ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

عکسهای موزه

1393/2/20 10:22
2,957 بازدید
اشتراک گذاری

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست؟!!!
مثل آرامش بعداز یک غم،مثل پیداشدن یک لبخند
مثل بوی نم بعداز باران،درنگاهت چیزیست که نمیدانم چیست؟
من به آن محتاجم !

سلام به روی گل شسته و نشسته همه دوستان خوب و مهربون و ماهان ناااااااااااااازمقلبماچ

بچه ها بچه هاااااااااا..دوستااااااااااااان،،به گوش به گوووووووووووش،هوراهورااللخصوص....

نگارجونیم ،یاسمن جون و بی هنری عزیز((ایـــــــــــــش با اون وای فایتونقهر))آرزو جونی،ناهید جووووونی(خیر از جوونیتون ببینین مادررررررررر،عجب برشــــــــــی داره حرف خیرالنسا جون خخخخخخخخنیشخند))،مامان آیسو و آیسای خوشگل ،مامان یاسمین و محمد پارسای مهربون،آنسه جونی، نیلو جونم،لیلا جونی،مهدیه جونی،مامان ایمان جون و مامان امیر حسینم،مامان مامان زری جون،مامان پویا جون،مامان نیایش و علی و سید محمد سپهر جون،مامان علی جونا،مامان ثنا و سونیا جونیا، مامان اهورا جونم،سارا گلم،مامان پارسا ،نازنین جون و مامان محیا جوووونم ((قربونشون برم از قلم افتاده بودن ،اومدن گفتن از مدیونی دراومدنخخخخخ)) مهناز جون و مریم جونم ،مامان بردیاجونم ،رزیتا جون،سمانه جون،مهری جون،حباب جونی،مامان پریسا جونم،سمیه جونی((دایی تسلیم شد،خواهرزاده چیکار کرد اونوخ؟؟))مامان ریحانه جون و فاطمه جون،رویا جونی،ماندانا جونم،نغمه جونم، ای خدا نفسم برید..دیگه کیا موندن متفکر...آهاااان یه دوست،یه نفر،خواننده گاهی خاموش و گاهی شعله ور...دیگه هر کی یادم رفت به بزرگی خودش ببخشه خخخخخخخخزبانچشمک اگه کسی از قلم افتاده خودش بیاد بگه اسمشو بنویسم بهش پز بدم خخخخخخخخ..اگه نگین خودتون مدیونینااااا..گفته باشم..شیطان

تازشم نگار جونی الان بدو بیا اتاقمو ببین،دادم کل دکور اتاقمو عوض کردن،میز و صندلی و کمد و .حتی صندلی ارباب رجوع رو نو کردم خخخخخخخخخخزبانراضی

تلافی کادو روز زن هنوز تموم نشده کهخندهخندهدو شب پیش گفتم رفتم سه تا روسری دست دوز خوجل به حساب همسری گرفتم،امروزم   منوچهر جووووونم   برام گوشی هواوی گرفت،مژهمژهمژهمژهبشه روز مرد جبران کنم اگه به تعطیلی نخوره خخخخخخنیشخندزبان((طرح راه اندازی جنگ جهانی سوم بین زنان کادو نگرفته و شوشوهاشوننیشخندشیطان))..الان که عغده ریزی شدم.. بریم سر یادگاری برا ماهان جونم و عکسهای یادگاری موزه چن روز پیش قلبماچ

 


 

فدات بشم ماهان جونم اینجا از مجسمه های غول پیکر میترسیدی،بابایی هم داشت برات توضیح میداد که ترس ندارنقلب

اینجام دیگه حسابی برا خودت شیر شده بودی شیطانشیطان

اینم از آخر و عاقبت کسانی که پست میخونن نظر نمیدن خخخخخخخخخخخشیطانشیطانشیطاناسترس

پسندها (3)

نظرات (130)

