ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

پایان دوره مهد کودک نشاط

1393/3/24 9:54
1,599 بازدید
اشتراک گذاری

هر لحظه بهانه تو را میگیرم / هر ثانیه با نبودنت درگیرم
حتی تو اگر به خاطرم تب نکنی / من یکطرفه برای تو میمیرم

niniweblog.com

دوستای خوبم ،گل پسرم سلااااام و آرزوی سلامتی و بهروزیبوس..

خواهشا نوشت::niniweblog.comدوستای با حال و با مرام ،،من کلا بلت نیستم برم بگردم وبمو که مدیریت،ترتیب پستهاشو  به هم ریخته رو درست کنم ،لطفا و خواهشا هر کی روش راحتر بلده بگه ما هم ویرایش کنیم..وب بچمون بهم ریخته،نمیخوام بزرگ که شد با خودش بگه عجب مامان شلخته ای داشتم خخخخخخخخخخخniniweblog.com

کوفت نوشت:کوفـــــــــــــــــتش بشه الهی ،جز جیگر بگیره اونیکه گوشیمو برد و خورد و یه گلبم آب روش،،خخخخخخخخخخ کلی عکس توش داشتم..الان دوباره چند تا عکس بی کیفیت دارم بزارم همه بسیج میشین بیاین ترورم کنین که...niniweblog.comniniweblog.com

دقیقا روز قبل از اینکه گوشیمو بزنن ،جمعه جشن پایان دوره مهد ماهان جون بود و مراسم تو یه تالار شیک و بزرگ با حضور اولیا و اجرای زیبای خود بچه ها از ساعت 3.5 تا 8.5 شب برگزار شد..طفلی بچه ها این همه ساعت اکثرا سرپا برنامه و شعر و نمایش اجرا کردن و کلی مامان باباها کیف حال شدن و تشویق کردن و قربون صدقه رفتنniniweblog.comواقعا مراسم زیبایی بود هنوز عکسها و فیلمها از طرف مهد آماده نیستن و عکسهاییم که خودم گرفته بودم،گم شدن..غمگیناما یه چند تا عکس از گوشی آقای همسری و سایت و مامان بچه های دیگه پیداییدم.. کلا مامان زرنگ داستانم  خخخخخخniniweblog.com niniweblog.com

یه روز قبل از جشن مهد و خداحافظی بچه ها با مسئولین و مربی مهد..چقدر خرجم بالا زد اونروووززززniniweblog.com

ماماااااانی،مامااااان،،بیا از خانوم معلممون تشکر کنniniweblog.com

من در حال تشکر و سپاسگزاریniniweblog.comخانم معلمم در حال بیان احساسات.گریه.احتمالا اشک شوقه که از دست ماهان جونی خلاص شدهniniweblog.com

ماماااان شیرینی و گل برا مدیرمون جدا گرفتی دیگه نه ه ه؟؟؟niniweblog.com

ای قربوووووووووووووون گل پسرم بشم که اینقد ماه شده حتی تو عکس سوری...

یه بار گفتم کوفتش بشه اونکه گوشیمو برد..دوباره بابت عکسهای تو گوشی کوووووفتش شهniniweblog.comمال مردم خوردن نداره..کوفتت شه بیار پس بده نامررررردniniweblog.comniniweblog.com

کلاه،مدال،آرم،و کارنامه پایان دوره ماهان جونمniniweblog.comبوس

سرمایه ام تویی !
از تمامِ دنیا فقط
بی اندازه "
دوستت دارَم

اینم یه روز خوب با صفای پدر و پسرررری..آرام

اینجا عصرها هنوزم هوا خنکه آراماما من به گرمی قلبم دوستتون دارمممممممممممممممممحبتمحبت

پسندها (10)

نظرات (42)

