ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

من اومدم دوبااره..

1393/3/7 11:18
1,388 بازدید
اشتراک گذاری

چـراغــی در ایـن حـوالــی

در چشـــم ِ وقـت سـو سـو نمـی ریـــزد

چقــــدر ایـن جـاده از مسیــر ِ دیـروز پـُــر اسـت

چقــــدر بـا تــو بـودن را......... بـه خـاطــــر ِ فـــــــردا

نفـس مـی کِشَــم..........

ماهان نفس مامان سلام به روی ماهت گلللم..بوس

شرمندگی نوشت:سلاااااام و آرزوی سلامتی به تک تک دوستان گل و مهربونم بوسو شرمنده که یه مدت نبودم  بهتون سرنزدم  کامنتهای نازتونم نتونستم تائید کنمخجالت،، چون نت نداشتم،مریض بودم،مریض داشتم،کلاس دارم ،بچه کوچولو دارم کد بانوی یه خونه ام تنهاااااااایــــــــــــــــی خندونکحالا بخشیدین دوستااااان...ای قلبون همه مهربونیاتون بشششششششششم منننننننمحبت...امروز فقط فرصت میکنم آپ کنم از فردا هم کامنتهای نازتونو ج مید هم حسابی میام پیش تک تکتووون بعضیام که این روزا نامهربون شدددن شدییییدخطاقهر

از روز مرد عقب موندم به احترام دوستان گلی که از کادو روز مرد سوال کرده بودن به عکس و شرح مختصر به خاطر زیادی مطالب بسنده میکنم..

قران و مفاتیح و یه تیشرت خوشگل از طرف ماهان برا بابایی مهربون کادو روز مرد و پدرمون بود و یه جامدادی خوشگل برا پسملی..مرد کوچکمون..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ای قربون تو پسر نازم بشم که قایم شده بودی بابایی بیاد بدویی برا سورپراریزآرام

آخخخخخخی اشکم در اوووومد چه عواطف پدر و پسرییییییتشویق...خدا سایتونو از سرم کم نکنه..شر منم از سر شما کم نشهخندونکزبان

 

به سلامتی همه مریضان  چشم داداش ابولفظل دو هفته پیش عمل لیزر توسط پزشک آشنا که کار تمیز و با لیزر آمریکایی انجام شد ما هم متوسل حضرت ابولفظل برای شفا و ائمه اطهار شدیم و خدا رو هزار مرتبه شکر نتیجه خوب بود..اینم ادای نذر  سفره حضرت ابولفظل که طبق معمول فقط از کارا و هنرهای خوددم عکس میزالم  ایییییییش خانوما یاد بگیرین نصفتونم خخخخخخ..اکثر تزئینات و دسرها از جمله،حلوا،آجیل مشکل گشا،سبزی آرایی،کوکو فانتزی ،کوکو مجلسی و گلدان سبزیجات با من بووود...غذای اصلی هم آش رشته و زرشک پلو با مرغ بود..

جمعه اختتامیه مهد کودک ماهان هستش و برنامه در تالار برگزار خواهد شد.هفته آخر مهد بخاطر تمرینات تئاتر و نمایش بناست فقط برای تمرین روزی د و ساعت در مهد حضور داشته باشن بقیه روزو مجبورم ماهان پیشم تو اداره بمونه...هر روز صبح که از در خونه خارج میشیم هزار خواهش و تمنا و قول قرار رشوه  با پسملی میزاریم که تو اداره شیطنت نکنه.. این یه نمونه از روزای این هفتمونه...

فقط چن دیقه اول...بوسزیبا

مامان ..مامااننن....من خسته شدمممممدلخور

مامااااااااااااااااااااااان...مامان ،ماماااااان،من حوصلم سر رفتتتتتتتتتعصبانی

مامان مامان مامااااان مامان...من دارم خفه میشم بس که حوصلم سر رفتتتتکچل

مامان من الان آدم کشممممممممم..ازم میترسی؟؟؟شیطانشیطان

اینم مامااااان

کچلکچلکچلکچلترسو

 

پسندها (9)

نظرات (67)

مامان آیسو وآیسا
7 خرداد 93 10:53
کجایییییییییییییییییییییی بابا نگرانت شدیم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااااام عزیزززززم..قربون دلواپسیات بشم مننننننننن
مامان آیسو وآیسا
7 خرداد 93 11:44
انشالله همیشه خدا تنت سالم ولبت خندون باشه نازنین دوستم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیز دلللللللللللللللمفدات بشششششم
مامان آیسو وآیسا
7 خرداد 93 11:44
دستت بابت کادوها درد نکنه عالی بودن
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیزم ،خودش میخواست اینا رو بخره من زرنگی کردم برا روز مرد واسش خریدم که هر روز که میخونه ناخداگاه ثوابش به منم میرسه..بعله اینجام رندی کردیم خخخخخخخ
مامان آیسو وآیسا
7 خرداد 93 11:45
کادوی ماهانی هم مبارکش باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله مهربونش
مامان آیسو وآیسا
7 خرداد 93 11:45
خدارو شکر که عمل برادرتون به خوبی انجام شده
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات شم دوست خوبم،خدا همه مریضا رو الخصوص همه جوونایی که ناراحتی مشکلی دارن گره کارشونو باز کنه
مامان آیسو وآیسا
7 خرداد 93 11:46
آیسان جون پست تولد جوجوهامو دیدی
مامانی نازگلا
پاسخ
تولد آیسو جونو دیدم ..عکس مکسی نداشت..تغییرش دادی؟؟الان میام
مامان آیسو وآیسا
7 خرداد 93 11:46
وای قربون شیطنت هات گلپسرررررررررررررررری
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم..
مامان آیسو وآیسا
7 خرداد 93 11:47
تصور میکنم این شکلی بودی آیسان
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههههه آره هر روزاین شکلیم
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 خرداد 93 12:01
خدا را شکر که حال داداش گلتون خوبه خیلی خوشحال شدم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیز دلم مدیون دعاهای خیر شما هستم
بابا و مامان
7 خرداد 93 12:01
عجب سلیقه ای افرین
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنووووووووووووون عجیجمممممممم
بابا و مامان
7 خرداد 93 12:04
خدا نگهدار بابا و مامان مهربون باشه ماهان جونم
بابا و مامان
7 خرداد 93 12:08
الاهی فدات بشم عجب شیطونی شدی
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم..ممنوووووووون
مامان
7 خرداد 93 17:17
به به عجب کد بانوییی....
مامان
7 خرداد 93 17:19
نذرتون قبول.....چقدر خوشحال شدم برای داداشتون.الهی هرچه سریعتر بهبودی کاملشونو بدست بیارن.... خدایا شکرت....
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون مهربونیت برم عزیزم..ممنووووووووووووووون
مامان
7 خرداد 93 17:20
کادوها هم مبارککک. چه عکس عشقولانه ای گرفتن پدر و پسر
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عجیجمممم کادو رو من خریدم اینا برا هم لاو میترکنن یعنی چی عاخه عایااا؟؟؟
مامان
7 خرداد 93 17:21
سبد سبزیجات عالی بود.خیلی خوشمل بود.آیسان جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
منون عزیز دلم نظر لطفته
مامان
7 خرداد 93 17:21
راستی اون کیک و ژله برای روز مرد بود
مامانی نازگلا
پاسخ
آهااااان نوش جونشون ..دست شمام درد نکنه
مامان
7 خرداد 93 17:23
خوشحالم که دوباره اومدی.بوووووس. راستی دیگه خودت بهتری؟
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتممممممممخودمم خوب خوووووبم ممنون گلم
niloofar
8 خرداد 93 10:37
خدارو شکر که همه چی رو به راهه خانوم آیسان خانوم هنرمند. خدا سایه تو و شوهرت و از سر پسرتون کم نکنه. انشااله سالیان سال عاشق و سلامت و سرزنده باشید.
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکر نیلو جونمممممممایشالله خدا دخمل نازتو برات ببخشه گلم
آرزو مامان کیاراد
8 خرداد 93 11:11
سلام آیسان جونم خوبین؟ماهان جیگرخوبه؟چه عجب اومدین؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلا آرزو جون مهربووووووونمممنون خاله جونیش دست بوسه..والا گرفتار بودم وگرنه همیشه بیاد همتون بودم
آرزو مامان کیاراد
8 خرداد 93 11:12
ولی خداییش نگرانت شدم گفتم نکنه اتفاقی براش پیش اومده!خووش اومدی دوباره...
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم عزیز دلم،اتفاق که بغیر این پست خودم یه چن روزی شدید کسالت داشتم یه نصف روزم تو بیمارستان بستری بودم.الان خوبم خدا رو شکر
آرزو مامان کیاراد
8 خرداد 93 11:15
چی شده قرآن ومفاتیح گرفتی عزیزم؟؟نکنه شوشو حافظ قرآنه ماخبرنداریم یااینکه تازه به اسلام روی آورده؟؟راستشوبگو
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونش برم شوشو همیشه قران خون و نماز خونه..قران تو خونمون صحافیش درست نبود دو تا سوره با هم قاطی شده بودن((دیگه کم کاری و تقلب اونم تو کتاب خدا نوبره والاا))...مفاتیحمونم جزء بود کامل براش گرفتم،خدایی هیچی مثل این هدیه ارزشمند شوشو رو خوحال نمیکرد
آرزو مامان کیاراد
8 خرداد 93 11:16
ای فدای ماهانم بشم که واسه بابایی کادوخریده
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههه آرزو جونی خدای نکرده فدات بشمات رسید به من خخخخخخخخخخکادو رو من خریده بودم به اسم ماهان
آرزو مامان کیاراد
8 خرداد 93 11:17
پدروپسمل چه ژستای قشنگیچه احساساتی
مامانی نازگلا
پاسخ
آرزووجونی................خخخخخخخخخخخ سانسورا رو دریاب ننه جونی
آرزو مامان کیاراد
8 خرداد 93 11:19
آفرین بهت آیسی جونم بااین هنراتازهرانگشتت یه هنرمیریزه والااااهخداواسه همسری حفظت کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون آرزو جونیم،قربونت برررررم منننننننن
آرزو مامان کیاراد
8 خرداد 93 11:21
خب عزیزم بهش حق بده بچه خسته میشه چندساعت ساکت روصندلی بشینه وهیچی نگهحوصلش سرمیره خوشتیپم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره قربونش برم حق داره ولی شیطنتهاشم بی حد و حصرهیه وقتهایی یه کارایی میکنه کم میممونه سکته بزنم از ترس
آرزو مامان کیاراد
8 خرداد 93 11:23
خیالت راحت عزیزم.من فرداازروزشمار ماهان عکس میگیرمفقط اگه یادم بمونهالان گوشیمو تنظیم میکنم یادم باشه.
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااانم ممنون مهربونمممممممممرامتووووووووووووووو قربون پ منتظرممممممممم
دلسارا
9 خرداد 93 21:27
واقعا از هر انگشت زناي ترك ده تا هنر ميباره
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیز دلم نظر لطفته
مامان عرفان
10 خرداد 93 9:14
سلام آيسانم . عزيزم . به به چه هنرمند بودي تو و من بي خبر بودم .
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااام نگار جون منننن..آله قلبونت بشممممممم..نعمتیم خخخخخخخخخخ
مامان عرفان
10 خرداد 93 9:15
آيسان جونم دستت ندرده .
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبووووووونت..قلبووووونت
مامان عرفان
10 خرداد 93 9:15
چه كادوهاي عرفاني گرفتي .
مامانی نازگلا
پاسخ
خودمم عرفانیم خخخخخخخ
مامان عرفان
10 خرداد 93 9:17
ماهان هر موقع حوصله اش سر رفت بفرست بياد پيش خاله نگارش. بلدم چطور سرگرمش كنم كه حوصله اش سر نره . براش كاردستي درست ميكنم . ماهان عاشق كاردستي هاي كاغذي هست .
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دلم من و ماهان که همیشه زحمتهامون برا تو عزیزمهآره خدایی خیلی بد عادتش کردی اینجا که حوصلش سر میره همش هوس تو رو میکنه
سارا مامان اهورا
10 خرداد 93 10:42
با تاخیر روز مرد رو به آقاتون تبریک میگم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیزززززززززززززززم
سارا مامان اهورا
10 خرداد 93 10:43
حالا چطور قرآن و مفاتیح گرفتی؟ نه اینکه بد باشه فقط کمتر از این هدیه ها میگیرن
مامانی نازگلا
پاسخ
خب قران و مفاتیح تو لیست خرید شوشو برا آخر برج که حقوق میگیره بود من زرنگی کردم واسش گرفتم..در ضمن شوشو شدید اهل نماز و قران هستش و از این هدیم کلی لذت برد
سارا مامان اهورا
10 خرداد 93 10:43
البته این بچه مثبت بودنتون رو میرسونه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدایی منم بچه مثبتماااا اما نمیدونم گزینش و حراست راه براه گیر چند پیچ بهم میدن خخخخخخخخخخخخ
سارا مامان اهورا
10 خرداد 93 10:45
ای جونم قیافه ماهان جون منو یاد خودم میندازه که وقتی بچه بودم و با مامانم میرفتم مدرسه شون اولش مودب بعد کم کم حوصله ام سر میرفت
مامانی نازگلا
پاسخ
وای پ توو تجربشو داری شیطوون..حق نداری برا شیطنتهای اهورا دعواش کنی
مامان بچه ها
10 خرداد 93 11:31
خدا رو شكر كه صحيح و سالمي آيسان جون خيلي جات خالي بود
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممممممممممممممممممممم..فدا داتممممممم
آرزو
10 خرداد 93 11:48
خصوصی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
آرزو جونم کلی گشتم چیزی نبود که نبوووودکی خصوصی منو دزیده ه ه ه ه ه ه ه
مامان سونیا
11 خرداد 93 8:35
خدا رو شکر که چشم برادرتون به خوبی و خوشی جراحی شد و خیالتون اسوده
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم..تشکــــــــــــــررررررررررر
مامان سونیا
11 خرداد 93 8:36
کادوی بابایی مهربون و ماهان عزیز مبارکشون باشه
مامان سونیا
11 خرداد 93 8:36
وای چه سفره زیبایی چه هنرهایی ایول داری به خدا آیسان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبونت بشم عجیییییییییییجممم...عزیزمی
مامان سونیا
11 خرداد 93 8:37
نذرتون قبول درگاه حق باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات گلم ایشالله همه نذرا قبول بشه
مامان سونیا
11 خرداد 93 8:37
گل پسر شیطون بلای ما حالش چطوره هزار ماشالله به خوشگل پسر ناز و پر انرژی
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنون خاله مهربونش،دست بوسه
مامان سونیا
11 خرداد 93 8:38
انشالله که دیگه بیماری دکتر راهشون کج کنن از یک سمت دیگه و هیچ وقت روی بیماری و غم رو نبینید و دلتون خوش باشه و لبتون خندون
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم عزیزززززززززززز دلم،خدا سونیا رو برات حفظش کنه
مامان زری ترانه
11 خرداد 93 11:55
به به به هنرمندی های کدبانو . کادوها هم مبارک باشه . منم گاهی وقتها ترانه رو با خودم می برم اداره ولی کچلم می کنه می ره تو همه اتاقها سرک می شه با همه دوست می شه خلاصه امروز فرداست که بگن خوش اومدین
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم دوست خوبم نظر لطفتونهوای دوستم ، من الانم ماهان پیشمه داره آتیش میسوزوووووووووووونه
بي هنر
11 خرداد 93 20:24
عاغا براي ماااااااااااااااا نه عكسها باز ميشه و نه جمله ها كامل مياد!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
بععععععععععععععععععع چراااااااااااا؟؟؟؟شاید اعمالتون صالح نیست یه تجدید نظر تو اعمالت بکن خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان ناهید
11 خرداد 93 21:55
سلام آیسان جونم مگه به من شک داشتی نههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نامرد......... من باشم وبه شما دوست جونیام سر نزنم بابا من الان نزدیک به یک ماهی میشه که نت نداشتم گوشی قصبکی من هم همینطور که امروز تلفنی براتون توضیح دادم روشن نمیشد دیروز شانسی روشن شد شمارتو برداشتم دلم براتون یه ذره شده بود چقدر هم اوضاح واحوالتونو شنیدم ناراحت شدم انشالله دیگه هیچ وقت مریض نشید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااام ناهید گل و مهربووونم..راستشو بخوای خخخخخخخخخ اون تیکه رو مخصوص برا تو زده بودمممممراستی ناهید جووووووون دیروز گوشیمو گم کردمممممممممممممممم
مامان ناهید
12 خرداد 93 0:36
سلاااااااااااااااام عزیزم فدات بشم نکن با من خووووووووبقهر چیه من الان یک ماهی میشه نتم قطع بود اومدم خدا حافظی کنم چون قرار بود همون روز یعنی17 اردیبهشت قطع بشه ولی نبودی حتی کامنت هم برات گذاشتم ......آخه مگه میشه من باشم ولی پیش شما دوست گلم نیام حالا اشتییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی همین امروز نت رو شارژ کردم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید عزیززززززم..ای قربونت برم قهر اونم با توووو؟؟!!!!!!!نه عزیزم اصلا بیاااآشتی آشتی...خوشبحالت من الان هم گوشیمو گم کردم هم تو خونه نت ندارمکلا افسرده شدم رفتم پی کارم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 خرداد 93 3:30
مجددآ سلام عزیز دلم که یه دنیااااااااااااااااااااااا دلم تنگت شده بود اونوقت می فرمایید نامهربون شدید ونیومدید ببینید ما زنده ایم یا دور از جون دوراز جون............ عزیزم حالا که اصل قضیه رو فهمیدید دیگه ازما دلیگیر نیستید که واااااااااااااااااااااای اومدیم دودقیقه دوست جونی گپی بزنیمااااااااا بچه گریه زاریش نیمه شب شروع شد ببخش گلم دوباره میام ولی همچنان مهربونیت ودوستداشتنیات تو حلقمه برم که خونه رو روسرش گذاشت بووووووووووووووس
مامانی نازگلا
پاسخ
وای خدایی یه دونه ای ناهید جووووووووووونممممممممممممم...حلقت تو قلبممممممممممممم فدات برو به بچه برس عزیز دلمممممممممممممممم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 خرداد 93 3:34
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ از بس لفتش دادم نرفتم که صداش خاموش شد به خدا چلوندم دیگه نایی ندارم
مامانی نازگلا
پاسخ
عه وااااااااااااا..مامانم مامانای قدیم خب دختر دل بکن از نتتتتتتتت
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 خرداد 93 3:38
روز مرد رو به همسری با تاخیر تبریک میگم چه کادوهای باارزشی مبارکش باشه قربون ماهانی عزیزم با اون کادو خوشگلش وسوپرایزش چه صحنه با حالی ما که چیزی نخریدیم ولی یه تبریک گفتیم وآقا کلی جوگیر شد وچقدر کلی خوشحال شد وامایه سرویس چدن خریرم وتو وسط اتاق گذاشتیم بعد چشماش چهارتا شد که یعنی چه وچه ربطی داره ومنم عرض کردم اینو برا روز زن برا خودم سفارش داده بودم که متآسفانه یا خوشبختانه روز مرد به دستم رسید کلی حال کردم خخخخخخخخخخخخخخ هنوز روز زن تو حلقمه وبعضی وقتها خفم میکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا مرسی عزیزم ...وای خدای من چه با حالی ناهیددددددددددم..خخخخخخخخخخ یه دفعه ای بهش میگفتی این سرویسو برا روز مردت گرفتم که تو هر روز توش غذا درست کنی ..شوشو یه کاری بایس برا حلقت بکنه اینجوری نمیشه خب
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 خرداد 93 3:40
آخیییییییییییی اشک ما هم دراومد چقدر با احساس الهی همیشه زنده باشید وسایه تون از سر هم کم نشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااااااااانم ..میسی قربونت بررررم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 خرداد 93 3:43
خدارا شکر که خان داداشتون عمل چشمشون موفقیت آمیز بود انشالله زود خوب خوب بشن وبه سلامتی کامل برسن آمییییییییییییین
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیزم..الهی آمیییییین
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 خرداد 93 3:45
انشالله نذرتون قبول باشه چه کدبانویی هستید شما با اون همه تزیینات و................... اون سبزی آرایتون خیلی جالبه دستتون درد نکنه عزیزم نه مثل اینکه اینبار واقعا باید برم پس تا بعد
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون شما لطف داری گلم ههههههههههههههه میخوای یه ذره دیگه صب کن شاید خودجوش خسته بشه صدا قطع شه خخخخخخخخخخ
مامان ناهید
12 خرداد 93 9:21
سلامی مجدد وصبح به خیر ای فدای ماهان جونی با اون اختتامیه مهد چه حس زیبایی انشالله اختتامیه دانشگاه رفتنت رو شاهد باشیم فدات بشم که از این به بعد باید تو دفتر کار مامان وردست مامان خانمی بشینید وهمینجوری دلبری کنی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیزم،صبحت بخیر و شادی خدا نکنه عزیزم..اینجا که دمار از روزگار من بدبخت دراورده،بس که شیطونی کرده
مامان ناهید
12 خرداد 93 9:24
آخییییییییییییییییییی پسمل نازمون چقدر اینجا حوصله ش سر رفته منم به جای شما بودم با اونسن کمت حوصله م سر می رفت باید یه فکر اساسی برا سرگرم کردن ماهان جونی کنید قربونت برم الهی ماهان نازی
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلمدیگه از امرز کلی اسباب بازی و ماشین با خودمون آوردیم اداره
مامان آروین
13 خرداد 93 9:29
سلام آیسان جونم خوبی ؟ خدا صبرت بده عزیزم چی میکشی گل پسر رو ببوس راستی کادوهات عالی بودن عزیزم دستت درد نکنه حقش بود چیزی واسه روز مرد نمیگرفتی ها
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مهناز جوووووووووووووووووووووووون خووبمشیرین کام باشی گلم،فدات .خخخخخخخخخخخخخخ فک کن سال بعد روز زن میخواست جبران کنه خیت میشدم که ه ه ه
مامان کارن
13 خرداد 93 10:13
نذرتون قبول خدا رو شکر که داداشتون بهترن
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیززززززز دلللللللللللم..بوووووووووووس
مامان کارن
13 خرداد 93 10:14
عزیز منه این ماهانی بااین قیافه ی نمکیش
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبووووووووونت بررررررررررم ،لطف دارین شما
بابا و مامان
14 خرداد 93 9:58
مامانی نازگلا
پاسخ
عسیییییییییییسممممممممممممممم
آرزو مامان کیاراد
15 خرداد 93 12:11
خصوصی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی آرزو جوونم،فدایی داری
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 20:45
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا ارادت عزیزززززززز دلم
مامان ناهید
17 خرداد 93 10:24
سلام عزیزم بالاخره تشریف آوردید فداتون بشم ماهانی هم با اون اسباب بازیها سرگرمه نه ........کاش یه بچه دیگه پیشش بود اینجوری کمتر حوصله ش سر می رفت می بوسمت بازم میام
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید جوووون خودمممممم....ههههههههههههه یه بچه دیگه از مهالاتههههه...خخخخخخخخخخ پول ندالیم کههههههههبچه بخلیم
سمانه(مامان سروش)
18 خرداد 93 16:37
وواایی!!چه خانم خوش سلیقه ای خوش به حال مردای خونه تورو خدا ببین چه قر و قمیشی میاد واسه باباش وروجک
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااااااااااااااان دلم،ممنون سمانه جونم،چقد انرژی گرفتم خخخخخخخخخعجییییییییجمی صد تا دونه
سمانه(مامان سروش)
18 خرداد 93 16:38
بابا هنرمند... بابا اینکاره.... بابا آیسانی...!
مامانی نازگلا
پاسخ
آخییییییییییییییی اینا همه رو با من بودی اونوخخخخخخخخخ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من الان این شکلیم
سمانه(مامان سروش)
18 خرداد 93 16:39
خداروشکر که به خیر گذشت!! خدایا به حق بزرگیت همه مریضارو شفا بده...
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا ممنون سمانه جونم.. الهی یا رب العالمییییین
مامان پارسا
23 خرداد 93 18:22
سلام عزیزم مبارک باشه کادوهای بابایی، نذرتونم قبول راستی ابوالفضلم اینجوریه نه اینجوری ابوالفظل
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااام..فایی دااااااااااااری.. عععععععععععععععه وااااااااااا..اسم داداش من ابولفظله اینجوری بعد میگی ابولفضل اینجوریه.... واااای وااای وااای واااااااااااییییییییی سوات تو حللللقم ننه