مامان آیسو وآیسا
9 اردیبهشت 93 11:13
سلام به روی ماهت مهربووووووووووووووووووون صبحت به خیر آفرین به این حس انتقام دوست خودمی منم چند روزه در حال تلافیم تموم نشده تا سال دیگه همون روز زن ادامه خواهد داشت عجب جایی خدایش ایسان اونجا چه موزه ای بچه رو بردی من زهره ترک شدم قربون گلپسری که ترسیده خاله منم ترسیدم بوس به روی ماه مادر وپسری همیشه خوش باشی وبه تلافی وخرید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااام عسییییییییییییم،قربونت برم که لنگه همیم تو احساسات مشترک و خدا پسندانه انتقااااااااااام تو هم ای ول ادامه بده من به یه جاهایی رسیدم تو هم میرسی واقعا موزه و مجسمه ها خیلی بکر بودن دست استاد مجسمه ساز درد نکنه
مامان آیسو وآیسا
9 اردیبهشت 93 11:14
تو رو خدا اون اسکلتو دیدم
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههه نترس بابا نمیان بخولنتلیلی مجنونین برا خودشون
مامان عرفان
9 اردیبهشت 93 11:15
سلام عليكم . و رحمت اله و بركاته
مامانی نازگلا
پاسخ
و علیکم السلاااام یا نگاری
مامان عرفان
9 اردیبهشت 93 11:21
روسري هات مبارك آيسي جون . ميگم اگه يه موقع خاستي بندازيشون دور . بندازيشون اين طرف هااااا.
مامانی نازگلا
پاسخ
تشکرااااااات میشود،رفیقعه وا مگه جدیدا شغلتو عوض کردی توووووووووو...تو که رفتگر نبودی که
مامان مهدیه
9 اردیبهشت 93 11:35
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مهدیه جوووووون،هزار ماشالله دخترای خوشگلی داری،خدا برات ببخشدشون چشم حتما
vahideh
9 اردیبهشت 93 11:35
salam khobin in mozeye tabrize shoma tabrizi hastin ya omade boodin vase gardesh?
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام وحیده جونم،خوبی عزیزم،معلومه که همشهریم،آره اون موزه برا تبریز و خودمم تبریزیم
مامان عرفان
9 اردیبهشت 93 11:38
آيسي مديوني اگه واي فاي را امروز فعال نكني .
مامانی نازگلا
پاسخ
نگار مدیون شدم رفت پی کارش چون بلت نیستم خخخخخخخخخ،حالا تو مدیونی اگه واتس آپ و وایبرو برام نزنی و یادم ندی
مامان عرفان
9 اردیبهشت 93 11:39
اگه تا فردا واي فاي را به راه انداختي كه هيچ وگرنه
مامانی نازگلا
پاسخ
هیچی دیگه الان اون فرداست که تو گتی و من هنوز دارم کامنت تائید میکنم وایبر راه انازی نشده خخخخخخخخخخخخخخ
مامان عرفان
9 اردیبهشت 93 11:40
آيسي ميگم شما موزه رفتين يا باغ وحش؟؟ عايا؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
این برمیگرده به فلسفه پولداریمون ،الان چون ما خیلی مایه داریم جفتشو باهم رفتیم خخخخخخخخخخخخخخخ
مامان عرفان
9 اردیبهشت 93 11:40
مامانی نازگلا
پاسخ
عسیسمممممممممممممممم
مامان عرفان
9 اردیبهشت 93 11:41
ايول به اين ماهان با اين ژستهاي خوشمل .
مامانی نازگلا
پاسخ
من چی اونوخ عایاااااااااا،حسوووووووووووووود،ژستم خوشگل نیس خودم که خوشگلم خخخخخخخخخخخخ
مامان عرفان
9 اردیبهشت 93 11:43
آيسي ميگم پشت مسجد كبود مغازه هاي بابابزرگ من را از چنگمون در آوردن بعدش ديديم از زير اون مغازه ها اين استخوان ها را آوردن بيرون و اونجا را كردنش موزه . منم از حرصم اصلا به اون موزه نميرم . يعني چشم ديدنش را ندارم .
مامانی نازگلا
پاسخ
وووووووووووووووی تنم لرزیددددددددددیعنی این همه وقت بابا بزرگت اینا رو اتخونا میشستن..آدم خواراااااااااا،چشم ندارااااااااا،،ایییییییییییش مغازه ناکجا آباد دارااااااااا
مامان عرفان
9 اردیبهشت 93 11:47
الان ميام اتاقت را ببينم . سكته نكنم خوبه .
مامانی نازگلا
پاسخ
نگاری خوشحالم که هنوز سرپایی و از حسودیت سکته نزدی،عزیززززم
مامان عرفان
9 اردیبهشت 93 11:48
بذار اول يه قرص آرام بخشي . قرص اعصابي . چيزي بخورم بعد بيام . ايششششششششششش
مامانی نازگلا
پاسخ
اییش ایییییش اییییییششششششششش..حسووووووووووووود
مامان عرفان
9 اردیبهشت 93 11:48
مباركت باشه آيسي جونم . واسه اتاقت چي كادو بگيرم بيارم ؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیزم ممنون تو خیلی مهربونیزحمت نکشی پنج تا پنج تا گل نقره بگیری بیاریا من راضی نیستم خخخخخخخخخخ
سارا مامان اهورا
9 اردیبهشت 93 14:35
داشتم تند تند میخوندم ببینم اسم منو گذاشتی یانه که دیدم بله منم هستم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای سارا جونی اختیار داری مگه میشه اسم شما نباشههههههههه
سارا مامان اهورا
9 اردیبهشت 93 14:36
چه موزه جالبی رفتین
مامانی نازگلا
پاسخ
آره من چندین بار رفتم ماهان بار اولش بود،میترسید
سارا مامان اهورا
9 اردیبهشت 93 14:36
ماهان حق داشته بترسه بعضیهاشون ترسناکه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره بعضیاشونم رقت انگیز و ترحم انگیز بودن ،،یه تندیسی بود از بچه های گرسنه و یه تندیس از عمر انسان خیلی باحال بود
سارا مامان اهورا
9 اردیبهشت 93 14:38
آخی خیالم راحت شد که دیگه سرنوشت من مثل اون اسکلتها نمیشه(البته تا زنده هستم)
مامانی نازگلا
پاسخ
ای ول آره تو اسکلت نمیشی رفیق
سارا مامان اهورا
9 اردیبهشت 93 14:38
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبونت بللللللللللللللللم من
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 اردیبهشت 93 15:29
سلااااااااااااام عزیزم آخییییییییییییییش خیر النسای ما هنوز تو حلقمونه داره خفمون می کنه عزیز نازم چه خوب که شما تونستین همچنان مهارش کنید عاشق اون برشتم کاش منم بتونستم مثل شما باشم
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههههه ناهیدی نکنه تاریخ انقضاش تموم شده این کنیزتون خیرانساء خانومی ،من نگرانت شدم خخخخخخخخخخخخخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 اردیبهشت 93 15:31
