من::.niniweblog.com..یحتمل شمااا::niniweblog.com

امااااااااااااااا..چیزه...میگمااااااااا..چیززززه...اونجا که کامل نیست...آشپزخونه نداره که پسرم::niniweblog.comniniweblog.com

باشه بابایی نگران نباش خودمون یه آشپزخونه ال شکلی اوپن درست میکنیم اتاق که بزرگه،، میشه دیگه بلللله بابایی؟؟!!!آرام

خوب چه کاریه پسرم هر وقت زن گرفتی برات خونه جدا میگیریم دیگه..وظیفمونهمتنظر

نه بابایی من میخوام همینجا با زنم زندگی کنم که به شما و مامانی هم  نزدیک باشیم زود زود به هم سر بزنیمniniweblog.com

من و بابایی:::niniweblog.com((خخخخخخخخخخ اون وسطیه ..نخودی،کوشولو،نوه من و همسلیهخندونکمحبت.. واااااااا..ای خداااااااااااااای منمتنظرمتنظرآنه جونیش قلبوووووونشششششششششششبغلبوس))

ای جاااااااااااااااااااااااان دلم،نخود من،،قند و نبات منننننننننننن..قربون تو و زنت  و تشکیل خونوادت و بچه هات بشم من تنهاااااییییییییییییییییییییniniweblog.com

قربوووووون ژستات بشم مامانـــــــــــــــــی..امروز آخرین جلسه از  کلاس کونکفو  ترم اولت هستش، ایشالله از جلسه بعدی ترم دو رو شروع میکنی و احتمالا با کمر دیگهمحبتبوس عاااااشقتم یه دنیاااااااااااااااااااااا..

تو که باشي بس است

                     مگر من جز “نفس” چه ميخواهم ؟؟؟!!!

تو همه نفسهای منــــــــــــــــــــــــــــی.........بوس

پسندها (7)

نظرات (39)

