ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

تولد سارینا جون

1393/2/20 12:53
2,488 بازدید
اشتراک گذاری

این هدیه ی آسمانی چشمانت

دلبسته به شمعدانی چشمانت

ای عشق تولدت مبارک ، قلبم

تقدیم به مهربانی چشمانت

دوستان مهربونم ،ماهان جونم سلااااام و آرزوی سلامتی و شادکامی برا همتون از خدای مهربون خواستارمآرام

16 اردیبهشت تولد سارینا جون ((دختر آجی فاطی ))بود..آبجی فاطی برا من عین یه پدره همیشه و همه جا هوامو داشته ،اونقدر مهربون و نازه که وقتی نامزد شد شرط ازدواجش این بود که تا من عروسی نکردم خونه بخت نره و صبر کرد من نامزد شدم و جهازشو به من داد بعد خودش به خونه بخت رفت خیلی ماهه  قربونش برم،من که هیچ وقت نمیتونم محبتهاشو جبران کنم بوس ،،الان الانشم هر جا کم آوردم دست به دامنش میشم و اونم هیچ گاه محبتشو ازم دریغ نکرده ...کمترین کاری که میتونم براش انجام بدم اینه که با این جور چیزا دل دختر نازشو شاد کنم و باهاش همکاری کردم یه روز خوب برا دخترش رقم بخورهمحبت

اول اولش قرار بود تم ساری جون دختر توت فرنگی باشه ،تقریبا خیلی از وسایل تولدو چن روز قبل آماده کرده بودم اما چون جمعه با هم به جلفا رفته بودیم و اونجا چند تا آویز و وسایل کفشدوزکی دید نظرش عوض شد و گفت که دوست داره تمش کفشدوزکی باشه منم که زرنــــــــــــــگ راضیاومدم تلفیقی کردم و تم تولدش توت فرنگی و کفش دوزکی شد..اینم ادامه ماجرا به شرح تصویر البته  هنوز عکسها کامل نیستن بزودی همه عکسها میرسه دستم زباننکه من شدید مشغول تزئینات بودم تا دیقه نود خودم عکس نگرفتم الان دست به دامن این و اون شدم خخخخخخخخخخسبزسبز

قبل تولد و نق زدنهای سارینا که تمم کفشدوزکیم باید باشهبی حوصله

عکسهایی از تممون...

عکسهای دلبرانانهخندونکخندونکهر کی دخمل داره بیاره با پسملیم عکس بگیره خخخخخخخخخخخراضیراضی

خفم کردین دخترا یکی یکی بیاین خبعینکراضی

بریم قسمت خوشمزه هاش؟؟...

سبزیجات و سالاد کفشدوزکی به هنر خووووودمعینکراضی

اون دسر تزریقی گلو من درست کرده بودم زیبادسر میوه هم آقا مسعود دومادمون خدایی دسر کی خوشگلتره عایا؟؟؟خندونکزیبایکی منو تحویلم بگیره خخخخخخخخخخخشیطان

اون دسر پودینگ کفشدوزک توت فرنگیم شاهکار خودمه راضیمن فقط از کارای خودم عکس گرفتم به من چه شامشون چقد خوشمزه بود با کلی خوشمزه های دیگهراضیحسودم خودتونین که فک کردین از رو حسادت عکس نگرفتم تو دوربین خودشون عکس دارن فعلا نرسوندن بهمونچشمک

ای خدای من..چشمها کجا را مینگرندددددترسوترسو     بچه ها فقط یه انگشتاااااااااجازهخوشمزه

یه دونه دیگه فقطططططططططططططخندونکخندونکشیطان             اینم آخر و عاقبت کیکتوت فرنگیمون  بدبوکچل

پی نوشت:

دوستان خانوم خانوماهااااا...برا روز مرد چه کاره این عایا؟؟؟بد جنسی چیزی هر کی تو چنته داره رو کنه...نزدیکیمااااااااااخندونکترسو

پسندها (9)

نظرات (75)

مامان عرفان
20 اردیبهشت 93 13:05
آيسان جون واي چقد زحمت كشيدي . دستت درد نكنه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنوووون نگار جوووونیم
مامان عرفان
20 اردیبهشت 93 13:05
مامانی نازگلا
پاسخ
عسیییییییییییییییییییسم
مامان عرفان
20 اردیبهشت 93 13:06
چه سالاد خوشمزه اي
مامانی نازگلا
پاسخ
تموووووووووم شد در آن واحددددددددد
مامان عرفان
20 اردیبهشت 93 13:07
معلومه كه ژله اي كه آيسان درست كرده خوشمزه تر هست .
مامانی نازگلا
پاسخ
عه واااااااااااااااا این اسماییلیات از نوع دروغگوییش تو حلقمممممممم رفیییییق
مامان عرفان
20 اردیبهشت 93 13:09
آيسان نامرد پس ژله و سالاد و كيك من كو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كارد به اون شيكمت بخوره كه بدون من از گلوت رفته پايين .
مامانی نازگلا
پاسخ
نگااااااااااااااار نکه از شب مونده بود گفتم خدای نکرده مریض مسموم نشی بس که دوست دارم دیوووووووووونه
مامان کارن
21 اردیبهشت 93 7:56
تولدت مبارک سارینا خوشگله
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی میسی خاله جووووووووووووووووونی
مامان کارن
21 اردیبهشت 93 7:57
اون سالاد سبزیجات کفشدوزکیت منو کشته ولی به هر حال دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی
مامانی نازگلا
پاسخ
عههههههههههههه وااااااااااا ماهان این چه مادر زنی که تو داری اصلا ببر دخترشو طلاق بده دلم خنک شهههههههههایییییییییش به هر حاااااااااال ..ایش ایش اییییییییششششششش
مامان کارن
21 اردیبهشت 93 7:58
من چش ندارم دخترا اینجوری دور و ور دومادم بچرخن ها گفته باشم
مامانی نازگلا
پاسخ
پ اینجوریه ؟؟!!! پسر به به مامان اح احححححححح..عایااااااااااا؟؟؟!!نامرد من باید حالا حالاها در موردش فک کنم.بهههههههههله
مامان کارن
21 اردیبهشت 93 8:00
اون نی نی لباس سبزه کیه ؟؟ طفلک هیشکی تحویلش نمی گیره
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه اون پسر زن داداشمه،،توجه نمودی که زن داداااااااااااشم خخخخخخخخخخخخ
مامان کارن
21 اردیبهشت 93 8:02
شعر پیشواز روز مرد: شوهر نازی داشتم خوب نگهش نداشتم شغال اومد و بردش یه جا نشست و خوردش حالا همه با هم : دمش گرم ! دمش گرم!
مامانی نازگلا
پاسخ
دمش گررررم دمش گررررررررررررمممممممممم
مامان پارسا
21 اردیبهشت 93 9:33
تولدت مبارک سارینا جون ایشالله تولد 120 سالگیت
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا میسی خاله مهربوووووووووووووون
مامان پارسا
21 اردیبهشت 93 9:34
دست خاله جون و مامانی درد نکنه که کلی زحمت کشیدن
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبوووووووووووووونت با مرااااااااااااااام
مامان پارسا
21 اردیبهشت 93 9:35
در مورد کادوی روز مردم باید بگم من کادوی روز زن رو با کلی کلک گرفتم فعلاً تصمصم نگرفتم چی بدم بهش
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههههههه مامان پاااارساااااااااااکاملا معلومه چجوریم میخوای بدی؟؟؟کادو رو گفتما منحررررررررف
مامان ماهان
21 اردیبهشت 93 9:37
سلام آیسان جون ، خاله جون مهربون دستت درد نکنه همه چیز عالی بود تم خیلی نازی داشتین از طرف من به سارینا جونی تبریک بگو انشاالله 120 ساله شه ... تولدت مبارک گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مهدیه جووووووونم خوبی عزیز یه دنیا ممنون و تشکر گلللللم لطف داری
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 11:08
تولدت مبارک گل دخملی ناززززززززززززززززززززززززززززززم
مامانی نازگلا
پاسخ
تشکرررررررررررررر خاله مهربووووووووون
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 11:09
وای چه خوب با ایسا دو روز فاصله داره تولدشون
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خوشگل خاله اومدم دیدم پست تولدشو خیلی نازه آیسا جونم خدا برات ببخشتش
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 11:10
تزئنات هم عالی بود آجی جون دست درد نکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبووووووونت،فدایی داری رفیییییق
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 11:10
آهنگ قششششششششششششششنگ
مامانی نازگلا
پاسخ
تقدیم به تووووووووووووووووو گللللللللللللللللللللللللللللللللممممممممممم
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 11:12
میگم حکایت ماهانی با اون دو تا دخملی ناززززززززززز خفه شد بچه رو بکش بیروووووووووووون اصلا کجا مشغول بودی ایسان جون بچه اتو دارن خفه میکنن
مامانی نازگلا
پاسخ
جالبم هست که دو تاشون دور از چشم اون یکی میگفت ماهانی بیا دوتایی عکس بگیریم یادگاری من کیف حال قضیه و مست و ملنگ بودم خخخخخخخخخخخخ
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 11:13
آفرین به کد بانوگریهات ایسان جوووووووووووووووووووووووووووونم عالی بودن دسرها
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااااااااانم ممنون که کلی دریابیدیم
مامان بچه ها
21 اردیبهشت 93 11:52
اي واي الانه منتظر بودم كه ببينم كيك تولدش مثل تولد ثنا جون به جاي دخترك توت فرنگي و كفشدوزك كيكت پو باشه يا پلنگ صورتي
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههههه نه خخخخخخخخخخخخ قصه مار گزیده و طناب سیاه و سفید و خوب بلتم خب
مامان بچه ها
21 اردیبهشت 93 11:54
سارينا جون تولدت مبارك خاله ولي خيلي ريسك كردي طراح تولدت خاله آيسان بوده هاشوخي كردم ماشاا.... آيسان جون هنرمندي خانوم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله مهربوووووووووونچیکار کنیم دیگه همین یه دونه آیسانه و یه ایل و تبار خاله
مامان بچه ها
21 اردیبهشت 93 11:55
بابا له ولورده كردين اون كيك بيچاره رو بعدش كسي دلش اومد اون كيك رو بخوره
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله جونی کلا ما بخوایم به بچه ها خوش بگذره همین یه کارو میکنیم چقدم طفل معصوما کیفور میشن خدایی فک میکنن آخر لذته خخخخخخخخخ
مامان توت فرنگی(امیرعلی)
21 اردیبهشت 93 12:48
وای به به عجب خاله با سلیقه ای ولی خودمونیم خاله جون عکسهای خوبی ننداختی می بردی تو فوتوشاپ ctrl+shift_L می زدی کنتراست را هم زیاد می کردی قشنگیش بیشتر معلوم بود
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم دوست خوبم عکسها کار تبلت ساری جونه که همونروزباباییش بهش کادو داد..اما کلا فتو هم بلت نیستم ممنون که یادم دادی عزیزززززززز دلمممممممممممممممبازم میام سوال پیچت میکنم تا کامل یاد بگیرم باشه؟؟؟
سمانه(مامان سروش)
21 اردیبهشت 93 13:13
به به چه کردی آیسان خانم!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
سمانه جون داری که منووووووووو..کلا از هر انگشتم صدتا صدتا هنر تراوش میکنه
مامان مهنا
21 اردیبهشت 93 14:16
ایییییییییییییییییییش تو هم از این هنرا داشتی
مامانی نازگلا
پاسخ
ایش ایـــــــــــــش اییییییییییششششششششششش بهله که داشتم و دارررررم
مامان مهنا
21 اردیبهشت 93 14:16
چ دخترا لباساشونم ست کردن
مامانی نازگلا
پاسخ
جفت عروسم هستن..بعلههههههههههههه
مامان مهنا
21 اردیبهشت 93 14:16
تولد سارینا جونمم مبارک الان تولد تو هم بود ینی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدایی داری آنسه جووونی ای ول که تیزی و در جا میگیری که تولد همه تولد منم هست خخخخخخخخ
مامان مهنا
21 اردیبهشت 93 14:17
خداییش خسته نباشید قشنگ بود ایسی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مدااااااااتم آنسه..قلبوووووونت
مامان مهنا
21 اردیبهشت 93 14:18
روز مرد کوفت هم نمیخریم مگه اونا برامون خریدن خودشون دوس دارن بیان ازمون بگیرن
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههه نع عاغا جون شوشوی من یه چن روز دیگه جبران کرد ،منم یه چن روز دیگه پس از روز مرد براش جبران باس کنم خخخخخخخخحالا چی بگیرممممممممم
مامان مهنا
21 اردیبهشت 93 14:21
روز زن ک تموم شد هفته ی بعدش سالگرد عروسیمون ب قمری بود بعد پریشب هم سالگرد عروسیمون ب قمری بعد شوهرم گفت اوووووووف ینی دوباره باید کادو بخرم همچین داد زدم و گفتم چقدر هم اون مناسبتا رو برام کادو خریدی پررووو پرووو زد زیر خنده ب روی خودشم نیاوردم روز مرد بش میگم باز باید برات کادو بخرم ولی خداییش جدا از شوخی دیشب رفتیم رستوران و... و اینا ولی من دوس دارم سورپرایز شم نه اینجوری مثل تولد پارسالم واقعا سورپرایز بود یا روز زن پارسال هم سورپرایزم کرده بود
مامانی نازگلا
پاسخ
عههههه وا آنسه جونی یه هو خام نشیاااااااااااعجب زبلیه این شوشستان شماااااااا بوخدااااااااااتو رو خدا زرنگیشو باش صب کرده دم دمای روز مرد بردتت رستوران که تو نمک گیر بشی تو رودروایسی براش کادو بگیری
سمانه(مامان سروش)
21 اردیبهشت 93 19:21
بابا دسر ساز!!!!!!!بابا اینکاره
مامانی نازگلا
پاسخ
من الان ذوقولوی قضیه ام که اینهمه ددوستای مهربونم دریابیدنم
بابا و مامان
22 اردیبهشت 93 1:52
تولدت مبارک سارینا جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عسیـــــــــــــــــــــــــسم
بابا و مامان
22 اردیبهشت 93 1:53
خیلی خیلی عالی بود ایسان جون خسته نباشی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدایی داری گلم
بابا و مامان
22 اردیبهشت 93 1:53
خدا نگهدار ابجی جون باشه
بابا و مامان
22 اردیبهشت 93 1:54
وای چقد خوشمزه جات
مامانی نازگلا
پاسخ
کار دست خودمه هممممممممممممششششششششششششش
بابا و مامان
22 اردیبهشت 93 1:57
عزیزم منتظر رسیدن عکسهای قشنگ از هنر تمایهات هستم دوستت دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون تو بشم عزیز دلم من بیشتررررررررررررررررر
مامان
22 اردیبهشت 93 2:11
تولدت مباااارک خوشگل خانم...آیسان جونم خیلی بهت شباهت داره این دخمل نااااااز...
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنونننننننن مامان امیر حسین نااااااااازم عه وااااااااا پ شبیهیم میگما من یه ذره بیشتر تر خوشگل نیستم عایاااااااااا؟؟؟؟؟؟
مامان
22 اردیبهشت 93 2:11
دستت درد نکنه عزیزم خسته نباشی.خیلی قشنگ شده آفرین...
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون قربونت برم عمرا که به هنروریهای زیبای شما که نمیرسیم
مامان
22 اردیبهشت 93 2:12
ژله تزریقی عااااالی بود....
مامان
22 اردیبهشت 93 2:12
پودینگ و سالاد که دیگه حرف نداشت...
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااااااااااااانم ،گلم شما یه شب با کل خونواده شام مهمون منی
مامان
22 اردیبهشت 93 2:13
عکس سه تاییشون خییییییییلی ناااااز شده.لباس دخترها هم که ست بود خیلی قشنگ بودن.م ااااچ
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم عزیزم ممنون چشات خوشگلن
مامان
22 اردیبهشت 93 2:14
راستی یادم رفت ماهان با کدومشون قرار ازدواج گذاشته بوووود؟
مامانی نازگلا
پاسخ
با سنا خخخخخخخخخچقدم نا کسا پایبندن به قول و قراراشون
مامان
22 اردیبهشت 93 2:16
وای آیسان جون مردم از خنده جواب اون کامنتتو خوندم.....بچه ی زن داداشت...... الهی همیشه دلت شاد باشه و لبت خندون دختر شیطون.روی ماه خودتو ماهانو میبوسم.... خدا محافظ جمع مهربونتون باشه....از طرف من خواهر مهربونتو ببوس.....
مامانی نازگلا
پاسخ
چیکار کنم عاخه والا بزرگترا یه کارایی میکنن که بچه هاشون به نظر نچسب میاد دیگه... ای خدای من دعا میکنم این کامنتو زن داداشی و مهمتر از اون داداشی نخونه میان منو ترورم میکنن اول نوجوونیم فدات بشم ممنون عزیز دلم،چشم
امیرحسین کوچولو نفس ما
22 اردیبهشت 93 18:22
ماهان عزیزم بزرگ مرد کوچک،روزت مباااااااارک
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنون خاله مهربووووووووووووووووونم
قطره
22 اردیبهشت 93 22:35
خسته نباشی مادر جان... ای ول عجب جشنی بوده....
مامانی نازگلا
پاسخ
viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiقطره جوووووووونیچه عجب شما رخ نمودینممنون گلم جای شما خالی
مامان مهنا
23 اردیبهشت 93 13:40
هیچی نخریدم براش تازه هر چی هم عیدی گرفت من ازش گرفتم ب این میگن ملکه ی زندگی
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععععععععع عجب نامردی تووووووووووووو..هیچی هیچـــــــــــــــــی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!1 چجوری میخوای تو صورتش نیگاه کنی حالا بعدنا اونوخ عایاا؟؟؟
مامان مهنا
23 اردیبهشت 93 13:41
بعله میدونیم تو توی همه ی تولدا نقش داری و تولد توهم محسوب میشه
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ اینجوریاس دیههههههههههه
مامان مهنا
23 اردیبهشت 93 13:42
میگم تمام متنامو برای هنی نوشتما نه برای شوشو
مامانی نازگلا
پاسخ
ای بد جنننننننننننننسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان یاسمین
24 اردیبهشت 93 0:33
تولدت مبارک دختر گلم ان شاالله عمرهزار ساله داشته باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا ممنون خاله جون ناااااااااااااز
مامان یاسمین
24 اردیبهشت 93 0:34
بابا خلاقیت خفمون کردی از بس پزدادی
مامانی نازگلا
پاسخ
حالا کجاشو دیدی
مامان یاسمین
24 اردیبهشت 93 0:35
بقول خودت دسرات تو حلقم
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههه باشه حلق شمام مستدااااااااااااام عاغاااااااااا
بابا و مامان
26 اردیبهشت 93 9:42
مامان آیسو وآیسا
28 اردیبهشت 93 12:57
آیسان جونم روز پدر تلافی کردی عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
چی چیو تلافی کردم سنگ تمام گذاشتم خخخخخخخخخخخخخ
دلسارا
28 اردیبهشت 93 14:30
انشااله خدا آجی فاطی رو برای شما حفظ کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بررررم سارا جونیم..خدا دلساتو برات حفظش کنه نازنینم
سارا مامان اهورا
29 اردیبهشت 93 14:38
آیسان جونم کجایی؟
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیزززززززمممممممممممممم
مامان مهنا
30 اردیبهشت 93 21:00
تو هم که شدی من
مامانی نازگلا
پاسخ
چلااااااااااااا اونوخ عایاااا؟؟؟؟؟
niloofar
31 اردیبهشت 93 20:38
چقدر این دختر به تو شبیهه آیسان. خدا حفظش کنه.
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم نیلو جووووووووووونیم...
بابا و مامان
1 خرداد 93 11:24
ای بابا ایسان جون کجای چرا پست نمی زاری
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیززززززززز دلم ممنون که دلتنگم شدی عزیزم من دلتنگتون بودم فدات شم
بابا و مامان
1 خرداد 93 11:28
عزیزم مامان عرفان جون وبلاگش و چرا پاک کرده اخه ما اینجا از هم دیگه خبر می گرفتیم خوب عزیزم مطالبت و چرا حذف کردی کلی دلم سوخت سلام بهشون برسید بگید دوستشون داریم و منتظر ادرس جدیدش هستم شما هم دیر دیر نیا دلمون براتون خیلی تنگ شده
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جانم چه دوستای مهربونی داریم من و نگاراز دست بعضیااااا..مجبور شده ایشالله به زودی دوباره برقرار میشه با همون آدرس
مامان آیسو وآیسا
1 خرداد 93 11:50
کجایییییییییییی آیسان جووون
مامانی نازگلا
پاسخ
رفته بودم گل بچینم عجیییییییییییییییجممممای قربونت بشم خیلی درگیر بودم
سارا مامان اهورا
1 خرداد 93 20:03
سه چیز را با احتیاط بردار: قدم،قلم،قسم سه چیز را پاک نگهدار:جسم،لباس،خیال از سه چیز کار بگیر:عقل،همت،صبر از سه چیز خود را نگهدار:افسوس،نیرنگ،نفرین سه چیز را آلوده مکن:قلب،زبان،چشم و اما سه چیز را هیچگاه و هیچوقت فراموش مکنخدا*،*مرگ* و *خانواده*
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی پر محتوا بود گلم..مرسییییییییییی
سارا مامان اهورا
2 خرداد 93 17:06
آیسان جونم تو و اینهمه غیبت محاله محاله
مامانی نازگلا
پاسخ
جوووووون دلم عزیزم
سارا مامان اهورا
3 خرداد 93 16:54
آیسان جونم کجایی؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
اومددممممممم فدات شم..مهربوووووووونم
مامان بچه ها
4 خرداد 93 9:41
واي كجايي تو خواهر دل نگرونتيم هي ميام ميبينم نيستي
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای مهربونیت گلم.امروز دیگه اومدم
♥بابایی و مامانی♥
4 خرداد 93 20:23
سلام ایسان جونم چرا مطلب نذاشتیکجایی بابا نگرانتم یه کوچولو خبر بده دوستم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم رمنده نت نداشتم یه نمه هم مریض بودم
مامان کارن
5 خرداد 93 7:58
آیسان جونی کجاااااااااااااااااااییی ؟؟؟؟ چرا تو دیگه نمی آآآآآآآآییی؟؟؟؟
مامان
5 خرداد 93 18:35
آیسان جونم.خوبی؟نگار جون کجاست؟چرا وبشو پاک کرده؟ بهش بگو اونها همه خاطرات گذشته عرفان جون بووووود خووووووو. بهش بگو زود وب جدیدشو درست کنه و آدرسشو بده باشه؟ ببخشید مزاحمت شدم، میدونم مدام میبینیش دیگه.... خودتم زودتر آپ کن دیگه دلم براتون تنگیده. بوووووس
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااام دوست خوبم،خوبی عزیزم،من که نت نداشتم نگارم یه مشکلی داشت مجبور شد غیر فعالش کنه یه مدت وبشو بزودی اونم میاد..خیلی ماهی عزیز دلمممممممم
مامان عبدالرحمن اویس
6 خرداد 93 8:10
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااانم عزیزم چرا قهری
مامان عبدالرحمن اویس
6 خرداد 93 8:10
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی قربونت برم نکن موهاتو کچل میشی
مامان عبدالرحمن اویس
6 خرداد 93 8:11
ایسان خانوم نامهربون شدی باهات قهرم
مامانی نازگلا
پاسخ
نه عزیز دلم بخدا دل و دماغ نداشتم،نت نداشتم
مامان عبدالرحمن اویس
6 خرداد 93 8:12
دیگه تحویلمون نمیگیری بهمون سر نمیزنی
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربون تو مهربونم بشم منننننن که اینقد نازی..گلم همیشه بیادتم
سارا مامان اهورا
6 خرداد 93 13:57
دیگه دارم نگرانت میشم
مامانی نازگلا
پاسخ
سارای گلم امدددددددددددددددددم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
7 خرداد 93 11:25
وای چه پسمل بانمکی خدا نگهداره براتون خیلی بامزه و شیرینه یه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثث
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنوووووون عزیز دلممممممممممم..نظر لطفتونه..
هستی
21 خرداد 93 7:06
سلام خوبی عزیزم یه پست بستنی اپ کردم فکرکنم بچه هاخیلی دوست داشته باشن خوشحال میشم ببینی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااام..ممنوون حتما جالب خواهد بود،با کمال خوشوقتی