بهت تبریک میگم عزیزم که کولاک کردید بابا شما کی هستید دیگه توکل کنید همه کار از دستتون برمیادا خوشم اومد دارم بهت حسودیم میشه بابا زبونشو به ما هم بگید واجب شد یه کلاس خصوصی با شما داشته باشم خخخخخخخخخ حاضرید؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااااااااااااانم،دختر من دست پرورده خودتونم و متعلق به همه مردممممممممم خخخخخخخخخخکلاس چیه تو بگو دانشگاه
سارا مامان اهورا
9 اردیبهشت 93 15:33
اون عکس ماهان که قبل از عکس تو و ماهان گذاشتی خیلی بامزه اس
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععععععع یعنی من و مااهان جفتمون خوشگل نیستیم دیگه نه؟؟با اون سایز نحیفموووووووووووووونمامانم ایناااااااااا
بابا و مامان
9 اردیبهشت 93 15:34
سلام به روی ماهت عزیزم عجب جای قشنگی همیشه خوش باشی عزیزم من تسلیم اومدم نظر دادم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلم،ای فدای تو و تسلیم و تصمیمم کبراییت بشم که از ترس اسکلت شدن نظر گذاشتی خخخخخخخخخخدمت گرم ممنون، میگم خانوم خانوماااا،، الان معلوم شد تو یکی از خواننده های خاموشیا،ایندفم از ترس اسکلت شدن یه دونه کامنت گذاشتی نه؟؟؟
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 اردیبهشت 93 15:36
هم روسریها وهم کل وسایل دکوراسیون اتاق مبارکت باشه مخصوصآ اون گوشی که چقدر خوب شد دیگه بدو عکسهای حرفه ای بگیر ولی گوشی من خراب شده نمی دونم چرا شارژ نمیگیره ومرتب خاموش میشه دکه دوربینش هم فاطمه زده خرابش کرده نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار ..............ولی برای شما همچنان ذوقلو شدم کلی هم خوشحالم
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا مرسی ناهید جونمذوقولوتم تو قلبممممممممممممیگم ناهیدی این گوشیت شارژ نمیگیره الان یعنی تو هم میخوای شوشو رو مجبور کنی که گوشیتو عوض کنه دیگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 اردیبهشت 93 15:40
پس روز مرد حسابی باید جبران کنی ولی ما که خدارا شکر تعطیل هستیم ببینم بازم سیاست به خرج می دید پول هدیه می دید..........
مامانی نازگلا
پاسخ
ای گندت نزنه دخترررررررررررر،تو همه فت و فون منو حفظ شدیااااااااااخب اینجوری خوبه دیگه مستقیم و غیر مستقیم میره تو جیب خودم خخخخخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 اردیبهشت 93 15:41
بالاخره کلی تشکر به جناب همسری بدهکار شدیدگل نسا چهاکه نمیکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخدیگه نمیخوام گل نسا خیر النسا براش کنیز بیارم خودم ،جای همه براش دلبری میکنم خخ دیگه کوزتی و خیرالنساییم خدمات میدم چاره چیه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 اردیبهشت 93 15:43
به به چه مجسمه هایی نگفتید اینجا کجاست تو شهرتونه ما هم یه سر بیام ببینیم خیلی خشملن
مامانی نازگلا
پاسخ
آره عزیزم موزه تبریز تو محل میدان ساعته ،
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 اردیبهشت 93 15:44
به نکته ظریفی اشاره کنم؟ شما خانوادگی لباستون با مجسمه ها ست شده خخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههه اینم یه جور ابتکاره خخخخخخخخخخاز حق نگذریم اون نکته ظریف بینیت تو حلقم عجب هواسی داری
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 اردیبهشت 93 15:45
فدای ماهان جونی برم هنوزم باورم نمیشه ماهان از چیزی بترسه خوشگل خاله قربونت برم بابایی حسابی ساختت
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلمممممممممآره باباش خیلی هوای ماهانو اره همیشه یه جوری خاص براش توضیح میده که ماهان قبول کنه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 اردیبهشت 93 15:46
اره بابایی ساختت که همچنان شیر شدی فدات بشم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خاله جونی
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 اردیبهشت 93 15:47
چقدر با مزه شدی رو دست اون مجسمه ها زدیااااااا خوب ادا در میاری
مامانی نازگلا
پاسخ
آره ناهیدم نه به اون ترس اولش نه اون شیر شدن بعدش قربوش برم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 اردیبهشت 93 15:49
عجیجم وقتی عکستون روبه رومون هست انگار مستقیم دارم باهاتون حرف می زنم کاش همهیشه چشممون به جمال شما روشن میشد یه عالمه ماچ آبدارتقدیم به شما
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جون دلمممممممممممم،فدات بشم ناهیدم تو چقد مهربونیمنم یه عالمه ماااااااااااااااچ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 اردیبهشت 93 15:50
ای ناقلا حالا اون استخوانهای فرسوده اثر کدوم از خواننده های خاموش هست
مامانی نازگلا
پاسخ
هر کی که پست میخونه و خصوصی نظر میده و قسم میده تائید نکن
niloofar
9 اردیبهشت 93 16:07
یعنی این آخر و عاقبت تو حلقم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. خیلییییییییییییی باحال بود روز مرد هم جبران نکنی آیسان نیستی خخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههه حالا شما اونقد شیرم کنین برم همه زندگیمو بدم کادو روز مرد بگیرمااااااااااانه آجی من همون صدتومن از بدو ازدواجمون تا حالا رو بهش نقد میدم نقددم میگیرم
امیرحسین کوچولو نفس ما
9 اردیبهشت 93 19:01
مامان امیرحسین که نوشتی من بودم عایا؟! یا یه امیرحسین دیگه بود.؟خخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
بوخداااااااااااا خود گلت بودی نفسسسسسسسسسسمامیر حسین دیگری در کار نیست خخخخخخخخخ
امیرحسین کوچولو نفس ما
9 اردیبهشت 93 19:02
تغییر دکوراسیون مبااااااارک باشه عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبووووووووووووووووووونت عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
9 اردیبهشت 93 19:03
گوشی هم مبااااارک.
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااایی داری،دیدی آخرشم دوشیدم همسری روووووووووووو