مامان ناهید
31 خرداد 93 10:28
سلام عزیزم خوبین؟ به به یه پست جدید چقدر هم حرفهای ماهانی منو خندوند آیسانی ما برگشتیم ولی نمی دونم چرا اصلآ حوصله ندارم حتی حوصله کامنت گذاشتن وحتی تایید کردن کامنتای خودم دلم براتون تنگیده بود اومدم سر بزنم بعد با حوصله میام وقربون ماهان جونی می بوسمتون
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااام ناهید جونممممممم.. ما خوبیم ایشالله شما م خوب و خوش باشین و حوصلتون بجاااا
مامان بچه ها
31 خرداد 93 11:46
واقعا كه
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان عرفان
1 تیر 93 11:52
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخههههههههههههههههههههههههههههه ماهان جونم مباركه
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله جونی ..ممنووووووووووووووووونم
مامان عرفان
1 تیر 93 11:53
به به عروسي .
مامانی نازگلا
پاسخ
شمام دعوتینااااااااا با عرفان،،خاله جونی
مامان عرفان
1 تیر 93 11:54
آيسان فك كنم تو با عروست اصلا آبتون تو يه جووب نره .خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
عه ه ه ه ه ه ه واااااااااااااا..چرا اونوخ عایااااااا؟؟؟؟!!!!!!
مامان عرفان
1 تیر 93 11:54
حالا اين عروس خانوم كيه ماهان جووووون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه خخخخخخخخخخخخ هر کی که زودتر گل بچینه بیاره همونه
مامان عرفان
1 تیر 93 11:54
چه ژستهايي؟؟؟؟؟
مامان عرفان
1 تیر 93 11:55
ايشالا به زودي كمبرند مشكي ميگيري
مامانی نازگلا
پاسخ
ععععععععععععععع میسی خاله
مامان عرفان
1 تیر 93 12:05
آيسان ميگم عروست هم از تو ياد گرفته غذا درست نكنه . از بيرون غذا ميخره ماهان براش . آشپزخونه به چه كارشون مياد ؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ برا دکورش دیگه ه ه ه ه ..
مامان آروین (مهناز )
1 تیر 93 12:28
واییییییییی آیسان جون نمیتونم در اون لحظه تصورت کنم که چه شکلی شدی ولی خیلی با حاله این ماهانی قند و نبات الهی منم فدای این بلبل زبونیاش برم خب بچه مون زن میخواد واسش بگیرین دیگه
مامانی نازگلا
پاسخ
میــــــــــــــسی عزیزززززززززز دلممممممممممممممممخدا نکنه خخخخخخخخخخخخخخ گرون بازاری شده الان عروس آوردن مصیبته که
مامان بردیا
2 تیر 93 0:07
سلام.خوبین؟با پست تولد در خدمتیم.خوشحال میشیم تشریف بیارید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااام..ممنون از دعوتتون عزیزمممممممممم
مامان هانا و آریا
2 تیر 93 1:15
به به آقا ماهانمون میخواد مزدوج بشه....عزیزممممم از الان چه آینده نگر ماشالله ورزشکاااار هم که هستی خالهههه
مامانی نازگلا
پاسخ
نه که من بچه زرنگ مامانممممممممممم.. همینجوری میشه دیگه خاله جووونی
مامان کارن
2 تیر 93 11:18
ای جونم میخواد با خانومش بره طبقه بالای مامانش زندگی کنه غافل از اینکه خانوم ............................
مامانی نازگلا
پاسخ
عه وااااااااا..پدر خانومه رو در میاااااااااارم
مامان کارن
2 تیر 93 11:21
عکساتم که مثه همیشه بیستن ماهان جان
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جونم شما لطف دارین
حباب
2 تیر 93 14:28
سلااااااااااااااااااااااااااام بر ایسان گلم عزیز دلم ....خوبی ....واااااااااااااااااااااای دلم برات تنگ شده بود از این به بعد بیشتر میام نت ....بهم سر بزن
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااام حبابم..چشممون روشن عزیز دلمممممممممم
سحر
3 تیر 93 10:09
ماشاءالله به این گل پسر.
مامان ناهید
5 تیر 93 0:56
فدای ماهان جونی گل پسمل با اون حرفهای مردانه ش برم قربون اون خودش وعروس خوشگلش چقدر رویایی
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیییییییییییییییییزمممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان ناهید
5 تیر 93 0:58
ای خدا این شازده پسر فکر همه جاشو کرده از قبل برا طبقه بالا برنامه ریزی کرده قربونت برم ماهانی با اون آشپزخونه اپنت
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی،،شما برا پاتختی چی میارین اونوخ کادو عایاااااااااا؟؟؟!!!!
مامان ناهید
5 تیر 93 1:00
آیسانی رفتم تو فکر ببینم عآیاااااااااا مادربزرگ شدن بهت میاد هرچی فکر کردم به نتیجه ای نرسیم
مامانی نازگلا
پاسخ
عه واااااااااااا چرا ننه..مادر بزرگ خوش تیپ سایز سی و هشت ندیدی مگه خخخخخخخخخخخخخ
مامان ناهید
5 تیر 93 1:01
الهی زود بزرگ بشی داماد بشی مامان مهربونت وبابایی هم مادربزرگ وپدربزرگ بشن ای خدااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
ای خدااااااااااااای من..چه دعای خوبی عزیز دلمممممممممممم..ممنوووون
مامان ناهید
5 تیر 93 1:03
خسته نباشی عزیزم کلاس کونکفورو با موفقیت تمام کردی چه ژستی گرفته ماشالله
مامانی نازگلا
پاسخ
یه عالمه مرسی خاله ناهید جوونیم
مامان ناهید
5 تیر 93 1:05