مامان کارن
24 خرداد 93 10:43
عشق منی ماهانی بدو بیا بغلم
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله جوووووووووووووووووووووووووووووونـــــــــــــــــی
مامان عرفان
24 خرداد 93 10:51
ايشالا ايشالا كوفتش بشه اوني كه گوشي آيسانم را برداشته و آيسانم بدون عكس مونده
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشااااااااااااااللهههههههههههههههههه
مامان عرفان
24 خرداد 93 10:52
به به ماهان جونم چه ناز شدي
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییسی خاله جونم
مامان عرفان
24 خرداد 93 10:54
با ديدن اين عكس ياد سه سال پيش افتادم كه عرفان با همين لباس عينا اين عكس را در همين مهد نشاط ازش گرفتن . يادش به خير . عه عه عه انگار همين ديروز بود .
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدایی بچه ها زود بزرگ میشن ..آدم دلتنگ ورجه وورجه هاشون میشه
مامان پارسا
25 خرداد 93 12:15
اگه گوشی خودت بود مطمئناً عکسها به این خوشکلی نمیشد
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههههه آله خخخخخخخخخخخخ
مامان پارسا
25 خرداد 93 12:16
ماهان جون مبارک باشه ایشالله پایان دوره دکترات رو جشن بگیری
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا میسی خاله جونم..ایشاااااااالله
مامان آروین
25 خرداد 93 12:56
واقعا کوفتش بشه عزیزمماهان چقدر این لباس مهد بهش میاد ولی من دلم واسه دوران بچگی خیلی تنگ میشه دوست ندارم آروینم اینقدر زود بزرگ بشه
مامانی نازگلا
پاسخ
زهر مارش شه خخخخخخخخخخ قربونت برمآره میگن 90 در صد لذت بچه داشتن دوران زیر دوسالشه ..اما من برادین همین روزاش اونقد اشک به درگاه خدا ریختم اونقد التماسش کردددم...شکر همه لحظه هاش
♥بابایی و مامانی♥
25 خرداد 93 14:03
سلام به دوست گلم وپسر ماهش واااای ایسان جونم شرمندتم بخدا همش میام وبت میخونم مطالبت رو ولی خیلی دپرسم اصلا حس کامنت دادن ندارم ولی مهربونی های تو همیشه شامل حال من بوده دوستمممنون بابت تمام محبت هات
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااام عزیز دلللللم قربونت برم شما چرا دپرسین؟؟؟
♥بابایی و مامانی♥
25 خرداد 93 14:05
مبارکت باشه عزیز دل خاله انشاا.. جشن فارغ التحصیلیت رو بگیری عزیز دل خالهقربونت برم که انقدر نازی حتی عکس ها هم که به قول مامانت کیفیتش پایینه حسابی باکیفیت کردیدوماد خودمی دیگه میبوسمت هزارتا عسل خاله
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا ممنون از محبتهات خاله عزیزززززززززمای جاااااااااااااانم خاله نزنی زیرشا خودت گفتی دومادتم خخخخخخخخخ
♥بابایی و مامانی♥
25 خرداد 93 14:06
گوشیت هم فدای سرت ایسان جونم ...چه میشه کرد یه ریزه وجدان نمونده انشاا.. همسری یه بهترشو برات میگیره عزیزم...از بس که تو ماهی
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم عزیززززززززززز دلموجدان مردم تو حلللقم..وجدان دزدم تو حلق ننش خخخخخخخخخخآره قلبونش بلم منوچهر جونم گفته سر برج یه بهترشو میگیره بلام
مامان
25 خرداد 93 16:11
کلی لی لی لی..... مبارک باشه انشاالله فارق التحصیلیش توی بهترین دانشگاه و رشته ای که دوست داره....
مامانی نازگلا
پاسخ
فدایی داری عزیززززززززززززززززززز دلمممممممممممم
مامان
25 خرداد 93 16:12
واقعا کوفتش بشه گوشیت که اینهمه عکس خوش مناسبت توش بود و ما بی نصیب موندیم از دیدنش
مامانی نازگلا
پاسخ
الهی جیز جیگر بگیره..الهی خیر نبینه..الهی زهرمارش بشه خخخخخخخخخخ . . .طفلی اونیکه گوشیو برده،الان کلی پشیمونه بنده خدااااا،
مامان
25 خرداد 93 16:13
ولی همین عکسها هم خیلی قشنگن.مخصوصا ماهان گلم توی اون لباس ناز و پایان نامه خوشملش
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم که اینقده مهربونی و نزاشتین من خجالت بکشم بابت عکسهاااااا
مامان
25 خرداد 93 16:14
ایشاالله عکسهای دومادیشو بذاری آیسان جونم.
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااااااااان دلللللللللمممممممممممقربونت برم عزیز دلم
مامان
25 خرداد 93 16:15
بیچاره بچه ها 5 ساعت تموم برنامه اجرا کردن.الهـــــی.نازی.
مامانی نازگلا
پاسخ
آره طفلکیا چقدم خسته شده بودن..و راه براه خمیازه میکشیدن
مامان
25 خرداد 93 16:16
چه عصر دل انگیزی بوده.همیشه به گردش.
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبوووووونت
مامان
25 خرداد 93 16:17
وب نگاری رو هم دیدم کلی ذوقیدم.دوتا تونو دوست دارم.نباشید دلم میگیره.میبوسمتون هوارتاااااا.
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم عزیزم که اینهمه انرژی میدی..نازمییییییییییییییی
مامان بچه ها
26 خرداد 93 10:19
به به بسلامتي ايشااالله پايان نامه دانشگاهت عزيزم
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی مرسی خاله جوووووونی
مامان بچه ها
26 خرداد 93 10:25
اي آيسان جون كي جرات كرده از شما گوشي بدزده حالا گوشي خوبي بوده كه طرف اين قد بد و بيراه ميگي
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههه خخخخخخخخخخخخ خب و بدشو ولش..تو فقط همپا نفرین کن..ای کووووووووووفتش بشه
مامان بچه ها
26 خرداد 93 10:30
چه عكساي خوشگلي گرفتي خاله تو پارك
مامانی نازگلا
پاسخ
شوشو گرفته خخخخخخخخخخاون آخری کار من بید
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 خرداد 93 15:06
الاهی طفلک ایسان جون، بمیرن الاهی عزیز دلم همین عکسها هم خیلی قشنگه ،عزیز دلم ماهان جونم ایشالاه فارغ التحصیلی دانشگاه دوستت دارم عزیز دوست داشتنی
مامانی نازگلا
پاسخ
عسیییییییییییییییییییییسممممممممممممقربونت بررررم
بابا و مامان
26 خرداد 93 17:04
اهنگتون را خیلی دوست دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
گوارای وجود نااااااازتووووووووووون
مامان ناهید
27 خرداد 93 2:12
اول بسم الله جواب با حال اون استون نترکی دختر آیسانیییییییییییییییییییییییی پ ن پ استرس نداشت فدای محمدم بشم اونوقت چطور می تونست این ظلم رو که در حقش می شد تحمل کنه اونوقت من چطور می تونستم از شیر که الان دنیاشه جداش کنم اونوقت چطور می تونستم روز از نو روزی از نو ویار 4 ماهه ودکترو بهداشت ومرکز سنورو دنبال کنم اونوقت چطور دوباره می تونستم به این فکر کنم که شب بیداریها شروع بشه ، چطور می تونستم فکرشو کنم که بچه م ممکنه مثل محمد رضا به دست ماماهای ظالم دنیابیاد ودستشو بشکنن ویا یه چیز بدتر اونوقت چطور می تونستم به این فکر کنم که آیا می تونم خواسته وهمه نیازهای بچه هارا پاسخگو باشم وهزار دلیل دیگراوُووووووووووووووووووووووووَ.........من با حوصله ام پَ اونایی که بی حوصله ان باید کجا برن خخخخخخخخ عزیزمی شما خودتون گلید این فکرو در مورد من ناشی می کنید ولی اگه دنیا بر می گشت به عقب وتوقعات کمتر می شد واقتصاد توپ توپ چندتای دیگشو ردیف می کردم بد که نمی شد فکرشو کن دور برمون پراز بچه وای اونوقت چه حالی می داد پیر که میشدیم کلی هوادار داشتیم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام ناهیدی جوون ای داد برررررر من،چقد دلیل منطقی آوردی عاغا جون من تسلیم اصلا ششما تو زحمت نیفت خودم نی نی میارم خخخخخخخخخخوالا منم میمیرم براداشتن سه تا بچه ،،اما دلیل اول اقتصاد و دومی فکراون نه ماه دوران سخت حاملگی و اون یه روز ز..ا..ی..م..ا..ن تن و بدنمو میلرزونه،،عمرا اگه به این چیزا فک کنم
مامان ناهید
27 خرداد 93 3:09
ای این گوشی عقربی بشه نیششون بزنه الهی جِزِ جگر بگیرن الهی کوفتشون بشه نامردهای بی همه چیز زلیل مردها هرچی بگم دلم خنک نمیشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جووووووووووووووووووونمممممممممممممالهی آمیییییین
مامان ناهید
27 خرداد 93 3:12
فدای ماهانی با اون فارغ تحصیل شدنش چقدر دوست داشتنی هستی عزیزم که مربتون اینقدر از خودش احساس در می کنه اشک همه رو درآوردی
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا ممنون خاله جونی مهربون،شما یه عالمه لطف دارین عزیزززززم
مامان ناهید
27 خرداد 93 3:14
عزیزمی قربونت بشم با اون کادو وشیرینیت خوردن داره نههههههههههه انشالله شیرینی دکترا تو بخوریم البته اگه این افتخار نصیب ما هم بشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشالله شیرینی عروسی و موفقیت دختر پسر گلتو بخریم عزیز دللم
مامان ناهید
27 خرداد 93 3:16
به به چه عکسهای نابی با اون کلاه وتیپ حسابی غافلگیرمون کردید خوشگل پسر از چشم بد دور باشی عزیز دلم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله ناهید جون مهربووونم
مامان ناهید
27 خرداد 93 3:17
ای جااااااااااانم ماشینتو برم یه سواری هم به ما می دی ؟ انشالله همیشه دلتون شاد باشه وبرید صفا
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله جونی صدتای این ماشینا فدای یه تار مویی دوستایی مثل شماااااااا
سارا مامان اهورا
27 خرداد 93 11:55
سلام آیسان جون.کم خودتو اذیت کن منم وقتی گوشیمو بردن تا چند وقت نفرین کردم اما مطمئنم هیچیشون نمیشه کلی هم حال میکنن و فقط ما هستیم که داغون میشم با حرص و جوش خوردن پس بیخیال منم اون موقع گفتم کاش عکسها و فیلمهاشو بهم بده خودم دوباره گوشیمو دو دستی تقدیمش میکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااام سارا جوووون گلممممممممممم... خخخخخخخخخخخ بین خودمون بمونه سارا جونی من شایع کردم که راضیم عکس و فیلمامو پسم بده گوشی نوش جونش..میخوام وقتی رو شد دزده کیه،، بزنم پس کلش ،تحویل برادران زحمتکش پلیس بدم
سارا مامان اهورا
27 خرداد 93 11:55
عزززززززززززززیزم به سلامتی ایشالا فارق التحصیلیت تو بهترین دانشگاه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممممممممممممنوووووووووون خاله نازنینم
مامان عرفان
29 خرداد 93 9:59
ماهان جون ميگم مواظب باش ماشين را خاااااااااااااااااااراااااااااااااااااابش نكني ها . مامانت واسش زحمت زيادي كشيده .
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه آهان خاااااااراب از اون لحااااظ..خخخخخخخخخخخخخ
مامان عرفان
29 خرداد 93 10:02
امان از دست اين بچه ها كه خااااااااااااااااارااااااااااااااااااااب ميكنن . البته گاهي آدم بزرگها هم خااااااااااااااااااارااااااااااااااااااااااب ميكنن ها . ماهان ايشالا كه تو در خاااااااااااااااااارااااااااااااااااااااب كردن به مامانت نري .
مامانی نازگلا
پاسخ
ای گندددددددت بزنه نگاااااااررررررررررررر خااااااااااااااااااراااب کااااااااررررررررررررخاراااااااااااابتم رفییییق
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
29 خرداد 93 10:12
سلااااااااااام آیسان جون خوبی عزیزم؟؟؟ ماهان جون چطوره ؟؟؟ انشاله که خوب و تندرست باشید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااااام مهری نازنینممممممممممقربونت برم،ماهانم خوبه..میبوسیمت
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
29 خرداد 93 10:14
الههههههههههههههی کوفتــــــــــــــــــش بشه ( حسود هم که نیستیم بشه زیاد هم بشه )
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخخخخخخ،حسودی چیه،ایشالله ایشالله کوفتش شه
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
29 خرداد 93 10:15
جز جیگر هم بگیره ...( بازم حسودی نمیکنیم که از هر قصابی خواست بره بگیره ولی اینم کوفتش بشه )
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی عزیززززززززززززززززززم
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
29 خرداد 93 10:19
عزیزم فدای سرت ... ... با کیفیت یا بی کیفیت ، مهم خوده ماهان جونه که همیشه مثل ماه میمونه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بررررم،عزیز دلممممممممممفچشات خوشگلن
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
29 خرداد 93 10:20
عزیزم اون شوقی که تو چشماشه ... شوق بالا زدنه خرج توعههههههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدااااااااااااایی..فک کنننننننننن
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
29 خرداد 93 10:22
عزیزم ماهان جون ، انشاله روزی برسه که بارتبه عالی جشن فارغ التحصیلی از دانشگاهتو بگیری
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله مهربوووووووووونم
خاله مهری (ریحانه و حنانه )
29 خرداد 93 10:24
دوست خوبم ایسان همیشه در کنار ماهان جون و بابای مهربونش شاد و خوشحال باشید انشاله
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون تو دوست خوبم بشم ،عزیززززززززززززز دلمــــــــــــــــــی
بابا و مامان
31 خرداد 93 9:09
سارا مامان اهورا
3 تیر 93 11:05
سلام آیسان جونم خوبی؟چرا قسمت نظرتو غیر فعال کردی؟ دیگه سرم بهمون نمیزنی؛چی شده؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااام سارا جون گلمممممممم فدات شم هستم عزیزممممممممم..میام پیشتون با افتخارفراوااان نظر دهیدو بعدا میگم خخخخخخخخ
مامان فاطمه
23 شهریور 93 16:09
1000ماشالله به این پسر ورزشکار راستی اهنگ وبلاگتونم خیلی قشنگهبه وبلاگ پسر منم دعوت شدین
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی میسییییییییی خاله جونی مهربون آهنگه قابل شما رو نداره..ممنون از دعوتتون به روی چشم