امیرحسین کوچولو نفس ما
9 اردیبهشت 93 19:05
وای چه موزه وحشتناکی رفتیدمن از عکسشون ترسیدم. چه برسه به دیدنشون طفلی ماهان جونم...
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدایی وحشتناک بود،منم بچگیام رفته بوددم همین موزه چند شب بد خواب شده بودم
امیرحسین کوچولو نفس ما
9 اردیبهشت 93 19:06
عجب آخر و عاقبتی در انتظارم بود! خدا رو شکر با این نظرها رفع بلا شد. خخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههههههه خدا رو شکررررررررر همیشه دفع بلا بشه عسیسمممممممممم
مامان سونیا
10 اردیبهشت 93 8:15
سلام خانمی به به مبارک باشه پس دیگه گوشی هواوی گرفتی که با وایفای دائم بیای نت و هی به وب ما سر بزنی و هی نظر بذاری ببینم از امروز چه میکنی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااام عزیزم خوبی خوشی،تو باز چرا کم پیدا شدی؟؟؟این تعریف روباه از کلاغ گونتم تو حلقمممممممممم خخخخخخخخخ
مامان سونیا
10 اردیبهشت 93 8:16
فقط انگار بنده بی نصیب موندم از کادوی روز زن برم خودم رو برای جنگ جهانی سوم آماده کنم
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععععععع من باید بیام خصوصی بهت یه چیزی بگم..اومدم خخخخخخخخخخ
مامان سونیا
10 اردیبهشت 93 8:17
بابا ما که نه خیرالنسا نه گل نسا و هیچ نسای دیگه برش مرش تعطیل
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههههه کار بلت نیستین آجی گلمممممممممشما اندازه یه کنیز دلبری بلت نیستین عایااااااااا؟؟متاسفم دوستاان
مامان سونیا
10 اردیبهشت 93 8:18
ببین گوشی هوای برات گرفته که تبلت گلکسی براش بگیری نگی نگفتم
مامانی نازگلا
پاسخ
گلک...چی چـــــــــــیاینی که تو گفتی من اصلا زبونم بهش نمیچرخه خخخخخخخخخخخخخ
مامان سونیا
10 اردیبهشت 93 8:20
ببینم این موزه کجاست اونوخ با اینهمه مجسمه گنده و وحشتاک که گل پسر ما ازشون وحشت کرده آخه موزه بردنتم غیر طبیعه بچه رو یکجایی میبری که بجای لذت بردن بترسه راست میگفتی میبردش موزه جواهرات
مامانی نازگلا
پاسخ
نه دیگه مامان سونیا اومدی نسازیااااااااامیرفتیم موزه جواهرات که دلم آب میشد افسردگی میگرفتم الان اینجا نبودم کهاونجام موزه تبریزه خوبه کههههه کجاشو دیدین حالااااااااا
مامان کارن
10 اردیبهشت 93 8:21
آیسان جونم تارسیدم به اسم خودم جونم از حلقومم در آومد گفتم نکنه ننوشته باشه هزار جور نقشه ی قتل از ذهنم خطور کرد
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربون تو ونقشه قتلت یه جا برم من،مگه شما فراموش نشدنین عاخه،اونم صرفنا جهت پززززززززززز
مامان سونیا
10 اردیبهشت 93 8:21
ببینم فکر کنم قیمت اون سه تا روسری دست دوز خوجل چنان قیمتش از اون گوشی ارزونتر هم نباشه هم از آخور میخوری هم از توبره
مامان کارن
10 اردیبهشت 93 8:22
چه موزه ی وحشتناکی این موزه کجاس عایا ؟؟؟؟؟؟؟؟به قول خودت
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه آب قند بیارم براااااات... موزه تبریزه حیف خیلی از عکسها رو حذف کردم چه بدونم تو این همه قراره بترسی خخخخخخخخخخ
مامان کارن
10 اردیبهشت 93 8:23
قربون این فیگورات برم ماهان جونی
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونمممممممممممم
مامان سونیا
10 اردیبهشت 93 8:24
ای قربون ماهان جونم بشم با اون فیگورش که بعد دیدن این مجسمه ها یک فیگور مثل خودشون گرفته تا تلافی اون ترس اولی رو دبیاره
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلمممممممممممممممخدا سونیا خوشگلو برات نگه داره عسیسسسسسسسسم
مامان کارن
10 اردیبهشت 93 8:25
میخوام یه دختر بیارم واسه ماهان جون اگه خدا قسمت کنه پنج شیش سال اختلاف سنی خوبه دیگه نه؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آره قربونت خوبههههههههههههفقط باید جهازش تک مارک و اصل باشه و طلا و جواهرم بیاره ،خرج مراسمم بپای خودتونه،بنزینم هر چی مصرف زندگیشون باشه به خرج خونواده عروسه واااااااااااا..گفته بااااااااااااااشمبرا ما که اینجوری بود خخخخخخخخخخخ
مامان سونیا
10 اردیبهشت 93 8:25
اون عکس آخری شبیه موزه هگمتانه است ولی بقیش نمیدونم شبیه کجاست
مامانی نازگلا
پاسخ
اول و آخری و بقیه مال خود خود تبریزه با اثر استاد حمید حسینی
مامان محيا
10 اردیبهشت 93 9:46
من هم ترسيدم خداييش نميتونستن موزه خوشگل تري بسازن به جاي اون همه بچه ريز و درشت چهار تا فرشته خوشگل موشگل مي ساختن
مامانی نازگلا
پاسخ
آی من چه رفقای با حالی دارم همشون عین خودم ترسو هستنفرشته های خوشگل موشگلم میدم بسازن خخخخخخخخخ ای واااااااااااااااااااای خاک تو گوووورم من اصلا اسم شما رو آورده بودم تو لیست پز دهندگان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محيا
10 اردیبهشت 93 9:48
وا از اسكلت ليلي و مجنون هم نميگذرن عاياخوبه بنده خدا ليلي و مجنون كمرشون خم بوده يا از ترس خودشونو خم كردن
مامانی نازگلا
پاسخ
نه فک کنم یا جا تنگ بوده یا هم که اینا خواستن عشقولانه رخ به رخ برا هم عشق در وکنناون یا دوم بیشتر معتبره
مامان محيا
10 اردیبهشت 93 9:50
عايا اين رفتن به موزه تنبيهي بوده براي ماهان جوني يا پدر ماهان جونييا مادر ماهان جوني با گوشي و روسري جديدش
مامانی نازگلا
پاسخ
گزینه یک و دو صحیح میباااااااااااشد...روسری و گوشی بعدا افزوده گردیه خخخخخخخخخخخ
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
10 اردیبهشت 93 9:56
عه ... ... عسیسم از کجا فهمیدی من صورتمو نشستم و بمنم سلام دادی سلااااااااااام به روی ماهت
مامانی نازگلا
پاسخ
از اونجا که عادت هر روزته خخخخخخخخخخخچشامو بستماااااا،تا باز کنم صورتتو شستی و اومدی
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
10 اردیبهشت 93 9:59
منم که فراموش نشدم ... اخه همون اول سلام دادی به روی شسته و نشسته دوستان ... من جزو یکی از اینام
مامانی نازگلا
پاسخ
جووووووووووووووون دلم،مگه اسم تو نبوووود،خاک تو گوووورم این دواما بود اسمتاااااااا
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
10 اردیبهشت 93 10:02
تغییر دکوراسیون مبارک باشه به به گوشی جدید هم مبارکت باشه به خوشی استفاده کنی و عکس های خوشکل بندازی و برامون بزاری
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنوووووووووووووووون گلللللللللم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
10 اردیبهشت 93 10:16
همه عکس هاتون هم مثل همیشه زیبا و قشنگن همیشه خوش باشید و شجاع مثل شیر
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم مهری جوووووووووووووووونیم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
10 اردیبهشت 93 10:18
خدارو شکر مثل اینکه منم دفع بلا شدم آخیــــــــــــــــــــــــــــش
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدا رو شکررررررررررررررررررررر
سارا مامان اهورا
10 اردیبهشت 93 10:32
نه عزیزم من کی گفتم شما خوشگل نیستین اون ژست ماهان که مثل مجسمه های پشتش بود خیلی جالب بود وگرنه همه عکسها زیبا بودن البته بخاطر حضور دوستداشتنی خودتون
مامانی نازگلا
پاسخ
دست خودم درد نکنه که برا خودم نوشابه باز میکنم ،دم توهم مشدددددددددددددددی برا پپسی
سارا مامان اهورا
10 اردیبهشت 93 10:33
این موزه کجاس؟شاید روزی راهمون اونطرفها افتاد و رفتیم
مامانی نازگلا
پاسخ
موزه تبریز،میدان ساعتبلیطشم 1500 تومن فقطططططططططط
با قلم مامان ناهید
10 اردیبهشت 93 10:48
سلااااااااام نه خداراشکرهنوز تارخ مصرف داره ههههههههههه ببین غرور در غرور چی میشه ؟هرکی برا خودش می جنگه گرفتی؟ خودم کردم که لعنت بر خودم باد حالا باس تاآخر راه رو برم ببینم چی میشه وگرنه همون آش همون کاسه
مامانی نازگلا
پاسخ
ناهید جونم گرفتم اونم چه گرررررفتنییه بار برا خودم اینجوری شدهمیگماااناهیدی تو میتونی یه ذره دیگه خودتو بگیر روز مرد بگذره خب
با قلم مامان ناهید
10 اردیبهشت 93 10:49
ای بابا هرچی این قلم مامان ناهیدو عوض می کنم باز همون میشه این دیگه چه صیغه ایهاسم شما هم که عوض شده مامانی ماهان جونی خخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
اینم از زرنگ بازیای مدیریت نی نی وبلاگه خخخخخخخخخخخخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 اردیبهشت 93 10:52
ای به قربونت چه باکلاس استاد گرامی حالا بذار ببینم چه جور شروع کنیم
مامانی نازگلا
پاسخ
عارضم به خدمتتون که دانشجویان گرامی سایت نی نی وبچه شوووووووووووووووودبزار نزدیکای روز مرد کلاسمونو شروع کنیم ناهیدی
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 اردیبهشت 93 10:56
خوبه سرت به کجا خورده که 180 درجه تغییر کردید اولش ما هی بهت می گفتیم نکن این کارو ولی سخت رو حرف خودتون بودید ای ول دمت گرم شک نکن که بهتراز هزار خیرنساء دیگه ای دلبریت منو کشته خدمات بدین عالیه همینو بس ههههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
سرمو اینور میچرخونم میخوره به سه تا سه تا روسری دست دوز،اونورم میچرخونم میخوره به گوشی هواووی....خدا این دلبری و این زبون ریزی منو نمیآفرید چی میـــــــــــــشدددددددددد؟؟؟
با قلم مامان ناهید
10 اردیبهشت 93 11:01
گلـــــــــــــــــم فدات بشم چقدر مهمان نوازین اگه اومدیم مشهد میایم مزاحم میشیم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم ناهیدم منزل خودتونهههههههههههه ما که مشهد نیستیم تبریزیم
با قلم مامان ناهید
10 اردیبهشت 93 11:11
عزیزم عمرآ که برام بخره وقتی برام خریدش گفت دیگه مواظبش باش که از گوشی دیگه ای خبری نیست نه این که من قاتل گوشیم یکیشو تو پارک ازم دزدیدن نامردها بهش زنگ زدم که گوشیمو پس بدن میگن خوشگله برا خودمونه یکیشم 20 روز بیشتر نخریده بودم گلاب بروتون در حین شستن سرویس بهداشتی از جیبم افتاد رفت ....... یکیشم تو رودخانه در حینی که می خواستم خواهر شوهر رو در حال غرق نجات بدم تو دستم بود با خودم بردم وقربانی خواهر شوشو شد که این از همه درناک تر بودحالا به نظرت میاد دوباره برام گوشی می خره نمی دونم چه سیاستی به خرج بدم ای قاااااااااتل،ای قاتل،،ای قاتلللللللللللللللل..منم جای شوشوت بودم برات شارژم نمیگرفتم چه برسه به گووشی . . . اما خدایی تو گوشی خواریااااااااااااامیگم میخوای دو سه روزی بشین یه جا و کز کن و همش آه اوه بکش شاید دلش به رحم بیاد،خدا رو چه دیدی
با قلم مامان ناهید
10 اردیبهشت 93 11:18
ایسانی من همیشه چیز های خوبی که به نفع خودمونه خوب حفظ میشم ولی من یکی آدم نمیشم رفتم برا روز تولدش کلی کادو گرفتم وخرج کردم اخرشم دیدی چه شد روز خودم، یادم که میفته حرسم درمیاد شب عید یه چکی به ما داد دیگه تمام
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی عزیززززززززززززززم باشه مبارکش باشه،میدونم که تو الان از رو حرص اینو میگی اما دیگه برا روز مرد خودم میکشمت اگه هدیه مدیه بگیری گفته باشمااااااااااااا
مامان محيا
10 اردیبهشت 93 11:57
نه نياوردي چرا با روحيه حساس من بازي ميكني ميگم دعا كنم تو خواب بري موزه اسكلت قاتلان امير كبير رو ببيني
مامانی نازگلا
پاسخ
ای من چقد زهلم گدمیییییییشم از خووووودمبرا جبران این کار بدم هم میرم اسمتو با احترامات فراوان اضافه میکنم،هم از همینجا بهت پز میدم خخخخخخخخایش اییییییییییش ایییییییییییششششششششششش
بابا و مامان
10 اردیبهشت 93 12:10
خاله جون اهنگت خیلی قشنگه اون گل قشنگم تقدیم به شما خاله گلم بعد خاله جون من کجام جنیهباینکه به من گفتی جنی اما خیلی دوست دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربونت برم عزیزم ،خودت گلیچی نوووووووشتم؟؟؟الان اصلاح میکنم فدااااااااااات شم
بابا و مامان
10 اردیبهشت 93 12:12
خصوصی گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی گلمممممممممممممم
سارا مامان اهورا
10 اردیبهشت 93 12:23
مرسی عزیزم بابت آدرس شاید روزی راهمون افتاد و رفتیم والا قیمتشم خوبه
مامانی نازگلا
پاسخ
خواهش میکنم گلللللللللللم،،هر وقت اومدین،قدم رو دم ما که نهرو تخم چشم ما بزارین خودم در خمتتون هستم موزم میریم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 اردیبهشت 93 13:00
ای بابا شما از هرنوع خواننده وبازدیدکننده ای داریدااااااااااا راستی منم برات خصوصی گذاشته بودم نکنه برا کسی دیگه فرستادم خبری نشد تورو خدا زود بگو برات فرستادم یا کار دست خودم دادم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره ما در هم برهمیم خب عههههههههههه وا نهگلم لطف دوستان و کامنتام امروز زیاد بودن نرسیدم خصوصیا رو چک کنم الان میرم ببینم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 اردیبهشت 93 13:06
می دونم تبریزین چه خبر هست ما یه تیر ودو نشان می زنیم دیگه همه جارو می گردیم هههههههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
ای ول به تیر و نشونتون که از تبریز میزنین از مشهد درمیادخخخخخخخخخ
مامان آیسو وآیسا
10 اردیبهشت 93 13:25
عزیززززززمی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدامداتم گلم
بابا و مامان
10 اردیبهشت 93 13:42
پسر قشنگم ساعت 1 نصفه شب... | مامانی ماهان جون 10:30 10 ارديبهشت 1393 یاسمن جنی گل برا منه خاله جونی خاله جون قابل شما را نداره بفرمایید تقدیم به شما بعدشم خاله من کجام جنیه باینکه بهم گفتی جنی اما خیلی دوست دارم WebSite : http://mahani.niniweblog.com [ ویرایش نظر یا پاسخ به آن ] [ حذف ] [ آی پی : 80.191.203.22 ] اینم سند خاله
مامانی نازگلا
پاسخ
آی خدا مرررررگم بده خودت زحمت ویرایشو بکش خخخخخخخخخخخمن کیبردم یه مشکله این تایپ سریمم یه مشکل دیگه،شرمنده
با قلم مامان ناهید
10 اردیبهشت 93 14:02
خصوصی
مامانی نازگلا
پاسخ
اوووووووووووومدم
بابا و مامان
11 اردیبهشت 93 8:33
ایسان جون حتما وبلاگ خاله مهربون برید اونجا اموزش داده چطور عکس و بزرگ و کوچیک کنید ادرسش اینه http://parparook.niniweblog.com/p5.php
بابا و مامان
11 اردیبهشت 93 9:00
برو خصوصی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
اومدم گلم ممنوووووووووووووون
مامان
11 اردیبهشت 93 13:41
وایی ینی من ی جا اسممو ببینم فشارم میاد پایین
مامانی نازگلا
پاسخ
اولا مث همیشه فشارت تو حلققققققققمدیما،الان ضربان قلب تو یعنی تند تند میزنه عایااااااااااااا
مامان مهنا
11 اردیبهشت 93 13:41
ای بترکه ک اسممو میحذفه این نی نی وب
مامانی نازگلا
پاسخ
آنسه جونی نی نی وب میترسه اسممونو غریه ها ببینن اسلام تو خطر بیفته خب
مامان مهنا
11 اردیبهشت 93 13:42
بترکی اینجوری منم کلی لباس و تاپ و شلوارک و کوله و روسری و...ازش چاپیدم و رفتم خریدم مهم اون روزشونه ک برامون بیارن یهو کنفیکون سورپرایز شیم
مامانی نازگلا
پاسخ
گفتم رفقای من بدتر از من نباشن بهترم نیستن پ اینجوره..تو هم حسابی تلکش کردی
مامان مهنا
11 اردیبهشت 93 13:42
چ جاها ک نمیرن بعضی ها چ ها ک خوش نمیگذرونن
مامانی نازگلا
پاسخ
بهلهههههههههههههه خب ما کلا با کلاسیم خیلیییییییییییییییی
مامان مهنا
11 اردیبهشت 93 13:43
مام ک کام دادیم جز اسکلاتا ک نمیشیم
مامانی نازگلا
پاسخ
در مورد تو یکی بیشتر باید فک کنم
مامان مهنا
11 اردیبهشت 93 13:43
نمیدونم چرا احساس میکنم این نوشته های صورتیت مال منه
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ چون اعتماد به سقف کاذبت تو حلقم بالانس میزنه دیگه
با قلم مامان ناهید
11 اردیبهشت 93 19:28
سلاااااااااااااام خوبید هههههههههههههههههههههههههه برنده شدم بردمو بردم بیا خصوصی
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااااااااااااااانم بیستی توووووووووووووو ای ولللللللعاغا ما یلی تبریییییییییییییک میگیممبه پای هم خوش باشین
مامان مهدیه
11 اردیبهشت 93 20:39
سلام آیسان جونی مرسی که اسم من گذاشتی . خدایی موزه بود ( خیلی ترسناک بود )
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مهدیه جونم وظیفم بوده آجی ههههههههههه شمام که ترسیدین
لیلا مامان پرنیا
12 اردیبهشت 93 19:38
سلام به روی ماه دوست جانم که دلم برات یه قطره شده بوددیدی به همسری پیروز شدم اینترنت رو وصل کردم بابا اینجا چه خبره جنگهههههههههههههههههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام لیلا خانومیخوبی خوشی پرنیان جونم خوبه ایشاللهای ول همیششه قهرمااان اوو نه موزست اینجااااا
لیلا مامان پرنیا
12 اردیبهشت 93 19:41
ههههههههههههه خیلی باحال بود هم موزه گردیتون که مثل خودت متفاوته وهم انتقام شیرینت بابا یکم رحم کن ایسان جون تو که نامهربون نبودییییییییییییییییییی
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبوونت بلم لیلایی با چشمای متفاوت البته از نوع خوشگلش میبینی فدات شم او لللللله..من هنوزم مهربونم البته بعد دریافت کادو خخخخخخخخخ
لیلا مامان پرنیا
12 اردیبهشت 93 19:42
میبوسمت وتو هم از طرف من ماهان نازم رو ببوسراستی گوشیت هم مبارکه دوستم چرخش بچرخه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات شم منم میبوسمتون عزیز دلمگوشیم قابل شما رو نداره عسیسممممممم
مامان کارن
13 اردیبهشت 93 9:07
اصلا تقصیر منه که میخوام دختر بهتون بدم آقا پشیمون شدیم اصلا ترک و لر با هم جور در نمی آن خخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
عه وا عه وااااااا یعنی چی؟؟؟؟نمیدم و نداریمو و نمیشه نداریمااااا گفته باشم فردا پس فردا که دخترت عروسم شد گیساشو میکشم میدم دست خودتا ..اییییـــــــــش
مامان کارن
13 اردیبهشت 93 9:11
جهت پز بود ها ؟؟؟؟ پس منم خوب کاری کردم که اصلا بهت تبریک نگفتم بابت گوشی و تغییر دکوراسیون و فلان و فلان
مامانی نازگلا
پاسخ
بس که حسوووووووووودی پز من و حسادت تو تو حلق جفتمون نصف نصف
مامان کیاراد.آرزو
13 اردیبهشت 93 9:37
سلام عزیزم خوبی؟سرحالی؟چه خبره اینجا؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااام آرزو جونیممممممممنون،یه تنبیه اساسی برا شوشو و پسملی
مامان کیاراد.آرزو
13 اردیبهشت 93 9:39
ای آیسان بلا اینقده غرزدی واسه شوشوت و بهش محل نذاشتی که بیچاره رفته واست گوشی خریده!
مامانی نازگلا
پاسخ
خب دیگه اینم برمیگرده به ظرافت زنانگی خخخخخخخخخ
مامان کیاراد.آرزو
13 اردیبهشت 93 9:40
ولی مبارکت باشه عزیزمبسلامتی استفاده کنی گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم آرزو جونیم،ممنووووووووون
مامان کیاراد.آرزو
13 اردیبهشت 93 9:42
ای وااای این چه موزه ایه؟؟خیــــــلی ترسناکهنگفتین بچه زهره ترک بشه؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
بچه اگه بچه منه،جنمشو میدونم ،اولش ترسیده بود، بعدا هی دست تو دماغ مجسمه ها میکرد
مامان کیاراد.آرزو
13 اردیبهشت 93 9:43
ای فدای ماهانم بشم بجای اینکه بترسه کنارشون عکسم گرفته!!
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون،شیر مردیه برا خوش فداش بشم
مامان کیاراد.آرزو
13 اردیبهشت 93 9:44
عکسای ماهانم که مثل همیشه خوشجل ونفس شده
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا میـــــــــسی عسیســــــــــــــم
مامان کیاراد.آرزو
13 اردیبهشت 93 9:48
دکور جدیدتم مبارک باشه آیسی جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبونت قلبوووووووووونت
مامان
13 اردیبهشت 93 9:55
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جووونم،قربون یووووووووووووو
با قلم مامان ناهید
13 اردیبهشت 93 11:33
سلام آیسان جونی خوبی؟ ای جان نمره م بیست شد؟ پس معلوم شاگرد خوبی بودم ای جاااااااانم من فدات بشم شما هم رفتید تو ردیف معلمهای دوست داشتنی و20 من ،،شما منو یاد خانم فرخنده پی معلم علومم می ندازی چقدر دوسش داشتم حالا ببین چقدر دوست داشتنی هستی حالا یه وقت ذوق برنت نداره از صندلی بیفتی پایین منوچهرو چکارش کنمممنون از تبریکتون پاتختی هم درراه خخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااام ناهید جوووووووووونم،ای ول ای ول رفیق چه سر حال رو فرمی صد ماشاللهچقد خوشحالم براااااااااااااااتما رم پاتختی دعوت کنیا بد جنس
مامان توت فرنگی(امیرعلی)
13 اردیبهشت 93 12:32
موزه تو تبریزه درسته ما هم یکسال عید رفتیم خیلی جالب بود
مامانی نازگلا
پاسخ
آره مامان توت فرنگی جونیم تبریزه
vahideh
13 اردیبهشت 93 15:37
salam are shagelam to bazargani kar mikonam man kheili vagte hosele nadaram vabam ra up konam!
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیزم،ایشالله موفق باشی،،اگه اراده کنی مطلبم خود بخود میاد [بوسه]ایشالله آپ کن دوستای خوبی برا هم خواهیم شد
بي هنر
13 اردیبهشت 93 22:44
سلام عليكم به مادران زاده شده در سنه خودمونن! اين طفلك بي هنر اين موقع شب داشت بست جديد خاطرات اين بسرخوش اسطيل رو ميخوند كه بس از سه ساعت مطالعه بي وقفه به اواسط مقدمه نرسيده خواب رفت!!!! بنده خدا براي اينكه شوما رو ياري بنمويد كه بفرموده بودي مديونين اكه نكين اسمتون جا افتاده بي هنري خواست بكه ك خواب رفت من كه بيدارم ميكم اسم منم بي زحمت اون كوشه بنويسين همشيره!!! اهل شيرازم خوشكل نيستم اما جون مثل بي هنر خوش زبانم (البته به باي استاى بي هنر نميرسمزاهانت نكرىه باشم صلوات!) همه ميان سر قبرم عكس يادكاري ميكيرن بنويسين اسممو دو نقطه خاجه ام حاج حافظ!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااام علیکووووووووم..به به به بی هنریم رخ نمودن مبارکه شنیدم کارتون خوب گرفته خدا رو شکررررررمیگماااااا واقعا خواب آلود بودینا یه چند تا چرتم سر همین یکی کامنت پاره کردین همه پ ها رو ب زدین بعدشم همون اول اول که اسمتو با چند تا ایش و فیش نوشته بودم که تو اولش اینجوری نبودیا الان چی شده نیدونم!!!! حتما برا همون گرفتاری کار و باره خخخخخ جناب حاج آقا خواجه بی هنر
بي هنر
13 اردیبهشت 93 22:45
اين عكسا كلي كامنت ميطلبه الان وقت ندارم بر ميكرم ماااااه پسر
مامانی نازگلا
پاسخ
آره معلومه سرت شلوغه خخخخخخخ آمار همه رو دارم تنهاییبعد اونوخ زیر آب خفه نشین یه هویی با بعضیااا منتظریم خخخخ
مامان ایمان جون
14 اردیبهشت 93 12:42
بابا ایول , منم اگه اینجوریه حاضر بودم بعد از روز زن کادومو بگیرم مبارکت باشه آیسان جون عجب موزه ای , خوراک ایمانه , یادم باشه اگه گذارم اون طرفها افتاد حتما یه سری به این موزه بزنم راستی اگه خواستی جنسیت نی نی مو بدونی , یه سر به وبلاگمون بزن
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه خخخخخخخخخخ از سال دیگه تجربت باشه خبایشالله گذرتون میافته و به خوشی لذت میبرین مگه شمام نی نی داریننننننننننننن؟؟؟!!!!عاغا مبااااارکه هزار باار
مامان مهنا
14 اردیبهشت 93 13:35
بیا اینهمه از عاقامون تعریف کردیم قهوه اییمون کرد
مامانی نازگلا
پاسخ
یعنی زد چش و چالتونو درآوردعجب ناجوانمردیه این شوشوی شومااااااااا
مامان مهنا
14 اردیبهشت 93 13:37
ب قول ی بنده خدایی ک تازگیا با من عجین شده و ذات عزیزه خودمه میگه که تجربه ثابت کرده اصن نباید از این مردا تعریف کرد همون ب درد هیچی نخورن بهتره چ برسه ب عشقولی
مامانی نازگلا
پاسخ
کلهم جنم اون بنده خدای شوما تو حلق مووووو عامووووووووقسمت دوم کامتو الان دیگه قبول ندارم اصرار نکن
مامان مهنا
14 اردیبهشت 93 13:37
تازشم هی باید براشون سبز شد
مامانی نازگلا
پاسخ
ععععععععععععع بابا چلاااااااا...که بهتره هر از گاهیم اینجوری بعد میگن ما کادو نگرفتیم عاغا جون شوما زبون زنانه بلت نیستین خب!!!
مامان مهنا
14 اردیبهشت 93 13:38
عاقا ی سوال تخصصی شما که اینقدر جیک جیک میکنید و هی جیک جیک چرا بعدش خروس جنگی نمیشید ما هی ی روز ک جیک جیک کنیم 15 روزش میپریم ب هم باز اون ذات نهفته ی عزیزم میگه ک اصن جیک جیک نکنیم که 15 روز خروس شیم
مامانی نازگلا
پاسخ
داداش برادررررر کی گفته نمیپریم مگر ما انسان نیستیم آنهم از نوع اینجوریش که رفقامون شوما باشین هااان؟؟؟!!!ما میپریم 15 روز طول نمیکشه که یه چن ماهی طول میکشه خخخخخخخخخخ
مامان مهنا
14 اردیبهشت 93 13:40
میگم حالا چرا تو و ماهان همرنگ این مجسمه ها لباس پوشیدید تورو ک اصن تشخیص ندادم فک کردم مجسمه کناری تو تویی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
ای صد باریکلا گیج هوووووشاوی نه شرمنده تیز هوش منظورم بوداااخوب درست تشخیص دادی اونیکه اسکلتش زده بیرون منم دیگه
مامان بردیا
14 اردیبهشت 93 18:36
سلام مامانی.خوشحالم که سلامتین.ببخشید که نمیتونم زود بهتون سر بزنم.دوستتون دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مامان بردیای ماااااهقربونت ما هم همینطور عزیزم
مامان یاسمین
15 اردیبهشت 93 11:24
چه پستی بابا ایسان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
اوه اوه اوه ه ه ه میبینم که بعضیام رخ نموده فرمودندی
مامان یاسمین
15 اردیبهشت 93 11:25
عـــــــــــاقا روز زن باهزار تاتاخیر مبارک میدونی ماجنبه نداریم
مامانی نازگلا
پاسخ
عاغااااااااااااا این تبریکت پذیرااااااااااجنبه نداشتتم تو حلقم تو فقط رخ بده
مامان یاسمین
15 اردیبهشت 93 11:27
گوشی هواویی هم مبارک وای بااسم هواویی داغ دلم تازه شد عجب گوشیه لامصب خوش دست لمسش عالی هنگ کردن که اصلا یادنداره البته مدلP6رو میگم ازمن رفت وتس اپ داری ادم کن خاهر
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دلم آره خب خوش دستهکجا رفت؟؟؟ عه واااااااااا..خواهر واتس آپ ووایبر و و ی چت و اسکایپ و اینا چیه دیگه من اصلا زبونم نمیچرخه اسمشونو بگمما فقط از تو گوشی برنامه های صحیحشو استفاده میکنیم جون نداشته عممون
مامان یاسمین
15 اردیبهشت 93 11:28
ای جونم پسرشجاع باعکسای خوشگل
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووون گلم،چشات خوشگلن
نازنین
15 اردیبهشت 93 11:46
سلام عزیزم من و جا انداختییییییییییی وای چه موزه ترسناکییییی خوش باشید سه تاییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااااااااان دلم عزیزززززززززززززززززم قربونت برم که خیلی وقته نبودی الان میرم ویرایشش میکنم خخخخخخخخخهر چن شما خاننده خاموش شدینو اسمتون قید شده
مامان ناهید
16 اردیبهشت 93 2:51
سلان آیسان جونی خوبی صبح به خیر ببین ساعت ارسال این کامنت رو پس ارزش داره بدو بروبه این ادرس http://www.aparat.com/v/8Z6ew خخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااام ناهید جونم ممنون گلم رفتم دیدم کلی خندیدم،دمت گررررم
عمه ناهید
16 اردیبهشت 93 17:04
سلاااااااااااااام آیسان جونی خوبید من یه ناهیدم تو یه وبلاگ دیگه بیا به ما هم سر بزن اصلآ با من دوست میشی؟هههههههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام یه ناهید خانوووووووووووم خوووووبچرا که نه گلم من همیشه به دوستای خوب افتخار میکنم بزن قدش از الان دوست دوست دووووووووست[
مامان سمانه
16 اردیبهشت 93 21:15
تو فخر جامعه زنان کادو نگرفته ای عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون که کشفم کردی سمانه جونیم
مامان سمانه
16 اردیبهشت 93 21:16
تمام کادوهای خود خرید و شوهر خریدت مبارک باشه عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
فداییی داری گلمعجب خودمو الکی الکی تو خرج انداختم خدایی
مامان سمانه
16 اردیبهشت 93 21:17
ای جونم!!تو چند تا عکس اول انگار بچم اونقدر هام از هیولاها خوشش نیومده
مامانی نازگلا
پاسخ
آره اولاش حسابی قورخیده بود بعدا شیر شد قربونش برم
مامان سمانه
16 اردیبهشت 93 21:17
قربون اون ژستات پسملییییییی
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونییییییییییی
مامان سمانه
16 اردیبهشت 93 21:18
چه مادر و پسر خوشتیپی
مامانی نازگلا
پاسخ
ما رو میگی دیگه منظورت جفتمون بود عایاااااااااااا؟؟؟؟قابل توجه بعضیااااااااااا
مامان ناهید
17 اردیبهشت 93 10:49
سلام آیسان جونم کجایی نیستید؟ منم که دارم میرم عزیزم گوشیم هم فعلآ خراب وخاموشه نمی تونم باهات تماس بگیرم چون شمارت حفظم نیست
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید جونم ،خوبی گلم کجا به سلامتی میرین؟؟؟گوشیت چرا خراب شده؟؟؟بزار بیام ببینم کجا میری
بابا و مامان
18 اردیبهشت 93 12:53
سلام ایسان جون دلم تنگ شده بود اومدم ببینمت و سلامی بدم برم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم ،قربونت برم گلم خیلی ماهی،، شرمنده من چن روز نتونستم بیام وب زیاد سر شلوغم
مامان توت فرنگی(امیرعلی)
20 اردیبهشت 93 10:04
ماشالله عزیزم چقدر بازدید کننده داری از بس ماهی راستی برنامه واسه روز مرد چیه ؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااام توت فرنگی جوووونم،نبودین خیلی وقته.. چلا؟؟؟؟برا روز مرد هر چی بد جنسیه دارییییییم..بععععععععععله
سارا مامان اهورا
20 اردیبهشت 93 10:47
تو هیچگاه پایان نمیشوی.......... هربار که تو را یاد میکنم،همه چیز آغاز میشود
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربون تو سارا جونم که همیشه نابترین اسها رو میفرستی عجییییییییجم
دلسارا
28 اردیبهشت 93 14:29
ماهان شیرین ترین پسر تبریز ................
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبووووونت بشم عجییییییجم