جمله آخر ترکوندااااااااااا خیلی خوشم اومد به دلم چسبید
مامانی نازگلا
پاسخ
گوارای وجووودت
مامان
5 تیر 93 14:36
سلام آیسان گلم.خوبی؟ماهانم خوبه؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااام عزیز دللم،قربونت برم ،خوب خوبیم،خودت و امیر حسین جونم خوبین ایشالله
مامان
5 تیر 93 14:37
دلم وا میشه رسما میام وبتون.... جونم ماهان شیطون....
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااات بشمم شما لطف داری عزیز دلم
مامان
5 تیر 93 14:44
خثوثی
مامانی نازگلا
پاسخ
عه واااااااااااا..چگدم طو ذحمط اوفطادم طا این خثوثی رو ترجمش کرددم
عمه ناهید
5 تیر 93 17:29
سلام آیسان جونم منم ناهید مامان محمدرضا فکر کنم نشناختی ببخش الان پیامتو دیدم چون وقت نمی کردم تو وب زن داداشم بیام اره من عمه ام همون عمه ای که دوست شماست خخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااام ناهیدی جوووونم..خوبی،خوشی؟؟یه نمه دلم خبر داده بود که این ناهید همون ناهید باید باشه..مگه چند تا ناهید خوب و دوست داشتنی داریم..خخخخخخخخ معلومه
عمه ناهید
5 تیر 93 17:32
فدای برادر زاده ت بشم که عمشه شو می بینه غش می کنه آخه عمه به این ماهی داره چرا ؟؟؟؟؟؟حتمآ از خوشحالی غش می کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
جوووونممممممم
مامان ناهید
7 تیر 93 9:42
سلااااااااااااااام عزیزم ای بابا ایسانی پست سه تیر رو قسنت نظرات غیر فعال بود هوادرا داشتید حالا این پست بعدی رو هم که هواداراتو هم اخراج کردی می ترسم پست بعدیاتو با رمز بذارید نه نظری نه هواداری نکن با ما نکن جانم ببین وبلاگتون هرروز پراز برو بیا بود بذار همونجوری بمونه خخخخخخخخخخخخخخخخ دلم تنگیده بود ناراحت نشیاااااااااا فدای تو آیسان جونم برم که هر کاری کنید به روی چشم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااام ناهید منننننننننن... عزیز دلم همین الان به خواست شما اصلاحش کردم قسمت نظراتمم باز کردم
مامان ناهید
7 تیر 93 9:44
شما هم عین منید که................ اگه دعوا کنم بعدآ صد برابر عذاب وجدان وبوس وقربون صدقه به همین خاطر بچه ها از مادرشون دیگه ترسی ندارن می دونن بعدش چه اتفاقی میوفته
مامانی نازگلا
پاسخ
آره والاااااااااا.. ولی خداییش همه لذت مادری هم به همینشه دیگه نه؟؟وگرنه میشدیم بابااااااا
مامان ناهید
7 تیر 93 9:45
پس کلی بشور بساب داشتید آخیییییییییییییی ای گربه بد ولی به جاش یه خونه تکونی حسابی کردیداااااااااافدای ماهان جونی
مامانی نازگلا
پاسخ
اوه اوه اوه..خدا میدونه چقد کار از این سایز نحیفم کشیدمممممممم
مامان ناهید
7 تیر 93 9:46
فرارسین ماه مبارک رمضان را بهتون تبریک میگم گلم انشالله به خوبی براتون سپری بشه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون تو دوست خوووووووبمممممممم..
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 تیر 93 11:34
سلام آیسان گل وبلبل فدات بشم چقدر مهربونی عزیزم شما همیشه باهوش بودید که تونستید حدس بزنید ولی من به مهربونی شما نمی رسم گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام ناهید عزیزززم..وای این تعریفارو با من بودی...قربوووووووووووووونت برررررررررممممم
عمه ناهید
7 تیر 93 11:36
نه زیاد ندیده بودم مادر بزرگ سایز 38که الان دیدم انشالله 200 ساله بشی با کلی نوه ونتیجه
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ من مامان بزرگ محشری میشم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 تیر 93 11:37
وااااااااااای عزیزمی چقدر خوبی احسنت برشما حالا خیلی خوب شد تو هر پست یه عالمه کامنت
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم گلللللللللللم..شما اونقده ماهی که دلم نمیاد حرفتو زمین بندازم
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 تیر 93 10:01
الاهی من فداتشم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلممممممممممممممممممممممم
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 تیر 93 10:03
فدای پسر خوشتیپ و قشنگم
سمانه(مامان سروش)
11 تیر 93 15:22
ای جانم!!!!!!!!!!!! ای جانم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ای جانم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
........... .......... .........عزیز دلمییییییییییی
سمانه(مامان سروش)
11 تیر 93 15:24
فکر کن.... نوه مونو بغل کنیم ،واسشون کادو بخریم،ببریمش پارک! و از دست عروس و داماد مون حرص بخوریم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای خدای من ،بترکی سمانه با شکم گشنه چقد خندیدم..حالا جهاز دخترت جوره جوره عایاااااااااااا؟؟تک مارکه دیگه حتما نه؟؟طلا و جواهر چی چیا داره؟؟
سمانه(مامان سروش)
11 تیر 93 15:24
آی قربون اون پسر خوش تیپ و ورزشکارم بشم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم..